Term. AR1 és TSO ezerrel nyomják a helyszínrõl az infókat, mazsolázzunk! :)
Európából érkezõ pletykák szerint Doornbos fel van tüzelve és IndyCarozni akar, fõleg most, hogy Bourdaisnak sikerült a visszatérés. Nem voltak puszipajtások a Champ Carban, szóval itt a revans lehet a legnagyobb motiváció. Addig is a Superleage-ben nyomja.
Coyne még mindig nem döntötte el, ki vezet majd az oválokon. Bourdais biztosan nem, mert a Peugeotval fog tesztelni, készülnek Le Mansra.
Wheldon és a Bryan Herta Autosport nem jelentett be tegnap szponzorokat és ez tovább táplálja azt a feltételezést, hogy a háttérben azon dolgoznak, még több versenyen el tudjanak indulni. Több szponzorral is tárgyalnak, majd kiderül, mi lesz ebbõl.
A HVM megszerezte a Panther Racingtõl Brent Harvey-t, aki a KV Racinghez távozott Mike Cannon helyét veszi át.
Az AR1 rákérdezett Bernardnál, mi a helyzet a Lotusszal, gyanúsan nagy a csend. "Módosítottak a terveiken és egy másik gyártó építi majd a motorjaikat. Nem a Cosworth, ami egyáltalán nem baj, mert õk egy másik autógyárral állnak össze 2013-ra." A Lotus új partnere pedig nem más, mint John Judd! Az AR1 úgy tudja, az új szerzõdések már alá is vannak írva, elõbb utóbb lesz hivatalos bejelentés is. Ami pedig a Cosworth illeti, állítólag egy európai gyártóról van szó... Fiat??? :)
Servia szponzorát hamarosan bejelentik a Newman/Haasnál.
És egy nagyon lehongoló Marco sztori:
"Marco Andrettit látták, ahogy két rajongó elõtt is mit sem törõdve velük elsétált, akik fél méterre tõle lógtak a kerítésen hogy autogramot szerezzenek tõle. De õ elment az orruk elõtt, nem foglalkozott velük és ez a mi véleményünk szerint sok-sok szempontból sem helyes magatartás. A paddock minden egyes versenyzõjének minden pillanatot ki kell használnia ahhoz, hogy eladja a sportot és új rajongókat szerezzen. Itt nincs helye a primadonnáknak."
Marcóról évek óta csak ilyeneket olvasni... nagyon lehangoló ez a srác:((