olvass vissza, volt már párszor a dolog a topicban... 600 hozzászólásba nem szakadsz bele. amúgy ha nincs a c:-n legalább 7 giga hely, akkor nem tudod feltenni. csinálj rá helyet:D (ha van 7 giga hely, akkor már beállítható az installnak más partició is... csak amíg nincs hely, nem lép tovább)
ha megoldhatatlan, akkor a regisztrációs adatbázisban kell átírni az aktív vagy a swap particó helyét. nem tudom pontosan, a regedites megolgáshoz olvass vissza:D nem bonyolult, csak nem tudom fejbõl:D
Üdv mindenkinek! Segítségre lenne szükségem. Nagyon érdekel a játék már régóta. Leszedtem a netrõl, de mikor telepíteném, kiírja, hogy nincs elég hely a merevlemezen, még lehetõséget sem ad, hogy én kiválasszam, hogy hova akarom telepíteni. Feltételezem, hogy a C:\-re akarja rakni, ott van több, mint 4 Giga helyem, akkor miért nem engedi? Haveromnál simán felrakta, még fel is ajánlotta a telepítés helyének kiválasztását. Tudnátok segíteni? Köszi!
Én spec ja, pont azért, hogy legyen folytatás, mert egyik kedvenc játékom a TLJ, a Dreamfall nem annyira, de mindenesetre egyik kedvenc történetem a játékok közt! Amúgy hazai forgalmazás, hogy is mondjam? Hmm, gyenge volt? :P
Hajjátok én még fél évvel ezelõtt vagy hogy (asszem nyáron:)) kivittem a gamet. Rengeteg nyitott szál van baassza meg és idegesít a folytaás. Szerintetek várható kövi rész?
Help a daa képfájlt melyik progival lehet beolvasni?
jaja.. olyan, mint egy film, csak mindne apró részletet körbejárhatok, megnézhetek, sõt, része is van a történetben. gondolkodnom kell. remek de azért maradjunk a kalandjáték elnevezésnél... az interaktív mozi valahogy lekicsínylõ..
Hát sajnos azóta se kezdõdtek meg a munkálatok, Ragnar - az író - blogján se téma már régóta a TLJ trilógia ( ugye elég sokat volt a Dreamfall rossz visszhangja miatt ), én azért reménykedek, hogy lesz folytatás, egyszerüen muszáj folytatni ezt a történetet! :|
Hali mindenki! Nemrég vittem végig a Longest Journey-t. Utána pedig szinte azonnal a Dreamfall-t. Mindkettõ nagyon tetszett és NAGYON várnám a folytatást mert ez így sajnos kevés. Mûfaját tekintve szerintem ne keresgéljünk az akció-kaland v. kaland-akció között. Kicsit a Fahrenheit-hez hasonlítva sztem ez egy külön mûfaj, a történetmesélés újabb fajtája. Nem annyira kaland játék amibe belefér egy kis akció, inkább a cél elmesélni egy lebilincselõ történetet, és az ahhoz illeszkedõ elemeket pakolni a játékba. Szóval szerintem elsõ a történet és ahhoz válogatnak a játéktípusok közül. Mindenesetre nekem ez tetszik. Nem mondom h. interaktív mozi, de nincs messze tõle. Szerintem:D
Notepad++ progiban lehet váltogatni karakterkészleteket. Nemtom segít-e, mindenesetre itt a link: http://notepad-plus.sourceforge.net/hu/site.htm
a gond az, hogy egy-egy játék csak annyira utf8, hogy ismeri annak karaktereit, de néha bizony nem ugyanazt a kódot használja rá. bár az is lehet, mondom, hogy az editor nem utf8-as. bár ha jól olvasom, kiszedhetõ a szöveg, így a notepad-es dolognak menni kéne.
Notepad pl szerkeszt UTF-8-at, annyi, hogy elmentéskor nem ANSI legyen kiválasztva, hanem az...
UTF8, én is úgy tudom, akkor kell kezelnie az ékezeteket. más kérdés, hogy az editorod utf8-e? mint anno dos-windows ügyben. nem mind1, hogy fordítom le a játékot, mert win alatt más a karakterkészlet, mint amit a játék használ.
esetleg: azt mondod ki lehet szedni a szövegeket. tipp: nem tudom, egynyelvû, vagy többnyelvõ verziód van, így helybõl azt se létezik-e több verzió. de ha mondjuk igen, akkor próbáld meg kiszedni a spanyol, vagy német szövegeket, és visszarakni õket. nézd meg, hogy ah meghy, akkor õk hogy oldották meg az ékezeteket.
olyan játékot is láttam már, ami ugyan UTF8 volt, de az ékezetek karakterek mégis speciális karakternal számítottak. ilyen helyen ilyesféle megoldások születtek: //é vagyis: késett = k//ésett. lehet próbálkozni... mondom, a játék megjelent spanyolul, franciául, stb. az lehet hogy õ, vagy û nem lesz, de éáúóüöí kell, hogy legyen benne valahol.
A fordítás augusztus 30-ra lett elõirányozva de felmerült némi probléma. Ugyan a szövegfájlt ki lehet emelni és visszarakni, azon kívül bele is írhatok ékezetes karaktereket, de a játék nem jeleníti meg azokat, sõt a mellettük levõ betûket is elnyeli néha. Ékezet nélkül mûködik, de az nem megoldás. A szövegfájl kódolása elvileg UTF8-as azt mondták róla kezeli az ékezetes karaktereket, de sajnos nem úgy tûnik. Próbálom megkerülni a problémát, vagy keresek valakit, aki ért a programozáshoz és segít megoldani ezt a dolgot. Lehet - sõt valószínû - hogy kések egy kicsit.
Jóóóól megszívtam:1. torrent letöltésnél 6 helyett csak 5CD volt a letöltésben. 2.torrent letöltésnél a játék csak oroszul kommunikált.3.torrent letöltésnél a 6 képfájl DAA formátumban volt. Nnna rövid utánajárás után ezt már sikerült installálnom. Végre gurul a játék. - Hol az a magyarítás? :-)))
Ja, végülis nem totyog oda a kamerához és szótagolja bele, hogy az én nevem ám Épríííl!! :)
Zoì-ra a Fehér Sárkány is mondta, hogy különleges, szóval nemhiszem. Szerintem a harmadik részben Westhouse, April és Zoì hárman lennének a fõszereplõk, csak egy tipp. :P April sztem tuti visszatérne, az elsõ rész lefekteti, hogy nem hal meg. :) Sztem egy új "különleges" embert már kicsit sok lenne behozni, bár kitudja... :P
wáááhhh... ez zenél... dobtam egy hátast ilyenkor reggel 8-kor...(max hangerõn volt a hangfal:D) hiába kapcsolom le, ha rámegyek egy másik oldalra, ott megint zenél:( ilyet el ne kövess még egyszer:D amúgy jónak indul:D a képek - linkek rész már látom alakul.(bár bekerülhetne pár TLJ-s kép is, meg némi info arról is. Dreamfall sehol se lenne a TLJ nélkül.(ebbe nem kell belekötni, így van)
a köpenyes alak az, aki megölte a fehér sárkányt, aki (talán) westhouse. ennyi ami biztos. a húsmassza:D azért halt meg, mert önzõ volt, és csak a saját túlélése érdekelte. a csajszi nem látta benne az erõt ami a világ meghódításához kell. az Azadi invázió.. pontosabban a torony építése.. pontosabban amira a torony épült. a torony egy átjárószerûságre épült, amit a Dreamnet nyithatott meg. Az azadni invázió lényege: megkaparintani az átjárót. vagy akármi is az.
arcdia létezik.. erre a TLJ elsõ része a bizonyíték:D akkor még sehol se volt dreamnet.. vagy brian westhouse utazása... zsintén bizonyíték.
tehát: Zoé a álomgép segítségével nem magába a dreamnet világába jutott be, hanem Arcadiá-ba(hisz az az álmok útján kommunikál Starkkal.) ez talán valami bug. Viszont maga a dreamnet is átszivárog Arcadiába.. hisz eleve egy hatalmas álomgép az egész... ennek a kivetülése az a valami a torony alatt. a kislány storyját nem magyarázom, azt lezárták.
ami tény: Zoé mikor rákötötték a dreamerre, nem oda jutott, ahova a gonoszok szerették volna.(a húsköteg agyába, hogy az jól felfalhassa), hanem valahogy Arcadiába csúszott át. Kérdés: vajon ez másokkal is megeshet majd? ha igen... lesz folytatás:D
Épp az imént végeztem a játékkal! Összeségében azt kell, hogy mondjam, hogy tetszett, habár voltak hiányosságai. Hiányoztak a kalandjátékokból megszokott feladványok. Sokkal inkább volt interaktiv mozi, mint kalandjáték (habár ez nem feltétlenül baj, csak mást vártam). Amit abszolút kihagyhattak volna az a verekedõs rész. Nem is kell egy kalandjátékba (mégha csak félig is az), meg nem is volt nagy szerepe. A vége nagyon lezáratlan, vagy lesz folytatása, vagy a teljes kilátástalanságba akarták taszítani a játékost a készítõk (gyakorlatilag a rosszak nyertek...).
Chang szerintem azért adagolta túl Zoét, mert WatiCorp embere (esetleg már hipnotizálták is), és ezzel megszûntette a Staticot (Faith elment), és Zoé sem tudja elmondani senkinek, hogy mit tervez a vállalat.
Amit viszont én nem értek: Ki volt a köpönyeges alak, akit April követett? Miért kellett megölni azt a húsmasszát? (nem mintha kár lenne érte, csak logikailag nem stimmel) Brian Westhouse miért ölte meg a fehér sárkányt? Az Azadi invázió meg a Dreamnet között végülis mi a kapcsolat? Mert azon kívül, hogy Zoé néha megjelent Arcadiába, én semmi összefüggést nem találtam.
Én nagyon reménykedek, de vmi öngyilkos hajlamú kiadó kell hozzá... :S De a fejlesztõknek is igencsak elment a kedve, meg lehet nézni a blogjaikat, pl az író Ragnar Tornquist, van még pár, de azt már nemtom' fejbõl... Mondjuk pont Ragnar blogja talán még a leg optimistább, sok helyen inkább reménykedik, mint idegeskedik...
Óriási kár lenne ezért a történetért, ha kárba veszne azért, ha nincs befejezve. :(
Ja, az hogy Chang mér adagolta túl Zoët az nagyon ködös, és én megvallom még valami magyarázatot vártam a végén, hogy kiderül egy két dolog. Bár már az egy után is világos volt hogy a longest journeynek nincs tiszta vége, szal elõ a szürkeállománnyal :D. Ettõl fügettlenül a sztori jó, és remélem a 3. rész sok mindenre választ ad, vagy legalábbis következtethetünk...
SZPÓJLÕÕÕR :)
Sztem ha lesz harmadik, akkor ott egy harmadik csajszi lesz és neki is meg lesz a saját desztinije, de tutira fog szerepet kapni még April. Az, hogy egyesül a kettõ, vagy valami hasonló az lehetséges. A TLJ-ben ugye April egy ismeretlen világban öregszik meg elméletileg, ami vagy Stark múltja, vagy valami tök más, vagy ugye most így az egyesülés tudatában lehet, hogy egy egyesült reset? :P Még akár Zoì is visszatérhet elméletileg, hisz nem egyértelmû, hogy meghal-e. Hát, Reza sztem azért nem õ, mert ugye rólla nem tudni semmit, elméletileg továbbra is a Corpnál volt, a DreamNet segítségével pedig tudják irányítani a tudatát. Az, hogy Chang miért adagolta túl Zoì-t, hát az tényleg nemcsak ködös, de sztem így magyarázat nélkül és így lezárva a fõhõs sorsát, hát no, elég pofátlanság sztem. :P
Én is végigvittem a játékot! :) úgy látom itt mindenkinek vannak pozitív negatív élményei a játékról. Úgy gondolom én is megosuzom a benyomásaim a többiekkel. na szóval, szerintem ez 3D kinézet kifejezetten feldobja a játékot, bár elsõre kicsit nehézkes volt az irányítás. szerintem a krafikával sincs baj, és fõleg Zoë sokkal szebb mint April . Az amit hiányoltam a gamebõl az a fejtörõk. Ebben a részben kicsit sok letta mászkálós, meg akció rész, de a terep szerintem így is kicsi, lehetett volna nagyobb is. A lopakodós részeket nem igazán csippáztam, mivel nem igazán bírom az ilyen cuccokat (bevallom a pókirányítás nagy poén volt) s szorija sztem fantasztikusra sikeredett, igaz kicsit nehezen indul be. Sokkal jobban lekötött ez az álom-nemálom, létezel-nemlétezel feeling mint a Divination. Mivel kevesebb fejtörõ volt ezért hamar vég lehet vinni. A sztori azért néhol nehezen rágható, miért adott be még egy adag morpheust Chang, miért mondta Zoë hogy Reaza nem az aki. Abban is reménykedem hogy a szereplõk közül minnél kevesebb hal meg valójában, és abban is hogy megint majd Zoë-t irányíthatjuk. már látszik a kapcsolat Stark és Arcedia között. A DreamNet jól bekavar. Ebbõl én azt vontam le hogy 3. rész végén a két világ összeolvad mindenki happy lesz és kész. Aki nem szereti az ilyen játékokat az is vigye végig, már csak a sztori miatt is. Sok sikert mindenkinek aki még nem vitte végig
U.i.:jó volt látni az idõsebb régi szereplõket (Charlie, Emma, Crow, stb)
úgysem találtok olyandefiniciót, ami mindenkinek tetszik, így maradjon akció/kaland
ez a dreamfall kalandjáték, vagy kaland/akció. mert valaki a BGaE-höz hasonlította, ami viszont nem az a "klasszikus kalandjáték" mint pl. a syberia.
szóval ez melyik fajta
kösz
Említettem a grafikát? :) Amúgy sok hiányossága volt a játéknak, sztem a sztori is elég hullámzó volt, mindenesetre voltak nagyon jó pontjai... De üvölt a folytatásért, meg persze Ragnar is több részesre tervezte (ha jól tudom a béjz sztori az trilógia, de vannak kiegészítései)... Ja és azthiszem a Dreamfall se az eredetileg tervezett sztorit viszi végig, csak egy szeletet...
Kár amúgy, hogy nem elég sikeres a játék ahoz, hogy folytatása legyen, most végignyomtam a The Longest Journey-t és a Dreamfallt egymás után és ott az a nagy ûr, nagyon kéne a sztori beteljesedése... ¢_¢
anno ugyanannyiba került, mint a gefo3. 2-3 ezres különbség
Dreamfallos kérdést nemtom, nincs kéznél a readme. GF4MX -em nekem is vót, mert akkor arra tellett. Megéri, neméri, nincs pénz az van:) Egyébként semmi bajom nem volt vele, nem vagyok teljesítményõrült:) Vígan eljátszogattam vele 2 évig:Ö
miért a Dreamfallnak pixelshader 2.0 az igénye? mert tudtommal 1.1-es pixelshaderrel bármi elfut.
különben meg nem akarok én senkinek semmit se bebizonyítani, csak annyit mondtam, hogy rosz döntés volt bárkinek is gefo4mx-et venni, miért nem vett inkább gf3-at. ennyi.
meg még azt is megkockáztattam, hogy egy gefo3-mal elindítható(esetleg játszható) a Dreamfall. márpedig egy használ GF3 nem olyan nagyon nagy pénz...
takykám há' ménem olvasod el amit írtam, ill ménem olvasol utána mielõtt kijelentesz dolgokat?:) Fõleg, ha nem hiszel nekünk...:)
Node mostmár mindenki okos lett, nyissuk meg a topikot:D
Nem szívesen viszem el ezt a topikot hardware topik irányba, de szeretnélek emlékeztetni valamire:
Nos igen, nem tudtuk minden hosszászólásba beírni, így csak minden második hozzászólás szól errõl a problémáról. Jut eszembe nem volt alul egy keresõ nevü cuccos?
Nekem az lenne a kérdésem hogyan lehet megoldani EGY grafikai hibát. Már volt erre kérdés csak ugy láttam nem nagyon volt válasz :))) A következõ a problémám: Amikor a játékot elindítom nem lehet látni a képernyõn semmit csak csíkokat.Tulajdonképp ennyi :)) Elõre is köszi a választ!
(csak a többek számára ismert effekteket írtam melléjük)
Az hogy a GF3,4Ti-vel futottak a DX9-es játékok az egy dolog(nemtom, sosem próbáltam), de az többnyire szoftveresen tolta, ebbõl is adódik a teljesítménybeli probléma. Még az FX sorozat (leggyatrább GF széria) is kínlódott a DX9-ces effektekkel (effektek nagy részét még ez is szoftveresen számolta). GF6-tól bírják tisztességesen a DX9 képességeit hardveresen számolni, beleértve az ujabb (pl Pixel Shader 2.x, HDR) efekteket is.
Elméletileg egy GF2-õn is futhatna bármelyik mai játék (köszönhetõen a DX adta szabvány interfésznek), a kártya saját elavult effektjeit használva, de a készítõk ezt megakadályozzák, hiszen akkor menne a flém, hogy milyen randa a játék, mikor õk shader 2-3-okkal felkent csodát készítettek, ami odab@sz mindent. Nos ez kb úgy nézne ki mint az Oblivion GF2-õn. Ebben meg nincs biznisz.
Azt meg ne mondja nekem senki hogy Dreamfall elfut egy 1Ghz-s procin fél giga 133Mhz-es memóriával, ill egy 64 megás GF2-vel. Mert természetesen nem fut, akárki akármit mond:) Full grafon még nálam sem volt néhol tökéletesen folyamatos a dolog...
DirectX most jelenleg a "9.1c 2006 June redist"-nél jár.
Lám, akkor nekem volt igazam, sõt, még a VGA javára is "csaltam" 0.1-nyi verziót...
a Gefo3 dx8.0-ás, de elviszi a directx9-es játékokat is.(pl Deus Ex 2, Psychonauts, talán dreamfall, azt nem tudom, mert eladtam mûr a gefo3ti200 kártyám)
a gefo4 szintén dx8-as, úgy tudom de a gefo4 mx széria bizony csak 7.0-val megy rendesen... max 8.-ás játékok a pixelshader hiánya miatt.
GeForce 3 = DirectX 7.0-s VGA GeForce 4 és Ti = DirectX 8.1-es VGA [GeForce4Ti info - érdemes a PDF fájlt elolvasni.]
Az, hogy gyakorlatilag egy rendszerre telepített DirectX 9.1c [szoftveres] API-vel is mûködnek, még nem jelenti, hogy annak minden összetevõjét támogatják is.
pontosítok.. ez a konfiguráció elég, hog elinduljon a játék.
csak a gond az hogy (szinte biztosan) tévedtél. nem is tévedtél, csak nem voltál pontos.
ha valaki gefo4-rõl beszél akkor az (áltálában) gefo 4 Titaniumra gondol. gf4ti ami ugye egy directX 9 kompatibilis kártya.
csak neked attól tartok, hogy egy gefo 4 mx440-ed lehet.... ami valójában (chipkészletben) csupán egy geforce 2. csak az órajele nagyobb.
buta dolog volt ez az nvidiától. már a gefo3 is dx9-es volt, aztán mégis kiadnak egy ilyen buta kártyát.
lényeg: nem kell sokat költeni:D 10e-tõl már lehet jó kis dx9 kompatibilis nvidia FX-eket szerezni:D vagy ati 9600se, vgy ilyenek. perzs ezekkel szaggathat azért a játék:D
Pedig újra is telepítettem a játékot és a videokártyát, hátha. De semmi :(
Csak azt tudnám ez mit jelent, mert állandóan ezt írja ki: Failed to initalize 3D. Aborting.
nem, ez elég...hát, már érthetõ, hogy miért nem megy. ez sajnos gyenge gép hozzá..:( a videokari, és a proci nem jó hozzá... a RAM elég lenne. nagyon sajnálom, másfél éve nekem ennél rosszabb gépem volt... a mai fejlõdõ világban, ez már nem megfelelõ játszásra. ha rá mersz szánni egy kis pénzt, és mindenképpen akarsz gamelni, akkor turbózd fel. Még az én gépemet is fikázták az Oblivion topicban. 2,8 ghz, 1024 mb Ram, saphire radeon 9600 atlantis 256 mb
ati-m van, de nem hiszem, hoyg ennek bármi köze lenne a videóhoz. töltés közben mindíg ugyanott ugyanúgy ugyanakkor (nem is játék közben hanem load képernyõn)
nagyon nagy szükségem lenne egy mentésre mert a játé töltésnél mindíg elszáll ennél a résznél:
WatiCorp alatti barlangba mennék le amikor Damien kinyitja az ajtót elkezd tölteni a játék meg-megakad eközben aztán kivág desktopra. akárhányszor próbáltam midíg ugyanez.
ha valakinek lenne esetleg mentése közvetlenük a töltés utánról, azt nagyon megköszönném
köszi
Egyetértek - nem volt erõm hosszabban kommentálni a dolgot.
Pontosítok: Nincs/Belátható idõn belül nem várható(4-5 éven belül) ha csak ki nem dobnak hozzá egy editort:D... akkor TLJ kiadása után bármikor várható a munkálatok megkezdése.