Török Ferinek ez volt a fõiskolai vizsgafilmje, még jó hogy vannak benne hibák. Mindezek ellenére az egyik legjobb kortárs magyar film... Akinek tetszett, ajánlom a Szezont.
szerintem nagyon jó film a moszkva tér.nem értem,h miért a magyar vándort meg a többi ilyen semmirekellõ faszságot tekintenek az emberek csak magyar filmenk.pedig a moszkvatérhez képest ezutóbbi kifejezetten gagyi alkotásnak számít,csak úgy mint ale a fejjel stb...
azé elég tré, hogy ennyi hsz jött csak ebbe a topicba... pedig sztem az egyik legjobb magyar film... magyar vándor meg tsai elbújhatnak mellette
Szerintem meg aránylag elég jól visszaadta azokat a dolgokat amik abban az idõszakban voltak.Nem értem, mibõl gondolod, hogy 89-es hangulatúnak kellett volna lennie?Ha a 40-es évekrõl csinálnak filmeket, akkor annak Kabos film hangulatúnak kell lennie?A 80-as években nyílván könnyû volt 80-as évek hangulatát idézõ filmet csinálni.Ezt tizenvalahány évvel késõbb kicsit nehezebb.
Szerintem meg nagyon nem sikerült jól. Nem volt ez 1989 hangulatú. Tipikus Kalózok szintû film, avagy "forgassunk le valamit és vágódjunk be a szakmában, ha már valaki támogatja a 'mûvet'".
Egy szeleburdi családban több hangulat van a 80-as évekbõl, mint amit a Moszkva tér sugallni akart. Magyarul számomra nagyon mûvi volt az egész.
Jó film. A vége kicsit leül, és elnyálasodik, de jó.
Az egyik legjobb magyar film az Üvegtigris után!!! :D
1989 áprilisa. Közeleg az érettségi. Petyára és Kiglerre azonban véletlenül sem mondhatjuk, hogy megszakadnának a tanulástól: a moszkva téri találkozó után buliról bulira járnak, és azon kívül, hogy nem akarnak fõiskolára menni, elképzelésük sincs arról, hogy mihez kezdjenek a késõbbiekben. Egy héttel a nagy megmérettetés elõtt – tekintettel a politikai változásokra – eltörlik az 1945 utáni történelem tételeket. Tovább könnyít a helyzeten, hogy egy haverjuk, Royal apja megszerezte az írásbeli kérdéseket.
A Moszkva tér fillérekbõl forgatott magyar kommerszfilm, mely a Megáll az idõ és a tavalyi Kis utazás nyomdokain halad. Pörgõs tinimozi, de szerencsére nem kizárólag a poénokra épít. Török Feri filmjének legnagyobb erénye, hogy a fõszereplõk szemével remekül mutatja be azt a politikai és társadalmi változást, mely ’90-es évek elején végbement. Kár, hogy az elnagyolt szerelmi szál a film végére hangsúlyozott szerepet kap, ezért az utolsó negyedórára a Moszkva tér veszít addigi lendületébõl.
Török Ferenc mozijában megvan minden, ami lehetõvé tenné, hogy akárcsak a Sose halunk meg és a Csinibaba esetében, ismét teltházzal vetítsenek egy magyar filmet a mozik. Az esetleges érdektelenség így nem rajta, hanem a forgalmazáson múlik: nem elég, hogy gyakorlatilag mindennemû reklám nélkül, a nyár közepére sikerült tenni a bemutatót, de az ráadásul a A majmok bolygójával esik egy hétre. Így a Moszkva tér sikerérõl maximum hosszú (nagyon hosszú) távon beszélhetünk. Kár érte, ennél többet érdemelne.