"Nem azt írtam, hogy ha nem ilyen akkor nem jó, csak azt írtam, hogy a filmet/játékot, illetv a valóságot ne keverjük már össze!" Szerintem en sem azt irtam. Sot a mondatod befejezo reszevel 100%ban egyetertek ... csak jonnek az ilyen Hacking with Ramzi felek ... :P :P :P
Tényleg olvassátok már el, hogy mit írtam! Nem azt mondtam, hogy ultra élethû szimnek kellne lennie, (hol olvastátok ezt?) hanem RTS helyett egy az RTS nézetével azonos szemszögû RPG kellene. Valamint az élethûség ott jön a képbe, hogy vicces az amikor egy tanknak 4-5 lövés kell, ha egy gyalogost akar lelõni, s erre írta valaki, hogy félreugrik a gyalogos. Na erre írtam, hogy a valóságban 10-15 m sugarú körben halálos a tarack lövedék becsapódása. Nem azt írtam, hogy ha nem ilyen akkor nem jó, csak azt írtam, hogy a filmet/játékot, illetv a valóságot ne keverjük már össze! Az meg egyéni izlés kérdése, hogy kinek mennyire jön be az árkádosabb, vagy a valóság közelibb stílus. Azonban ez a topic nem arról szól, hogy ezt megvitassuk. Mindegy ezt a kérdést részemrõl lezártam, s továbbra is azt mondom, hogy jót tenne egy 2. VH-s taktikai RPG egy hasonló környezetbe beágyazva, mint a címben szereplõ játék.
Szerintem ultra-realis jatek nincs. Max ha kimentek es AirSofttal lovitek szet egymast mint par kollegam :P
A 2.VH csak egy vilag amiben jatszodik a jatek. Az, hogy valos alapja van az egy dolog, de akkor is csak egy vilag. Mara a 2. VH ugyanolyan nem letezo vilag mint Azeroth, Tatooine, Qeynos. Van egy alap amibe a fejlesztok belerakjak a jatekukat a sajat szajizuk szerint. Aztan ez vagy bejon a playereknek (pl. WoW) vagy nem (pl. SWG: Revamped). Az, hogy a multban hogy volt ... nem szamit. Gondolom az Age of Empires sorozatban is minden uber-realisztikus, vagy a Total War: Rome-ban is. Pedig azok is megtortent esemenyekre epitett vilagok.
Az RfB raadasul meg hirdeti is, hogy ez nem az a tortenelem amit az iskolaban tanulsz. Ez az RfB ^.^
A valosag jo dolog es torekedni egy jatekban a 100%os lemodellezesere a legfoloslegesebb dolog a vilagon. Vagy te szeretnel egy olyan FPS-t ahol ha meghalsz akkor a jatek uninstallalja magat es soha a budos eletben nem tudsz jatszani vele csak ha megveszed ujra (bar mar az is cheat meg OMFGHAXXOR!)^.^ ?
Nekem tok mindegy, hogy mi van a jatekban, tokmindegy milyen a grafikaja ... ha szorakoztat akkor jatszom vele ... es kesz :P Felolem a gyalogosok szuronnyal is leszedhetik a tankot es a PZ-II-F 20x taposabb is lehet mint a Maus ... ha egy game jol ki van balanceolva ha egy story szorakoztato akkor a jatek jo, a tobbi mar csak grafika meg elnevezes ... (ezt csakis es kizarolag mint gamer mondom :P)
Pelda: A WoW grafikaja ... lowpoly az egesz ... olyan kockak vannak benne, hogy betojas. Az EQ2 (vagy SWG) highpoly ubergrafika ... megis melyikkel jatszanak 5 millioan?
Mirõl beszél te? Olvasd már el, hogy mit írtam! Lehet, hogy filmekben jól néz ki, hogy fõhõs vigyorogva szaladgál a robbanó tarackok között, de a valóság ettõl súlyosabb.
Hát ez az... :D Ha Irán ledobna egy atombomát, akkor nem graduálisan változna meg a hozzáállás iránta, hanem eltörölnék a FÖld színérõl :D
talán mert be vannak tojva, hogy õk is kapnak:) gondolják ha vagy olyan õrült, hogy egyet ledobsz ledobsz többet is:)
m.esetre ha jól tudom graduálisan megváltozik az összes ai-val szemben a like/dislike szint
aszem a kettes civben is volt erre egy 0-100-as értékszint, és talán a civpediában v máshol olvastam, hogy itt azért van egy rakat dolog amivel lehet mahinálni
Ja és mondjuk az FPSek mindegyike ki van lájtosítva :D mert ugye nem hiszem, hogy ha valakibe beleeresztek egy tárat .45ösbõl az még utána utánam ered :P
Ja és civ4ben is ha ledobok egy atombombát, nem üzen hadat a fél világ :D Sõt :P
szerintem az ilyen motivációs tényezõk belekalkulálhatók abba, hogy 10/250-es hp-val is mennek a tankok, bombázók, nagyapók...
voltak a történelemben nagy leaderek, ok, nade a fentebb írt dolog ismérvében...
néhány játékban már megoldották, hogy a sérült egységek csökkentett képeségekkel bírnak, de amelyekben nem oda szerintem ez az egész leaderesdi irreális
Azt azért halkan megjegyzem, hogy egy becsapodó tarack 8lövedék) 10-15 m-es körzetben biztosan halálos sebet ejt a repeszeivel. Tehát egy picit ki van lightosítva, de tény, hogy a gépfegyverekkel lõték jobbára a gyalogosokat.
gyalogos el tud ugrálni a nagy lövedékek elõl. Háborús filmekben is az a nagy flash mikor a katonák mellett robbanak a nagy lövedékek.
Egyébként normálisabb játékokban, mint itt is a tankon van gépfegyver is. Itt is azzal szórja a gyalogságot, nem is rosszul... Az ágyútûz meg területre ható, tehát akár azzal is lehet attack ground szinten írtani.
engem is idegesített, hogy a tankkal "ágyúzni" kell a gyalogosokat mire kinyiffannak. nem értem emögött a logikát.
legalább a HP csík eltünhetne már... meg reálisabb csaták(messziröl lövik egymást + egy lövés akár halálos + harckocsinak ne kerüljön 5 lövésbe mire megöli a gyalogosokat...)
Azért maga az is érdekes, hogy egy-egy hero megjelenése rpg-elem. Annyiban igaz, hogy a játékosok egy-egy rpg-ben hõsöket alakítanak. De a legtöbbször nem õk a sereg vezérei, bajnokai, etc. Gondolok itt legalábbis az asztali rpg-kre, nem a world of warcraftes, full epic 60-as warlockra. Vagy az, hogy van, aki az rpg-t egybõl a fantasy-hez köti. A Cyberpunk mi? Vagy a Kult (bár az bizonyos tekintetben joggal nevezhetõ fantasy-nek is)
Szerinted a Katonatiszt az mesebeli lény? És az fantasy elem, ha egy vezetõ mondjuk arra tudja motiválni a csapatát, hogy gyorsabban kapaszkodjanak fel az emelkedõn?
Igen, én sem értem minek fantasy elem egy stratégiába (hõs meg miegyebek)
Lehet, hogy picit félre értettél. Én nem RPG elemekkel bõvített RTS-re gondoltam, azt én is unom. Én kifdejezett taktika RTS-re céloztam, ahol csak 3-4 embered van, akiket fejlesztesz, szintet lépnek és küldetéseket hajtank végre. Semmi RTS elem nem lenne benne. Ami közös lenne mégis az a nézet és az engine.
még ha csak a Panzers másolat lenne, akkor is megnézném az új pályák miatt.:)
fura, de én meg valahogy mindig ezeket nem szerettem az rts-ekben:)
valahogy az age is a heavy horse archerekkel lopta be magát a szívembe annó
amikor megjelent a w3 rögtön nekiestem annak is mert az elsõ részt megunhatatlanul nyúztam. de valahogy a hõsök megléte nekem kiölte belõle a lényeget.
akárhogy is játszottam egy-egy hõs jelenléte a csatatéren meccseket döntött el és nem lehetett meglenni nélkülük. az viszont, hogy ott világít, hogy nesze üssetek...
én a kicsiket sokkal jobban szerettem pátyolgatni. amikor van vagy 10 egység és találd ki, hogy épp melyiket mozdítja el a másik valamilyen manõverre
nem tom, én nem szeretem az rpg elemeket egy strat gémbe. inkább az erõforrások elfoglalása, védése, elõretörés, felörlés, felfedezgetés az ami megfog. emiatt mondjuk teljes szívvel nem is üdvözlöm annyira, hogy kiütötték az erõforrásokat.
a másik véglet viszont, hogy vegyítsék az rts-t az fps-sel szerintem viszont annó is hatalmas ötlet volt
Szeintem semmi probléma nincs azzal, hogy 2. VH-s témánál maradnak, s ha van egy jó enginejük, akkor azt tényleg érdemes használni. Talán csak az RTS mûfajától kellene picit tágabra mozdulniuk. Gondolok itt arra, hogy egy tekatikai szerepjátékot készíthettek volna. Kb olyasmire gondolok, mint a Fallout Tactics és a Commandos keveréke. Azaz lene egy piciny csapatunk amely különbözõ akciókban venne részt, s tapasztalati pontokat kapnának a harcért, illetve a feladat/küldetés(ek) teljesítéséért. S mint egy jó RPG-ben itt is el lehetne osztani a szintlépések utáni skill pontokat a különbözõ képességre, mint pl. mesterövész fegyverek, könnyû fegyverek, nehéz fegyverek, dobó fegyverek, lopakodás, javítás, gyógyítás, vezetés, stb... Illetve természetesen a karakter generálásakor már irányíthatnánmk is, hogy kit mire akarunk képezni, amit lehetne javítani késöbb különleges képességek felvételével. Tudom ez sem új ötlet (ala Fallout), csak ilyen jellegû játékot még nem láttam 2. VH-s kivitelben, s a mostani engine szerintem kifejezetten alkalmas lenne egy 3D-s izometrikus felülnézetû szerepjátékhoz is. Egy jó sztorival kiegyensúlyozott karakterfejlesztéésel szerintem igazi sikert lehetne elérni, s nem megint egy n+1. 2. VH-s stratégia jönne. Írom ezt, úgy, hogy én szeretem ezen játékokat is nagyon, így ezt is türelmetlenül várom, de egy kis vérfrissítés jól jött volna...
LOLLER, szánalom. csak felhoztam pár stilust ami nem olyan mint a storm-region összes game-e...
azt ne mondjátok h nem unjátok a 2. vh-s játékokat...dunát lehetne velük rekeszteni, én csak ezt mondtam. amugy meg tényleg nem értem h miért nem tudnak másmilyen stilusú game-t csinálni. miért kell állandóan ez a háborúskodás:) Bucser,Pentium. látom félreértelmeztetek...
"Ki ölt meg kit?!"
Azzal gondolom egyetértesz, hogy a játék készítõi nem azonosak a befektetõkkel.
A Medal of Honor készítõi is átmentek a Call of Duty-hoz, pontosabban õk keszték el fejleszteni. Eredmény? Hát hasonlísd össze a Call of Duty-t a MOH 2-vel
Én nem azt mondtam hogy a RFB-bõl nem lehet jó játék, csak azt, hogy nem a Panzers készítõi csinálják. Pont.
Nem akarlak megsérteni, de szerintem te egy kicsit paranoiás vagy.
Meglátjuk. Mindenesetre én szurkolok, hogy jól sikerüljön. Ne felejtsétek, hogy magyarok! ;)
ja tényleg igazad van te aztán vágod a témát hisz te találtad ki és alkottad meg a Half-Life 2-t meg GTA-t meg a Need for Speed sorozatot, meg besegítettél a Quake3-ba...
Miért, MIÉRT nem tudnak a magyar fejlesztõl gagyiunalmas RTL, és méggagyibb autóversenyzõs progrok helyett monjduk izgalmas FPS, vagy valami frankó kaland játékot készíteni?
Basszus, ez a RTS-csakezttudjukmertmagyarokvagyunk téma már kurvára unalmas!!!!!!!!!!!
Személy szerint én örülök minden a II. világháborút feldolgozó játéknak legyen az RTS vagy FPS vagyis ennek is örülök. Nekem összesen hat dologból áll az életem. 1. Nõ 2. Foci 3. Haverok 4. Pia 5. Kaja 6. II. vh
A II. vh-t olvasom, nézem, játszom, beszélek róla. Így biztosan a gyûjteményem darabja lesz ez is.
de ebben is az van h a Pzkpfw. V. Panther ausf. D/A/G gyengébb fegyverzetileg és védettségét tekintve is mint pl egy Pzkpfw. VI. ausf E/H Tiger? mert ha igen akkor TRÉ! ha nem, akkor istenkirálycsászár!!!
ehh minek??? a 05-ös kép meg bugos...keréknyom a betonon??!
má eljáccották a desert rats vs. afrika korps-t, panzers xy. részét, mosmeg ez...SWINE óta nem csinálnak semmi "újat"
affrancba... azt hittem, már az összes stroggot lelõttem a Quake 4-ben. Ennek a melónak sosem lesz vége??? :)
Egy jó ksi II. világháborús FPS-t mondjatok, ami megy linuxon is. Imádom a témát, és az FPS-t is :)
nem az enyime! ^.^ De ma mar majdnem szetszedtem az egyik kontrollert ^.^ aszittem vajerlessz az is :P
izé. ezen a képen az nem egy xbox 360 devkit? ^.^ homi timber szakadj + ^^
"Mosolygásra is volt azért alkalom a bemutató során, fõleg, mikor a pályafejlesztõ fiúk csapatának legelborultabb tagja által konstruált küldetést próbáltam ki." Csak urbánus legenda, hogy nálunk lenne ilyen személy!!! :D :D :D :D :D
Pontosan így van. Aki szereti a témát/játékstílust, azt érdekelheti/megveheti/letöltheti. Aki nem szereti, az skippeli az egészet, ennyi.
Dojcsák Dániel: ezt a játékot nagyrészt NEM a Panzer-s készítõi csinálják, mert õk eljöttek a cégtõl a játék elkészülése után.
Csak a név (Stormregion) azonos. A név választás (Stormregion = viharsarok) egyébként nem véletlen, mert az eredeti csapat nagy része Békésmegyébõl származik (történelmi nevén viharsarok)
Mondjuk erre én sem jöttem volna rá magamtól De amikor megtudtam eszembeötlött, hogy töri órán tényleg tanultunk valami ilyesmit
Nem tudom... aki mélyebb szinten ismerõje a II. világháborúnak, annak ez a játék csemege lehet. Akit meg nem köt le ez a kategória, az Doom-ozzon vagy Quake-zen vagy tudom is én mit csináljon. Nem erõltetik senkire, ahogy már említettem. Pl vannak olyan játékosok, akik meg kifejezetten II. VH-s játékokra várnak tömkelegével. Õk/én örülnek/ök ennek.
Miért érzem úgy, hogy ez megint csak a Panzers lesz néhány új pályával?
megint egy RTS... és ha ezen RTS-t C&C-nek hívnák, még örülnék is neki... de megint egy 2. világháborós téma, ami halál unalmas már a gémerek többségének.