Van még 1 gondom: ha csinálok egy clip textúrájú brusht, akkor azt hogy tudom törölni, mert nem tudom kijelölni.
Én anno a mohradiant-tal (Medal Of Honor: Allied Assault pályaszerkesztõ), utána a Codradiant-tal (Call Of Duty pályaszerkesztõ), és utána a Doom3Radiant-tal (Doom3 beépített pályaszerkesztõje) szórakoztam sokat. Annó a pcguru mellékletein volt még tutorial a mohradiant-hoz. Ezt betanultam, és ez a tudás elegendõ lett a többi játékhoz is. :-)) A felsorolt pályaszerkesztõk, meg a q3radiant szinte tök egyforma, pedig nagyon sok sok év van köztük. Én a radiant pályaszerkesztõket a világ legkönnyebb editorainak tartom. valószínûleg ez is nagyban hozzátett ahhoz, hogy az említett játékokhoz sok-sok minõségi pálya és mód szokott kijönni. Most a cod2radiant-ot várom nagyon. Nem tudja valaki, hogy mikor jön ki a Call Of Duty 2 sdk-ja?
Volt egy Q3 Radiant topic, de amint beleírtam törölték, tehát ezért nyitom ezt.
A lényeg, amit a törölt topicba is írtam:
Van egy nagy gondom! Van 1 pályám, amin van kültéri és beltéri rész is. Azt szeretném megoldani, hogy kint világos legyen, viszont bent, ahová nem kéne menni fénynek, ott sötét legyen. Amíg nem használok sky textúrát, addig sötét is marad ahol sötétnek kell lennie, viszont ha berakom a sky textúrát a külsõ tér plafonjára, akkor minden teljesen megvilágított lesz.
Hogy lehetne megoldani, hogy a sky textúra fénye csak oda világítson, ahová tényleg kéné világítania, a földalatti folyosómba pedig ne.