Ha újratelepítés után se kerültek a fájlok jó helyre akkor szerintem jobb kézzel bemásolni mint kitörölni, újratölteni és reménykedni, hogy ezúttal jó helyre rakja a fájlokat
nekem is volt egyszer hasonló probléma, én kitöröltem a az érintett dlc (aszem a kartot) tartalmát és csak azt a párszáz megát szedtem le újra! Utoljára szerkesztette: jimcat, 2016.07.06. 19:13:15
A játék könyvtárában vannak a következő mappák: Curator, Heli, Kart, Mark amikben van egy-egy addon mappa, amiknek a tartalmát be kell másolni az arma főkönyvtárában található Addon mappába. Legalábbis Steam fórumon ezt a megoldást találtam a problémára. Utoljára szerkesztette: Hecker007, 2016.07.06. 14:34:39
....ugyanaz.... Kezdek beletörődni, hogy majd csak akkor fogok vele újra játszani, ha újra rakom a gépet is....
Oké megpróbálom. Jó lenne ha rendbe jönne....ahhoz túl jó - és túl drága - játék, hogy ne tudjam futtatni a gépen...
A steam alatt, ahol a többi steames program. Kicsit komplikált a path ahhoz, hogy fejből megmondjam, de elég egyértelmű ha a steam mappában keresgélsz. (Vagy guglizz rá, rögtön meglesz).
Persze, próbáltam...már vagy 4 alkalommal...és mindig ugyanez van. A folder-t hol találom...azt lehet nem tettem meg és ez a kányája....(Bár van CCleaner a gépen...de arra gondoltam az sem úgy szuperál ahogy kellene)
Újratelepíteni próbáltad? Steames játékoknál általában ez a két javítási lehetőség az alap: a helyi fájlok ellenőrzése, vagy ha az nem segít, akkor a törlés (én utána a folderben maradt cuccokat is törölném még kézzel), és újra install steamről.
Megnéztem! Azt írja, hogy minden fájl fasza!-:) Persze nem ezekkel a szavakkal... De aztán ha indítom - mod-ok nélkül is - Addon 'A3_Anims_F_Bootcam' requires addon 'A3_Anims_F_Kart' üzenet fogad. Majd tovább megyek, elkezd tölteni aztán:Include file A3\ui_f_curator\UI\deflineResinclDesign.inc not found üzenet után kilép...-:(((
Üdvözlök mindenki! SEGÍTSÉG!!!!! Előe is elnézést, ha már erről volt szó mert nem olvasgattam végig a fórumot. Anno lemezen vettem meg az ARMA III-t, aztán a steam-on regisztráltam. Szépen jöttek a DLC-k..bevallom én nem vettem meg őket...számos mod-ot meg hasonló "okosságot" töltöttem le hozzá, és egy ideig nem is volt gondom vele. De mivel a mulit része a DLC-k miatt lassan elérhetetlenné vállt számomra 3-4 hónapja letöröltem. Most nemrég, mikor volt akció, megvettem a Helikopteres DLC-t. Újra rakam a játékot és most nem indul. Bejön ez a BattelEYE sz***ság, aztán onnan semmi. Hiba üzenetek, hogy nem talál dolgokat. Most nem vagyok otton így nem tudom idézni. A lényeg, hogy már a mod nélküli indítást sem enged. Valaki tapasztaltá már hasonlót. Nem igazán szeretém, hogy emiatt újra kelljen telepítenem a gépet, pedig nagyon játszanék vele...
én 3 csapatról tudok neked kell eldöntened melyik a szimpatikus. arma.hu mark.hu és végül mi:: hafclan Utoljára szerkesztette: jimcat, 2016.07.05. 11:48:26
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e komolyabb magyar ARMA3 community? Külföldi klánokat böngésztem, de egy sem volt szimpatikus, mert vagy 12 éves TDMezők, vagy 30+nak kéne lennem nekem is, hogy játszhassak velük :).
Elsősorban ZEUS, CooP érdekelne, mert ezeket nem volt alkalmam még élvezetesen játszanom, mert olyan random társasággal még nem tudtam találkozni, akik komolyan is vették, legalább annyira, hogy mindenkinek élvezhető legyen.
Próbálkozok ezzel az Exile moddal, de nem jutottam messzire eddig. A3Launcherrel keresek egy szervert, rányomok a download jelre (ezzel ugye minden szükséges modot leszed ami az adott szerverhez kell) de mégis joinolás után nem sokkal kivág egy sima "You were kicked off the game" felirattal. Semmi bővebb infó, hogy mit kéne még leszedni/csinálni
Gunner pozícióban ült, csak F-el fegyvert kellett volna váltania és tűz... ott álltam az ágyú cső végénél
Nekem elég gyenge a gépem ezért multiban gyakran esik le az FPS-em 15-re, így nem túl élvezetes játszani ilyenkor. Emiatt alig néhányszor próbáltam multizni. De ma volt egy nagyon élvezetes köröm king of the hill-ben amit megosztanék veletek. Fellépegettem level 8-ra és gondoltam kipróbálom a külömböző perkeket is, pl a launchert. Újonnan szerzett RPG-mel gondoltam kinyírok egy tankot ami már vagy 20 perce kempelt az egyik domb oldalán, Olyan régóta hogy már a térképen jó ideje megvolt jelölve a helye. A szerveren meg kevés ember volt azok nagy része is lehet kezdő volt, ezért volt ott olyan sokáig sértetlenül. Vettem egy Strydert, szépen mögé settenkedtem 100 méterre leparkoltam tőle a háta mögött aztán gyalog mentem közelebb. Térképen megjelöltem Shift+bal egérrel a helyét hogy lássam milyen messze van, RPG-vel céloz, tűz, aztán gyorsan mégegyszer, és kifogyott a 2 rakétám, a tank meg még mindíg jól volt, csak kidobott egy füstgránátot vagy mit. Már vártam hogy körbefordul és kinyír, de nem vett észre. Közelebb mentem hogy még a maradék RGO-mat is rádobjam, hátha... + még 2 füstgránátot is, mert mértne. Még mindíg nem esett le neki hogy itt vagyok mögötte, gondolom azt hitte a távolból lövik valamivel. Mivel már csak a TRG-21 esem maradt, végső elkeseredésemben gondoltam kicsit trollkodok mielőtt kinyír. A fejelmben már el is indult a Benny Hill show zenéje, és elkeztem szaladgálni a lövegtorony előtt, mondom csak észrevesz. 10 másodpercel később, mivan ember vak vagy? De nem.... észrevett... és ahelyett hogy átváltott volna a tank géppuskájára és lelőtt volna, ő nagy meglepetésemre inkább kipattant a tökéletes kondíciójú tankjából, én meg mi mást tehettem volna, hát lelőttem. Beszállok a tankba, látom hogy a motorján kívül minden tökéletes, töltény van még bőven mindenből. Ennyi... én nagyon élveztem. Utoljárra ehhez hasonlóval BF-ben találkoztam :D Itt meg a tankhoz ugye magas rank kell, szóval annyira noob csak nem lehetett.
Mármint azt akarod kérdezni hogy mennyi fps van annak a személynek akinek i7-6800k procija van és az arma beállításai következtében leginkább cpu-t használ a játék? Ha ez a kérdés, szerintem kevés, igaz nekem i5 4670 es procim van, de ha rosszul állítom be a grafikát 15-20 fps em van, ha jól 50 körül. Ha nem ez a kérdés akkor viszont azt kérdezném: Voltál kérte magának, mi az én hangulat ma: boldog vagy nyugodt? Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2016.06.20. 14:50:22
Nem tudom néztétek-e de az új NATO csodakopterből jármű szállító is van. Igaz vicces, hogy egy APC-t is simán benyel, bár a jövőben bármi lehet.. Ami buli, hogy ki is lehet dobni ernyővel a személyzettel együtt.
van valaki aki i7-6800k annak multiba mennyi fps lehet ha mar cpu-t használja nem pedig vga t :)
na igen, érdemes bemagolni az adott fegyverhez a rangetable-t és a spotterednek elég a távolságot és a szelet mérnie, kell hozzá az összjáték az biztos. :D
Az sem mindegy hogy az ace ballisztikát meg az időjárást hogyan állítod be, és statikus célokat vagy mozgó célpontot lösz. Egyedül mire megméred, kiszámolod, beállítod addigra a mozgónak rég más értékei vannak. Most ráfeküdtünk erre lőpárban nyomjuk de küldetésben állandó változóviszonyok mellet, nagyon nehéz pontos találatot elérni így is. Utoljára szerkesztette: jimcat, 2016.06.17. 05:33:05
Puskától függ, amikor foglalkoztam arma 3 alatt aceval lőttem már másfél kilométerre is 50 es puskával, van egy ilyen kütyü amivel pontosan tudsz szelet mérni, ha kiméred rendesen a távolságot és a szelet hozzá a (valamilyen) calculatorral centire pontosan tudsz tüzelni. Ha egyedül vagy macerás minden mérést folyamatosan végezni, de hát erre vannak a spotterek, míg ő méricskél te állítod a távcsöved.
tpM ahol már Coriolis erőt kell számolni ott már elég egy pici mozdulat(a célpont részéről) és mellé lösz Ace val szinte kivitelezhetelen egy pontos lövés 900 méter után (persze az 50 eseket kivéve ott olyan 1200 méter a max ha nem fúja szél) Utoljára szerkesztette: jimcat, 2016.06.16. 16:43:18
és azt se feledjük hogy mennyi modolt sziget fog készülni tanoa elemek felhasználásával , bár ez nem tudom hogy fog működni de gyanítom hogy kelleni fog hozzá dlc És annó a régi időkben ace mod ment minden armánál még arma1 nél is csak azzal játszott a közösség és nem volt kicsi(mármint a közösség). De megértem hogy pénzt akarnak beszedni én szívesen fizetnék többet is az armáért ha jó lenne az alap és a moderek úgyis megoldják( a tartalmat). De ez van ezt kell szeretni szerintem egy olyan gép sem olcsó éppen amin elvezhetően futa játék . és ez szépen érezhető is hogy jó sokan elpártoltak tőle mert csak ezért nem fognak gépet fejleszteni. De kipróbálom haverom ős AMD (aszem x4 955)gépén kíváncsi leszek rá mert az vettük észre hogy nincsenek nagy fps számok viszont sokkal stabilabb mint az alap. Utoljára szerkesztette: jimcat, 2016.06.16. 16:39:19
Rendben van a módolhatosagot értem, de az alapjatekrol van szó főleg a fizetős dlc rol amitől eljárás azt amit az ace tud ingyen
Így van... ACE-ben a Coriolis-erőn át a hőmérsékletig szinte mindennel számolni kell. :)
Tanoa szerintem meglepően jóra sikeredett. Nagyon jól el van találva a dzsungel és a tisztások aránya. Nem látsz el 2 km-re, de nem is kell két napig dzsungelben futkosni. Ami gáz, hogy a kidőlt fák és bokrok között az ARMA irányításával közlekedni nem nagy buli. Viszont végre vannak fedezékek (kidőlt fák, kövek) ami miatt nem csak a sarkon tudsz kikuksolni. Jó lesz rajtaütéshez is, mert csak az úton lehet járművel közlekedni.
A két új repülő szörny egy kalap fos. A NATO gép 3 fegyveréből talán csak a 40 mm-es (?) ér valamit, a többivel nem tudsz normálisan célozni. Külön vicc, hogy az ellen ilyenje gyorsabb mint a Wipeout. :-) Viszont durván fel van fegyverezve.
A jelen kori fegyverek tetszenek, bár nem értem, hogy miért nem lehet egy AK-ra optikát tenni, ha az ARMA 2-ben lehetett.
Repvez egy dolgot nem lehet egyébként elvenni a játéktól az a módolhatóság: amit nem lehet megoldani hellikopter szinten az az egyensúly ai ellen menni helikopterrel öngyilkosság:. viszont Marksmanra ott van ace ballisztika hihetetlenül megdobja a lövés élményét: alapcélzás mod nélkül alapjáték sniper acéval ugyanez acéval sniper
jövőbeni megoldások van ctab mindenkinek fel lehet venni kamerát és egy játékbeni tabletten nézheted a kamera képét
a sziget nem lesz alkalmas nagyobb ütközetekre de 4-10 fös speciál küldetésekre nagyon jó lesz. de egyetértek a véleményeddel az alapjaitól kellene kezdeni a játék újrairását a közösség meghallgatása után egyébként sniperkedésre: haf sinepr elméleti másfélóra
Ha már a fejlesztéseknél és a tartalmaknál tartunk. Egyrészről jó, hogy kiadnak exrta tartalmakat amikért fizetni kell és hozzáadnak az alapjátékhoz és uj tulajdonságok jelennek meg.
Másrészről ahogy a BIS csinálja nem jó legalább is amit eddig kiadott , számomra nem ér annyit , hogy pénzt adjak érte.
Kiadták a heli DLC-t. Mi az amit kaptunk? pár helikopter némileg javitott repmodellel, de magának a helikopter kezelése semmit sem változott az alaphoz képest. arról már nem is beszélve, hogy magában a játékhoz nem nagyon tesz hozzá, nincsenek meg azok a feltételek ami rákényszeritené a játékosokat , hogy összedolgozzanak a füldi és légi egységgel. A fegyverkezelésből adodoan, mindegyik légi egység überbrutál, mert befog és tüzel talál kategória vagy lerombol mindent x sugárban.
Ugyan ez igaz a MArksman DLC-re, mint kapunk vele 7 uj fegyvert. ÉS a kinézeten kivül van valami jelentősége? nem nagyon ugyan azt a hatást adja mint bármely 5,56,6,5 vagy 7,62es fegyver. Nincs látható nyoma vagy visszejelzés a nagyobb kaliber rombolásának, nincs javitott szél , visszarúgás fegyverkezelés.
Meg ahogy irtuk, minek a jövöbeni dolgok ha csak grafikai nézeten változtat, de használni nem lehet . se hőkamera,se flir, se összekapcsolt helyzetkép.
Ami megérte volna ezekben a DLC-kben. ha a heliknél tényleg alulról megütné a szintet mint egy szimulátornak a kezelése, kabinnézet bonyolultabb fegyverkezelés és gépkezelés. igy elkerülhetnék, hogy minden rakéta talál, meg a bombák csak ugy célzunk, hogy a géporrát ráirányitjuk a célra.
A Marksmannál is legalább egy meszterlövész puskát elvártam volna aminél figyelembe kell venni a szélirányt meg minden egyéb dolgok amit egy mesterlövésznek kell, mert igy ez a DLC olyan mint a COD-ban amikor a fegyver skinekért pénzt kérnek.A kinézeten kivül semmi különbség az egyenlö kaliberek között.
ÉS akkor a Tanoa sziget, szép és jó , de mivel ez nem egy olyan játék ,mint a Far Cray, hogy végigvezetnek a szigeten , csak bolyongás lesz a dzsungelben az AI-ról nem is beszélve. Csapatminka nincs kilátásba és még mindig olyan az összes sziget, hogy inkább egy nyaralási plakátot nézne min egy háborus övezetet. A leg apróbb nyoma sincs annak , hogy ott harcok dulnak.SE altris, se Tanoa semelyik. LEgalább a kampány végére át kellett folna formálni a kinézetet.
Összegzés képp, még mindig az alapot kéne rendbe tenni, Fizikát , sérülés modellt, AI-t és majd csak ezután johettek volna a DLC-k, mivel ha mindezt rendberakják akkor az alapjában változtatná meg az egész játék kezelését használatát.
üdv , előkaptam ujra a játékot ,nagyon bejön csak egy dolog ami zavar így elsőre, coopot nyomtam és sok csapattársnak nincs a kezébe a fegyver ,csak mintha fogná :D ezzel találkozott már valaki vagy nálam van valami gond?
A heli otthagyásnál az 1. pont érvényesült. A-10-est domiban kiherélik, az AG fegyverzet pápá, csak LGB. De az meg azért használhatatlan, mert nem visz senki lasert, ha viszek, akkor meg baszik jönni a pilóta. :-( Coop missönbe eleve csak értelmesekkel játszol, az más világ.
A c-130-ból a teher kellene, nem a gun ship.
Ma még játszottam, tetszenek az újítások, de az fps az csapni való. A két új repcsi meg mintha a SW-ból jönne. Sírok.
Nyilván sok minden függ a küldetés szerkesztőjétől, de azért az se mindegy milyen tartalom áll rendelkezésére, Ezt a Vtolt amivel 3-4 kiló-méterről tüzelek hőkamerával mielőtt tudnád hogy jövök gépet nem nagyon lehet használni multiplayerhez, még ha limitálod is az üzemanyagát akkor is OP. Szerintem még a C130 as is fölösleges lenne. Lehet realisztikus, de egy játéknál kell figyelni a játék mechanikai szempontokra is, mert nem gubbasztani akarunk egy bokorban vagy napokon keresztül figyelni célokat hanem valami akciót és taktikát gyakorolni. 4 kilométerről lövöldözni célokat egy csapatszállító járműszállító lebegő repülővel enyhén túlzás számomra, de ha nektek nem akkor azt mondom oké csak én éreztem túlzásnak és akkor jogos a tartalom.
Bocsi, h nem olvasom el az ezészet, de szerintem nem a játék tartalma határozza meg hogy milyen egy küldetés, hanem az h hogyan hasznája ezeket a küldetés szerkesztője. az egyensúlyra minden esetben a küldetés szerkesztőnek kell gondolnia. Elég jól testreszabható miden, csak sokan nem tudják használni.
Egy példa: lehet úgyis adni A-10-et, hogy csak egy két dolog van rajta és az üzemanyag is kevés("még nem érkezett utánpótlás" körítéssel)
Aki játszott teaCup airfildet az tudja mire gondolok. Ott is orosz járművekből több volt, mert törékenyebbek voltak, ugyanakkor az amerikai oldalon kevesebb mert szívósabbak voltak.
A heli otthagyós témához: ha valaki elvisz egy helit és otthagyja a frontvonaltól 5 méterre az több okból is lehet. 1. újraszületik a heli és lesz*rja, ergo nincs értéke a helinek. 2. nem születik újra a heli és nem tudja milyen értéke van (sokat játszott olyannal ahol az 1. pont érvényesül) 3. megsérült (ez a legkisebb valószínűségű :D)
Paladin 34274hsz.: Lehet amatőrnek fog hangzani de nem nagyon tudom mi az a github. Modellekhez értek, tudom hogyan tudsz átkonvertálni modelleket armába pl.: 3dmaxxal, értek még az armás oxigen personal editorhoz, ezen kívül arma textúrázási technikáját ismerem mint a rossz pénz(elég rossz is), ismerem a config rendszerét középszinten, ezen kívül még a hangrendszereket is ismerem. Ha ezek közül érdekel valami tudok segíteni. Amúgy ha érdekel, jelenleg ezen a fegyver packon dolgozok: link
tpM 34275hsz.: a hk416-nak a végét benne hagyták, így a G36 os neve Lidl-36 lesz. Örüljünk neki hogy nincs benne Tesco-47 es
Janáj 34280hsz.: Szintén, tetszik a komolyabb fizika és nem tudom elképzelni miért nem használja senki, még a komolyabb coop közösségekben is inkább használják az alapot. Ha meg kötelezővé tették volna ment volna a hiszti. Remélem a következő résznél kötelező lesz.
Visszatérve a sziget témához, mekkora is pontosan Tanoa? Mert lehet tévedek vele kapcsolatban, térképről olyan 10-15 km2 nek tűnik.
Megvettem, gyakoroltam, tetszett. Majd rájöttem, hogy multiban nincs türelme az utasoknak ehhez. :-(
Nekem a közepe a dög uncsi. Ha "autózok" akkor a Piranha copy 8x8-ast viszem, mert aszfalton az szedi a lábát.
Mondjuk a keleti, északkeleti felét rühellem én is, de mi főleg pár fős gyalogos harcokat nyomunk. Combined arms-os, nagycsoportos mókához jó ha van hely.
Huh, nem vagy nagy helis, és régen is volt. Ha jól rémlik, akkor pl. a vortex ring state a Take Onban nincs... meg volt róla szó akkoriban, de ha komolyan érdekelt volna, se emlékeznék már rá :D
Mit dolgoztak vele sokat? (Nem értek hozzá.) Mert én annyit látok, hogy a rep modelt átvették és sok munkaórával elb@szták a jelenlegi heliket szuperjövő kopterekké. Bezzeg a drónok olyanok mint a 20. századi kétfedeles gépek..
Komolyan képesek voltak egy Európa szerte ismert üzletlánc nevét adni a HK416/17 családnak? (SPAR) :D
G36 sorozat meg majd LIDL-38 lesz, vagy hogy? :D
Nem igazán érzem kicsinek a szigetet. (Vicces egyébként, sokszor hallom Altisról meg azt, hogy túl nagy (szvsz marhaság). Valaki mindig van, akinek nem tetszik ;) ) Néztem egyébként én is rengeteg community gyártotta terepet, és a méret rohadtul nem minden. Azt mondod, jobban kidolgozott - na én ilyeneket nem láttam. Ami videókon, képeken jónak tűnt, az a gyakorlatban szomorú és "steril". Nem tudom jobban megfogalmazni. Épp azok a kis részletek nincsenek, amik a BIS terepeket olyan igazivá teszik. Ahol csak a természet van, az király, de amint települések, városok jönnek, ott nagyon kilóg a lóláb. Nem is tudom, hogy mondjam... mintha csak rá lennének dobva a házak a terepre, és valahogy nem áll össze az egész várossá. Félre ne érts, bámulatos munkát végeznek ezek a modderek, de azt a pepecselős, sok emberórát igénylő melót nem tudják megcsinálni, amit a hivatalos mapokon kapunk.
Jut eszembe, hogy mondod, hogy neked nem sok megcsinálni ezeket. Ha képbe vagy a modolással, akkor talán útba tudsz igazítani valami olyan leíráshoz, hogy miként tudok egy githubos csomagból használható modot csinálni? :) A modderek triviálisnak veszik, az amatőröknek fingja nincs, és nem találok információt, hogy önerőből okosodjam. Csak nézzük egymást az arma tools-szal mint a harmadik teve és Noé :)
Nem is feltétlen a kevés contentel lenne a gond, hanem hogy azt miként választották meg. A heli DLC például számomra hasznos volt, tetszik az adcanced fizika és a betett gépek is elég jók az ár amit kértek érte megfelelő volt. Itt az új sziget kicsi, armaholicon nagyobb és jobban kidolgozott szigeteket találsz. A fegyverekre azt mondom jók kellenek az AK-k a játékba és a HK 416 is csábító. A szárazföldi járművek közül egy- kettő talán hasznos lesz. A légi járműveket írtam korábban. Az új ruhákban nincs semmi különleges, 5-10 perces munka azokat megcsinálni(vagyis nekem), így számomra nem túl értékes. Ezért nekem ez a DLC kevés a fegyverekért fizetnék egyedül úgy igazán kb 2-3 ezret max 5 öt. de a jelenlegi ár számomra igen csak sok.
Tegnap beszéltünk róla ts-en a többiekkel ironfrontnál konkrétan tervbe volt a fejlesztőknél( csak a kiadó stratégiája miatt nem került megvalósításra) A kontenteket lehetett volna kérni, ha egy kontentre elég szavazat és befizetett pénz kerül az megcsinálják és beteszik a játékba. Kiváncsi lennék egy ilyen stratégiával most hogy nézne ki az arma :D
"Ráadásul a BIS dlc politikája miatt a platform update-ek ingyenesek, csak a content fizetős." Igen, csak máshol 1.0-nál adják ki a játékot, nem 0.1-nél... :-)
A Hheli DLC ráadásúl duplán lett eladva, a Take on Helit adták el másodjára. Amúgy szerintem nem a DLC-k a drágák, mi vagyunk csórók. :-(
Alapvetően egyetértek a helik szerepét illetően. (Bár lehet jó küldiket csinálni mondjuk pont ezekre kihegyezve.)
Kevés content? Szerintem a mai piacon ez a dlc ennyiért teljesen korrekt. Nézd meg milyen arcpirító példák vannak.
Egyébként ezzel vissza is utalnék a pár nappal ezelőtti platform update vs content vitára, mert nagyon jól alátámasztod, amiket akkor írtam Soltnak. Te még ezért a tartalom mennyiségért is sajnálod rá ezt a pénzt. Képzeld el, ha nem is lenne semmi újdonság, hanem csak motor update. (Mert ne felejtsük el, hogy az is van, és kapjuk folyamatosan, ingyen.) Ráadásul a BIS dlc politikája miatt a platform update-ek ingyenesek, csak a content fizetős. Nyilván nem is lehetne megcsinálni, hogy az új motor csak a vásárlóknak jár. Dolgozhatnának ingyen. Ha meg tennének be valami jelzés értékű tartalmat is, akkor ugyanaz lenne, mint a helis dlc-nél, hogy mindenkitől azt hallod: "Két heli ennyiért? A fenét!" - mert a játékmechanikai dolgokat megkapod anélkül is ingyen, azokat nem számolják.
Támadó helinek is szerintem kevés értelme van ebben a játékban. Ez a Vtol rátesz még egy lapáttal, ha nem 2 vel. Persze vannak játékosok akik azt élvezik ha egy olyan bokszzsákot ütögethetnek ami nem üt vissza, de véleményem szerint az a réteg akik ezt a játékot választják az AAA kategóriás játékok helyett a kihívás miatt teszik.
Nem lenne gond amúgy hogy bekerül ez a jármű a játékba, azért gond számomra, mert a kevés tartalom közé került be, helyette betehettek volna sokkal hasznosabb járműveket is. Például ha mellé felsorakoztattak volna több könnyű szállító helit és rakat szárazföldi\vízi járművet akkor észre venném hogy létezik. Így viszont ez a tartalom számomra kevés, és az ár amit kérnek érte soknak találom.
Ahogy az előbb írtam: ezt a helikkel eddig is meg tudtad csinálni, azokkal nem volt baj?
(Félre ne érts, mi kis csoportban játszunk, max heli helyett szállításra fogjuk használni a változatosság kedvéért, különben nem nagyon.) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2016.06.14. 11:48:13
Nagyobb szabású játékoknál sincs értelme, kb a csapat akik viszik ezt a Vtolt bármilyen küldetést megtudnak oldani messziről, az elején még mókás egy darabig de hamar átmegy unalmasba. Az ilyen horderejű technikának számomra nincs értelme, mert ha coopban játszol a taktikákat gyakorlod nem kacsa vadászatra mész, multiban meg nem fog bekerülni egy küldetésbe se az erőssége miatt. Egy légi csapatszállító, járműszállító hőkamerával és pontos célzóberendezéssel ellátott tüzérség.
Miért van több értelme? Ez pont a szimulátorral megy szembe. Olyan lesz, mint az elején mikor mindenki beült a helibe elrepült vele ahova akart és ott hagyta. Azóta legalább van pilóta profil. Értem én, hogy ha a földön mászkálsz, akkor zavaró, ha egy A-10-es lebontja az összes vastagbőrű ellent, de erre van. Ha meg nem kell, akkor elég lenne rá egy script.
Mi a kis csapat? 60-70 fős szerverről beszélek. Ez is azért ennyi szerintem mert nem bír többet. Milyen játékban tudsz kihasználni mindent? Most a Tanoa-s német szerveren ahol bóklászom pl tök jó, hogy van tüzérség. PvP-ni nem szeretek, meg nem is tudok, mert akkor ülök le játszani, amikor összejön.
Több értelme van, mint a merevszárnyas gépeknek. ;) Egyébként meg nem mindenki kis csapatban játszik, vannak bőven nagy társaságok, ahol nagyobb szabású hadműveleteket is tudnak csinálni.
[Nálatok nincs olyan, hogy a joy-jal nem tudtok elindulni a repülővel? Nyomom a "gázt" és semmi,pedig működik a gáz kar, csak shift-tel tudok elindulni, de ha már gurul akkor jó lesz. Ugyan ez szerviz után, vagy ha kiszállok.]
Egyet értek. A sziget nagyon bejön, de az egységeket nem értem. A terepjárók jók lesznek, mert végre ki tudod majd használni a járműből lövést. A többit nem értem, elgurult a gyógyszzerük, megint csinálnak valamit amit nem lehet használni. Én mondjuk a dominationnél leragadtam, de ott kb minden nehéz cuccot kiszednek vagy kiherélnek (harci heli/CAS/tűzérség) akkor most mire jó ez a Ospray-Spooky szörnyszülött? Hol használod ki?
Mit és , hol lehet ezzel a apexel kezdeni annak aki nem vette meg? Mert leszedtem a neak peak részt ,de a főmenű kinézetén kivül , más nem nagyon változott meg vagy amit ki tudnék probálni az apexből
ezzel a videoval is az a gond mint eddig mindegyik armás trailerrel, hogy itt agyonscriptelt mozdulat sorok vanank , miközben az alapjátékkal még csak hasonló csapatmunkát sem tudsz kicsikarni. Ez az ami nagyon hiányzik az ilyen fajta mozgás, csapatmunka összedolgozás. Ma már szinte a legegyszerübb FPS-nél is megoldott , hogy egy ilyen rajtaütést meg lehessen csinálni, itt meg még multiban sem lehet , mert nem lehet egyszerre betalálni normálisan az ajtón és ugy célozni mintha tényleg a kezedben lenne a fegyver.
Én is sokkal, de sokkal többet várok, anno arma 2 OA olcsóbb volt mint ez és 2 új sziget is járt hozzá, ami közül a kisebb volt akkora mint tanoa, és jött hozzá rengeteg új egység, itt meg pár légi jármű ami játékmechanikai szempontból számomra nem érnek túl sokat, nem ballanszoltak és túl erősek. Pár új fegyver, aminek van haszna, de az új gyalogos egységek az alap arma 3 újra textúrázott egységei. Ezzel az a gond, hogy módolási szempontból ezeket az egységeket a legnehezebb megcsinálni, nem igaz hogy egy nyamvadt acu vagy bdu szabást nem tudtak beletenni rendesen.
Ahhoz hogy erre költsek sokkal, de sokkal több kell.