Nem jó hír, pedig mintha a Sandown 500-at mintha ő nyerte volna. Kedvenc csapatom a HRT, pont emiatt a 2 ütődött miatt. Tander ha nem lenne gyenge a kvalin akkor simán harcolhatna az élen többet is, mert versenyen talán ő aki a legtöbbet szokta előzni a népet. Mind2-en szimpatikus arcok és tudnak harcolni
Tandert kirúgták Courtney még 3 évig leigazolták a HRTsek... :( kár Tanderért.
Mit nem értesz rajta? :) Volt egy korábbi cikk 1 milla dollárt ajánlottak a versenyeztetéséhez csak menjen oda..mondjuk már nagyjából sehova sem hívták.
Swiss driver Simona De Silvestro will join the Virgin Australia Supercars Championship in 2017
Nissan színekben fog indulni. 3 éves szerződés. Csapat nincs megnevezve még...de hogy 3 évig a szériában fog versenyezni arra már le van szerződve..nem értem de ok :D (amúgy valszeg 5. Nissanos lesz a mezőnyben).
Nem tudom..szerintem marad a Supercars. mai versenyen keményen nyomták SVG-ék..hála az égnek nincs TO. The bulls lock horns
Hát ez olyan mintha azt mondanád, hogy a Red Bull F1es csapata miért nem lehet Renault gyári csapat, akkor a Renault lenne sikeres :D.
Egy gyárnak is van egy költségvetése meg egy privát csapatnak is, attól függ ki mennyit invesztál bele.
A Supercarsban a Holden mint gyári alakulat HRT - Holden Racing Team néven van és csakis itt. A Triple Eight meg a világon máshol is versenyeztet autókat, nem csak a Supercarsban, hanem mondjuk BTCCben is. Privát brigád, mely óriási anyagi forrásokkal bír köszönhetően a szponzori támogatásoknak (Red Bull pl.). Az hogy megvették a Holden autók motorját, a karosszéria teljesen más többek között. (vagy legalább is nagyrészt más, a szerelő brigád és mérnöki gárdáról már nem is szólva :). )
Ezt értem, de azért ritka, hogy egy csapatnak nagyobb a költségvetése, mint a gyáriaknak. Nem vagyok benne a hátterébe a dolgoknak, de ha a 888 ennyire jó csapat, akkor miért nem lettek akkor gyári csapat amikor 2010-ben Holdenre váltottak, vagy azután nem sokkal?
Pénzzel..sok pénzzel. Mint minden más technikai sportban. Legjobb versenyzők, legjobb mérnökök, szerelők. Tőlük ment Webber mellé a mérnök a LM programba mikor Webber beszált oda. kb. 3 éve azt jelentették be, hogy kivonilnak 2017-ben a bajnokságból, mint a Ford. Ez így már jobb hír. Mikor az M1 újra átvette a F1 közvetítését 2012? Szujoék kimentek a helyszínekre élőben közvetíteni. Mikor kinn jártak Ausztráliában a betét futamokon már láthatták és főleg hallhatták a szörnyeket. Majd az arabokhoz is ment a V8SC a F1 hétvégére és ott Szujó a 8Wébert kértem meg egy interjú készítésre ha már ott járnak :) ) és Whincuppal készített Szujo. Nem volt hosszú kb. 5 perc és a boxutca magazinban adták le a F1 futam utáni héten. megvolt nekem a felvétel, de sajna egy HDD hiba miatt elveszett. A lényeg amit Whincup akkor mondott, hogy 80!! ember dolgozik, építi az autóikat. Egyetlen másik csapat sem dolgozik ekkora létszámban ez is az egyik ok, hogy sorozatban nyerték a bajnoki címet. Akkor a Vodafone volt a fő támogatójuk.
Logikus döntésnek tűnik. 2014 óta követem a sorozatot, de sosem értettem, hogy egy "privát" csapat, hogy verheti meg a gyári csapatot(HRT-t) :D Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2016.08.16. 23:04:14
Three-year agreement signed with Triple Eight Race Engineering – team will be known as Red Bull Holden Racing Team from 2017 Holden also confirms next-generation Commodore to race from 2018 Triple Eight to develop, build and race next-generation Commodore Supercar Holden confirms a single factory-team motorsport strategy from 2017
Coates Hire Ipswich SuperSprint (Qeensland)
Szombat R16. 08:15 - 09:15 /39 kör Vasárnap R17. 06:05 - 07:35 /65 kör stream
01 Jamie Whincup 1545 02 Shane Van Gisbergen 1492 pts 03 Mark Winterbottom 1470 pts 04 Craig Lowndes 1392 pts 05Scott McLaughlin 1374 pts 06 Will Davison 1335 pts 07 Michael Caruso 1209 pts 08 Tim Slade 1155 pts 09 James Courtney 1149 pts 10 Garth Tander 1048 pts
idióta kínaiak...vagy így állnak bosszút Ausztrálián amiért nem engedtek be többet belőlük. :p
Szombat R14. 08:10 - 09:50 /70 kör Vasárnap R15. 08:10 - 09:50 /70 kör Itt általában jó versenyek vannak aztán ha jön az égi áldás akkor van csak igazán gond a slick gumikkal. ;) http://www.supercars.com/townsville/circuit/
Sajnos az átlag az szokott lenni hogy Whincup nyer. Nagyon érzi a duplapontos fordulókat, mindig kiemelkedően jól telejsít, és a pilótatársa is kifejezetten előkelő helyeken végez a kvalikon. Szerintem Whincup lesz idén a befutó, de már csak azért is mert a Volvo lelép Scottnak kéne bajnoknak lennie, megmutatni a Volvonak hogy hiba volt otthagyni a szériát, illetve Ausztráliát, a szaros WTCCért...
már próbálom magam szoktatni, hogy jövőre ford logóval kell elképzelnem. furcsa lesz, nem igazán szimpatizáltam eddig a kék pilótákkal, kivéve reynolds, de most úgy el van tűnve ő is.
az egy rendesen odabaszós taktika volt..én nem is értettem miért cseréltek kereket azt hittem lassú defektje van, de aztán láttam a köridőknél mennyivel gyorsabb volt, hogy ebből talán dobogó is lehet. :) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2016.05.21. 09:24:58
tyűű, perth race 1 végén milyet ment lowndes! perfekt taktikával ketté hugyozta a mezőnyt. pedig az elején temettem már az egészet, craig folyton esett vissza, scotty meg eleve a húsdarálóból indult. aztán még az ég is leszakadt.
Megváltoztatták a honlap elérését a www.supercars.com-ra. hétvégén versenyek.
Csak tipp, de sztem a WTCC olcsóbb is. egy prototípus bajnokság? :) jelenlegi V8SC, DTM, WTCC hármasból messze a V8 a legolcsóbb.A régi kasztnis bajnokságnál 200.000AUD volt az autó + a szerelők díja+alkatrészek+utazási költség. Ez még mindig nem annyi mint 1db Citroen vagy Honda ára! Az új generációs autó meg még olcsóbb. Én csak azt nem értem van 26 autó a versenyek is jók, mitől tud így összecsuklani egy bajnokság? Volvonak a tavalyi éve volt szar az ideie eddig a legjobb a 3 év közül a pályán. A PRA végülis nem FG-X-el folytatja 2017-ben? Volt valami ilyen hír? mivel jelenleg nincs más ez maradna gyári támogatás nélkül..az meg halott ügy. beszéltek itt mustangról, de abból nincs 4 ajtós változat..ez így halott ügy.nem tudom penske mit tud intézni az ügyben másban nem lehet bízni... támogatók nem mennek el a gyártók igen. mert milyen szép neve van a PRA csapatnak egyébként Pepsi helyett :) The Bottle-O Racing Team and Monster Energy Racing
Sztem nem kell sokat gondolni a WTCC vs. V8SC mögé. A motorsport 100% marketing. Egy cég akkor száll ki belőle, ha tud helyette venni több/jobb marketinget. Ausztrália egy 25 milliós ország, Európa meg egy 250 milliós valami (vagy ki tudja mennyi, de nagyságrendi külöbség biztos van). Csak tipp, de sztem a WTCC olcsóbb is.
Azt a 2 autót ott a végén, amiket amúgy sem láttunk sokat, nem hiányolom, de a Volvo azért letett valamit az asztalra. Kár, hogy most szállnak ki, amikor a kettes autó végre kapott egy jobb pilótát.
A PRA végülis nem FG-X-el folytatja 2017-ben? Volt valami ilyen hír?
Kicsit olyan tyúk/tojás helyzetre, vagy amolyan tőzsdei önbeteljesítő jóslatra kezd ez hasonlítani. Mennek el a támogatók, mert bizonytalan a jövő. Bizonytalan a jövő, mert mennek el a támogatók.
Ha 2017-re új formula lesz, arra most már mennie kéne a fejlesztésnek. Sztem jövőre még konzerválás lesz, vagy beengednek vmi már létező szabályrendszert a jelenlegi mellé.
Mercedes már nincs Ford nem lesz jövőre, bár Penske nagyon kapálózik (lobbyzik) az ügyben Holden mégis maradnak az utolsó hírek szerint, de erősen kérdőjeles Nissan még csak szóban jelezte, hogy marad Volvo 2016 végén lepattan
hogy esetleg kikkel tárgyalnak passz... milyen motor lesz 2017-ben passz...V8 biztosan nem különben új gyártót nem tudnak behozni.
Igen, de ezt megcáfolta a Cyan Racing utána azzal a bejelentéssel, hogy visszahívják a motort...
Amúgy ... WTCC...én nem értem a Volvot komolyan. Ez a cég a világ egyik legszuperebb autóit gyártja (még akkor is ha most kínai kézen van). Nem értem mi vonzó a WTCCben...valamit nagyon tudnak az újszabályokat illetően mint anno a Citroen...úgy érzem..de mindegy ...nem baszom fel magam jobban.
A Supercars vezetőségének összekell kapkodnia magát és új gyártók után kutatni és a szabályokat az ő igényeik szerint alakítani...ilyen világot élünk.
Na erre meg rákontrázott a Volvo...vagyis a Cyan Racing...hát ez kész ... ez már átmegy Mónika showba...ezzel lényegében nem a GRMre hanem magára a szakágra akarnak nyomást helyezni úgyérzem, hogy felgyorsítsák az új generációs autók versenyeztetését Ausztráliában. Magyarul...pápá V8...és egyelőre úgy néz ki hogy pápá Supercars...
Hétvégén V8SC a Tasman pályán (Symmons Plains). Szombat R4 07:45 - 08:40 /50 kör Vasárnap R5 06:05 - 07:30 /84 kör
az 1. felejthető a 2. nagy csata Whincup és Craig között a 2. helyért 3. elején nagyobb csata a 3 RBRA autó között..ill. egyiknek a kamu neve Vortex autó ;)
letöltve mindkettő még este megnéztem a 2. befutója majdnem 2014-esre sikeredett. .) a mait szétcseszte a vihar meg az eső, de mikor mentek nem volt unalmas és a vége......
ez a hír először vagy 4 éve röppent fel, hogy vége a Holdennek..szóval semmi meglepő nincs benne csak kár érte. Viiszont az jó hír, hogy 1-el több autó lesz a bajnokságba az idén (Penske jóvoltából) annak ellenére, hogy Mercedes már nem lesz. The full entry list for the 2016 V8 Supercars Championship MANUFACTURER REPRESENTATION
Felépült a kulcscsont töréséből (emiatt kell kihagynia a hétvégi Bathurst 12h-t) ez lesz a 19. éve a túrabajnokságban és még jövőre is indulni akar a 20. évében. Nehéz lesz az idei bajnokság a számára, mert a Falconok, Moster, Coulthard, Whincup, SVG mind erős lesz....2017 végére mondja jön a változás...most akkor a jövő évi bajnokság is ebben a variácóban zajlik le a autó és motorok terén, ha jól értem.
Végre eltérő festése lesz már a hagyományos RB-tól...
Nem úgy értettem, hogy meg fog szűnni az egész teljesen. Biztos, hogy folytatják, vagy legalábbis megpróbálják folyatatni a "vérvonalat".
De a mai formája, ami nem nagyon változott kb. 20 éve, annak vége van. Ez a versenysorozat az ÖVÉK volt. A saját pályáikon, a honfitársaik vezette, a saját maguk által saját maguknak gyártott autókkal. Ebből a három pillérből az egyik, ami talán a legfontosabb a háromból, az megszűnt létezni. És a vezetőség nem, de lehet, hogy senki sem tudja, mit tegyenek a helyére, vagy egyáltalán tegyenek-e oda valamit. Lehet konzerválni a mostani állapotot, édes nosztalgiában úgy tenni, mintha semmi sem történt volna, de ez az önámítás valszeg pár évig működne csak. Vagy lehet közelíteni a szabályrendszert a világ fennmaradó részéhez, és beengedni az importokat.(pontosabban: importokkal tölteni fel az egész rajtrácsot, mert minden autó import lesz) Egy biztos, valami örökre elveszett, és lehetetlen megmondani, melyik jövőképre lesz vevő a rajongótábor is, a csapatok is, meg az autógyártók is. Szerintem ezért nem jönnek azok az új szabályok. Egy lehetelen döntés előtt állnak, és a jövőjük múlik rajta. Vagy talán a háttérben próbálnak egyeztetni csapatokkal, szponzorokkal, gyártókkal. Kiötleni valami olyan formátumot, ami mindenkinek jó, csak rohadt nehezen megy, mert mindenki mást szeretne. De mondjuk ha így lenne, arról lennének legalább pletykák.
Azért megszűnni nem fog. És ha új motorformula új belépőket is jelenthet...de még mindig nem mondanak semmit. Oké nem lesz V8-as szívó motor..jó de akkor mi lesz? 2500ccm turbó? mondanának már valami konkrétumot így 1 évvel 2017 előtt...
Miután a Holden bejelentette hogy abbahagyják a hazai gyártást, és vége a Commodore-nak, majd a Ford is bejelentette, hogy abbahagyják a hazai gyártást, és vége a Falconnak, elég egyértelmű volt, hogy a hazai gazdaság nem fogja tudni eltartani ezt az úri huncutságot ebben a formában. Viszont szép volt, különleges volt, egyedi volt, amíg tartott, emlékezzünk erre a búcsúévad alatt.