Hi. Nekem 9300ám van és teljesen úgy néz ki mint az elsõ kép csak más a billentyûzete.
Volt N-Gage QD teefonom egy kis ideig. Nagyobb reményt fûztem hozzá, mint amennyire bejött a számításom. Gyakorlatilag egy GBA szintjét ha elérte a tudása, akkor sokat mondok. Ahhoz képest viszont kényelmetlenebb és kezelhetetlenebb is volt mint egy GBA. Szerintem ennek a típusú hibridnek egyébként is leáldozott, továbbá van éppen elég fajta nagy-és kézikonzol a piacon enélkül is. Telefon telefonálni az igazi :)
Nehogy má a Nokia akárcsak beszagoljon is ezzel a konzol piacra!! :) Má a portán megbukik!
Lassan a telo is lecserélödik. Egyre többen vesznek kis 2,8"-as kijelzöjü pda-t.
Ja, és eddig ezeket a játékokat jelentették be rá : Asphalt 3: Street Rules, Brothers In Arms, Brain Challenge , Midnight Pool, World Series of Poker Texas Hold'em, FIFA 2008, Fifa Street 2, Dogz, és valamilyen Doom portról is hallottam már ... :)
de van : az új n-szériás nokiákon lesz egy "ngage" szoftver. Szóval minden n-es telón menni fognak az ngage játékok(persze csak a next gen játékok, a régi gamek nem kompatibilisek az új telókkal :( Szeptember után lesz elindítva a rendszer, de már asszem ausztráliába, vagy hol volt egy zárt körû teszt, és az jó szuperált.
Doom 1-2 már régóta játszható alatta. N-gage 3 nem várható, hiszen a classic sem jött be a Nokia-nak, a QD meg akkora bukta lett, hogy szériából talán lekvárt is kellene hozzá adni. Ja, a kép meg fék... fantáziakép.
Ühh lol ekkor lecc még 1 n gage -em. De az naon teccik. De akkor is az 1 verzsön a leg szebb.
hát valszeg meghalt már ja, de nem is baj N-gages létemre ezt mondom
nem tudna versenyezni más handheldekkel és jobb is hogy a mostani pár új játék meg fut más telókon is, így legalább van esély rá hogy el tudnak adni párat
Ez fake! N-gage DIE!!!! PSP POWA @ Gizmondo
oh de 2007-be lesz nem ?valami hírt már hallottam róla
Már asszem törölték a projectet, A sima N-Gage, de fõleg a QD akkorát bukott mint az ólajtó....QD-m volt, nem rossz, de közel sem volt GBA minõség sem.
Annál már csak a Sat1 2D-s trailblazer vagy mi a rák játéka volt jobb, amikor is a bekötött szemû mûsorvezetõ csaj markolta a joystickot (enyhén perverz lehetett aki ezt kitalálta :)), és a telefonáló "links" és "rechts" bemondásai alapján próbálta kisebb-nagyobb késésekkel mozgatni a kis labdát :).
Kulsore ez azert komolynak tunik, ha az iranyitast meg a hulye rendszert atszabjak jatekosbaratra akkor meg barmi lehet vele (persz a Nintendo Sony harcba sohasem fog beleszolni szerintem).
De igen. Nézd meg, az NGage 100Mhz -es ARM -ja szenved a GUI kirajzolásával. A játékok nem bírják rendesen lekérdezni a billentyûeseményeket, lassú, na.
Ez a kép vagy fake, vagy én vagyok részeg, és nem látom át a perspektívát, de furcsán dülöngélnek a feliratok meg a képernyõ is :). Meg azért ennél még a Nokia formatervezõibõl is jobbat nézek ki... A specifikációk amúgy nem rosszak, ha igazak, de ez még kevés az üdvösséghez. Handheldnél a dizájn legalább annyira fontos, mint a technikai adatok, + a symbiant sem kéne erõltetni.
a 330Mhz konzoloknál nem kevés (a doom3 igy is vidáman elpöfög) hiszen nem kell a kompatibilitás és a kül hardverek miatt bajlódni és a grafikus chipek végzik a számitások nagyját. Legyen annyi elég, hogy a ps2 is asszem 333Mhz :)
OMAP Full Compatibility 90-nm CMOS System-on-a-Chip OMAP2420 330-MHz Central Core with Floating Point Unit ARM1136JS-F 220-MHz Digital Signal Processor for Audio TMS320C55x Video Playback and Image Display Imaging Video Accelerator VGA 30-fps Encode/Decode Full-Motion Video 2D/3D Graphics Accelerator with SIMD Co-Processor PowerVR MBX with VGP TBDR (Tile Based Deferred Rendering) 200Mhz clock speed (330Mhz lesz, a 200 egy könnyelmû becslés)
360Mpixels, 2xOverdraw = 720Mpixels, 3xOverdraw = 1.08Gpixels ITC™ - PowerVR Internal True Colour - 32-Bit Blending and Depth Test Precision Independent from Buffer Depth FSAA4Free™ - Supersampling Full-Screen Anti-Aliasing With No Performance Lose
DOT3 Per-Pixel Lighting Support Spherical Harmonics Lighting Support Bilinear, Trilinear, Anisotropic Texture Filtering Support Vertex Shader 1.1 Programmability with Skinning Curved Surface Processing with Fractional Tesselation and Support for Differing Levels-of-Detail on Neighboring Patch Edges PVR-TC (PowerVR Texture Compression) Multi-Texturing Fully Programmable 3D T&L (Transform & Lighting)
Over 2.5M-tri/sec
a PDA mánián ez a hír található:
Az N-Gage QD (vagyis az N-Gage játékplatform javított verziója) sem fogyott olyan jól, mint ahogy a Nokia remélte, így a kiszivárgott hírek szerint a mobil játékgépet - amellyel telefonálni is lehet - ismét áttervezték. A Nokia játék-üzletágának vezetõje nem volt hajlandó további részleteket elárulni, a dolog természetébõl kifolyólag, hiszen a készülék "új formát és érzést" fog kelteni.
Az ArcadeStation weblap szerint a gépet N-Gage 2 néven vezetik be, ami kissé szokatlan, mivel a sorozat harmadik tagjáról lesz szó. (A Microsoft is névadási problémával küzd: az eljövendõ X-Box 2 nem maradhat majd le névében sem a PlayStation 3 mögött, úgyhogy ott a kettes szám lesz megkerülve. A szerk.)
Az N-Gage QD erõs versenyben találta magát a hordozható játékkonzolok piacán, a Sony Playstation Portable és a Nintendo DS között. A jobb versenypozíció érdekében a következõ N-Gage feltehetõleg elhagyja a 176 x 208 pixeles kijelzõfelbontást és 640 x 480 (VGA) minõségre vált.
A készülékben 2D/3D grafikus gyorsítóprocesszor is lesz, mellyel a 30 képkocka / másodperces képváltású videók zökkenõmentes lejátszása is lehetõvé válik.
A gép processzora feltehetõleg a Texas Instruments OMAP 2420-as lesz, 330 MHz-en hajtva. A már említett források semmilyen egyéb részlettel nem szolgáltak a készülékkel kapcsolatban.
A gyártó valószínûleg marad a Symbian OS Series 60 -as operációs rendszer mellett, és biztosan meghagyja a telefonfunkciót is a készülékben. A Nokia elmondása szerint a készülék néhány hónapon belül megjelenik, lehetséges hogy a májusi E3 kiállításon.
nyálcsorgatónak egy kép (ez már majdnem 100% hogy igy fog kinézni, a nokia fórumain a többi kép csak találgatás volt)