egyebkent hasznaltan kb 70-80 egy oculus rift cv1- en annyiert vettem,(UK ban... )
kitoltam es eladtam a picsaba..
csak az elso 3 oraban hanytam el magam majdnem parszor(marmint meg kell szokni meg sokat kell inni , gyomber sort, meg surun kell szunet tartani), a maradek 13 oraban nem volt sok gond....
meg ha veszel egy csak hedszet 30 ert,meg egy szenzort 15,meg egy leap motiont 15 - hasznaltan mindet- 50- 60 max
vagy csak a leap sensor akkor.. - plusz telefonod meg ezek a pogramok... es 15 bol megvagy
akkor lehet - KEZZEL is jatszani ,kontroller nelkul.. vagyis kezed a kontorller. tok erdekes ugyis biztosan.
vagy hasznaltan dell visor pl 60 k - azzal is jol megy. Utoljára szerkesztette: toza, 2020.08.05. 21:29:51
Biztos vannak akiknek az is hiányzik, bár a HL-ban pont ez volt az egyedi, hogy semmi megszakítás nincs benne (meg hogy GF telepatikusan kommunikál :))
Nekem inkább az a gondom, hogy nem ilyen VR spinoffra/előzményre lett volna szükség, hanem egy normális befejezésre (vagy egy az azt megelőző intermezzóként szolgáló részre), amiben végre valami magyarázat is helyt kap a számos kérdés és mumbo-jumbo mellett. Szerintem ezzel nem is vagyok annyira egyedül :)
Lehet be kell egyet szerezni,ezt nem lehet kihagyni....,nálam volt már kölcsön vive, csak kicsi a szoba, és levertem mindent a polcokról game közben...az asszony úgy szerette.... ÁÁÁáááá .... Utoljára szerkesztette: scomcomputers, 2020.01.07. 17:20:00
"Szerintem ami kihajtja a 4K-t, az kihajtja a VR-t is."
Persze, de a gémerek mekkora százaléka engedheti meg magának, hogy 4K-ban tolja? A statisztikák alapján még mindig a full HD és az 1440p kijelzők a legelterjedtebbek, ha a gyakorlati használatot nézzük. Egyszerűen azért, mert egy átlag felhasználónak erre van csak pénze. De még aki simán ki tudja hajtani a 4K-t, sem biztos, hogy beruház egy vr headset-re.
Jó helyen tapogatózik a komment, a helyzet inkább az hogy az FPSt fedné le (ha tudná!), de az annyira igényli a kompromisszummentes displayt, hogy örülhet aki megéli hogy lát rendeset. Nem vicc. A third person perspektíva megoldás annyiból hogh nem kerül kötelező jelleggel a közeli térbe (3m alá) dolog. Persze erre alapozni öngyilkosság nekik mert ha kitudódna hogy nem tud az arcodtól 30-50-100centikre kitenni dolgokat megerőltetés néljül akkor sok terv borul, ezért igyekeznek a naiv réteget palira venni amíg csak lehet.
Szerintem ami kihajtja a 4K-t, az kihajtja a VR-t is. Hogy egyes játékmotorok nem alkalmasak rá (Doom-nál van valami nyű az ilyen 3D-sítésben pl), az más kérdés.
A VR-nak szerintem két problémája van: 1: az ára 2: ennek azért kell hely, mert gyakorlatilag vakon mozogsz a szobában. Kivéve persze, ha ülve vr-ozol. Illetve akkor is kell neki hely, mikor nem használod, mert egy sisak méretű cuccot nem dobsz le csak úgy magad mellé
Én kipróbálnám, csak az ára miatt eddig egyik sem fogott meg.
Kétfejű borjú is születik... milliárdból egy. Érted, most gyakorlatilag mindenre lehet példát és ellenpéldát is mondani. Én a hangsúlyt nem arra helyeztem, hogy nem létezhet first person nézeten kívül normális vr játék. De az, hogy van 1-2 ilyen, az legitimálni fogja a vr elterjedését? Ettől jobban meg fogják venni a vr headset-et az emberek? Mert mikor azt látom, hogy alig van normális vagy ténylegesen jó vr játék a piacon (és itt most mindenféle játéknézetre gondolok), ráadásul sokkal nagyobb gépigénnyel is mint a hagyományos módon fejlesztett játékok, akkor az a véleményem, hogy nem éri meg kidobni rá a pénzt... nekem legalábbis nem.
nyitni kell egy "halflife compatibilis" rig vagy vr szett kolcsonzot es szarra gazdagodni belole... Utoljára szerkesztette: toza, 2019.11.23. 10:09:01
A vr-al az a gáz, hogy gyakorlatilag a játéktípusok nagyon kis szegmensét fedi le. Maximum FPS-nél van értelme használni, esetleg még autós játékoknál, ott is csak annál a kameranézetnél, ahol benne ülsz a járműben. Más játéknézethez sokkal jobb a hagyományos monitor. A másik ok amiért nem tudott trenddé válni, hogy kurva combos gép kell hozzá. Nem elég az, hogy önmagában is drága a headset, még a számítási teljesítményben is a többszörösét kell produkálni a PC-nek, mintha monitort használnál. Úgyhogy részemről le van sajnálva a vr. Szerintem várok a nyakba csatlakoztatható hotdog sütő megjelenéséig, mint amilyen a Mátrixban is van. Annál vr-abbat már úgysem lehet fejleszteni.
"nem lehet, hogy ezzel akarják a HL3-at felvezetni?"
Én ebben látok némi rációt. Ez volt nekem is az első gondolatom, hogy ez egy afféle techdemo lesz és majd évekkel később kapni fogunk egy normális HL epizódot ugyanilyen grafikával. Még ha nem is közvetlen folytatás lesz, hanem mondjuk egy köztes rész egy másik főhőssel, az se érdekel, csak kapjunk már egy új Half-Life játékot, mert a rajongók kurvára megérdemlik.
szerintem ku...vajól néz ki... viszont ami egyből feltűnt, hogy Alyxnek más a szinkronhangja meg Elinak is, de ugye az ő eredeti szinkronhangja sajnos már elhunyt...
én simán vennék csak ezért egy VR szemüveget... még ha csak pár órás is az egész játék. ki vagyok éhezve half-life-ra teljesen :D
nem lehet, hogy ezzel akarják a HL3-at felvezetni? mármint oké, hogy előzmény, csakhogy felmérni a terepet, hogy egyáltalán érdekli-e még a régi játékosokat, stb...
Pedig ez VR nélkül simán lehetne EP3... Egyszerűen nem értem a Valvet. Mitől fél vagy mitől nem? Fél mert nagy az elvárás nem merik meglépni, de egy senkiházi vr piacra (alig van valakinek) kiadnak egy részt? Fuck logic
13 éve hogy kijött az ep2... hl2 meg 17 éve... aki 1990-ben született(mint én) az már nemsokára 29 évet tudhat maga mögött... valószínűleg teljes idős munkahellyel meg családdal együtt, a helyzet az hogy az a nagy half life tábor ami megszámlálhatatlan mennyiségű goldsrc meg source játékokkal és modokal játszott nap mint nap az már keményen "kiöregedett" és elkopott a 2004-es start óta.
először talán életben kellet volna tartani a sorozatot pl egy ep3 formájában... vagy átterelni az embereket left 4 dead 3 irányába ami már a célegyenesben volt, vagy akármivel ami tartja az emberekben a lelket, de semmi ilyet nem tettek hogy életben tartsák a saját rajongótáborukat az elmúlt 13 évben, őszintén nem értem ott volvoéknál most mégis mire számítanak, főleg így hogy csak vr only a játék...
tíz évvel ezelőtt vettem volna mint a cukrot az első két rész mellé itt a polcomra... most meg már hidegen hagy az egész... max majd végignézek egy "lets play-t" a youtubon azt viszlát.
VR-ra, ami jó, ha a gamerek 30-40%-ának van. Ami engem illet, egyáltalán nem érdekel a VR szemüveg és emiatt számomra az új Half-Life alapból kuka...annak ellenére, hogy Half-Life fan vagyok.
Az biztos, hogy első végigjátszáskor engem a resonance cascade nagyon fejbevert. Annyira még nem éltem át soha, hogy mekkora gáz keletkezett hirtelen, teljesen leforrázva bolyongtam a folyosókon. Nem tudom, eddig hányszor játszottam végig, de én mindannyiszor élveztem. A Black Mesa nem csak grafikailag ad pluszt, de jó néhány helyen ki is bővíti a pályákat. Mondjuk van, ahol egyszerűsíti: a vonatos részeket nem szeretik a készítők :) Őszintén szólva szeretnék egy olyan átiratot is látni, ami mondhatni az utolsó szögig hű a HL1-hez, viszont a BM látványvilágát hozza.
A HL2 meg ... ott rendesen van már történetmesélés is :) Kicsit mondjuk zavaró, hogy csak 1 Barney van, a HL1-ben meg minden őr Barney, de na :D
HL2-k után...de nem kell azzal jönni hogy na látod késő... Sok 10 éves game van am a mai napig élvezetes és nem csak a grafika hanem a hangulat stb.. Totál nem kötekedni akarok de egy half life ba se látom azt amit a hájp mindenki mással mondat.
Csak az említett 2 játékot hozom fel megint mert kb mindkettő kapott szépen savazást...doom 3 - Far cry egyiksem váltotta meg a világot meg tette le a jövő alapjait mégis azokat élvezem akárhányszor játszom.. Hal Life 1-et pedig nem véletlen nem vittem végig soha.. abszolút semmi nincs ami kicsit is a monitor elé szegezett volna. De majd ha teljes lesz a "remasteredje" a Black Mesa egyszer csak végigviszem ha már megvan
Hl2 és epizodjait vittem végig + az 1-be anno belekezdtem. Én totál nem így látom ahogy leírtad. Egy deka olyan sincs amit ki tudnék emelni belőle..A Hl2-vel sac/kb egyszerre érkező Far Cry és Doom 3 40x jobbak minimum megszámolni se tudom hányszor vittem őket végig.
Brutál nagy meló lenne az egészet UE4 alá tenni, de pl. az első részt végigvinném úgy az biztos. Ha a Valve nem akar semmit már a HLal simán kiadnám versenybe aki előbb csinál szép és jó remakeet xy dollárt kap + némi részesedést még az eladásokból.. Utoljára szerkesztette: grebber, 2019.04.23. 14:08:10
1996-os teknó. Ennyit lehetett kihozni belőle 2004-ben, ráadásul úgy, hogy 2003-ban megszűnt a N64 támogatása. Mindenesetre jó példája a Source engine rugalmasságának. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.12.12. 01:41:00