Szóval vannak olyan kutak, ahol azért olcsó, mert mondjuk higítják picit vagy mi?
Shell az garantálja az oktán számot ! 95->95 és nem 93ill91, átlag ember észre se veszi .
:) Mondjuk lehet azért eszik nekem 12litert, mert a Jet -nél szoktam tankolni 95öst. Haverom mondta, hogy a Shellnél majdnem ugyan annyiba kerül, és neki a Jet-es benzinnel 9litert evett, amit meg a Shellnél vett, abból csak 7et.... Mondjuk nemtudom mi a különbség benzin és benzin között, mert mindegyik Százhalombattáról jön...
igen pillanatnyi, ha rúgom neki rendesen akkor ez az átlag, és igen, ha így megyek 100 km-et akkor annyit eszik
akkor én is hangsúlyozom, hogy most hajtom a 2. suzukit ... igaz én csak 6 éve vezetek ... ha te ilyen rutinos vagy, akkor biztos láttál már olyan autót amiben van pillanatnyi fogyasztás mérõ, és tudod amikor én elmegyek kicsit durván kocsikázni a vársoban, akkor az bizony végig 20-30 litereket mutat ...
"nem tudod te akkor hogy hogyan kell padlón járni, már bocs "
1998 óta foglalkozom autókkal nem baj, nem tudhattad...
Nem hungaroringen hajtom, városban, meg néha autópályán
akkor vagy nem tudsz értelemesen vezetni, vagy azzal a motorral nagyon komoly problémák vannak... mondom ezt úgy hogy ismerem a típust... 2db-ba betekertem összesen kb. 10.000km-t. Ha padlón/de tényleg padlón/ jártam, sem evett meg 8-nál többet. És az ráadásul céges ex bérautó volt, tehát 95óta az kapott mindent, nem volt kímélve...
nem akarod kötekedni, de nem vagyok népies :D "meghatározott RPM felett nem ad be csak minden 5. vagy 6. gyújtásütemet" na épp ezért szabályozás, és nem tiltás, de úgy hívjátok ahogy akarjátok ...
régebben nekünk is pont 98-as 1000-es swift volt, és mondom hogy 6500 ...
nem akarok kötekedni, de a szabályzás népiesebb neve tiltás... meghatározott RPM felett nem ad be csak minden 5. vagy 6. gyújtásütemet... pontosan azért van, hogy ne fektesse meg a motort a paraszt...
mondjuk jól jártam vele, mert családon belül maradt a kocsi (nagyszüleimé volt), nyár közepén lesz 9 éves, és most fogom a 40.000. kilómétert átlépni vele.
Ráadásul az enyémnek a 3henger miatt iszonyat jó hangja van, de 6000nél már inkább váltottam... nem beszélve a fogyasztásáról, ha hajtom, akkor ez a kis 1literes motor is megeszik 12-14liter benzint
WagonR -nél 6200nál volt. Viszont mivel az enyémbe sokkal régebbi motor van, és ismerve a Suzukit, ezért nem vagyok biztos benne hogy van-e "szabályzás"...
hát az nem tiltás hanem szabályozás, és az van, 6500nél ...
éppen ez az, amit szeretnék elkerülni. Mert ha nincs benne, akkor nem akarom túlhajtani. Tudom milyen a tiltás, szüleim WagonR -ébe sikerült kipróbálnom, de az mégis csak a szüleimé, azt nem kímélem annyira mint az enyémet :D
hát pörgesd le padlón,ha bedadog ütemesen akkor van... :D különben van...
Sziasztok Van egy 98-as, Swift GLS -em (3ajtós), 1.0literes, 3hengeres motorral, és az lenne a kérdésem, hogy van-e benne tiltás? Páran mondták, hogy van benne, de mondták sokan azt is, hogy nincs benne. Elõre is köszi a választ!
A hét végén egy új Suzuki-reklámra lettünk figyelmesek. A két dilis horgász és a hadarós autókereskedõ régi kedves ismerõsük, bár erõs a gyanúnk, hogy ezúttal csúnyán elszólják magukat. Az öltönyös reklámdíler szövegében a következõ félmondat is szerepel: "...érdemes tudni, hogy az SX4 már egyhatos dízelmotorral is kapható...". Pedig igazából nem kapható, vagy legalábbis azok a Suzuki-kereskedõk, akiknél érdeklõdtünk, nem tudnak róla semmit. Ugyanakkor a Suzuki honlapján a reklámfilm mellett írásban is találkozhatunk az 1,6-os dízel SX4-gyel, amelyet a szöveg szerint múlt csütörtöktõl már ki is lehet próbálni a Suzuki varázslat akció keretében.
Az a gyanúnk, hogy tényleg egy létezõ modellrõl van szó, amelyet azonban még nem mutattak be – talán majd a Genfi Autószalonon, március második hetében majd erre is sor kerül, és rögvest utána a forgalmazás is megindulhat. A Magyar Suzuki sajtóosztályától szerencsére megkaptuk az új modellváltozat adatait, így kiderült, hogy a PSA és a Ford 1,6 literes négyhengeres turbódízelének gyengébbik, 90 lóerõs változatát kapja meg az SX4. A motor ötsebességes váltóval, és kétkerékhajtással kombinálva lesz elérhetõ. A típusváltozat így 175 km/h-s végsebesség elérésére lesz képes és 12,2 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra, azaz nagyjából az 1,5 literes alapváltozat dinamikáját nyújtja, viszont 5,3 literes átlagfogyasztásával és 6,4 literes városi fogyasztásával ez lesz az SX4 sorozat legtakarékodabb darabja. Az új változat árát egyelõre nem ismerjük, de az az alacsonyabb regisztrációs adó miatt alighanem olcsóbb lesz, mint a Fiat 1,9 literes dízelmotorjával felszerelt csúcsmodell.
Genfben egyébként más SX4-újdonságok is várhatók. Bemutatják a Kínában egyszer már leleplezett szedánt, és úgy tudjuk, egy utcai sportváltozat is készül.
elvileg 5-7E km után el fog tûnni. Az összes 0 kilométeres SX4-ünkkel ue.volt a helyzet...
Valahol hallottam, hogy ez a váltást könnyíti. Talán nem recseg a váltó? Vagy valami ilyesmi. Az is igaz, hogy még szoknom kell, de nem nyomom a gázt mikor kinyomom a kuplungot. Az is igaz, hogy a pedálok is ki*a érzékenyek, a másik után (84-es Ford Escort).
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Nekünk egy Ignis-ünk van. Nemrég vettük (1hete). És azt vettem észre, hogy váltásnál az elektronika ad egy gázfröccsöt. Miért így van ez megcsinálva?
szerintem meg a legszebb/legjobb Suzuki az új Grand Vitara
Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra! Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva! Az immobilájzer már benne van a 'slusszba' Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba.
Beletettek ezer extrát, többet is mint akart Leverheti félgázon az egész Párizs-Dakart! A sok extrából kettõt is kiemel a sajtó: Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó.
Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+. Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyerõ Ahogy tombol alatta a tizenhat lóerõ.
Sík terepen is odab*sz: gyûrõdik az aszfalt Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt. Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva.
Ülés nincsen benne, ez már futurizmus Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus? Hely van benne bõven, pótolja a házat Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat.
Két sajátossága még: az "izomerõ-szervó", Meg a klímarendszer: "ablakfüggõ thermo". A kesztyûtartójában van egy titkos button Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az utton.
Akkor a mûszerfal kiírja hogy:"csocsi" Mert ebbõl az életben nem lesz már kocsi. Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya.
A hibamentesítõt aktiválnád vele Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele? A WagonR+ -ban az a tuti üzlet Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyûzet.
Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra Hirtelen új message jön a mûszerfalra: "Szeretnék neked egy jó tanácsot adni Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni".
Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal, A kockázatokkal és a mellékhatásokkal. Amióta gyártják rajta ül az átok Már a szlogen mögött nagy átk*rást látok.
Gazdaságos motor meg metálfény kaszni SUZUKI A MI AUTÓNK, meg is lehet b*szni!
Az SX4 egy komoly autó, az új Swift egy sportos városi kocsi, ez pedig ilyen cuki kisautónak tünik, ami nem baj, modern formák, új elképzelés ( nekem pl tetszik a robosztus érzést keltõ hûtõnyílás, a vékony fényszórókról nemis beszélve ), ilyen smart, vagy mini fellingje van.
hát remélem, hogy a lámpák, meg az orrszellõzõ megváltozik :/
Sziasztok, kérlek ajánljatok linkeket a suzukisx4.lap.hu oldalra. Köszi.
Sziasztok..Van 1 wagonerem és kérdezném,hogy van e valakinek elado lemezfelnije,4 db..használt..árat is kérek,,komoly vevö lennék,ugyanis van téli gumim csak már utálom a gumisokat D..A felni 14" os...Az autó 2001 es..köszönettel...
A cikk címe volt ez, nem én kérdeztem De ettõl függetlenül eléggé csufika; fõleg a motorszellõzõ rács..