Ok demót már szedem is ha csak annyira jó mint a TA volt anno akkor már megérte 10 évet várni rá
Nekem a TA kimaradt akkor még "Doom"-oztam, ha annyit tud mint a C&C Generals akkor kiprobálom. De lehet, hogy inkább megvárom a C&C 3-at.
"amely azóta nem talált se utódra, se méltó kihívóra. RTS-ek jöttek-mentek, de egy-két ügyes próbálkozást leszámítva a TA összetettségét és stratégiai élményét egyik sem tudta/akarta visszahozni."
khhhmmmm
Starcraft egy poppet picit odavag a TA sorozatnak... Cikkiro nyugodtan atirhatja a TA-t SC-BWre...
Kicsit eladasi adatok(legsikeresebb), mai napig szazezrek lognak a neten es scznek, strategia/taktikai elemzesek konyvek formajaban esatobbi... Koreaban nem veletlen lett "nemzeti sport" a jatek 2 kulonallo TVvel amin csak SC megy...
bocs h kötekedek de az aeonok nem idegenek hanem olyan telepesek leszármazotjai akik 1 idegen fajjal találkoztak és átvették a hitüket,akik különbözõ képességeket adtak nekik cserébe....az idegen faj a 3 frakció közti háború elõtt kihalt!
Szerintem nem igazán vehetõ egy lapon ez a játék a C&C-vel. Teljesen más perspektívában kell gondolkodni. Míg a C&C alacsony egységszámmal operáló gyors játék. Itt igazi seregekkel kell dolgozni. Az AI-t tényleg csak dicsérni tudom. Nem egyszerû a védelmét feltörni. Valahogy megvan annak a varázsa hogy az ellen bázisára 50-60 bombázó+vadászkiséret megérkezik. C&C-ben ez ritka, itt tipikus jelenség. A lényeg hogy méltó folytatás, a demo alapján a C&C sem tûnik rossznak. Ha grandiózus összecsapást akarok akkor ezt választom, ha mamut tankokra akkor megyek tiberiumot szüretelni. Mondjuk megnézném, hogy mit kezdene egy GDI bázis, egy icike picike pókocskával :D
hát igen, finoman szólva nem sok fogalma van a cikkírónak az rtsekrõl. Tény hogy hires volt TA, de melyik játékot játszák még most is 10 évvel a bemutatása elõtt sokszázezren a neten és bajnokságban is? SC egyszeruen überelhetetlen
az SC egy fejlett kõ papír olló játék.. a TA és a SupCom, egy kicsit más szinten van. az hogy kevesebben játszák annak tudható be hogy több inteligencia kell hozzá... SC-s "ûberstratégák" úgy véreznének el benne hogy öröm lenne nézni..
Valóban úgy gondodlod? Csak mert ez a "nagyon nagy" Supcom olyan tehetséges verseenyzõket kívánna? Tudod a Starcraftban az a gyönyörû hogy két ugyanolyan játék nem létezik. Bármilyen régi készítésü az AI mindig tud ujat felmutatni. Az Sc utáni játékokkal az a gond, hogy lehet, jol játszik az AI de nagyon csõlátású. Mindig ugyanaz és ugyanaz... Mint ebbe a kedves kis inkább-nézem-mint-játszom játékodban. És akinek arra korlátozodik a tehetsége hogy mindig csak AI ellen tolja, igen szomorú. Az SC legnagyobb elõnye, hogy nagyon jol oldották meg a multis játékát. Ha végignéznél egy VALÓBAN pro meccset és nem olyat "hogy hát én ilyen-meg-olyan pro vagyok...", úgy csorgatnád a nyálad utána és nem tudnál mást szót kiejteni csak hogy SC, SC, SC...
Ugyanmár, hagyjuk ezt a felfogást, hogy egy játék attól már rögtön "inkább-nézem-mint-játszom", hogy szép a grafikája...
"Ha végignéznél egy VALÓBAN pro meccset és nem olyat "hogy hát én ilyen-meg-olyan pro vagyok...", úgy csorgatnád a nyálad utána és nem tudnál mást szót kiejteni csak hogy SC, SC, SC..."
Láttál már igazán pro meccset a SupComm-ban? Nem? Akkor honnan tudod, hogy az SC annyival de annyival jobb? Ehhh...
Szerintem hülyeség összehasonlítan, teljesen más a kettõ. A TA-s ûberstratégák meg a Starcraftban véreznének el pillanatok alatt.
Én a Supreme-mel kalpcsolatban nagyon nagyot csalódtam, mivel egy AMD 3500+, 2Gb mem és 7800GT-vel gyakorlatilag játszhatatlan, vagy pedig piros pont kerget kéket szintre kell butítani a grafikát. Én értem hogy mindent számol tisztességgel (ugye még a lövedékek pályáját is), de szánalmas hogy 2007 elején egy Intel Quad és egy 8800GTX kell ahhoz hogy normálisan lehessen játszani egy játékkal (1600x1200-as ehhez a játékhoz jóformán kötelezõ). A két monitor végképp kilátástalan.
Nekem úgy tûnik hogy mindent beleraktak amit el lehet képzelni és nem igazán törõdtek a játékélménnyel (egy átlagos gémer szempontjából). Iszonyatos hosszú betanulási görbe, iszonyatos gépigény. Ez teljesen más vonal, mint amit a Blizzard képvisel: ott segít maximálisan a betanulásban és nagyon pontosan belövik a kiadás pillanatában értelmes gépigényt.
A C&C3 viszont végre Blizzard színvonalú mû lett! Sikerült normális irányítást belerakni, jók az egységek, elfogadható a gépigény, percek alatt átlátható és megtanulható. Én inkább erre szavazok.
Aki rengeteget TA-zott régen és/vagy atomerõmûve van otthon, és/vagy kész heteket eltölteni egy játék betanulásával, annak feltétlenül ajánlom, mivel ez az RTS-ek királya, hihetetlen mikkel lehet benne játszani (gyártássegítés, gyártási minták, stb.). Aki nem RTS-ezik (most ismerkedne a stílussal), vagy csak néhanap, avagy inkább Blizzardos vonalon nyomul (SC/BW vagy WC3) annak azt tanácsolom, hogy nagyon messzire kerülje el ezt a játékot.
A Starcraft max más stílusú, mint a TA, de aki egyikkel játszik, az nem veszi számításba a másikat. A cikk meg nem a begyepesedett starcraftosok csõlátását hivatott elemezni, hanem a TA utódját, igy logikus, hogy azzal hasonlítja össze.
Szerintem te valamit nagyon félrenéztél, nálam 3000+ A64-en, és 6600GT-vel, 1GB rammal egy 10x10 vagy 20x20 pálya is 1-2 AI-val teljesen simán megy. A játszhatatlan szintet max a 81x81km-es pálya közelíti meg, vagy 3-5 AI egyszerre akár kisebb mapon. Neked meg a géped jobb is, szal valszeg pont a szarba tenyereltél egy ilyen pályával, mikor kipróbáltad :)
Nekem az elején teljesen játszahtó, de amikor csata van simán lemegy 5fps-re, amikor már irányíthatatlan a játék. A minimum elvárásom az lenne, hogy 1600x1200-ban (mivel baromira sokféle méretûek az egységek, és szeretném látni a piciket is, meg még azt is hogy a pici egység az micsoda), egy bazi nagy csata közepén (egységszám 500+) minimum 30FPS legyen.
Ha neked ez megvan a 6600GT-vel, akkor tényleg valamit nagyon félrenéztem.
Ja és nekem attól játszhatatlan egy játék, hogy ha azért vesztek el egy meccset, mert a döntõ ütközetben nem tudom irányítani. Az nagyon nem érdekel, hogy amíg csak a commander van a képernyõn 120FPS-sel lehet irányítani...
kicsit felreertelmezted latom amit irtam... ;) csak a cikkiro egy kicsit el van tajolva, de sebaj :) "kicsit" sikeresebb a blizzard oldtimere(tudom szubjektiv, de tenyleg jobb mikro/makro/strat/takt osszevetesben) a TAnal... ezt a csolatas szoveget meg meg sem halottam :D
"Idén pont 10 éve, hogy Chris Sawyer kiadta a Total Annihilationt, amely azóta nem talált se utódra, se méltó kihívóra. RTS-ek jöttek-mentek, de egy-két ügyes próbálkozást leszámítva a TA összetettségét és stratégiai élményét egyik sem tudta/akarta visszahozni."
Én nem találom azt a részt, ahol azt írja, hogy a TA a legsikeresebb. Volt a TA-nak utódja? Készült akár csak hasonló játék is? Nem emlékszem rá.
váá sosem értettem mi a jó a Starcraftban (én csak szarcraftnak szoktam nevezni..) pedig a Warcraftokat mind szeretem.. de SC-ben az a lényeg h ki építi meg hamarabb az elsõ nagy ûrhajóját és veszi körül 4 bunkerrel a bázisát, és el is dõlt..
höhö,akkor már elbuktál...10 siege tank és csókolom..Battla kruzer ellen,Ghost+lock... A TA se rossz ,de az SC naggyon kivan egyenlítve,nincs 2ugyan olyan egység,mig a WC-ben kb ugyan azok,csak erõsebb/gyengébb +/-10-20%-kal,és másak a varázslatok. Az SCben mindennek van ellenszere.Összetett és ezért jó.A TA val sajna régen toltam,de asszem megkeresem v utánanézek itt-ott.
dén pont 10 éve, hogy (((((((Chris Sawyer))))))) kiadta a Total Annihilationt, amely azóta nem talált se utódra, se méltó kihívóra. RTS-ek jöttek-mentek, de egy-két ügyes próbálkozást leszámítva a TA összetettségét és stratégiai élményét egyik sem tudta/akarta............... õõõõ nem Chris Taylor inkább:D
A maximum egységlimit nem 8000 a játékban? Már persze ha lenne olyan proci ami bírná?
Én szerettem a Starcraft/Warcraft szériát is, meg a C&C elsõ részét is, de összehasonlítani ezeket a TA-val kb. olyan mint "RPG" szinten összehasonlítani a Diablo1-2-t mondjuk egy Fallout-tal. Utóbbi kevésbé populáris, nem volt tán akkora sikere, csak éppen fényévekkel több lehetõséget nyújt ... Ettõl még lehet jó a többi cucc is.
Amúgy néztem a 2005-ös koreai bajnokság döntõjét (StarCraft), de ahhoz elmebetegség szintjéig kell vele játszani, és kikell használni a játék motorjának hibáit is(!), hogy ott gyõzni tudjon valaki. Egy félrekattintás és vége ... ezért húz a szívem olyan RTS-el felé, ahol egy überbrutál rush-t meg lehet állítani egy költséghatékony, de okos stratégiai húzással. (Lásd lentebbi kõ/olló/papír példa.)
6.1 giga?! Te jó ég, nem is tudom hogy láttam-e már ekkora játékot...
Amúgy a C&C óta nem találtam még olyan RTS-t ami hosszabb idõre lekötött volna, úgy tûnik ennek érdemes adni egy esélyt.
Nos, kezdem úgy érezni, hogy ez a játék is sajna úgy fog járni, mint annó a total. Ugyanis jön a c&c3 (annó red alert), és ugye az EA. Tehát design-osabb, többet költenek a reklámra, a c&c nevet midnenki ismeri... Hiába a SupCom-ban az elõre mutató forradalmi megoldások, ha c&c3-ban csak a videókban ilyen nevek vannak: Jennifer Morrison (House MD.), Josh Holloway (Lost), Tricia Helfer (BSG), Grace Park(BSG), Michael Ironside (többek között Stargate), és ezek a sorozatok a lost kivételével mind közel állnak hozzám. Azért én meg fogom venni supcomot, és javaslom mindenkinek, akinek tetszett a játék. Mutassuk meg, hogy ér annyit, mint a c&c3! Még annyit hozzátennék, írtak itt is mindent a kedves fórumozók, de a cikkírónak abban mindenképp igaza volt, hogy összetettségben total mindent felülmúlt, és itt tényleg kell taktikázni. Az meg nem igaz, hogy 2 hét a betanulása, az irányításra én egybõl ráéreztem.
Ez az elsõ játék, ahol egy atomtöltet kb azt csinálja, amit elvárok tõle ;)
Kipróbáltam a demót 2-3 hete. Nagyon bejött. Végre egy játék ahol hatalmas területek és csaták vannak. Ebben a gémben nagyban kell gondolkodni.
A Blizzardos izéket nem kedvelem, bár csak a SC-vel játszottam, mert a WC soha nem hozott lázba.
De most a C&C3 demóval tolom ami jobban leköt. Talán azért, mert SupComot meg kellene tanulni. De mihelyt meg lesz az új gépem és ez által lesz helyem mind kettõt beszerzem.
Annyit emlegettétek a SC-t, hogy eszembe jutott micsoda über egy játék is az, és már szedi is a torrent :) Hihetetlen hangulata van, nagyon imádtam mindig is, nagyon remélem itt lesz estére :)
Hogy lett egy SupCom topicból szarcraft topik ??Szerintem az SC-sek vadásznak a más RTS gámák cikkeir hogy jöhessenek ócsárolni... szerintem a C&C3-nál is megtaláljuk õket... :D
Nekem is nagyon tetszik a game, talán még a c&c3-nál is jobb...
Az AI nálatok ér bármit is? Mert a cikkben azt láttam a hogy áradoznak róla, közben nálam a lehetö legbugyutább dolgokat csinálja amit csak lehet. Próbáltam mindenfélét, a végén a supreme AInál maradtam, de semmi Az elején jön kisebb csapatokkal, persze 1. szintü tornyok szétkapják öket, Vizes pályán életképtelen, gyakorlatilag nem csinál semmi. Feltölti az egységlimitet szárazföldi kis 1.-2. szintü egységekkel és azok nem mozdulnak a szigetröl Szárazföldi pályán megépíti a rengeteg experimental egységet (10-20 darab) de eszébe sem jut ellenem küldeni. Egyedül a repülni képes experimentalok szoktak felém nézelödni...
Nemtom milyen játékkal játszol te, de nekem vizes pályán olyan hajó flottával jött, hogy csak na. Nem beszélve a repülõkrõl. Aztán mikor beszopod az elsõ tengeralattjáróról indított atomrakétáját, akkor jössz rá, hogy kellett volna strat missile defense is :D Vagy amikor víz alatt átküldi a mapon a colossusát, és jóformán köpni nyelni nem tudsz ellene, amig ki nem ér szárazföldre, az meg csak a bázisodnál lesz...
"de ahhoz elmebetegség szintjéig kell vele játszani" nagyon jol tudod, hogy Koreaban ez sport(igen SPORT)... es nagyon jol tudod te is, hogyha valamit sportszeruen uznek, akkor ott milimeterken vagy nuanszokon mulhat, anynira ki van elezve mar a parharc... tessen megnezni egy 100meteres uszast, vagy futast... ;) (tessen 2007es videokat nezni, azokban mar megjobban kiforott csatak vannak a pro ligakban :D)
"zért húz a szívem olyan RTS-el felé, ahol egy überbrutál rush-t meg lehet állítani egy költséghatékony, de okos stratégiai húzással..." na es akkor itt gg latszik marhara nem ismered a jatekot ;)
(ajanlom figyelmedbe a legutolso Julyzerg verest... Casy szepen moresre tanitotta egy FAKE early command centerrel... eszmeletlen jo trukk volt! :D)
"Bármilyen régi készítésü az AI mindig tud ujat felmutatni" na! azert ne essunk at a lo tuloldalara... ha kiismered scben az AIt, akkor utana mar felkezzel vered el 1v1ben... en neha szoktam poenbol 1v1es partit nyomni egy geppel... ilyen 3-4 perces csatak szuletnek altalaban... ;) de ezt te is tudod kicsizerg^^
Hát ha a sima Ta-t nézzük nem biztos,hogy sokkal jobb mint az Scraft,de ha hozzávesszük a CC,BT,AA kiegészítõket akkor egy nagyságrendekkel komplexebb játékot kapunk,amibe millió-féle stratégiát megjátszhatunk.Sokféle változatos kinézetû mappal,mindegyiken kicsit másképp kell jáccani.Többszáz féle egységgel,nincs olyan egység ami ellen nincs vmi kitalálva.Szerintem nem egy kategória.Bár talán az Scraft kicsit népszerûbb. A TA nem véletlenül érdemelte ki mindenidõk legjobb RTS-e címet a gamespyon.
kifutottam idobol: szoval azert hiaba van gamespy dij... szerintem a tamogatottsag(mamrint playerek szama, ligak stb) azert nem veletlen... egyszeruen TA meg a war3 sosem fog hangulat, balansz, porgosseg trioban sosem felulkerekedni az scn... eskuszom most is lepeteztem... MSL dontoben a 90%os (ZvP stat) Szinte mar verhetetlen zerget(toronymagasan vezeto KESPA listas) ugy picsazta el a feltorekvo uj Protoss remenyseg(koreaban a proti faj haldoklik), hogy csak pislogtam... kb olyan szinten mint a masik nagy liga dontojeben a mostani vesztes Maestro picsazta el a nagy oreg Terran soxoros bajnokot... eszmeletlen meccsek mind2 dontoben... erdemes rakeresni... (gagyi minosegu mostani donto van torrenten mert meg friss, seedelik rendesen... KATT (3-0 lett, igy eleg csak a torrentben az elso 3 videot bepipalni a tobbi a spoiler miatt van)
na de ez mar rendesen off... amugy hetfon probalom a jatekot(topik jatekat) :D kivancsi vagyok hogy fog szaggatni nalam :D (nativ felbontas 19" TFT, 512 MB X1900XT, 3700+ szandi @ 3ghz, 2 gigz ram, tinyxp, 400as sataII :D)
Én is szerettem anno az SC-t, és tényleg elismerem, de az eddigi stratégiák majdnem 100%-ában a(az) pályaméret/egységek mérete + maximális száma/épületek felhúzási ideje és az ahogyan létrejön/robbanások nagysága stb..., túl elnagyolt/aránytalan/unreális volt, ami igencsak meghazudtolta azt a fogalmat, hogy "stratégia". Mindig is vágytam egy olyan "végre startégiára", amiben ennek az ellentétét tapasztalom, és most felejtsük el az AI-t, a gépigényt, grafikát stb... az most nem lényeg. Pl: ki ne álmodozott volna végre egy olyan nuke-ról ami tényleg ledarálja a negyed térképet :) Ebben a játékban, minden olyan dologban amit fentebb kifogásoltam, megvan a balansz. -Egy kis szar épület, egység felhúzásához, kell mondjuk 5-10mp, egy közepeshez 1-5perc míg egy komolyabbhoz (nuclear-silo, "nagyfõnõk" stb...) akár másfél óra is! persze ha csak egy darab engineer-el építed. Ez igaz az egységekre is ... nem minden jobb épület és egység szakad azonnal az ölünkbe, minden ütõképes cuccost türelmesen ki kell várni, és izgulni, hogy addig ne kapjunk atomot, vagy pl. egy collosust. :D -Az épületek nem a földbõl nõnek ki, az egységek sem a semmibõl lesznek, hanem szépen látszik ahogy az energia és a mass keverékébõl szépen lassan összeállnak. -Épületek mérete az egységekhez, környezethez képest arányos, végre nem akkora egy ember mint egy tank, meg végre nem egy sufniméretû épületbõl gördülnek ki a szekerek. -Végre kaptunk akkora pályákat (igaz szinte játszhatatlan közepes erõsséggû gépeken) amiken tényleg van lehetõség a taktikázásra, stratégiázásra ... nem véletlenül rakták bele a másodlagos képernyõt egy monitoron, illetve még egy moncit is rátolhatunk ... itt az "egy" már sokszor nem elég ha közben pl. a bázisod állapotát is figyelemmel akarod kísérni. Így egyszerre rengeteg egységet tucc külön-külön rajokban akár az ellenség háta mögé sunyítani, úgy hogy észrevenné (ha van omni szenzora akkor nem :P) -1000-es egységlimit, ami igen látványos 2v2-ben ha mindenkinek bírja a gépe :D -ez egy kis pont de azé leírom, ez már a TA-ban is megvolt, én sokszor szórakoztam vele, hogy: egy felderítõ repcsivel besurrantam, és a légvédelem rakétái elõl mindig úgy léptem el, hogy ha nagyon a seggemben voltak, hogy mindig félrekattintottam :D ezzel a hirtelen manõverrel leráztam a rakétákat ..egyszóval mindig sokat kattingatva felfedeztem a bázisát, aztán pimaszul visszajöttem a bázisra :P Persze itt az SC-ben ez már nem annyira mûködik, mert a rakéták "okosabbak" mert Flak légvédelem is van ami egybõl talál, meg van erõs rakétás védelem is. -És végül a robbanások/effektek ... most megincsak leírom, hogy haggyuk a szépséget/grafikát. Végre egy stratégiai nuke akkorát durran ahogyan az ember azt elvárná tõle. Jó ha a realitást nézzük, ebben a játékban nem dobálózik senki megatonnás töltetekkel, de még kilóssal sem, mivel nem sok értelme lenne az egésznek, ha egyszer megépülne ... ha kilõnék, mindig döntetlen lenne a menet :P de itt okosan használva akár 1-2km. széles bázisok pusztíthatók el vele.
Szóval: Itt tényleg egy apró hiba, és a csendes meghitt idili háborúzgatás egy fél perc alatt végeszakad, mert a földbe tipornak egy ügyes húzással minket. A lehetõségek tárháza végtelen, vagy egy váratlan nuke, ami ellen felelõtlenségbõl elfelejtettünk védekezni anti-nukesilóval, vagy jön az ellen 5 Colossusal (védje ki valaki ;)), vagy csak simán ledöngölnek minket, egy nagyobb csapattal, ha rést hagyunk valahol. Itt egyáltalán nem döntõ az, ha legyártasz 1000 tankot, és azt hiszed megnyered. Ha vegyes sereggel mész (repcsi, hajó, szárazföldi) nagyobb az esélyed de ez sem döntõ sok esetben. Nagyon sok olyan dolog van benne amivel, könnyen visszaversz egy brutálisabb támadást is, ugyanakkor egy apró hiba és véged.
Lehet minden játékot Isteníteni, meg fikázni a másikét, meg hogy ezt ennyien jáccák világszerte, azt meg csak annyian, de annak a fogalomnak, hogy "stratégia" ez a játék már kezd értelmet adni akárki akármit mond, és lehet, hogy a többségnek továbbra is meseszerû, nemreális hardcore stratégiák jobban tetszenek majd. Ezt lehet startégiának nevezni, a hibái ellenére is. Ez a vélemény is szubjektív, lehet fikázni, meg érvelni nyugodtan.
A CnC és a SupCom demó alapján azt tudom mondani, hogy teljesen más stratégiát követelnek. Míg SupComba simán elboldogltam az SC-s Warhammeres stratégiámmal, addig a CnC-ben médium gép ellen is elvéreztem a gyorsaság miatt. Nem szoktam meg azt, hogy útközbe kinyírom a seregét, és mire beérek a bázisára még1x akkora sereg fogad, mert olyan gyorsan újragyártotta õket.
Lokids: erre írták a cikkben is hogy az SupCom nem úgy próbálja erõssé tenni az AI-t hogy csítel.. sajna úgy látszik a C&C3 igen...
Nem csítel, de míg én csak egyszerre 1 dolgot tudok csinálni, addig a gép több dologra is oda tud figyelni. Brutalon sem lehetetlen legyõzni... Elõször engem azért szivatott meg, ert ne mvettem észre a Cnc-ben a védelmi panelt, és nem építettem ilyesmit. :P
sok mindent amit itt felsorolnak tistára mint az empire earth :D pedíg az nem egy híres játék :D
ezek szerint itt is az számít milyen gyorsan kattintasz :D
amugy motort cseréltek alatta? a régi képek videok sokkal jobbak voltak szerintem..egyszerûbb átláthatobb szebb..hangulatosabb..kicsit olyan hangulattalan lett a végeredmény szerintem
olvasd el amit bekopizol köszi RTS-ek jöttek-mentek, de egy-két ügyes próbálkozást leszámítva a TA összetettségét és stratégiai élményét egyik sem tudta/akarta visszahozni
Egyébként teljesen értelmetlen ezen vitatkozni, engem csak egyszeruen ledöbbentett, hogy amikor teljesen világos, hogy egyetlen müfaj van, amiben csak egy kimagasló játék van -ami viszont a többit mind odaveri- az az RTS és a játék pedig az SC, akkor miért tesz ugy néhány ujreg mintha nem is létezne? A TA a maga idején jó volt, de mostmár a kutya sem emlékszik rá.
Rólad meg az ír le, hogy azt hiszed számít az bármit is hogy ki mikor regisztrált egy fórumra... :) Innentõl azthiszem felesleges is bárkinek foglalkozni a véleményeddel...
A születési dátumommal kapcsolatban meg inkább azt valószínüsíteném, hogy te meg se születtél amikor én már C&C1-el nyomultam haverommal jó öreg párhuzamos porton.. :D De hagyuk... csak azért reagáltam mert már máshol is megkaptam valaki nagyon okostól hogy "újreg"... valami betegségnek hiszitek lehet ezt itt vagy hasonló...
Nekem bejött a C&C3 demója, most ezt rántom le. Tökmind1 melyiket tartják a legjobbat, én minden játékkal jól szórakozok. (najó, az SC kimaradt az életembõl, mert nem fogott meg)
"A TA a maga idején jó volt, de mostmár a kutya sem emlékszik rá." Na énmeg ilyet nemmondanék... És próbáld meg a véleményedet egy hsz-be megfogalmazni, kössz.
Lool, látom itt is ittvannak a cé end cé meg a starcraft vérpistikék, azt sem tudják, mi az a TA, de már jönnek hogy 'fúú a céencé 100x jobb' Nem is mondok semmit rá..
Eh...ez az "újreg" duma még mindig divat errefelé?
Én csak annyit mondok, hogy anno végignyomtam minden rts-t (dune2, warcraft1-2-3, c&c széria, red alert széria, starcraft, ta) mivel akkoriban nem heti 3 jelent meg...ja és még arra is futotta, hogy doom-ban lanparty formáájában lealázzam a népet :-)...és az a helyzet hogy nem kívánok állást foglalni, melyik volt a jobb Az a lényeg, hogy a maga idejében mindegyiket imádtam (bár wc3 a mai napig fent van, mivel öcsém imádja), csak azért nem játszok velük, mert vannak újak, azokra sincs meló mellett idõm... Lényeg: nem az határozza meg, hogy egy játék mennyire überállat, hogy mennyit adtak el belõle, vagy mennyien nyomják manapság, hanem hogy NEKED mennyire tetszik és jön be.
oks ez igaz, én elhiszem. De itt nem arról van szó hogy az SC a legjobb és kész, aki nem igy gondolja az kösse fel magát. Hanem egyszeruen arrol hogy a cikk elfelejtette megemliteni, amikor messze a legtöbbet abból adtak el (nem véletlen). Még ha tényleg szar lenne akkor is meg kellett volna emliteni már csak azért, mert a legnépszerübb volt. Tegyük fel ott a Fifa vs Pes. Jobb a pes, de a fifából többet adtak el (az EA marketing miatt), de ettõl még nem irom le egy PES cikkbe, hogy nincsen konkurenciája, mert nagyonis van.
Miért érzem azt, hogy jó SC fan módjára foggal körömmel próbálod védeni a kis játékodat? :) SC-nek meg TA-nak annyi köze van egymáshoz, mint kb. az UT2004-nek a NOLF2-höz.
Bazze... Írjál petíciót, hogy márpedig említsék meg a starcraftot is... http://www.peticio.hu/ Jesszusom... Nem tudom itt ki hány éves, de mindig jókat nevetek, mikor egyesek a féltve szeretett kis játékukat kisóvodás szintre leereszkedve próbálják foggal-körömmel védeni
én speciel 20 vagyok, és csak zavar hogy ki lett felejtve. de igazad van, hol nem szarom én azt le, hogy itt ki mit ir mirõl. csak egyszeruen véleményt formáltam.