1,2es? atom jó motor... full alu, 1 nagy turbóval 250ló :) mondjuk az más kérdés hogy low budget-be max pár száz kilómétert megy :D de ha rendesen rákölt az ember akkor 1 megbízható 300lóerõs vadállatja lesz :D
Ja!! és sok kocsit vissza is hoztak, a porlasztócsúcsok, meg a nyomásszabályzó szokott elromlani az 1.5 dízelbe, ami jó esetbe 300 ezer forint együtt. Ez a motor népbetegsége. A suzuki 1.2 DDis-be pedig a légtömegmérõ,-amit szerencsére olcsóbban meg lehet javíttatni, de aki dízelt vesz az számoljon ezekkel. A benzinesek kiforrottabbak, nyugodtan lehet õket hajtani. De aki sokat utazik annak még így is megéri a dízel, mert mire elromlik úgyis eladja, aki meg megveszi annak marad a javíttatás, vagy pedig mire elromlik addigra simán kiforogja a felárát, és a javíttatás költségét. Ennyit a dízelekrõl.
meg jóhogy gyengének érezte a teszten, hát bevallotta, hogy végig klímázott, az meg levesz vagy 10 lóerõt a kocsi erejébõl+még a csomagok is, én meg félnék a kis 1.5-ös dízeltõl, mert nagyon ki van hegyezve, és a javíttatása nem két forint, és nagyobb törõdést igényelnek.
A Kizashi is megérkezik idén a hazai kereskedésekbe, talán az majd csúcsokat döntögethet, mivel nagy autó, szerintem 5-6 millió lesz az alapára, az pedig nagyon jó ár. Csak a konkurensek már kis turbómotookat fejlesztettek, ebbe meg beleraktak egy 2.4 es szívót, nekem tetszik :).
a fluence pl már méltó lenne összehasonlításra, bár az új suzuki már egy más kategória. Szerintem egyértelmûen látszódik hogy a suzuki kategóriát akar lépni, lásd kizashi, xl7, és most az új swift anyagai is sokkal komolyabb hatásúak mint a régiebbiekben Majd kiderül hogy az új sportot hova lövik be teljesítmény/ár arányt illetõen
Most 3,1 millió egy alapfelszereltségû Swift. Ugyanakkor 2,99 millió egy Renault Fluence. Nem akarok senkit se lebeszélni, de én inkább a Renault-ot választanám, és nem csak azért mert olcsóbb.
A Suzuki árakat illetõen igazad van, az összes új modell 3 milla felett van, ráadásul ez mind 1,2-s. Ebbõl a szempontból jobban megéri akár egy Megane Grandtour is, fõleg így akciósan. Csak nem hinném hogy szükségem van akkora autóra, ráadásul városben 9,1 litert eszik, ami valljuk be nem kevés.
nézd meg hogy egy polo ugyanolyan felszereltséggel mennyibe kerül.
a 3.9es grandtour meg kicsit becsapós. metálfény +110e, lemezfelnivel, manuális klíma, nincs ködlámpa, fogyasztása közel a duplája városban. Aki városi autót néz, annak nem a nagy autó a lényeg. Az 500as fiat is fogy, elég durván.. A GS sokkal többet ad egyébként annyiért (digit klíma, ülésfütés, ködlámpa, 16os alu felni, és még jónéhány plusz..), GC viszont 3 157 000.
"A reanultnál kedvezményt adnak, inkább oda kell menni kocsit venni." Vagy renault kereskedõ vagy, vagy az az idióta aki bedõl ennek a kedvezmény dolognak :) Van kenyerem eladó, 1200ft de 600ft kedvezményt adok belõle, érdekel?!
inkább egy renault Megane Grandtour 4 millióért. Amúgy vicc az új suzuki swift árlistája, ennyiért senkinek se kell egy népautó, aminek semmi dizájnja sincsen, és még csomagtartója se. A reanultnál kedvezményt adnak, inkább oda kell menni kocsit venni. Grandtour már 3,8 millióért van, ami minõségibb, és néz is ki valahogy, nagyobb, erõsebb, és lehet bele pakolni is. A Swift GS pedig szintén 4,1 millió.
Rákerestem a Dusterre, egész jókat írnak róla. Ami igaz, hogy ilyen áron ekkora autót nem igen kínál más autómárka, csak nem vagyok biztos benne, hogy szükségem van-e rá. Gyerekeim még nincsenek, asszonynak meg minek ekkora :)
2001-es Swiftem van, egy új vásárlásán gondolkodom. Mit gondoltok megéri vagy vegyek inkább Dacia Logant? Hasonló árkategória és egyelõre nem tudok dönteni :S
Hello mindenki!
A Vatera.hu autós magazinja Suzuki hetet tart! Érdekességek, vélemények, kritikák az ország legismertebb márkájáról. Ha védeni akarjátok a mundér becsületét, feltétlen nézzétek meg! Célkeresztben a mi autónkk!
jaah szervizbe mindig nagyba megy az átbaszás.. az lesz nálam is hogy itthon megcsináljuk az jól van:)
Én is magamnak szoktam, igaz nem suzukin, de egyszer rosszul állítottam be és a dugó beleért a szelepekbe, utána vissza le az egész :D:D De legalább nincs munkadíj a szervizbe és nem basznak át semmivel.
Hmm... bár én nem vagyok Suzuki tulaj, de én amikor cseréltetem a vezérmûszijat akkor általában cseréltetni szoktam a generátor szijat is. Plusz a spanológörgõt szoktam ledobni róla amikor csere van...
maga a szíj csak párezer ft, de ilyenkor sztem cserélik az egész rendszert, görgõket, vízpumpát stb, plusz óradíj stb. 20e alatt nem jössz ki a szervízbõl
Hali. 95' swiftem van. vezérmûszíj kb mennyibe van?
Olajat valszeg akkor megeszi a motor, ezt legtöbbször szelepszár szimering elfáradás okozhatja, de akár az olajlehúzó gyûrûknél is gond lehet, ha el van kopva túlságosan a hengerfal.Ha nem füstöl kékesen gyorsításkor a kipuff, akkor ez utóbbi lehetõséget szerintem kizárhajtuk. Biztos ki lettek cserélve azok a sz. szár szimeringek? A kéthengerezésre is lehetnek variák (mert ugye a tiéd 3 hengeres, ha ezres blokk van benne). -áthúz talán az a bizony henger gy.gyertyájának a kábele -kihagy a gyújtás abban a hengerben, pl egy komplett gyertya cserét is meg lehet akár próbálni -beköpi a gyertyát, ez akár lehet a hidegindító berendezés hibája is, ha túl sokáig kap dús keveréket, akár... -stb stb stb Szóval bármi lehet, ahogy szoktuk azt mondani:) Innen nehéz megmondani. Remélem segítettem valamennyit, jó szerencsét!
Sziasztok! Új emberke vagyok és a segítségeteket szeretném kérni! Van egy 1989-ben gyártott, 1.0-ás, 3 ajtós Suzuki Swiftem. Most volt elég nagy szervizen és lett cserélve benne kipufogó, szelepszár szimering, elosztófedél, vízpumpa, vezérmûszíj, feszítõgörgõ, ékszíj, fékpofák elõl, és korábban olaj és olajszûrõ is. Na most olyan problémám van hogy valamikor elindítom a kocsit reggel (igaz csillag garázsa van) és nem akar az egyik hengere menni. De volt már olyan is hogy mentem a legközelebbi városunkhoz Gyõrbe, és útközben leállt az egyik hengere. Az autószerelõhöz már megmondom õszintén hogy nem akarom vinni mert majdnem olyan mint Dr. Haus :-D. Csak találgat és jóformán nem csinál semmit. Plussz olyan hibáját vettem észre még hogy az olaj az valahol eltûnik, de ahol a kocsi áll alatta nem látszik olaj folt. Hova tûnhet? Szóval kérném a segítségeteket akinek volt már ilyen baja a kocsival az írja meg legyen szíves. Elõre is köszönöm a segítségeteket! Baráti Üdvözlettel: Dexter87
Hát, idõbe telt míg én is rájöttem, hogy hol vannak a kábelek. Ki kell húzni a rádiót, megnézni milyen szinûek az egyes csatlakozók, és olyat keresni a hangszóró környékén.
Helló mindenkinek, lenne egy kérdésem: Van egy suzuki swift sedan 4 ajtós autóm és az elsõ oldali 2 hangszóró nem mûködik akitõl vettük az azt mondta, hogy ki van kötve megnéztem egyik kábelre ez volt írva h : remote. ez egy kék kábel, meg volt egy narancs színû ami kivolt kötve... nem tudom, hogy mit csináljak vagy vigyem autó villamossági szerelõzöh a kocsit? vagy tudtok segíteni?
Elég jókat írnak róla TC-n. Szívesen beneveznék egyre:)
vettem szivargyújtóról mûködõ ventilátort, tök erõsen fúj, de basszus nem jó a szivargyújtónk - mivel nem dohányzom másnak meg nem engedem, ez a négy év alatt ki se derült..kicsit ciki lesz emiatt szervízbe vinni, de hát ez van:))
Légkondin kivül sok nem, de Suzukiban az nem gyakori. Ha tudsz, árnyékban állj meg, megint ha ráérsz, akkor indulás elõtt nyiss ki mindent, hagy szellõzzön. De 40fokban nem tudsz mit tenni:(
Na és pont az a többet tudod megspórolni, ha motorfékezel. Lejtõn szintén motorfék, ha elég nagy a sebességet fent tudod tartani, és a féked sem fog kopni.
asszem maradok az eddigi taktikánál: ha piros lámpa felé érkezek vagy fékeznek elõttem motorfék, ha lejtõ van vagy tartani kell a sebességet lendületvesztés nélkül üres.
Motorfék, akkor a kerekek mozgásban tartják a motort, így nem kell üzemanyag a fordulat fentartásához. Míg ha kirakod üresbe, akkor folyamatosan nyomja bele az üzemanyagot, különben leállna a motor. Totalcaron voltak benzinspórolós cikkek, és az egyikben ezt is beszélik.