Azért mert halálra unom már a témát, illetve a felületesen olvasgatók, felületes értelmezéseibõl adódó felületes hozzászólásokat, attól még válaszra méltattalak, bár annyiban igazad van, hogy valóban nem volt válaszra sem érdemes a hozzászólásod...
Nem ahhoz képest nem válaszolok a te általad feltett kérdésekre, hogy hamar megunom a dolgokat (mellesleg már ez is hülye duma...mihez képest hamar? elõtted már körbe lerágtuk a témát, nem gondolod, hogy minden újonnan érkezõ kõfejû félreértelmezõnek a végletekig fogok válaszolgatni az értelmetlen kérdéseire!), hanem ahhoz képest nem válaszolok a te általad feltett és egyszerûnek titulált kérdésekre, hogy: 1. legjobb esetben is felületes, és részleges beleolvasgatás szülte... 2. értelmetlen... 3. ebben a formában értelmezhetetlen, és megválaszolhatatlan...
Szal vedd a fáradtságot, hogy rendesen elolvasod a hozzászólásokat, ne csak szemezgess, pontosan értelmezd azokat, és csak aztán hemzsegj bele, ha nagyon muszáj!
Piás vezetõket le kéne sittelni + minimum 5 évre elvenni a jogsit. Aki jogsi nélkül vezet ezek után annak örökre bevonni + irtózatos pénzbírság. Az ilyen részegen vezetek style de ura vagyok a kocsinak mert fasza srác vagyok az bullshit.. Ebben a kibaszott országban annyira jól vezet mindenki meg érzi az autót, hogy nagyon. 200al mentem Budapesten HAHA! Erre mindenki képes imo igaz semmi értelme. Hykao persze néhány bepiált "nagymenõ" elüt 1-2 "madarat" csak nehogy te legyél az a "madár"!
Tempra volt vagy mi a fene, nem kell nagy autó ahhoz, hogy miután nekimész, közöd ne legyen ahhoz hogy merre mész/repülsz/csúszol tovább.. A kárat a biztosító fizette, TKra vették a kocsit (ami egyébként kb 3 hónapja volt az enyém). Azt hogy a srác mit kapott érte, azt nem tudom, de biztos nem írtak be neki pirospontokat..
Már unom a témát, így nincs kedvem reagálni ezekre a kõfejû félreértelmezésekre.
Talán azért, mert a Visegrádi u, és a Victor Hugo sarkán laktam 10 évig, és ott egy fasza kis ál-jobbkezes keresztezõdés volt a menõ.
"Nekimentem, ez megdobott, és nekiszálltam az út szélény egy betonoszlopnak (jól látszik a nyoma), az tõböl tört, pedig a nagyobbik fajta volt.." hábaz! Már bocs, de mekkora Fiat volt, ami megdob egy 5-öst? :)
nem.. jól mondod, én egy (nekem 2 sávos) út belsõ sávjában mentem, a Fiatos pedig szembõl akart bekanyarodni neki balra (tehát abba a mellékutcába, ami nekem jobbra van .. :) ). Nekimentem, ez megdobott, és nekiszálltam az út szélény egy betonoszlopnak (jól látszik a nyoma), az tõböl tört, pedig a nagyobbik fajta volt.. De az a legszebb az egészben, hogy erre nem is számítottam, este, hazafelé elkényelmesedve mentem, az a barom meg vagy 15m-re elõttem bekanyarodott, még fékezni sem volt idõm.. (ja, neki nem is volt jogsija, mert elvették ittas vezetés és balesetokozás miatt :) , így jogsi nélkül, megint részegen vezetett, ezért nem forszírozta a rendõr azt hogy mennyivel is mentem, mert az elõzõ baleseténél is õ helyszínelt, és megismerte..)
Na csak azért kérdem, mert õ nem adta meg számodra a jobbkéz szabályt. Ekkor balról találta el az autód elejét. Kerék valszeg ekkor tört ki. Egymásra simult a két kocsi, mert egyre gyengébbek az ütközés nyomai hátrafelé.
Viszont mi törte meg az autó jobb oldalát? Egy parkoló autóra csósztál rá? Mert oda nagyobb ütést kapott (látszólag), mint a Fiattól a másik odalra.
bazz.. én még ha hátul ülök, akkor is bekötöm magam, sõt, egyszerûen zavar, ha nem vagyok bekötve. de a kedvencem az, amikor beülök valaki mellé, és megkérdezi: Miért kapcsolod be? Nem bízol bennem? .. Mondom: De bazmeg! Csak tudod egy karambolhoz is két ember kell, nem csak arról van szó hogy nekimész az elsõ fának! Volt már balesetem nekem is, nem én voltam a hibás, hanem egy piás Fiatos, aki úgy döntött, hogy nem adja meg az elsõbbséget, illusztrálom az eredményt: http://www.sg.hu/galeria/10332364001093964686.JPG .. Elõször a Fiat orrát vittem el (az a mázlista fasz csak pörgött párat a tengelye körül, inkább jött volna szembõl, megérdemelte volna), aztán egy betonoszlop tört ki tõböl. Hozzá kell tennem, én sem 50nel mentem (sõt), meg akkoriban én sem használtam az övet, uhogy nekem is nagy mázlim volt, hogy mindössze egy szép kis vágás lett a fejemen, az is csak azért, mert lefejeltem a tükröt! Ezután az eset után nem is indulok el anélkül, hogy bekötném magam. Ha akkor be lettem volna kötve, semmi, ismétlem SEMMI bajom nem lett volna, hiába vették TKra a kocsit.. Pedig nem egy Kispolákban ültem, ami egy nekirepült madártól is TKra törik.. Na mind1! Szal aki azt prédikálja hogy nem kell bekötni az övet; minek az, az ciki; vagány vagyok, döng a szaros teknó a kocsiban; meg hasonlók, annak én is csak azt tudom mondani, hogy NE KÖSD BE MAGAD! Ha ennyi eszed van.. Csak aztán nehogy valaki más szenvedjen kárt amiatt, mert nem kötteted be az övet vele!
vannak ezeknél jóval fontosabb, jóval nagyobb léptékû dolgok is...olyanok, amik esetleg még eszébe sem jutottak a tisztelt "görcsösen ügyelek a közlekedésre, nehogy történjék valami és majd befosok közben" emberkéknek!
Az a gond, hogy ezek a dolgok valszeg csak hivatkozási alapok másoknál, nem több.
Görcsös vezetés? Már akinél. Beülök egy kocsiba, becsukom az ajtót, nyúlok az övért. Görcsös az mondjuk, amikor az embernek kényszerítenie kell magát, hogy az övért nyúljon... Amikor kimegyünk a hétvégi kertbe, még a földutas keresztezõdésnél is indexelek, egész egyszerûen reflexbõl nyúlok oda és pöccintek. Inkább röhögjek a tanyasi indexen, mint egyszer elmulasszam, amikor kéne.
Görcsrõl inkább olyankor van szó, amikor vissza kell fognom magam, hogy mint például vasárnap, ne küldjem el üvöltve az anyjába a kedves rovereset, amikor nekem balról jönne sávot váltani és 10 centire veszi észre, hogy ottvagyok. No forgalom, no index, csak masszív bambulás.
bocsi a duplázásért, úgy tûnik, fertõzõ Mikeitisben szenvedek, hogy több hozzászólásban mondom ekl a véleményemet: Picit off, de ez a topi már úgyis elment a közlekedésbiztonság felé: A kedvencemet még nem is mondtam: biztos láttatok már anyut-aput, aki az oviba viszi a gyermeket. A gyermek a két ülés közé áll, segít apunak vezetni", vagy éppen feltérdel a hátsó ülésre, és fügét mutogat a mögötte haladóknak. Az ilyen szülõ akár a kukába is dobhatná a gyereket, egy erõsebb fékezés végwez vele. Ha ilyet látok, mindig átszólunk neki, hogy "Van másik?"
Ezzel kapcsolatban is van egy sztori, szintén autóbaleset, és a legjobb barátommal esett meg.
Szerintem pedig amit meg lehet tenni a megelõzés érdekében azt tegyük meg. Nyilván nem fog megváltoztatni egy-két magánember ilyesmiket, ha a környezetvédõk sem érnek el sz*rt sem a saját területükön, vagy a gimiben levetített abortusz nem lesz hatással két napnál tovább az emberre. Bár azért halálraítélteken (többszörös gyilkos, gyerekgyilkos, stb) meg lehetne mutatni, hogy milyen egy halálos baleset...és ha mondjuk ezt egy nagy show keretében adnák elõ. (most mindjárt kapok a fejemre az emberjogi aktivistáktól)
Jóléti társadalmakra jellemzõ jelenség az ilyen gondolkodás? Persze! De pontosan azért kell ilyen baromságokra koncentrálni, mert nem a sötét Kongóban élünk, hanem - többé-kevésbé - jóléti társadalomban.
Ha itt a mi kis környezetünkben nem tudunk változást hozni, akkor minek törõdjek a világ 3/4-ével, ahol mások a problémák. Meg azoknak a problémáknak a megoldásai a nagy NGO-kra várnak.
"tisztelt "görcsösen ügyelek a közlekedésre, nehogy történjék valami és majd befosok közben" emberkéknek!" - Bekötöm magam, hátul is. Engem ki lehet röhögni, de már leírtam korábban is, hogy nem érdekel.
Görcsösen ügyelek a közlekedésre. Ilyen vagyok. Pontosabban majdnem, mert a szabályok szerint lehetetlenség úgy közlekedni, hogy oda is érjek valahova idõben. Arra viszont figyelek, hogy b*lfasz ne legyek, és b*lfasz nekem ne okozzon bajt (bár ezt sokkal nehezebb - pl: kínai 150 cm-es kisasszony ki sem lát a BálnaMergából - realizálni).
Durva, de tanulságos. Nálunk a sláger az volt, amikor (nem tudom, piás volt-e a sofõr) 9-en ültek egy öreg Subaruba, mert nem akart kétszer fordulni a gyerek a diszkóba menet. Vezetõülés 2 fõ (valaki a vezetõ ölében ült!), anyósülés 2 fõ, hátsó pad 4 fõ, csomagtartó 1 fõ. Aztán a falu határában a vezetõ úgy látta, ezt a kanyart csak fejjel lefelé tudja bevenni, ezért gyorsan megfordította az autót. Nem tudom, hogy csinálták, de mindenki túlélte. A csomagtartóból kiesett emberke úszta meg legkönyebben, csak a fejét vágta be a csomagtérfedélbe, de õ segített kihúzni a többieket.
És nemrég, hazafelé jövet azt hittem, katapultálok a Skodából: a srác, aki vezetett, és a kórházban össze kellett rakni a fejét, ÚJRA VEZET! És új autója van! Hiába: money makes the world go round...
Igen, valóban hatásvadász, és nem is érdekelne különösebben a sok "Anyu"-zás miatt.
Azonban mondok egy egész jó példát...nem is volt részeg a sofõr: Keanu Reeves menyasszonyát a közös gyerekükkel a méhében halálos autóbaleset érte. Ezután kicsit megtört a srác. Aztán leforgatta a Mátrixokat, de még mindig zakkant. Soha nem lesz már rendben.
Az ilyen gyilkost én odaadnám a "videokészítõ araboknak", hogy tegyék a dolgukat. Hohohóó! Az is egy ember, és jogai vannak, meg minden, de legalább több bajt már nem okoz a társadalomnak. Sok ilyen ember van, aki tesz hasznosat a társadalomnak (csövik), de azok nem okoznak ilyen károkat. Mert minimális kár ez makro szinten, de mikroszinten dooms day.
Bevallom én is vezettem már piásan, elég szar körülmények között. De nem ittam sokat, és nem voltam annyira tintás. Ráadásul németországban voltunk, ahol meg lehet inni egy keveset akkor is ha vezetsz. Plusz fontos volt idõben elindulni, mert egy bulgár lány apját kellett kihozni egy határon lévõ fogdából.
Azzal van bajom, akik felelõtlenek, és keménykedésbõl ülnek a volán mögé tintásan.
Volt egy munkatársam, akinek 330i BMW-je volt, imádott vele száguldozni, és valahogy szóba került a piás vezetés. Jó gyerek volt, de hiába mondtam neki, hogy ne vesessen piásan, nem hallgatott rám. Egyik buliból hazaféle egy húskupaccá törte magát - két héttel a beszélgetésünk után. Túlélte, de 3 hét kóma, aztán tanulhat elölrõl mindent (járást, beszédet, stb). Mondjuk ekkorra már olyan haláleseteken "voltam túl", hogy ennyi volt a reakcióm: Kár, hogy nem hallgatott rám. Ja! És õ sem kötötte be magát.
Egy lány szintén nem használta hátul a biztonsági övet. Buliból haza (piás sofõrrel) 120-szal kiegyenesítettek egy kanyart. A lány kirepült az ablakon, és a tüdejék átszúrta egy bokor ága. A többiek pár méterre nézék végig a fejre állt kocsiban, ahogy hörög egy-két percig, fulldoklik a saját vérében, és elhallgat.
A többit már le sem írom.
És ha kicsit is hatásvadásznak tûnik...nem annak szántam.
amúgy annyi alapja van a dolognak, hogy a régi légzsákok nem eresztettek le, illetve nem olyan "gyorsan"...egészen addig, amíg be nem következett egy fulladásos haláleset, amit egy nagyon óvatosan vezetõ, biztonsági övet bekapcsoló nõci szenvedett el, aki valószínûleg a jól megszokott idiótanõivezetõ módon a lehetõ legközelebb ült a kormányhoz... :P
Jaj... Nem azt mondtam, hogy Te kezdted, de az ilyeneken át kell siklani a kultúrált fórumozás érdekében (pont én mondom, szakad a plafon :-) )
On: Amerikai filmekben gyakran látni olyat, hogy ütköznek, és ott a fickó, elõtte a hatalmas lufival. Ezen jókat szoktam nevetni (a vígjátékokon kisebbeket, az "akció"filmeken nagyobbakat), ugyanis a légzsák kb. egy másodperecig marad felfúvott állapotban, utána leenged...
...kíváncsi lennék pl., hogy a "veszélyben lévõ" hozátartozók hány %-a dohányzik (rá más emberekre, családtagjaikra, gyermekeikre...stb)...az ilyen és ehhez hasonló gondatlanságok, bár nem annyira látványosak, viszont a statisztikai esély a gondatlanság "célbatalálására" kb. ugyanakkora, mint a már alábbiakban agyonrágott egyéb gondatlan veszélyeztetések esetében... ...és ez még csak egy megvilágítása volt a dolgoknak...
(félreértés ne essék, nem személy szerint csak a te "veszélyben lévõ" hozzátartozóidra gondoltam...)
nincs se jogsim, se nem vezettem még soha autót :) de a gondatlanságot és a felelõtlenséget nem szeretem :) ez annyira nemhiszem, hogy nyárspolgárság, de legyen :o) a Föld, mint össz-organizmus szempontjából tényleg mindegy.. ( http://www.worldometers.info/ ), de tudod nekem vannak olyan személyek, akik közelebb állnak hozzám, és fontosabbak számomra, mint a többi 6,5 milliárd... és ha valaki õket sodorja veszélybe - fõleg így - akkor azt nehezen hagyom szó nélkül.
Amúgy nem mintha azon törném a fejem, hogy most éppen hányan és hol halnak éhen...de a Föld szempontjából szinte lényegtelen, hogy hány ember hal meg halált okozó gondatlanság következtében...
Egyébként azért látom Dzsini, hogy van olyan téma, amiben te is tudsz nyárspolgárias lenni...ezekszerint a te szabadelvûséged is csupán szelektív... :PPP De hát miért is ne? Hisz te is ember vagy, és így semmilyen emberi tulajdonság nem idegen tõled sem... :PPP
már vártam, hogy "bezzeg máshol a világon éheznek az emberek" indok kijöjjön...
a világ megváltoztatásához pedig elõször a benne élõket kell egyenként megváltoztatni, mert varázsütésre nem fog menni.
esélylatolgatások helyett, én inkább azt vallom, hogy el kell fogadni az élet dolgait olyannak, amilyenek. se te, se más, se az ilyen hatásvadász baromságok nem fogják megváltoztatni a világot... illetve nem az ilyen baromságokra kéne fókuszálni, hogy hányan halnak meg közúti balesetekben, és mi módon (persze csak a jóléti társadalmakban kerül fókuszba...a Föld 3/4-én nem ez a központi probléma, hogy épp melyik jóllakott madarat ütötte el egy másik jóllakott, bepiált madár...) ...vannak ezeknél jóval fontosabb, jóval nagyobb léptékû dolgok is...olyanok, amik esetleg még eszébe sem jutottak a tisztelt "görcsösen ügyelek a közlekedésre, nehogy történjék valami és majd befosok közben" emberkéknek!
(amúgy már megint a falanszter jutott az eszembe... :P)
igen, hatásvadász - ahogy leírtam ez a dolga. igen, túlzásokat használ, hiszen ettõl is hatásvadász. lesz, akire így hat, hogy kiröhögi, és lesz olyan is, aki több, mint 1 gondolatot áldoz rá. és akkor már megérte.
(ne adja Isten, de elgondolkodtál rajta valaha, hogy milyen gondolataid lennének egy gázolás után? vagy ha egy "Még soha, senkinek nem okoztam semmilyen sérülést a közlekedésben, magamon kívül!" ember elcsapná valaki számodra nagyon fontos személyt? mindenki csak annyi sérülést okozzon mint õ, de amikor az az egy személy mondjuk Te vagy, vagy valaki hozzád közelálló, akkor picit más a szempont...)
Jó, én megértem, hogy ha egy közeli hozzátartozó halált okozó gondatlanságból húnyt el, és ezt nehéz megemészteni sokáig, de attól függetlenül ez az email, meglehetõsen hatásvadász, amolyan tipikus amerikais faszság. Több ponton nevetséges túlzásokkal.
Mondom: mindenki csak annyi sérülést okozzon a közlekedésben, mint én! Sokszázezer kilóméter megtétele van a hátam mögött, és én sok fasztarisznyával ellentétben csak akkor lépek a gázpedálra, ha tényleg sürgõs dolgom van, vagy más egyéb extrém eset következik be. Ezen kívül, kb. félévenként szoktam kicsit többet inni a kelleténél, de akkor is tudom, hogy mi történik körülöttem, és tudom kontrollálni magam, narkotikumoknak pedig semmilyen fajtájával nem élek soha. Mellesleg, ha van velem jogosítványos ember, az esetek döntõ többségében átadom a kormányt, és szép kényelmesen, az anyósülést hátradöntve pihengetek. Nem fárasztom magam, minek? Má' unom a vezetést sokszor. Szal ne keverjetek össze a hiperaktív padlógáz-padlófék madarakkal, meg a piás, narkós tüdõdöngölõ mélynyomós mûmájerekkel.
Mondjuk a busz az, ahova szvsz felesleges. Ha szgk-val/mikrobusszal/furgonnal ütközik a busz, akkor neked (feltéve, hogy nem a kisebb jármûvön voltál) nem lesz túl nagy bajod az ütközés után. Viszont amikor komolyabb az "ellenfél", mint egy V63-as, akkor ott kur@'ra mindegy, hogy van-e öved, de egy légzsák sem sokat érne. Mert olyankor kettévágja a buszt a kedves kis mozdony. Egyetlen esély túlélni az ilyet, az az, hogy a busz elejét kapja el, és hátul üljön az ember.
Bár lehet, hogy az öregeknek jól jön az öv a kisebb megcsúszásos baleseteknél.
angliában a kis helyi járatokon kívül mindenhol volt, és amikor kiértünk az autópályára be is mondta a bácsi, hogy 18 éven felül nem kötelezõ, de azért ajánlja mindenkinek...
"Amúgy nekem is számos ismerõsöm halt meg, vagy nyomorodott meg autó-, vagy motorbalesetben. Egy napig gondol rá az ember, aztán az élet megy tovább..." - azért ez nem volt ilyen egyszerû eset. De inkább hagyjuk ezt a témát.
"Még soha, senkinek nem okoztam semmilyen sérülést a közlekedésben, magamon kívül!" igen, végülis ha egyszer megölsz valakit a felelõtlenségeddel, onnantól egy ideig nem fogsz közlekedésben sérülést okozni.
Én mindig bekötöm magam, még városban is. Egyszerûen nagyobb biztonságban érzem magam tõle. Láttam már fényképen jó pár, nagyon csúnya arcsérülést, amit kormány vagy szélvédõ okozott (meg egyéb súlyos balesetet is). Egy régi ismerõsom pl. augusztusban halt meg, a szüleinek nem merték megmutatni...
Ez legyen a legnagyobb gond a világban, hogy néha egy-egy részeg elüt egy-két madarat... Amúgy nekem is számos ismerõsöm halt meg, vagy nyomorodott meg autó-, vagy motorbalesetben. Egy napig gondol rá az ember, aztán az élet megy tovább...
Én meg anyádat segbekúrnám szintén nem "nagyképûségbõl" te büdösgyökér! Még soha, senkinek nem okoztam semmilyen sérülést a közlekedésben, magamon kívül! Tudni kell vezetni, és tudni kell inni is...és tudni kell ittasan is kordában tartani magunkat...és nem csak a vezetés terén...
Anyu, miért? Az alkohol adója: egy ártatlan halála
Elmentem egy buliba, Anyu, és emlékszem a szavaidra. Megkértél, hogy ne rúgjak be, így hát nem ittam semmi alkoholt. Büszke voltam, Anyu, ahogyan azt elõtte megmondtad. Nem ittam alkoholt vezetés elõtt, Anyu, amiért a többiek gúnyolódtak is velem. Tudtam, hogy igazad volt, Anyu, és hogy neked mindig igazad van. A buli lassan véget ért, Anyu, és mindenki haza indult. Ahogy az autóhoz léptem, Anyu, tudtam, hogy épségben haza fogok érni: nevelésed alapján - felelõsségteljesen és büszkén! Lassan mentem, Anyu, és bekanyarodtam egy kis utcába. De a másik sofõr nem vett észre, és frontálisan belém hajtott. Ahogy fekszem itt a járdán, Anyu, hallom a rendõröket, amint mondják, hogy a másik sofõr ivott. És most én vagyok az, akinek ezért meg kell fizetnie! Itt fekszem, haldoklom, Anyu, kérlek siess! Hogy történhet ez meg velem? Az életem kipukkan, mint egy lufi! Körülöttem minden tiszta vér, Anyu, és a legtöbb az én saját vérem. Hallom, az orvos azt mondja, Anyu, hogy már nem tud segíteni rajtam. Csak azt akarom mondani, Anyu, esküszöm, tényleg semmit sem ittam. A többiek voltak, Anyu, akik semmivel sem törõdtek. Valószínüleg a másik sofõr is egy ilyen buliban volt, mint én, Anyu. Egyetlen különbség van csupán: õ volt az, aki részeg volt, és én vagyok az, aki most meg fog halni! Miért isznak az emberek, Anyu? Ez az egész életüket tönkreteszi! Erõs fájdalmaim vannak, mint a késszúrás, olyan erõsek! A férfi, aki belém jött, Anyu, körbe-körbe szaladgál, én pedig itt fekszem, és haldoklom. Õ meg csak néz rám hülyén! Mondd meg a bátyámnak, hogy ne sírjon, Anyu. És mondd meg Apunak, hogy legyen most bátor. És ha már a menyországban leszek, Anyu, írasd a sírkövemre: "Apja lánya". Valaki mondhatta volna neki, Anyu, hogy ne igyon, ha vezet. Ha mondta volna neki valaki, Anyu, most nem kellene meghalnom. Már alig kapok levegõt, Anyu, és nagyom félek. Kérlek ne sírj miattam, Anyu. Mindig ott voltál, amikor szükségem volt rád! Mielõtt elmegyek, van egy utolsó kérdésem, Anyu: NEM ÉN VEZETTEM RÉSZEGEN, MIÉRT NEKEM KELL MOST MEGHALNI???
Megjegyzés: Ez a történet a Springfield High School ( USA ) - ból terjedt el, egy héttel azután, hogy 2 diák autóbalesetben lelte halálát. Valaki vette a fáradtságot, hogy ezt a történetet megírja. Kérlek küldd tovább annyi embernek, ahánynak csak tudod! Próbáljuk meg megismertetni a világgal, hogy ezek az emberek felfogják, mit is jelent mindez!!
ha most úgy nézzük 1 koccanásnál nagyobbat szívhat az aki az anyóson utazik, mert a vezetõ az fogja a kormányt, de mellette, az úgy esik ahogy a gravitáció akarja
utoljára tanulóvezetõként csatoltam be az övet...muszájból...
... szerintem nem rajongott volna érte, ha gyáva balf@szok mennek el a temetésére.
Nem errõl van szó... Halottakról jót vagy semmit, de nem egyszer hangoztatta, hogy gyáva és balf@sz, aki beköti magát, hiába beszlétem neki. Még mindig élne...
Hát elárulom neked, hogy Budapesten belül is többször mentem már kétkilóval egy AMG-vel (igaz sajna nem CLK GTR-rel, csak egy 3.4CE-vel), meg korábban az S6-tal 240 volt a csúcs, piásan, 4 személlyel, és senki sem volt bekapcsolva... Nem nagyképûségbõl, ilyen barom, vakmerõ, felelõtlen marha vagyok, ennyi.
Ja volt egy Yaris-os pördülés is (szintén 4 személy - az egyik haverommal, meg a csajainkkal), az M5 autópálya bevezetõszakaszának Határ úti felüljáróján. Éjszaka robogtam befelé a városba, ami a csövön kifért (bõven 100 fölött az tuti), és a felüljáró lábánál az én sávomban - szemben a forgalommal - egyszer csak szembetaláltam magam egy ilyen sárga úttisztító autóval. A barom nem használta a sárga villogót, csak amikor látta, hogy mint egy torpedó közeledek felé az éj sötétjében, én a 3.5 dioptriás szemüveg nélküli sasszemû... :)))
ezeknél nem, csak akkor amikor anyósoldalból vágott telibe egy BKV busz, meg egyszer amikor szintén ugyanígy egy Lada, ráadásul ekkor az ablak le volt engedve, és ahogy az ablaküveg ezer darabra tört, teleszóródtam a darabkákkal, még a seggemnél is üvegdarabkák voltak, amikor otthon levetkõztem...