most tláltam meg a gamet , letöltöttem az uj kieget is. az lenne a kérdésem hogy imperial és civilian mitöl nöl ? illetve mit takar az imperial és a civilian a bolygókon ?
jópofa lények, van egy gömbalakú tüskés kisbolygó (kicsit nagyobb mint a monitor) amibõl kirajzik rengeteg (jóval több és gyorsabb mint a swarms) vadászgép szerüség, olyasmi lézerekkel mint a Neumann. Ráadásul miután elég rendszert kizsigerelt (o lesz a nyersanyag) még osztódik is. Kemények, a kis vadászok cirka 10 mp alatt kapnak szét egy cruiser-t.
Én még nem hallottam felõlük, és ha a ror-on sincs, akkor pasz :D
hahók.
összefutott már vki a loupus (vagy vhogy így hívják)nevezetü lénnyekkel? van rá vmi ellenszer? hülyére szedik a flottámat és még szaporodik is. Még a rorschant.neten sem írnak róla semmit. :-(
kijött warezban is ha még érdekel valakit :) mármint a kieg :)
aha, majd max kidobnak rá egy patch-et.
hát vmi bug van benne és emiatt nem terjeszkedik nem fejleszt vagy ilyesmi lehet mert mire odaérek hogy elagyaljam mindig feladja. Jól elcsatázgatok vele kb egyenlõ a küzdelem erre egyszer csak ki írja, hogy a zuul faj kinyirva. A sword of the stars forumán találgatják nagyban mi lehet az. Az egyeik fejlesztõ elszolta magát vagy ilyesmi.
Nem, még nem hallottam róla, Te hol hallottad? Amúgy mit értesz az alatt, hogy a zuul ai midig kinyiffan?
Gamersgateen vettem sotsot meg bobot is, utálok cdket pakolni úgyhogy ez bevált :))) A zuul ai el van cseszve mindig kinyiffan idõ elõtt kinyirják mielõtt odaérhetnék :)) Úgy néz ki lesz vmi újabb meglepi hozzá vm AMOC néven. arról tud valaki valamit?
Hát, a Born of Blood-ot sajna még nem tudtam kipróbálni, de az 1.2.2. patch-el legalább ki lehetett próbálni a team opciót is. Mit mondjak, nem voltam elámulva a gépi csapattársamtól... így is rám maradt a galaxis meghódítása. És õ ráadásul még egy AI vírust is összeszedett, így rögtön ugrott 8 jól felfejlesztett bolygólya az ottani hajóflottákkal együtt, szóval még velük is nekem kellett megküzdenenm...
Csak gondolkodtam rajta, de a dobozost tuti megveszem.
Available Now for Direct Download! Gamers Gate Direct2Drive (boxed edition in stores soon)
Forrás: http://bornofblood.swordofthestars.com/
The game will be available for purchase as a direct download at various major portals like GamersGate.com beginning June 6th, 2007. The retail version is expected to hit retail shelves by the end of June 2007 in the UK and various other European territories. The North American retail box version's release date has not yet been determined, though North American customers should be able to order the retail box version directly from Lighthouse "in a couple of weeks".
“Sword of the Stars: Born of Blood” Gone Gold
Rendes campaign-t? hát nem is tudom... kreálsz egy galaxist és amire meghódítod olyan történet kerekedik h csuhajj... Master of Orionban sem emlékszek campaign-ra.
Hát igen, kár. De attól még 1-2 pályát lehet vele játszani...
Amúgy én is azt vártam a bemutató videók után, hogy valami jó kis campaign-t összeraknak, és erre tessék, kiszúrják a szemünket egy-két scenario-val...
ja, biztos :P De ez így kár, mert akkor igazán nincs is története, nem?
jól van, megy, csak patch kellett :) Egyébként asszem jobb, ha tutorialozok egy kicsit, mert rohadtul nagy bajban vagyok a rendes kampányban :P Vmilyen fajt kell legyõzni, de õket nem is találom, hanem a többiek támadják le azokat a bolygókat, amiknél nincsen hajó... :D Szóval nekem annyi lesz így... de amúgy tetszik a game, hangulatos.
“Sword of the Stars: Born of Blood” Key Features:
• 1 new race - the Zuul - with 80+ ship sections and Tunnel Drive FTL technology. • Massive Zuul slaver disks allow them to take slaves and use them to boost production on Zuul fortress worlds. • Over 15 new weapons to battle with including Boarding Pods! • Over 25 new technologies to research and deploy. • New diplomatic Data and Comm systems. Make demands! Ask for help in attacking specific targets. Warn players off from the worlds you have yet to claim! • More Intelligence technologies allow you to keep track of enemy ships, tech and battles. • A new trade route system making economic control and output even more vital for military success. Star freighters ply the trade routes making money for the player but are also vulnerable to raiders. Active piracy and escort battles enter the SotS universe with a bang. • Details combat results and status graphs allow you to track the rise or fall of your empire over time. • A variety of new ship sections for the original races to help meet this new threat. • More tactical combat options. • New combat arena as ships are called upon to battle in the dangerous depths of Node-space. • New random menaces / exploration threats. • 2 new Scenarios (for both single- and multiplayer). • 5 new galaxy types. • Various GUI and multiplayer enhancements.
Ha megfelelõen közelre viszed a kamerát, akkor láthatsz egy kis piros pontot, az jelképezi a célzást. Amúgy ha a jármû elejére célzol, akkor azt lövi, ha a közepére, vagy a hajtómûre, akkor meg azt. Én sosem bajlódtam a pontos célzással.
Uff! Most ismerkedem a progival. Valaki irta, hogy van pontra célzás. Tehát le lehet operáni az ellen hajójáról a pegyverpadokat? Hogyan?
Jaja, valami olyasmi hogy elrejti a meghajtókat, annyira nem szeretem õket, mert sok vele munka :) De sajnos most idõm sincs hogy játszak vele. Majd talán februártól.
a külföldi fórumokon azt olvastam, hogy daemon és még valami programmal úgy is elindítható, csak nem emlékszem a program nevére, valami yasi, yasu, vagy valami ilyemi, nekem nem modott ez semmit, így hagytam...
Ez közel sem space Empires, próbáld ki, és meglátod mekkora a különbség.
Nekem ez sokkal inkább bejön... :-)
A Space Empires V is hasonló játék. Az is eléggé hajaz az Ascendancyre. Hmm. Érdekes. Két "különbözõ" játék egy õstõl?
Nah, most találtam meg ezt a gammát. Így elsõ ránézésre tiszta Ascendancy. Második ránézésre mégjobban ugyanaz. Bár abban sokkal több és érdekesebb faj volt. az ûrhajók is jól néztek ki, ahhoz képest, hogy mikori gamma volt. Mármint a tervezésére értem. Az utazgatás a bolygók között marha jól lett megoldva, bár a végén már idegesítõ volt, hogy végig kellett menni az egész galaxison, ha el akartam jutni az ellenhez. A végn még a leigázás is elmaradt oylan sok idõt vett volna igénybe:( Remélem ebben a játékban kicsit módosítottak rajta.
Még mindig csak semmi :S
És még mindig semmi, sehol...
Semmi... :-(
Ha esetleg találnál valamit akkor nyugodtan szólhatsz nekem is, mert én még nem találtam semmit
adjál neki pénz és tudományos segtséget és akkor akár végig is veled lehet(nek), de oda kell rá figyelni mert ha elfelejted akkor nem hogy csak kilép, de meg is támadhat.
Amúgy nekem volt mikor 200-300 körig megvolt, levert mindenkit, én kolonizáltam a bolygókat és még akkor sem lépett ki a szövetségbõl.
Aha, 8 játékos és 200 bolygó, inkább hagytam azt a játékot emiatt.
Az lehet, de azt a 10-15 bolygót fenn tartani a kezdõ pénzbõl (nálam ez 50.000) kicsit macerás élenne a kutatásokkal együtt.
Így maradok hogy az elsõ 100 körbe kb megvessem a lábam olyan 6-10 bolygón és miharabb elérni a cruiser-t viszonylag gyors mozgással és jó fegyverekkel és mehet az ismerkedés :D
Nem értettétek meg, mire hoztam fel a grafikát (lehet rosszul fogalmaztam).
Szóval. Az SE5 az az SE4-tõl szinte semmiben nem tér el, pedig évekig fejlesztették, egyedül az a nagy áttörés, hogy grafikailag "felújitották", lehet forgatni a térképet (ugyan minek) meg van 3D-s realrime harc (ami meg brrr). Játékmenetben - amire ti is meg én is igazán vágyunk egy ilyen játékban - csak igen minimális különbségek vannak (research sokkal több szinten lehet egy technél, intelligence egy picit átláthatóbb).
Pontosan az van, hogy én sem grafika mániás vagyok (különben hogyan is tolhattam volna hosszú hónapokon keresztül mindennap az SE4-et) és azon vagyok kiakadva az SE5-ön, hogy elszartak egy csomó idõt a grafikai csicsázásra ahelyett, hogy egy kevésbé bugosabb, játékmeneti extrákkal megpakolt space empirest kihoztak volna.