Az első küldetéscsoport-végi, bombavisszaszedős-terrorelhárítós küldetés 2.00 fölé csavart XP-mutatóval már nem is olyan nehéz, mintha "könnyű" (1-1,5) fokozaton vágna bele az egyén: így sokkal több XP jön, magasabb szintet ér el addigra a gárda - nekem ott már 9. volt a 2-10-8-ként kezdett katonám, azaz: már 3-10-8, és őt sem szúrták ki mindig úgy, hogy ne látott volna meg egy-egy ellenfelet. Igaz, így az eleje kissé húzósabb, de nem vészesen. Viper + egy mesterlövész-puska még mindig a legjobb felderítő "egység" - csak előtte bankot kell rabolni Németországban (jobbra lent)! ;)
Ja, igen, a pénzkérdéshez:
Ha elvállaljuk az első küldetésünket - nem kell megcsinálni, csak elvállalni (az 1/2-őt érdemes kerülni, főleg a mentés-visszatöltés nélkül játszóknak: az elzárt épületbe való bejutás nagyon húzós, főleg kezdő emberekkel és -felszereléssel), akkor megnyílik a német terület, ahol a kezdőkörtől jobbra van a bankrablásos ecouter, ahonnan >70k fölött kehet hozni, ha van legalább 3 ember velünk. Ez a 3 lehet a 2-2,5k-s sávból (Axel, Carm, Gator - belőlük max. az utóbbit "érdemes" megtartani, mert ő már "0-ás", míg az előbbiek "-2" és "-1"-esek, de a katona helyett is jobb választás Fritz, aki "+2-es"), a lényeg, hogy a hátizsákjukban legyen elég hely a cigöléshez - és ne hulljanak el. Rájuk az encouter-eket járva és onnan hazacuccolva, majd eladva a dolgokat, kereshetjük meg a pénzt. (A bevezető 3 részéből max. 4k-t lehet összelapátolni, amivel akár Tadas-t is megvehetjük és így tűzerőnk biztos, hogy lesz, csak így tovább tart a maradékra a pénz összegyűjtése.)
Utána érdemes a tudóst megmenteni (4 ember elhoz mindent, ha edzünk is az MP 38-akkal - kevesebb lőszer, de még mindig olcsóbb így, mint pénzért pöttyöket venni, pláne az elején), majd az ügynököt lekapcsolni (5 ember el tudja hozni a szajrét), végül a Penemunde-ést elvállalni (így itt az utolsó ellenfél meg fogja magát adni és nem kell annyira erőltetni a közel öngyilkos rohamot a folyosón - az extra emberre ettől függetlenül, külön kell vadászni, annyi könnyítéssel, hogy megáll és lehet rá lőni, nem fut el egyből), ahol a folyosók végét lezáró deszkázást áttörve, közel 30k-t zsebelhetünk be (ide már 6 fős csapattal érdemes lejönni, hogy a javát elvihessük a cuccoknak).
Érdemes ezen kívül minden küldetésre a minimális felszereléssel elindulni (fegyver + 20-30 lőszer, automatáknál ennek a kétszerese, max. és kötszer, ill. az utásznak zártörő és hatástalanító eszközök), az ellenfelektől hulló dolgokkal kiegészíteni a készleteinket, hogy minél több mindent el lehessen hozni, hogy minél több pénzre lehessen szert tenni - és minél előbb.
Karaktergenerálás:
A sniper (kiváló észlelő- és lő-képességek, jó rejtőzéssel -> a legjobb variáció) a nyerő a katona (automata fegyverek: sarok- és közelharc specialista, átlagos-gyenge rejtőzködési és észlelési képességekkel) és az utász előtt - a többi a futottak még kategória és szükségtelenek is, ha már tud a játékkal játszani az egyén. A pontkiosztásnál a 2-10-8 a legjobb a 2-8-10 max. az utásznál érheti meg - neki az Intelligencia az elsődleges képessége, ez fog még pontokat kapni és emiatt gyorsabban lépni a szinteket: az előrébb tartó szintjenek akciópont-többlete nagyjából egálban van a 2-10-8-aséval, de a mérnöki képességei jóval jobbak, ami a játék első felében hasznos tud lenni. A 7. szint elérésekor (és minden további 7. szintnél) a karakterek fő képessége (erő: katona, gránátos, ügyesség: sniper, felderítő, int: mérnök, felcser) nő egy ponttal, míg a 14. szinten már a másodlagosoké is: ekkor már, összesen 4 tulajdonságponttal van többje (20 -> 24), mint induláskor - ha rendesen edzve vannak a karakterek!
A felveendő és megtartandó NPC-knél ezt is érdemes figyelni. Általában a drágábbak extra tulajdonságpontokkal érkeznek, míg az olcsóbbaknak akár kevesebbje is lehet az átlagos és összesített 20-nál. Azonkívül a szintjükön elérhető max. pontok közelében vannak az elitebb egyének: nem kell őket edzeni, vagy súlyos, további pénzösszegeket rájuk költeni (spot és interupt a legfontosabbak), hogy azok elérjék a már kívánatos szintet.
A jó csapat - szvsz - áll egy utászból (akadálymentesítés és csapdaállítás), egy katonából (közelharc-roham- és gránátos feladatkör), valamint 4 sniper-ből ("A" tűzerő, távolra is megbízhatóan, ill. lopakodás-helyezkedéssel és spot-tolással egybekötve). Ehhez az értelmes arcok: - L.A. - harci utász (neki is elegendő a mérnöki pontja, szinte mindenre) - Fritz - az egyetlen "értelmes" katona, mer' má' kész van :) - Tadas - ízlés szerint fejleszthető, "0-ás" - Arvid - már kész sniper (Tadas-t és a main karaktert - ha az sniper - is ilyenre kell csinálni, hogy hatékony legyen) - Viper - a legjobb "felderítő" is egyben, egy távcsöves puskával a kezében
A sniper-eknek az utolsó előtti "fája" a legfontosabb, ez adja meg nekik azt a pluszt, amiért igazán megéri őket választani és alkalmazni: növelt lőtávolság, -sebzés és mindig kritikus sebzés (egy fejlövés: egy halott, vagy súlyos sebesült, rosszabb esetben - ezzel van, hogy a PzK-ből egy lövéssel szedik ki a kezelőjét..., főleg Viper).
Meglett "A.B.R.S.", a robotkatona, mint 7. csapattag - 7.-nek az ex-Hammer-es ninja-t (lopakodó közelharcos-gránátos) is be lehet szerezni, a svájci térkép közepéről (vagy 6.-nak, korábban, ha vkinek nagyon nem megy a játék - kevés a pénze a jó emberekre). Kellett hozzá a "Penemunde Archives" (1/1) és a 3/3-as (ahol mindig rejtőzködni kell a rendőrök elől és mivel ők is civilnek számítanak, ezért mindig vastagon ráfizetéses az a csata) pályán lévő 1-1 dokumentum - az utóbbi pályán lévő marad meg, mint egy kis könyv, az magammal vittem a robot "felvételéhez". A felvételéhez mindenképp mérnök ("Robbantós") karaktert kell indítani, nekem 154 mérnöki (már a bázisvédésnél keményen ráedzettem (sikertelen szekrény nyitogatás - mindig mentve, nehogymá' kinyissa, me'akkó' oda az "edzőgép" - , majd aknatelepítés és visszaszedés), ahogy ezen a pályán is, így lett ennyi) ponttal elsőre csatlakozott a robot - 60-as mesterlövésszel nem sikerült felvenni, igaz, ekkor annyira nagyon nincs is rá szükség: jöhet helyére a nesztelen gránátos.
600 HP-t ír rá, míg az adatlapján csak 210 szerepel, 50-es érzékeléssel (nem ő fogja kiszúrni a távolabbi, vagy a közelében lopakodó célpontokat...) és 0. szinttel - fejlődni nem fog, azt hiszem (még nem vittem el küldetésre őkelmét). Egy PzB-t és egy 50-es lőtávú, német MG-t szorongat, ahogy a többi, "ellenséges" társa is, amivel mind a keményebb, mint a puhább, humanoid ellenfeleket tudja sebezni. Futni, rejtőzködni nem tud, csak "guggolni", így támogató egyénként jöhet szóba a csapatban: a mesterlövész (Viper a legjobb ebben) felderíti az optikán keresztül (így sokkal távolabb lát) az ellenséget és a többiek megpróbálják ártalmatlanítani azt - jól jönnek a hangtompítós sniper-puskák, így kevesebbszer veszi észre az ellenfél az embereimet és ezért sokat javul a túlélési mutatójuk. Esetleg, ha van hozzá javító készlet, mint "falember", egy ideig lefoghatja az ellenség tüzét, amíg a többiek, a "zsengébbek" elintézik azokat.
A felvételéhez erősen ajánlott elvinni még a bázisvédésnél megszerezett a fekete, "lézeres" PzK-t, amibe a német csúcs-katonát ültetve, egy körön belül le lehet rendezni egy ellenséges robotot (3 lesz belőle ezen a pályán) - lőszer vinni kell hozzá, sokat. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2016.07.11. 09:22:07
Bocsi már megoldottam. Nem vettem észra a ládát :)
Van egy kis gondom! Elakadtam.
A Penemunde Archives nevû pályán. Megcsináltam minden feladatot, felszedtem a dokumentumot, amit kellett, megöltem a hordozóját, de hiába megyek a létrához, nem tudok kimenni. Egyszerûen nem történik semmi :(
Próbáltam, hogy felrakom a patchet, de ahhoz meg nincs crack :(
A játék elején még elõferdûlhet mert akkor úgymond még bénák az karakterek, de a játék felétõl már ritka mikor elhibázzák. Mellesleg azért a JA2 már egy eléggé régi játék azért ez sokkal job tõle...
gondolom itt nem lõnek 2cm-rõl az ellenség mellé mint a JA2ben szoktás
Ehez a kiegészitöhöz kell az eredeti játék?
Hali Akkor kezdheted leszedni a játékot mert mind a két dolgon amit írtál változtattak!!! Sokkal gyorsabb lett a játék és ha nem is sokkal de nagyobbak a pályák és annyi új dolgot beleraktak hogy a hangulata is nagyon kafa:)))...
Nekem egy bajom volt a Silent Stormal.. Hogy 2VH-s környezetben volt és hogy a graf engine megette a gépemet reggelire:( JA és kicsik voltak a pályák:( Akkor inkább JA2-IUnfinished Business -Wildfire...
The war has left many scars. A lot of people who have been dragged into fighting as green rookies now cannot imagine a quiet and peaceful life. These people come together to form groups and organisations performing "special services" for governments and private individuals alike. At the same time, not everybody who craved for limitless power have abandoned their plans. Now they're waiting and accumulating resources, to try change history again and decide the fate of humanity...
In "Sentinels" veterans of the WW2 special operations units introduced in the original Silent Storm game come together to form a secret organisation called the Sentinels. Their objective is to keep the post-war world peaceful, balanced and safe.
All of them have encountered a terrorist organisation called Thor's Hammer during the war, which has tried to put the whole world under their control. The immediate reason to form the Sentinels was information suggesting that Thor's Hammer is still very much around, and pursues the same agenda.
Extract, burn, install, copy our crack from the CRACK directory on your CD (overwriting the original exe), and enjoy.
You must have Silent Storm already installed in order to use this add-on.
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ FROM RAGS TO RICHES $ CASH RULES EVERYTHING AROUND ME $ MONEY '04 ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
Szasztok na szal már egy ideje ki ött ez a kira kis gém nem tudom senki nem gyûri rajtam kívûl??? Pedig nagyon király a játék sokkal jobb mint az elõzõ!!!