Üdv! Egy olyan kérdésem van, hogy a volvo 440 gl tipusú autómba, nem jelzi ki a benzinszintet a mûszerfalon. Azóta rossz, amióta a hûtõt kicseréltem benne. Mi lehet a gond? hol keressem a bajt?
Mivel városban egyáltalán nem használjuk így 14-15 az átlag...az eddigi legkevesebb fogyasztás egy Budapest-Keszthely táv volt éjszaka végig Autópályán 100-al, ott 9.3-at fogyasztott...:)
Nem is kimondottan a t6-ra értem,hanem a kategóriájára,egy a8 v. 7-es bmw-is pénztemetõ 5 éves kora után.Igényes bonyolult technika,ahol a gyár számol azzal,hogy a vevõréteg bírja a számlákat.Megvenni ezért könnyû,megválni tõle míndíg nagy bukta,és ha nem akar valaki egy lógó belü luxusautóval járni /nálunk gyakori látvány/,lehet rámerni a pénzt rendesen.
Különösen kényes egy turbó benzines,még akkor is ha a tulajok tudják hogy hidegen finoman,autópályán nem leállít rögtön stb.a váltó kiváltképp problémás. Persze erre a gazdag cégvezetõ,aki újonann megvette,nagyívben tesz,beletapos 4 év alatt 200000-et,mikor jönnek a problémák eladja,/a cég elbírja/ a magyar nepper kivikszantja,óra vissza 80000-re,aztán mehet a használtautóra!
A futómûvét is ugyanúgy szidják,mint a váltóját,a fogyasztásról nem is beszélve.Akinek megér a presztizs ennyit,az vegyen ilyet,nekem csak akkor kéne ha újban is lazán megengedhetem magamnak,és pár év után jöhet az új.Igaz akkor is dízelt vennék,és nem turbó benzinest ami inkább egy wrx-be való,és nem egy luxusautóba.
Ha nembírom az arcod,az miért feltûnési viszketegség okoska? Mikor pózoltam én bármivel is,azt hiszed én nem tudnék megvenni egy kitaposott t6-ot?Csak nem vagyok a magam ellensége!
Nem inkább te akarsz felvágni fater benzinpusztítójával,ami olyan szervízigényes,hogy normális ember 6 éves korában messze elkerüli.Miért került 3.2-be mit gondolsz?Azért mert 2 év alatt rákölthetsz ugyanennyit-de az igaz,hogy a szomszéd csak azt látja milyen szép kocsi.Csak nehogy kinézzen,mikor csörlõzitek fel a trélerre!
Menj át az autómániába,ott megnézheted hogy égett le egy ilyen szutyok!/5643/
Vigyázz magadra Kristóf fiú!Ezt a stílust nem tûröm el,jössz itt apuci kocsijával dicsekedni,és most már kostolgatsz is?Próbáltad volna ezt a szemembe mondani!
Azért egy rendes 6 sebességes automatával sokkal jobb lenne...én így ebben a formájában szarnak tartom, nem érzõdik 272Le-nek a motor, max 150-170-nek...
Most vettünk 1 S80 t6-ot 2001-es verziót. K''va jól húz a kocsi. A sebességet nem érzed, csak azt veszed észre, h. 1 bizonyos távot 1\3-ad annyi idõ alatt teszel meg.
az S80-V70 páros mûszerfala egyébként nagyon el lett találva, tetszenek is. Én csak az S40/V50 párost sose szeretem meg, kicsi és ehhez képest drága számomra (V50 2.0D Kinetic 7,4 milla, Peugeot dízelmotorral, ennyiért új óriási Mondeo kombit kapok fullosan picivel jobb motorral, nem csak emblémát meg puha mûanyagot)
Én pont fordítva érzem,így kiszállni a vitából ahogy õ tette nekem ez sokkal ellenszenvesebb.Tulajdonképpen úgy érzem mi egyetértünk igen sok dologban.Szeretek döfni egyet a végén-hogy ne mozogjon-tudom hogy visszataszító,ez meg az én hibám.
'igénytelen belsejû céges alap 1.6 v40"-ilyesmikrõl volt szó ugyi,és te megfogalmazod,hogy mi a presztizsautó.
Többször elmondtam, hogy presztízsautóság butaság, meg nem érdekel az effajta hülyeség engem sem, (nem láttad, vagy nem akartad látni?) hogy drágábban adják el ugyanazt, de van akit ez vonz, ennyi.
,,mert kvalitásai még egy kis vitácskára sem teszik alkalmassá,meglepõdtem milyen hamar elvérzett!"
Látod látod megint személyeskedsz, pedig én komolyan irigylem azokat, akik így ki tudnak szállni egy vitából, én nem tudok ez hibám, nem pereg le rólam
'igénytelen belsejû céges alap 1.6 v40"-ilyesmikrõl volt szó ugyi,és te megfogalmazod,hogy mi a presztizsautó.A v40 sosem volt az,és a volvo jel még nem is teszi azzá,ahhoz több kell. /Walaki/D'Lair megvédése nemes cselekedet,mert kvalitásai még egy kis vitácskára sem teszik alkalmassá,meglepõdtem milyen hamar elvérzett!Veled teljesen más a helyzet,kifejezetten élvezetes vitapartner vagy,ámbár kissé hirtelen természetû.Amúgy a topic címét tekintve leírtam gondolataim a volvo-ról,és amikor egy helyi volvo-fun butaságokat beszélt,közöltem vele,hogy a dolgok nem úgy mûködnek,ahogy õ elképzeli,vagy inkább szeretné.Most jöttem rá,hogy lehet hogy nem is szeretném hogy befejezd,de ha úgy jobbnak gondolod!
pszihopapa: kicsit túlspiráztad a vitádat, így má' nem lehet komolyan venni...;)))
de hogy van az hogy te mindenütt vitatkozol? Te kiokítasz mindenkit, de neked nem mondhatunk semmit? Sõt, ez a válasz: ,,A 'presztizsautó"-ról tartott értekezésed meg teljesen lenyûgözött,tõled aztán igazán új dolgokat tanulok állandóan!"... Boldog vagy ha csak te okíthatsz? Váljék egészségedre, sokra itt nem viszed...
Nem tudom mi abban a kötözködés, hogy veled egyetértettem elõször, aztán sztem ok nélkül elkezdtél személyeskedni mással, én meg csak szóvá tettem, hogy ezt nem kéne, mert felesleges, ennyi. Legközelebb ne izgulj, messze elkerüllek, puffogj magaddban,, befejeztem
'más véleményét is tiszteletben kell tartani"-te mikor tartod az enyémet tiszteletben?Már vártalak itt is,a te 'lihegés"-edet én a tarkómon érzem,bárhova megyek.Kibújhatnál a fontoskodó admin szerepkörébõl,mert kezd unalmassá válni!A 'presztizsautó"-ról tartott értekezésed meg teljesen lenyûgözött,tõled aztán igazán új dolgokat tanulok állandóan!A 107-re /ami ugye nem neked íródott/ nem kell reflektálnod,de amilyen kotnyeles vagy mindenbe beleütöd az orrod.Látod milyen elegáns a vitapartnerem /110/-HOGY KIVÁGTA MAGÁT!
a presztízs autó általában azért az ami, mert finomabbak az anyagok, jobb a zajszigetelés, jobb a menertkomfort stb. Attól még megyezik sok alkatrész, ez a mai trend. És nem feltétlenül megbízhatóbb, sõt ugye Mercedes is szarban van. De ha ez téged meg engem nem érdekel, attól még más véleményét is tiszteletben kell tartani. Ha ez neked helyreutasítás, akkor amit te írsz az mi szted ennyi erõvel?
neked mi bajod van ember? Te lettél ideges hogy hozzászóltam... Csak zavar ez az ideges stílus, 107#-ben is, mi a rossebb bajod van? Itt mindenki próbál barátságos lenni, te meg támadsz egyfolytában, nem veszed észre. Tudjuk nem szereted a Volvot, én sem, jó elmondtuk kész. Most mit kell lihegni?
'jobb autó mert a volvo az volvo"-most jön hogy az én apukám erõsebb a tiédnél?-látom elfogytak az érveid!Számítástechnikai kérdésekben lehet hogy jobb vagy,a 'vezérlõcsip"-hasonlatoddal frappánsan megmagyarázod a semmit.A mitsubishi vagyonokért világelsõként kifejleszt egy közvetlen befecskendezéses benzinmotort,azt a volvo berakja az autóiba 'optimatizálja" és az máris sokkal jobb.Hamar és gond nélkül átültetted a dolgot az autóiparra!Idejövök és belerondítok a márka imidzsébe,tabutémákat feszegetek?Különben is hogy merem itt megemlíteni a mitsubishit,mikor ez volvo topic?Az van benne,na és a volvo sokkal jobb és kész!Láttad a c30-t5-öt?GYÖÖÖÕNYÖRÛÛÛÛ!
Nem kell megmagyarázni miért van a luxus toyotákon lexus embléma!Tudom miért van,jeleztem hogy nem tetszik nekem a trend,csak én a átlagpógárral ellentétben kíváncsi vagyok a mûszaki részletekre is,Amúgy 'ki vagy te" /tõled idéztem/,hogy rendre utasíts engem,fõleg olyan vitában amit mással folytatok?Látom az zavar,hogy vannak gondolataim bizonyos dolgokról!Azért nem ülök le fórumozni,hogy 'gyönyörûzzek" néhány reklámfotónak.
Nade te most kb. azt mondanád, hogy nem veszed meg a drágább alaplapot, mert ugyanaz a vezérlõchip van rajta mint az olcsóbbikon...holott a drágább az jobban optimalizált, megbízhatóbb és gyorsabb...érzed a hasolnóságot? :)
Ezzel azt akarom mondani, hogy tökmind1, milyen elektronika van benne, tökmindegy milyen motor, attól még jobb autó, mert nem 3 gyémánt van az orrán, hanem volvo jel, és a volvo az volvo...:)
Miben különbözik egy seat-skoda-volkswagen?Ezek nem külön márkák,akkor minek 3 féle.A lexus sem lenne semmivel sem roszabb ha toyota jel lenne az elején!
Ez marketing, Toyota névvel nehéz lenne presztízsmodellt eladni.
Látom te direkt ellent akarsz mondani!Mondasz valamit,amirõl fogalmad sincs,mi alapján állítod?Biztos más dolgok nem egyeznek,például külön tankot kap,hogy a volvósoké más legyen mi?Vagy a motort kiszolgáló több száz egység elektronikák,hûtõrendszer,kipufogórendszer,váltó,kábelkötegek stb.Az 1.9 Td motor is ugyanaz.Ugyanabban a csarnokban készülnek,és minden más,na ne fárassz!
Biztos vagy benne,hogy csak az a közös?Azt tudtad,hogy a saab 9000 és a fiat croma is testvérmodellek /bár jobban megnézve látszik is/?Végy egy különleges saab-ot,oszt kiderül hogy fiatban ülsz?
Csak azért hozom ide,mert említetted korábban a subarut,szóval a 'régi stílusú,minden saját fejlesztésû" autók kiveszõben vannak,a subaru ilyen.De kérdem én hogy mi értelme annak /pl:agila-wagonR/ hogy a szomszéd suzukija ugyanaz mint az én opelom /csak példa/.Én elvárnám egy autótól,hogy ne csak a jelben és a reklámjában különbözzön más márkáktól.Miben különbözik egy seat-skoda-volkswagen?Ezek nem külön márkák,akkor minek 3 féle.A lexus sem lenne semmivel sem roszabb ha toyota jel lenne az elején!20 év múlva ugyanaz a kínai blokk lesz a merciben,mint a citroénben?
Nekem már az is gyanús volt,mikor egy luxusautóba /740/ betették a vw-lt teherautó blokkját.Hajókat javítottam a katonaságnál,a volvó felirat alatt mindíg idegen blokk lapult,hol perkins,ford v8,mitsubishi,yanmar,mazda dízel stb.Kiváncsi lennék,fejlesztenek-e motorokat egyátalán?Persze a prospektusokban gondolom volvó-fejlesztésekrõl írnak,és a szelepfedélen az is szerepel,azért felismerni az ismerõs motorokat /renault,mitsubishi,vw,stb/.Tudom hogy mostanában ez gyakori,de nem tartom sokra az 'ilyen" autógyártást.
ADAC statisztika, utolsó helyeken kullog, pl. középkat. nem elég hogy kicsi az S40, de csak egy Lagunát elõz meg és 12. NO COMMENT. 850,460 még tényleg bírta, de ezek a maiak...
Mellesleg ismert Pug 307-nek sincs semmi baja 110e km után, mégse merném mondani hogy jó, nem vennék soha
egyetértek, én sem értem miért ennyire istenített, én is tapasztaltam. Pl. igénytelen belsejû céges alap 1.6 V40-re azt hitték 10 milliós, mondjuk laikus de akkoris. Meg mindig baja volt. Az újkoriak tényleg nem megbízhatóak, régiek lehet
Barátnõm fõnökének S 80-asa van,többet van szervízben mint az úton,fõként elektronikai gondok miatt,de nem kizárólag mechanika is elõfordul.Véleményem szerint túlértékelt autó,szépek és sok embernek valami felülemelkedést szimbolizál a társadalomból,de valójában ellenfelei a merci,bmw,audi rendre jobban szerepelnek nála.Az meg hogy egy harmadába kerülõ bármilyen tömegautó megbízhatóbb,elég kiábrándító.