"és milyen az arány a nõk és férfiak között számszerüleg a világban?"
Mondhatnánk, hogy tökmindegy. A lényeg (a portálok szempontjából), hogy a nõk több pénzt hagynak ott. És ez ami biznyeszben a döntõ tényezõ szokott lenni :).
Szerintem akik a felmérést készítették, kicsit le vannak már maradva, ez már megtörtént :). A tartalmak már megváltoztak, a marketing eszközök már megváltoztak. De ez már akkor elkezdõdött, amikor a net kiszabadult az (D)ARPA / akadémiai háló létébõl, szóval nem mostanában :). Enyhén LOL jellegû állítások vannak, pl. "egyre inkább elõtérbe kerülhet a követezõ években az internet gazdasági szerepe", bennem felmerül a kérdés: hol élnek ezek? Németországban már rég csõdbe mentek a kisboltok akik nincsenek jelen, a nagyobb boltláncok is szenvednek a visszaeséstõl. Egyes egyedül úgy tudtak megmaradni, ha minimum Ebay-en ott vannak.
és milyen az arány a nõk és férfiak között számszerüleg a világban? és milyen arányban dolgoznak nõk irodákban (azaz szgép közelben) mint kétkezi munkásként? valamint ha a nõk érdeklõdése az eddigi -a cikk szerint- inkább férfiaknak készült internetes honlapok iránt is nõtt, akkor miben és miért kellene egy átlag portál tartalmának változnia, ahhoz, hogy ez a növekedés méginkább felgyorsuljon? és miért kell egyáltalán felgyorsulnia? a hírekben többé nem lesz háború, halál, katasztrófa, bûnözés, csak bulvár meg makramétanfolyam? tiszta agyrém! ezek a felméréseket végzõ cégek miért nem húzzák már le magukat a nagy pöcegödörben a sok bluetoothos öltönyös-kosztümös údefontosvagyok menedzserrel együtt? mindet beszecskáznám! fõleg amikor beleélik magukat, hogy értenek valamihez! na attól áll fel a szõr a hátamon!