Ez a hangulat nekem bejött. Tud valaki ajánlani hasonló kalandjátékot?
Nah végigjátszottam, tetszett a vége. Meghallgattam mind3 befejezést =) Kétszer is elakadtam, de találtam végigjátszást, és elgondolkodtam, hogy erre hogyan jöhet rá az ember végigjátszás nélkül :D
hát valahol ott hogy vittem bort annak az õrnek aki az akasztott csóka mellett strázsál :] meg felderítettem már az egész térképet, a monostor felé is voltam, de nem jutottam be sajnos :( nem nyílt ki a kapu
Hol akadtál el? :) A naplóban a saját jegyzetek közt mindig le van írva mit kellene csinálni. Annak a questnek a szövege végén meg amit megoldottál, ott áll h. [finished] v. vmi hasonló...
Valaki játszik vele rajtam kívül? Egész hangulatos és megoldottam már néhány questet. Bár tény h. nem árt hozzá egy kis angol tudás h. meg is értsük mit és miért kell csinálni.
nah megszereztem, játszottam vele és szerintem nagyon jó játék, csak kár hogy nehéz a nyelvezete, angol ráadásul nyomozós :(
Elég az ha jó a történet. A Gothic elsõ része is csak 1 cd. Pedig 3d-s. Siege of Avalon elég hasonló csak az már kicsit régi, az teljesen izometrikus, nem változtatható nézetben játszódott, de nagyon hosszú volt a története.
Szeretjük az ilyen gameket és már aronyon is van március 28.-án érkezik.
Úgyláttam még nincs topicja.
Nekromanta jegyeket magán viselõ - többfajta befejezéssel szolgáló - 3D kalandjátékon dolgozik a cseh Ra Images. Középkori angliában Nicholas Farepoynt nyomozót játsszuk, aki képes kivallatni a halottakat. Felfedezzük a sötéten fenyegetõ világot és Cavorn lassan haldokló városát, ahol megbüntetjük a kárhozottakat. Gyógyfüveket gyûjtögetünk mágikus italok készítéséhez, amelyek képességeinket erõsítik. Meggyilkolt lány ügyében kezdjük meg a nyomozást. Hamarosan egyre több hulla kerül utunkba, a város meg vészesen csúszni kezd az õrület szédítõ mélységeibe. Szörnyû titok nyomaira bukkanunk, amelynek sosem lett volna szabad a felszínre kerülnie. Gyermekgyilkosok mellett kutak vizének megmérgezõi és családi házak gyújtogatói akadnak horgunkra. Úgy néz ki, fõhõsünkben két személyiség harcol egymással: A modern bestiavadász és az õsrégi nekromanta, aki beszélni képes a halottakkal.
A Daemonica a démonok õsi nyelve, amelyet a világ létrehozásakor használtak fel. Akkoriban az erõ szavainak elsuttogása hegyeket emelt a magasba és csillagok fényét gyújtotta fel az égen. Folyók indultak útjukra és fák borultak lombba, madarak fakadtak dalra és szörnyek növesztettek karmot a teremtés szavainak hallatán. Nap robbant fénybe az örök éjszakában. Bevilágította a Földet és megkezdte örökké ismétlõdõ sétáját az égen.
Az emberi történelem során beszélt összes nyelv a Daemonicából ered. Talán minket szántak a világ urainak, hogy használjuk az õsi nyelvet. Ez volt az örökségünk, teremtésünk jegye. Bármi is volt, mára elpusztult számunkra. Csak szótöredékek maradtak fenn. A Bestivadászok még átadták utódaiknak, amire emlékeztek belõle. Ennek az örökségnek a segítségével juthatunk el az élet és a halál mezsgyéjére és beszélünk a meggyilkoltak lelkeivel.