Term. AR1 és TSO ezerrel nyomják a helyszínrõl az infókat, mazsolázzunk! :)
Európából érkezõ pletykák szerint Doornbos fel van tüzelve és IndyCarozni akar, fõleg most, hogy Bourdaisnak sikerült a visszatérés. Nem voltak puszipajtások a Champ Carban, szóval itt a revans lehet a legnagyobb motiváció. Addig is a Superleage-ben nyomja.
Coyne még mindig nem döntötte el, ki vezet majd az oválokon. Bourdais biztosan nem, mert a Peugeotval fog tesztelni, készülnek Le Mansra.
Wheldon és a Bryan Herta Autosport nem jelentett be tegnap szponzorokat és ez tovább táplálja azt a feltételezést, hogy a háttérben azon dolgoznak, még több versenyen el tudjanak indulni. Több szponzorral is tárgyalnak, majd kiderül, mi lesz ebbõl.
A HVM megszerezte a Panther Racingtõl Brent Harvey-t, aki a KV Racinghez távozott Mike Cannon helyét veszi át.
Az AR1 rákérdezett Bernardnál, mi a helyzet a Lotusszal, gyanúsan nagy a csend. "Módosítottak a terveiken és egy másik gyártó építi majd a motorjaikat. Nem a Cosworth, ami egyáltalán nem baj, mert õk egy másik autógyárral állnak össze 2013-ra." A Lotus új partnere pedig nem más, mint John Judd! Az AR1 úgy tudja, az új szerzõdések már alá is vannak írva, elõbb utóbb lesz hivatalos bejelentés is. Ami pedig a Cosworth illeti, állítólag egy európai gyártóról van szó... Fiat??? :)
Servia szponzorát hamarosan bejelentik a Newman/Haasnál.
És egy nagyon lehongoló Marco sztori:
"Marco Andrettit látták, ahogy két rajongó elõtt is mit sem törõdve velük elsétált, akik fél méterre tõle lógtak a kerítésen hogy autogramot szerezzenek tõle. De õ elment az orruk elõtt, nem foglalkozott velük és ez a mi véleményünk szerint sok-sok szempontból sem helyes magatartás. A paddock minden egyes versenyzõjének minden pillanatot ki kell használnia ahhoz, hogy eladja a sportot és új rajongókat szerezzen. Itt nincs helye a primadonnáknak."
Marcóról évek óta csak ilyeneket olvasni... nagyon lehangoló ez a srác:((
1. nem lesz lucky dog szabály 2. nem lesz maximált 26 autós létszám
Bernard beszélt a csapatokkal akik meggyõzték, nem pozitív az üzenet, ha a 26-on felül hazaküldjük a szponzorokat. "Az egy dolog, hogy pénzt veszítünk, az rosszabb, ha megszégyenítünk vagy feldühítünk egy szponzort."
Tehát indulhat 26 fölött is autó, csak a széria nem fizet nekik semmit.
paul tracy we are working very hard on more races , but today is the day for
Got to keep at it , working on more races . St pete will not happen now ut a part time season is in play
pletykák vannak arról, hogy csak most hétvégén nem indul a többin már fog.. egyébként 25 autó lesz St.Peteben a rajtnál. szerintem kanadában indul még.
más az indycar nem tervezi Motegi törlését a naptárból.
A Dale Coyne Racing #19-es autójába pedig a semmibõl felbukkanó James Jakes ült bele, akinek egyébként teljes szezonra szóló szerzõdése van a Coloni GP2-es csapattal...
csak tudnám akkor mi a francot keres itt?...
Az tényleg kemény, h egy ilyen pályán a 17. Simona is másodpercen belül van. Jó kis idény lesz ez is.
Marad a piranha, letölt, megnéz, csak kár, h nem élõben megy a dolog...
Fasza, idén már nem nézhetjük a futamokat az indycar.com-on. Tudtam, h elõbb utóbb így lesz, a sok mocsok üzletembernek így nem jó, így volt ez a superbike futamokkal is. Mikor vmi kezd igazán felfutni nézettség szempontjából, egybõl kaszálni akarnak. Remélem visszanyal a fagyi
Oct. 29, 2010 – Andretti Autosport and driver Ryan Hunter-Reay announced today they have signed a two-year contract that keeps the American star with the team through the 2012 season.
Érdekes, Miller azt írja a de Ferran csapatnál is álláshely van.... egy jó hónappal ezelõtt az volt a hír, hogy Matos helye biztos... na majd meglátjuk.
Ganassi egy állat... félrevezetett mindenkit, hogy nem indít harmadik autót, ezzel felverte a TBC-tõl kikövetelhetõ pénzt és az AR1.com vezércikkben írja, hogy ennyire vannak attól, hogy aláírjanak Graham Rahallal a harmadik autóba. A TBC a pletyók szerint 10 millió dollárt fizet majd Ganassi-nak, ami harmóniában lesz a Target millióival Rahal pedig tisztességes fizetést is fog kapni.
További érdekes silly season pletyók: - Hildebrand a héten találkozott a Nemzeti Gárda képviselõivel, szóval ki tudja, lehet nyélbe ütnek vmi szerzõdést - Wilson a múlt héten tárgyalt a DRR, a KV Racing és a Panther csapatokkal is, de egyelõre még nem kötelezte el magát - Rahal helyzetét már ismerjük, lehet megfogja az Isten lábát - A KV csapat mérnökei kétharmadát kényszerszabira küldte, ahogy tavaly is - A HVM szerelõk viszont egy hónapos kényszerszabi után november 8-án újra munkába állnak
Castroneves visszatér a "Dancing with the Stars"-ba, ami november 1-én rajtol friss szezonjával az ABC-n. Vendégbíró lesz. Beatriz No. 23 Ipiranga/Monange/STI autója, amivel Sao Paulo-ban versenyzett, kiállításra került a Sao Paulo Auto Show-n a Honda kiállító padján. Adrian Fernandez-t beválasztották a mexikói autóversenyzõk Hall of Fame-jébe. Randy Bernard, Greg Grunning és Michael Andretti is beszélni fognak a november 30-án Las Vegas-ban megrendezésre kerülõ éves Motorsports Marketing Fórumon, amit a Sports Business Journal támogat. Oriol Servia is beszélt az elsõ Hispanic Sports Summit-on október 27-én a New York Egyetemen. Hogy mit mondott azt nem tudni :) A Baltimore Grand Prix aláírta elsõ szponzori szerzõdéseit: a Baltimore Marriott Inner Harbor, a Hilton Baltimore, a Hyatt Regency, az InterContinental-Harbor Court és a Sheraton Inner Harbor hotelek is szponzorálják a hétvégét. Larry Foyt újra a versenypályán: az AJ Foyt Racing igazgatója indul a hétvégén Talladegában a #01-es DougHanson.com Chevy-vel a Truck széria versenyén. Kétszer akkora lesz az idei International Motorsports Industry Show: a dec. 1-3-án az Indiana Convention Center-ben megrendezésre kerülõ show-ra mind az 1145 boxot kiadták, tavaly, az elsõn 572 boxban 345 cég jelent meg.
Bernard minapi rádióinterjújában mondott érdekes dolgokat, remélem hamarosan konkrétumok is lesznek.
Vegas továbbra is a fõ favoritja szezonzáró helyszínnek "egyre közelebb vagyunk hozzá".
A következõ hetekben újabb híreket hallunk majd a nevelõszéria rendszer renoválásáról, hogy a USF2000-bõl egyenes út vezessen a Star Mazdába, onnan Lights-ba és végül az IndyCar-ba.
Ugye Bernard már kifejetette, hogy a nemcsak amerikaikat akar a szériába, hanem a legjobb amerikaiakat és egyben a világ legjobbjait. Namost az IndyCar nevet vált. A világ legjobbajit felvonultató szériának világbajnokot kell avatnia. (Börni ehhez mit szól? :PPP)
Jön az IZOD IndyCar World Series. Az IRL név már ment a szemetesbe, a szervezet neve INDYCAR így nagybetûkkel, ami az IZOD IndyCar World Series és a Firestone Indy Lights Series nevû szériákat szervezi/igazgatja/rendezi. Hivatalos bejelentés errõl is hamarosan.
És ne felejtsük Ausztráliát! Nem, nem az Aranyparton, de már kapcsolatban van "Ausztrália legnagyobb promóterével" (ki ez...?) és bár dátumot nem tud mondani, de azon dolgoznak, hogy újra legyen IndyCar Ausztráliában.
A surfersi pálya megcsonkítása után talán lehet érdemes újrakezdeni vhol máshol, mert a nemzetköziesített V8-as hétvége jó ahogy van, hiszen legalább IC vendégversenyzõk is részt tudnak venni rajta.:)
2012-ben 18 versenyt, 2013-ban 19 versenyt akar az IndyCar naptárban látni. Ámen.
Miközben a bajnoki címért folyik a küzdelem, a háttérben is zajlanak az események.
Roger Penske nyilatkozott, mégpedig azt, hogy nagy valószínûséggel három autóval és ugyanaezzel a három versenyzõvel folytatják 2011-ben is. Powerrel nemrég írták alá a szerzõdéshosszabbítást, Castroneves-nek élõ szerzõdése van és Briscoe esetében is jól haladnak a dolgok. Azzal kapcsolatban, hogy a szponzorációs dolgok hogy állnak, annyit mondott: "Az ügyek menetével elégedett vagyok."
Nem kommentálta a Hornish jövõjét firtató kérdéseket.
Wheldon és a Panther Racing közös sajtóközleményben adták hírül, hogy a szerzõdés körüli pereskedés véget ért, megállapodtak. Sõt, még azt sem zárták ki, hogy 2011-ben is együtt dolgoznak. Ez aztán a 180 fokos fordulat:)
AR1 úgy tudja, Dale Coyne-nál nem igen lesz változás jövõre... legalábbis Lloyd helye elég szolid.
Fisher kitérõ választ adott arra, miszerint a pletykák szerint jövõre csak csapattulajként folytatja. Azt mondta, azt teszi, amit a csapatérdek megkíván és ezzel nem egyeztethetõ össze az, hogy holmi idõmérõ edzések miatt nem tudja személyesen képviselni a csapatot szponzori találkozókon...
Roger Bailey, az Indy Lights fõnök azt mondja, jövõ héten jelentik be a FIL naptárat, ami 13 versenyt fog tartalmazni, a hétvégén fixálják le, hogy melyik 13 is legyen az.
Sage Karam, az Andretti Autosport 15 éves amerikai "neveltje" nyerte az USF2000-es bajnokságot Road Atlantában tegnap. 12 versenybõl 9-et nyert idén...
A Verizon eddigi közös IC/NASCAR reklámjai végérõl lekapta a NASCAR Nationwide autót, csak IC-t mutat... bye-bye NASCAR.
Chip Ganassi tartott sajtótájékoztatót rögtön az Indy Lights edzés után és fõleg a bajnoki küzdelemrõl beszélt.
Nem gondolta, hogy a Penske csapatból pont Powerrel kell majd megküzdniük, õ Briscoe-ra vagy Castroneves-re számított.
Ganassi szerint sokkal nagyobb a nyomás a Penske csapaton (pszichológiai hadviselés rulz:)), mert Penske mióta átjött az IRL-be csak egyszer nyert bajnokságot, Power még sose, Dario veterán és többszörös bajnok, több tapasztalattal.
Kérdezték tõle, hogy amit a Penske-nél megtettek, hogy az összes csapatból a legjobbakat beteszik Power-hez, odarakja-e Dario mellé a legjobb szerelõket. Válasz: én ezt már a szezon elején megtettem (pszichológiai hadviselés Act. 2 :)).
Kijelentette: jövõre is két autóval versenyzik a Ganassi csapat. Nem lesz harmadik autó.