Ismerek egy sportkocsikkal foglalkozó weboldalt, ahol sok információt tudhatok meg a Ferrari sport autóiról is a sportkocsi márkák kategórián belül. Leírásokat, mûszaki adatokat stb. Mivel linket még nem tudok beszúrni ezért nevét tudom csak megadni sportkocsik.hu Remélem tetszeni fog.
Grat!
Így kell ezt! Grat!
ez egy elég szar szezon volt :\ bízzunk a jövõbeli sikerekben!
Majdnem meglett Alonso VB 3. helye, csak aztán Vettel váltója elromlott, el kellett engednie Webbert, hogy aztán leggyorsabb köröket menjen újra, de immár a második helyen. És így Webber lett a VB 2.
Véletlenek sorozata.
Sziasztok Ferrarisok
Benzingõzös szenvedéllyel vezérelve megalapítottam a Karburátor nevû facebook oldalt, ahol a tartalmat közösen írjuk a tagokkal a következõkrõl:
Autókról, melyeket még szenvedéllyel építettek LEGINKÁBB az ezredforduló elõtt. Autókról, melyek tervezésénél a vezetési élmény elsõdleges volt. Autókról, melyekben a fém, bõr, fa túlsúlyban van a mûanyaggal szemben. Autókról, melyek még nincsenek tele elektronikával. Autókról, melyeknél még a gazdaságossági tényezõ nem volt jelentõs a tervezésnél. Autókról, melyek többek, mint egyszerû közlekedési eszközök.
Az oldal létrehozásának az volt a célja, hogy a hasonló gondolkodású emberek „találkozóhelye” legyen, ahol a tartalmat közösen írjuk. Kötetlenül lehet beszélgetni mindenrõl, ami autó. Legyen szó tulajdonosi tapasztalataitokról, saját autóitok képérõl, álomautóitokról, képekrõl, filmekrõl – a lista végtelen -.
Veszettül fáj a szívem :(((. Annyira szeretnék egy 430ast kipróbálni egyszer a ringen. Challenget simát vagy a Scuderiát tök mindegy. Hihetetlen hogy egy Enzoval képes felvenni a versenyt!
Miközben szerdán a FIA kihirdette, a Ferrarinál nem szegtek szabályt a Felipe Massának adott csapatutasítással, olasz lapértesülések már arról beszélnek, a Formula-1-es istálló kiszállhat a száguldó cirkuszból. Ez pediug a sportág végét jelentené. Az ok: egy 2013-as motorszabály.
A Formula-1 technikai munkacsoportja pár nappal ezelõtt vázolt a 2013-as motorszabályokra vonatkozó elképzelését, miszerint 1,6 literes, négyhengeres turbómotorokat akarnak bevezetni, melyek 3 bar töltõnyomással és 650 lóerõ teljesítménnyel rendelkeznek majd - írja az f1csatorna.hu szakoldal. A Forma-1-es csapatok döntõ többsége (fõleg az újonc alakulatok) örömmel fogadták az elképzelést, a Ferrari viszont túl gyengének találja az 650 lovas erõforrásokat.
Olasz lapinformációk szerint Montezemolóék 1,8 literes, hathengeres motorokat akarnak, amelyekkel hatékonyabb, és gördülékenyebb lenne az átállás.
Luca Marmorini, a Ferrari motorokért felelõs mérnöke szerint 2013-ra képtelenség teljesen új motorokat tervezni, ráadásul a tervezet szerint a versenyzõnek négy erõforrással kell gazdálkodniuk egy szezonon keresztül: "Egy ilyen radikális változás megbízhatósági problémákhoz vezethet."
Amennyiben nem foglalkoznak érdemben a motorkérdésrõl, akkor a Ferrari hajlandó elhagyni az F1-et, és inkább a Le Mans sorozatban, vagy valamelyik amerikai szériában versenyeznek.
Stefano Domenicali elárulta, hogy a Formula-1 a Ferrari nélkül már nem ugyanaz a sportág maradna.