Ha jol ertem, akkor modellezve vannak a belso reszek. Robban loszer talalatra, motor talalat mozgaskeptelenseget okoz. Ami meg lehety hogy ugye adott pancel mas vedettseggel rendelkezik a ket kulonfajta loszerre. Mindenesetre nem jo Leo 1el T-55 ellen menni thermo ide vagy oda
Nem vagyok benne biztos, de mintha az egyikkel a személyzetet kitudnád szedni anélkül hogy a jármű megsemmisülne, a másikkal pedig valószínű, hogy a járművet semmisíted meg hamarabb, talán még a személyzet ki is ugrik. (Bár lehet ez csak az RHS-ben van így). Minden esetre nem úgy működik mint a valóságban az biztos.
Sziasztok! Elkezdtem a Global Mobilization kampányát és megint felmerült bennem, hogy mi a tök különbség van az APFSDS és a HEAT között a játékban. A való életben értem, de az ARMÁ-ban mi? A sebességet még meg tudják csinálni, de ennyi? Az egyik x-et, a másik y-t sebez?
Javaslom használjatok valamilyen ingyenes CAT szoftvert, sokkal könnyebb lesz követni a változásokat, és hogy melyik kifejezést hogyan fordította más, stb. Nem fordítottam komolyabban jó ideje, úgyhogy ezek nagy részét már nem ismerem pl. https://www.translationdomain.com/software/5-free-cat-tools-to-use-in-2019/ Én az egyszerű google translation toolkit-et szerettem, de az megszűnt.
Kicsit megkésve, ez lenne a Kampány eligazítás szövege. A formátum html amit sima Notepad-ba bedobva is lehet szerkeszteni, de ha gond akkor átkonvertálom.
Anno az OFP 1985 kampányhoz készült magyarítást intengráltam az Arma3-ra elkészített változatába. Mivel az eligazítás szövegek angol nyelvűek, a fordításához keresek vállalkozó kedvű emberkéket.
Nem is ezzel a részével van a legnagyobb gond, és föleg nem a moddolt verziokkal. A gond a fizika és a sérülés rendszer hiányosságaiban rejlik. Egy árkád autós játékban valósabb jármümozgás van mint egy simulátornak nevezett armában. A fegyverek hatásai alig érezhetőek, látványra "érzetre" legalább is nem nagyon. oké a ballisztika megvan, de nem okoz olyan sérüléseket a tárgyakon mint amit elvárna az ember. A sérülés rendszer még mindig HP alapu.
A karakter kezelése nehézkes , Flashpoint óta alig lehet feljutni a lépcsőn vagy az akadályokon és zárt helyen is világos van . Fegyverkezelés és mozgás is hagy kivánnivalót. Ezeknélkül egy sokkal gördulékenyebb játékmenet lenne , nem azt mondom, hogy gyorsabbnak kellene lenni, csak, hogy ne legyen szenvedés amikor gyorsan kell reagálni valamire.
Azok úgy tudom az AI-hoz nem nyúlnak (úgy két éve alig játszottam, szóval azóta lehet); de van egy két mod, ami nagyon jó viselkedést csal ki belőlük. Konkrétan volt olyan, hogy a random küldi által spawnolt engineer ai ránk robbantotta a házat (szóval semmi scriptelt esemény).Azt hiszem a Vcom volt ez a mod. (De mondom, másfél-két éves info, azóta nem tudom mizu.)
Azokon a servereken ahol én játszom durva az AI. Füstöt, gránátot dobál bekerít, nyomul rád és beszorít. De én általában RHS és ACE moddal játszom.
Nemigen lát át. Egy-két éve volt egy bug, amikor ha egy pixelt látott belőled a bokrok között, már tudta, hol vagy, de azt hamar orvosolták.
Tanoa megjelenése után pont tesztelték ezt páran. Srácok nem tudták honnan lőtték le őket, de keringett körülöttük egy haver zeusban, és lehetett látni, hogy semmi stikli nem volt benne. Egyszerűen túl sok fedezék, és nehéz észrevenni, hova megy az AI. Ott ami kicsit túlzás talán, hogy a hangok alapján milyen pontosan tudja az AI merre vagy. Megtanultuk a saját kárunkon, hogy lassan kell mozogni, különben ők vesznek észre előbb :)
Hát ezek nem sokat változtak az elmúlt években. Kicsit "közelebb" hozták a harcokat ,de pl a dzsungeles pályánál azt sem láttam,hogy mi merre van,ki lő,mit lő,merre lő. A játék mechanikája nem változott. Azok a részek ahol városban vagy épületek között kell játszani azok (szerintem) kifejezetten jók. A parancsmenüről pedig jobb nem is beszélni...
Ha meg van ember aki jatszik ezzel, fejlodott valamit az a.i. mondjuk a 3-4-5 evvel ezelotti allapothoz kepest? Leginkabb a mindenen atlat problemara gondolok, meg a lelo a palya masik vegerol dologra. Az, hogy kicsit taktikusabban egyutt stb mozogjanak, arra nem is merek gondolni :)
itt lakok Pragaban, atballagjak az irodajukba es megkerdezzem... lehet ha meghivok onnan valakit egy-par sorre elkotyogja :D... itt van nem messze a Bohemia kozpontja :)
Eléggé leállt az arma fejlesztése, sztetek lehet valóság alapja, hogy jöhet valamikor a 4. rész?
Hú, köszi srácok a hozzászólásokat!
Közben én is erre jutottam, töröltem minden egyes mod-ot, amit a drága kis csemetém feltelepített, hogy kizárjam a hibás dolgokat. Így végre elindult a game :-P
Én se néztem a path-t. Így viszont lehet tudom is mi a probléma. A fájl kiterjesztése Ebo. Na mármost az Ebo kódolt tömörítés, csak a BIS használja az olyan DLC-nél amik még frissek. Ezeket később újracsomagolják Pbo-ra. A lényeg, az átlag felhasználó nem tud Ebo-ra csomagolni. Ha csak nincs valami kapcsolatuk a BIS-vel akkor nagyon valószínű, hogy az az Ebo az inkább egy átnevezett Pbo. Egy próbát szerintem megér ha átnevezed a kiterjesztést ebo-ról pbo-ra.
Egyébként ja, annyira nem is néztem a path-t. Az Enoch modban van valami hiba. Érdemes megpróbálni azt törölni fizikailag (ha steamről van a mod, akkor nem csak az arma 3 alatt levő mappát, mert az csak egy link, hanem, a valóst is), és újra leszedni.
Ha akkor is gond lesz, akkor érdemes egy hard disk sentinellel megnézni azt a lemezt azért.
De ismerős... egyszer az Il-2-nél volt hasonló tünetem. Újratelepíteni is hiába próbáltam, akkor is mindig megállt így. Próbálom felidézni, hogy akkor mi is történt...
*öt perc intenzív töprengés*
Tudod másik drive-ra telepíteni? (Fizikailag másikra) Ha úgy megy, akkor valószínű a lemezzel lesz gond. Nekem úgy rémlik, hogy ellenőrzések során egy olyan hibakódot dobott, ami sérült sata kábelre utalt, és valóban, egy kábelcsere meg is oldotta a problémát.
Valószínű sérül a fájl. Vagy telepítsd újra a játékot, vagy ha előtte trükköznél próbáld meg csak azt fájt törölni amire írja a hibát, majd ráereszteni a fájl integritás ellenőrzését.
Üdv! Az miért lehet, hogy napok óta nem tudom frissíteni az játékot? Steam cache ürítés és integritás ellenőrzés megvolt, de nem segített... Lehet, ha az add-on-okat leszedném megmenne, de addig, amíg a frissítés nem megy végig, nem indul a gaem. Szóval passz.
Használj ilyeneket Overhauls Elég szépen ki lehet pofozni az egységek kinézetet.
Nem értem az egész koncepciót mögötte. 6 év allatt ha évente kiadnak egy DLC-t külön szigettel vagy egy egész uj kampányt akkor már 6x akkora tartalom lenne és azokkal nyugodtan jöhetett volna azok a fejlesztések amiket most DLC ként elsütöttek.
AZ összes DLC eddig szinte csak plusz modell volt, de jelentös változást nem hozott semmiben, mert azoknak a többségét az alapjátékosoknak is meg kellett hogy kapják, ha kiegyenlitett játszmát akarnak. A tankoknál és repülöknél nem lett látványosan jobb se a sérülés modell se a kezelés nem lett részletesebb .
DE olyan dolgokat még 6 év után se csináltak meg, hogy zárt térbe ne legyen nappali világosság, meg a lámpa fénye árnyékot is vessen ne csak a nap.A jármüvek irányitása is már a legrosszabb árkádos autó játék is realisztikusabb. A texturák is közelről akkora pixelekböl állnak hogy csuda.A kezelés még mindig bonyolult és lassú.
És hogy elmentek ebbe a futurisztikus jövő és űrlényes irányba meg megint egy bullshit.
Próbálok nem fenn akadni hogy idegeneket visznek a játékba vicceskedésből. Az új sziget szép és jó ráadásul az új egységek is végre új egységek(az Apex-ben csak áttextúrázott alap egységek voltak), de én kicsit úgy érzem, hogy ez kicsit elkésve jelent meg. 2013-ban jelent meg az alap játék, ilyen DLC-ket utána kellett volna létrehozni. Esetleg hasonlóan az Apexhez ez a DLC lehetett volna a felvezetése egy motorátültetésnek, ha már nem akarnak új számozott résszel előállni.
Na az arma is elveszett! Még egy játék ami elrugaszkodott a valóságtól :(
We're ready to announce our upcoming #Arma3 expansion, but have been unable to make contact with Steam so far (which means we're unable to publish the store page). We'll let you know as soon as we receive a sign of life from the Valve offices. For now, please stand by - and thank you for your patience! #o7
picit off de azt olvastam h mobilpiacbol eleg sok penzt tudnak ossze szedni ... nem tudom h ez mennyire vonja el a figyelmet az "ilyen fontos" kerdesektol
nalam mar egy ideje a Squad es a Post scriptum vette at az Arma helyet Utoljára szerkesztette: Gascan, 2019.05.21. 21:20:56
Eléggé leült a topic, gondoltam megkérdezem, hogy milyen uj hirek vannak, mert ahogy látom 23-án jön ki egy uj DLC. Esetleg valami uj hir, hogy mi lesz ha lesz egyáltalánn az uj verzióból vagy mikor akarnak grafmotort váltani ahogy régebben igérték?
Sajnos , eléggé elmentek a fikció irányába igy anynira nem fogja már meg a fantáziám, mintha maradtak volna a kjelenleg fegyverzetnél és azon belül probálják fejleszteni a játékot. ÉS sajnos nem sokminden szivárgott át a régebbi VBS-ekből se.
Üdv mindenkinek.
Egy új szerver indul elsősorban magyaroknak. Részletek az oldalon: CriMan Mindenkit várunk szeretettel!
Hello, elég jo kis magyar csapat jött össze, én sajnos elég ritkán vagyok a meló miatt de ha felmész nyugodtan irj rájuk, vagy csatlakozz be a szakaszukba.
Sziasztok! A Steam topic-ban feltettem már a kérdést, de semmilyen válasz nem jött, hátha itt nagyobb sikerem lesz, tekintve, hogy ezzel a játékkal kapcsolatos.
A Humble-n most akcióban van az Arma játék, be is fektettem. Viszont nem értem, hogy a Steam-en miért van kettő ArmaII játék? Nekem az egyik megvan, a másik nincs. Illetve most már gondolom megvan, ha aktiválom a kódot. Az Operation Arrowhead is megvan, így azt akár oda is tudom adni valakinek ajándékba. De, ha megmondjátok mi a különbség a két ArmaII között, akkor lehet, hogy az ArmaII-t is oda tudom adni.
A második arma 3 dlc bundle (Jets, Tacops, Laws of war, Tanks) kivételével, ha pontosíthatok.
Sziasztok !! Nekünk van egy magyar szerverünk , várunk mindenkit szeretettel. Exil 1.0.3 ,Cup-Units,vehicles,weapons, CBA, Extended Base Mod, ezek a modok futnak rajta. Van kihivás a szerveren mert elég sok az NPC. Hungary Hunters/Roaming AI/EXILE-1.0.3 IP: 134.255.213.162:2302 Ha kérdésed van keress minket bátran délutánonként Ts en. : ts145.nitrado.net:10050
További szép napot !!
Sziasztok szeretnék készíteni egy magyar Exile vagy Epoch szervert. Egy alap Exile szervert eltudok készíteni, de a beállításához illetve a módolásához nem értek. Ebben szeretnék segítséget kérni.
Módok amiket használnék a szerveren : Task Force Radio, RHS, CUP, CBA, stb...
Na jó semmi gáz,a letőltés kész.Indítok valami valami server duma fogad okézok ablak bezáródik,aztán egy szép nagy felirat fogad hogy frissítenem kéne.
Sziasztok,engem érdekelne de az angolom nulla,közös coopozásban is benne lennék heti egy két este mehet a buli.Jó lenne kicsit újra éleszteni a társaságot