Nálam a panasz a demoval van.Amikor elinditom a játék misszióját megcsinálom az épitkezõs feladatokat.Erõmûket meg a bányaizéket.Utána mondja a gép hogy épitsek egy repcsi teret az is megvan miután megcsinálom a bombázokat a 5/5-ig akkor a játék magától kilép az asztalra.Valaki elmondaná mi a baj.Amugy nincs semmi hibaüzi.
A játék hangulatos. Eleinte fenntartásaim voltam, de mikor az elsõ földi lézeres csatába keveredtem az idegenekkel, hát elképesztõ élményben volt részem! Fantasztikus hangulat, rengeteg lehetõség, sok egység, váratlan meglepetések a gép ellenféltõl, még könnyû fokozaton is. Nagyszerû, izgalmas, szerteágazó lehetõségek, stratégiák! 7600 GT-vel és 2.64-en ketyegõ 4300-assal is néha belassul itt-ott, elképesztõ vasat igényel a SC.
Nekem azt hiszem másmilyen hibajelzést adott, de kiderült, hogy a játék könyvtár neki nem megfelelõ, ezért egy jatek könyvtárba másolva, ékezet nélkül a játék egybõl indult. Lehet most is ez a gond, nem biztos.
vki tud segíteni? http://img530.imageshack.us/my.php?image=kepprs7.jpg ezt írja ki, nem tudom miért, ha vkinek van ötlete osszameg velem:)
Hi all! Van egy nagy proglémám. Feltettem az SC-t, eliniditja és kiirja hogy nincs meg a minimum követelmény pedig megvan.Mit tegyek?Agépem adatai:128Mb VRAM,512Mb RAM,1.82Ghz,Amd Athlon 2500+.És mit kéne vennem ahhoz hogy elinduljon?
Sziasztok. Lenne egy problémám... A játék nem indul... Haveromnál ugyanígy felraktuk, mûködött... Indítás után megjelenik egy ablak és kiirja h valami invaild meg az elérési útvonalat. A géppel nincs baj. Most újítottam. Valami ötlet?
Sziasztok az a bajom, hogy amikor el akarok indítani bármit is a játékban, tökmindegy, hogy campaign vagy skirmish elindítja a játékot de a betöltés képernyõ az a kék örvény genyó azt ott marad, és nem tok vele mit kezdeni. Ha tudtok segíteni akkor légyszi! Elõre is köszi
Hali mindenkinek Skirmisk gombra katintva,vanak külömbözö földrészek,meg hogy kivel szeretnénk leni,meg stp sok ott a beállitások,nemsokat értek hozzá,ezis valami játékféle lenne. Nagyábol probáltam beállitani,de mikor az indulási gombra katintotam,semmi nemtörtént.
minimum req: 128MB videocard with 128mb ram ,directx 9.0 ------> ati 9800-tól fölfelé érdemes, vagy nvidia 6600-tól fölfelé, minimum grafon a cpu lesz a limitáló tényezõ
szasztok!én már nagyon rég várom ezt az rts-t csak csóró vagyok és még nem rudtam feljavítani teljesen a gépem 3.2ghz 1Gb ram csak ati radeon 9250 es videókarim van (most akarom lecserélni mert nem és semmit el sem indul még a demó sem nem tom miért). nem tudnátok segíteni hogy milyem videókarit vegyek ehez a game hez ? kösz
Van az sg-n Supreme C fórum, úgyhogy inkább ott pls ACU (Armored Commander Unit): a legfontosabb egység, amivel kezdesz
Sziasztok! Most jott meg a game. Még csak a kézikönyvet böngészem. Mi az az ACU és ,hogy lehet építeni?
Végigtoltam mind a 3 kampányt hard-on... utolsó map-ok izzasztóak :D nem kicsit , nagyon hehe... Testzik hogy mind a 3 vég különbözõ, és esélyt ad a folytatásra akár hogy is lesz... ergó lesz kiegészítõ :D
De az igazi a multizás az nagyon nagyon klafa... ha csak 1 v 1 a haverral hamachin akkor is nagyon jó.. de 2v2 vagy hasonlók (ha bírja a gép) nagyon komoly..
Hát én csak a DEMO-val tolom, de eddig mindig elvert a HARD ai. Most úgy, hogy jött egymás után két soklábú oriásszörny. Az elsõ ellhult, mert közelrohantam a nagyfiúmmal hozzá és a megsemmüsülés közbeni nagy bummm õt is elragadta. A második persze letarolt.
Az a soklábú valami az az ellenek az a speciális egysége, mint nálam az strategic missile? A demoban a vörösökkel vagyok, az ellen meg a kék.
3-dik szint feletti egységeket hogyan lehet építeni?
SC=Supreme Commander:D nem a starcraftra gondoltam :D:D:D
Ha végre megbeszéltétek hogy melyik rts a jobb akkor rátérhetnénk a topic lényegére az SC-re!! Valaki már végigvitte valamelyik kampányt?? Én az UEF és AEON-nal végeztem és eddig az AEON viszi a pálmát... Nagyon jó kis sztorija van a gémnek... szerintem... szerinted?? :D
Hát skacok, jelenleg gyakorlatilag ez az EGYETLEN tisztességes RTS, emelett MINDEN más max. egy rossz vicc.
Biztos lehet csinálni majd unitokat, csak nem árt egy kis 3dmaxos tudás :) jó lenne ha kiadnák a fejlesztõ eszközöket (TA remaket már tervezik, hogy megcsinálják) C&C demóról annyit, hogy tök királyok a bejátszások az élõ színészekkel, csak az a gond hogy az egyszeri alkalom/élvezet.Az A.L.-je meg bevallottan csal, míg a Supcom-é nem. A hangok retro feelingesek, de ennyi, nem akarom az elsõ C&C-t újrajátszani 2007-ben.
Hihi, mostanában nem játszanak TA-t. http://www.planetannihilation.com/aa
Remélem, ehhez is lehet új egységeket készíteni majd...
Azért túlzás amiket mondasz, de én sem vagyok 100%-ig elégedett vele. De hát EA játék, abban kár keresni eredetiséget ... :(
Kicsit off, de kipróbáltam a C&C3-at. Hát ekkora szarral rág játszottam! Semmi eredetiség. Csupa eddig is nyomott elem. Kb. olyan mintha a c&c, a ra2-õt, meg a generalst összenyomták vna. Illetva még olyan se, mert mindegyikben voltak olyan jó megoldások, amik pl ebben már nincsenek. Az egész egy nagy effektparádé. Annak mondjuk nem utolsó. Szép csillogós fackok. A játékélmény sztem 10bõl 3as, esetleg 4es. Szal' most így másodkörben nálam szintén a SupCom nyert! Mondjuk ott még az effektek is jobbak, dehát meg is van az ára (teljesítmény). A C&C3-ban az egyedüli pozitívum még a jól optimalizált motor...
klikkelõbajnokság? A klikkelés nem elég, csak feltétele annak hogy jo SC játékos legyél. Ez olyan minthogy nem szereted mondjuk a focit mert az futobajnokság. gyorsnak kell lenni ott is de az vajnyi kevés ahhoz hogy jo legyél.
Jah a fullban lehet a kamerát össze-vissza mozgatni, mert azt szeretném nagyon...
Végigjátszottam a demo-t! Nekem nagyon bejött a dolog. Egyébként zárójelben jegyzem meg, hogy bár régi, de mi még a mai napig játszunk a TA-val hálóban. Nagyon jó játék. Örök változatosság, nincsenek elõre eldõlt meccsek, bármikor fordulhat a kocka. A SupCom is bejön. Hangulatra sikerült a régi TA-t felidézniük, bár tény hogy egy komplexebb dologgal állunk szemben. Egyedül talán az nem jön be benne, hogy ha megvannak a tech3-as cuccaid (a big gunok), akkor a kis tankokra már nem nagyon van szügség... Viszont bejön, hogy itt is vannak távolságok... elég megalalomán lett az egész. Akárcsak a gépgény. Én középmagas beállításokkal játszottam. Fut full-on is, de a vége felé már elég döcögõs... Nameg persze egy idõ után le kell venni a game speed-et és akkor folytonos marad a dolog.
Én régebben csak RTS-t nyomtam, kezdtem a Dune2-vel majd C@C -kkel (RA-1-2) TA-val és a Starcraft-al befejeztem. Azóta is keresem a hasonló jót. Bevallom nekem a TA nagyon nem tetszett, mind kinézetét, mind hangulatát, mind bonyolultságát tekintve. Eleinte a C@C világ fogott meg a viszonylag "hagyományosnak" tûnõ eszközeivel (tank-repülõ-helikopter-csatahajó-stb.), de hamar meguntam a játék rettenetesen primitív irányítása (emlékeztek a legördülõ, oldalt építek csak egy cuccost menüre? meg a csak balgombos irányításra...huhh) és rettenetesen primitív AI-je miatt. Aztán jött az StarCraft, amiben szerintem máig az egyik legjobb AI van a sima skirmish vagy custom game módban. Missiont most nem számolva, mert az ugye legtöbbször elõre megírt sztori szerinti. És pont ez a "baja" a Starcraftnak, egy sima user hamar megunja, mert nehéz megtanulni jól játszani, és nem makro háború az elején a lényeg, hanem a mikro. És kis dolgokon múlik az elején minden. (pl. nincs detektor, jön egy lurk, cloaked wraith, stb.) A starcraftban "sajnos" nagyon is számít az idõ, a gyorsaság, a klikkelés - de hát ezért real time - az emberek többsége ezért nem kedveli, hisz nem tud jól elszüttyögni a seregét építgetve, bázist ápolgatva, ráérõsen "stratégiázni". Aki(k) erre ráéreznek, azok istenítik a játékot, akik meg nem, azok nem értik mi benne a jó. Mindenestre nekem máig a No.1. rts, de azért néha én is szeretnék "lassabban" taktikázni, ezért ki is próbálom ezt a TA2-õt is. Hogy miért írtam ennyit? fogalmam sincs :)
Hol? A fuel látom hogy kijenzi, de lõszer az hol van? Semmi változást nem láttam az egysék kijelõjén, még akkor sem mikor már 6-8 sorozat bombát ledobott.
De arra is és gyakorlatilag atz ÖSSZES RTS-re. Ami játszható az az Epire Earth 1-2 és ez, mert brutálisan be lehet lassítani az idõt. Mellesleg ez a játék is játszhatatlan alap idõ beállításokkal. A C&C 3 demot is kipróbáltam, az is követhetetlenül gyors. Igen harcdore formában tolom a repszimet, de a RTS-ek mégis játszhatatlanok, nem az gyõz aki a jó stratéga, hanem aki gyorsabban és pontosabb klikkel, ennek SEMMI köze ahhoz, hogy ki milyen jól gondolkodik.
Panzer General és Civilization, na AZOK TÉNYLEG stratégiák. Hát abban régen nem sokan tudtak volna megvereni...
Már jópár éve nyomom az RTS-eket, de az AGE3:TWC-nél jobbat még nem találtam. A CNC3 ahhoz képest nagyon lebutított, kevés lehetõséggel rendelkezõ játék. Sokkal kötöttebb mint az AGE. Javaslom mindenkinek, hogy nézze meg!
Szerintem SC-be brutális mennyiségû idõt kell ölni ahhoz, hogy egy közepes szintû játékos ellen ki tudjon valaki állni. Többek közt ezért nem kezdtem el, mert láttam, mekkora szintkülönbség van a jó, és gyenge játékos közt. Inkább valami olyan játékot, ami kikapcsol, amilyen volt a TA anno, vagy Imperium Galactica, vagy a Civilization, és talán ez is.
Véleményt formálni azt szabad.. de te úgy tetted, hogy közbe tiportad a SupCom-ot.. ez az egy gondom volt... teljes mértékben elfogadom a véleményed hogy szerinted az SC jobb.. csak akkor te is fogadd el hogy szerintem meg a SupCom jobb.. de már a TA is jobb volt :D
Na itt nyert nálam a SupCom.. nem klikkelõbajnokság.. jó, persze gyorsnak kelllenni, de nem annyira mint egy WC vagy SC mecsen... nekem pl nem a legjobb a szemem sajnos.. így jól meg kell néznem hova kattintok....
An open-source project that's aiming to recreate the original Total Annihilation game in a 3D environment.
Emiatt érdemes 2 magos procit venni!(meg a Cyrsis miatt) Ja egy beta alatt készített 81*81-es map(fejlesztõeszközök nélkül :) ) http://www.gamereplays.org/community/index.php?showtopic=181511
klikkelõbajnokság? csak remélni tudom hogy nem az SCre gondoltál:)
Pedig ez végre egy IGAZI RTS, mert itt is lehet KEMÉNYEN idõt bellasítani és lehet cselekedni is, nem klikkelõbajnokság a cucc. A gond, hogy igen brutál gép kell hozzá. Nekem 6600TG-m van 256MB RAM-mal AMD3400 melett és 1 GB RAM (ma már ez persze nem olyan sok), de hogy emellett le kell vennem mindent minimumra az sem zavar, de hogy még így is beszaggat már 40 egység környékén...
Az volt még zavaró, hogy repcsiknek unlimited ammo van.
Kipróbáltam, nekem nem jött be.A design szánalmas.
Sakcok, csak a demoval játszogatok, de lenne egy kérdésem. Hogyan lehet a fenti képekhez hasoblóan víszintesbe forgatni a nézetet? Nekem nem megy.
én speciel 20 vagyok, és csak zavar hogy ki lett felejtve. de igazad van, hol nem szarom én azt le, hogy itt ki mit ir mirõl. csak egyszeruen véleményt formáltam.
Bazze... Írjál petíciót, hogy márpedig említsék meg a starcraftot is... http://www.peticio.hu/ Jesszusom... Nem tudom itt ki hány éves, de mindig jókat nevetek, mikor egyesek a féltve szeretett kis játékukat kisóvodás szintre leereszkedve próbálják foggal-körömmel védeni
Miért érzem azt, hogy jó SC fan módjára foggal körömmel próbálod védeni a kis játékodat? :) SC-nek meg TA-nak annyi köze van egymáshoz, mint kb. az UT2004-nek a NOLF2-höz.
oks ez igaz, én elhiszem. De itt nem arról van szó hogy az SC a legjobb és kész, aki nem igy gondolja az kösse fel magát. Hanem egyszeruen arrol hogy a cikk elfelejtette megemliteni, amikor messze a legtöbbet abból adtak el (nem véletlen). Még ha tényleg szar lenne akkor is meg kellett volna emliteni már csak azért, mert a legnépszerübb volt. Tegyük fel ott a Fifa vs Pes. Jobb a pes, de a fifából többet adtak el (az EA marketing miatt), de ettõl még nem irom le egy PES cikkbe, hogy nincsen konkurenciája, mert nagyonis van.
Én csak annyit mondok, hogy anno végignyomtam minden rts-t (dune2, warcraft1-2-3, c&c széria, red alert széria, starcraft, ta) mivel akkoriban nem heti 3 jelent meg...ja és még arra is futotta, hogy doom-ban lanparty formáájában lealázzam a népet :-)...és az a helyzet hogy nem kívánok állást foglalni, melyik volt a jobb Az a lényeg, hogy a maga idejében mindegyiket imádtam (bár wc3 a mai napig fent van, mivel öcsém imádja), csak azért nem játszok velük, mert vannak újak, azokra sincs meló mellett idõm... Lényeg: nem az határozza meg, hogy egy játék mennyire überállat, hogy mennyit adtak el belõle, vagy mennyien nyomják manapság, hanem hogy NEKED mennyire tetszik és jön be.
Eh...ez az "újreg" duma még mindig divat errefelé?
Lool, látom itt is ittvannak a cé end cé meg a starcraft vérpistikék, azt sem tudják, mi az a TA, de már jönnek hogy 'fúú a céencé 100x jobb' Nem is mondok semmit rá..
"A TA a maga idején jó volt, de mostmár a kutya sem emlékszik rá." Na énmeg ilyet nemmondanék... És próbáld meg a véleményedet egy hsz-be megfogalmazni, kössz.
Nekem bejött a C&C3 demója, most ezt rántom le. Tökmind1 melyiket tartják a legjobbat, én minden játékkal jól szórakozok. (najó, az SC kimaradt az életembõl, mert nem fogott meg)
Rólad meg az ír le, hogy azt hiszed számít az bármit is hogy ki mikor regisztrált egy fórumra... :) Innentõl azthiszem felesleges is bárkinek foglalkozni a véleményeddel...
A születési dátumommal kapcsolatban meg inkább azt valószínüsíteném, hogy te meg se születtél amikor én már C&C1-el nyomultam haverommal jó öreg párhuzamos porton.. :D De hagyuk... csak azért reagáltam mert már máshol is megkaptam valaki nagyon okostól hogy "újreg"... valami betegségnek hiszitek lehet ezt itt vagy hasonló...
Egyébként teljesen értelmetlen ezen vitatkozni, engem csak egyszeruen ledöbbentett, hogy amikor teljesen világos, hogy egyetlen müfaj van, amiben csak egy kimagasló játék van -ami viszont a többit mind odaveri- az az RTS és a játék pedig az SC, akkor miért tesz ugy néhány ujreg mintha nem is létezne? A TA a maga idején jó volt, de mostmár a kutya sem emlékszik rá.
tényleg? hát jó lenne ha elõször kipróbálnád azt a játékot amirõl nyilatkozol. ennek az elsõ lépése hogy feltelepited. ha megvolt akkor szolj:)
olvasd el amit bekopizol köszi RTS-ek jöttek-mentek, de egy-két ügyes próbálkozást leszámítva a TA összetettségét és stratégiai élményét egyik sem tudta/akarta visszahozni
amugy motort cseréltek alatta? a régi képek videok sokkal jobbak voltak szerintem..egyszerûbb átláthatobb szebb..hangulatosabb..kicsit olyan hangulattalan lett a végeredmény szerintem
ezek szerint itt is az számít milyen gyorsan kattintasz :D
sok mindent amit itt felsorolnak tistára mint az empire earth :D pedíg az nem egy híres játék :D
Nem csítel, de míg én csak egyszerre 1 dolgot tudok csinálni, addig a gép több dologra is oda tud figyelni. Brutalon sem lehetetlen legyõzni... Elõször engem azért szivatott meg, ert ne mvettem észre a Cnc-ben a védelmi panelt, és nem építettem ilyesmit. :P
Lokids: erre írták a cikkben is hogy az SupCom nem úgy próbálja erõssé tenni az AI-t hogy csítel.. sajna úgy látszik a C&C3 igen...
A CnC és a SupCom demó alapján azt tudom mondani, hogy teljesen más stratégiát követelnek. Míg SupComba simán elboldogltam az SC-s Warhammeres stratégiámmal, addig a CnC-ben médium gép ellen is elvéreztem a gyorsaság miatt. Nem szoktam meg azt, hogy útközbe kinyírom a seregét, és mire beérek a bázisára még1x akkora sereg fogad, mert olyan gyorsan újragyártotta õket.
Én is szerettem anno az SC-t, és tényleg elismerem, de az eddigi stratégiák majdnem 100%-ában a(az) pályaméret/egységek mérete + maximális száma/épületek felhúzási ideje és az ahogyan létrejön/robbanások nagysága stb..., túl elnagyolt/aránytalan/unreális volt, ami igencsak meghazudtolta azt a fogalmat, hogy "stratégia". Mindig is vágytam egy olyan "végre startégiára", amiben ennek az ellentétét tapasztalom, és most felejtsük el az AI-t, a gépigényt, grafikát stb... az most nem lényeg. Pl: ki ne álmodozott volna végre egy olyan nuke-ról ami tényleg ledarálja a negyed térképet :) Ebben a játékban, minden olyan dologban amit fentebb kifogásoltam, megvan a balansz. -Egy kis szar épület, egység felhúzásához, kell mondjuk 5-10mp, egy közepeshez 1-5perc míg egy komolyabbhoz (nuclear-silo, "nagyfõnõk" stb...) akár másfél óra is! persze ha csak egy darab engineer-el építed. Ez igaz az egységekre is ... nem minden jobb épület és egység szakad azonnal az ölünkbe, minden ütõképes cuccost türelmesen ki kell várni, és izgulni, hogy addig ne kapjunk atomot, vagy pl. egy collosust. :D -Az épületek nem a földbõl nõnek ki, az egységek sem a semmibõl lesznek, hanem szépen látszik ahogy az energia és a mass keverékébõl szépen lassan összeállnak. -Épületek mérete az egységekhez, környezethez képest arányos, végre nem akkora egy ember mint egy tank, meg végre nem egy sufniméretû épületbõl gördülnek ki a szekerek. -Végre kaptunk akkora pályákat (igaz szinte játszhatatlan közepes erõsséggû gépeken) amiken tényleg van lehetõség a taktikázásra, stratégiázásra ... nem véletlenül rakták bele a másodlagos képernyõt egy monitoron, illetve még egy moncit is rátolhatunk ... itt az "egy" már sokszor nem elég ha közben pl. a bázisod állapotát is figyelemmel akarod kísérni. Így egyszerre rengeteg egységet tucc külön-külön rajokban akár az ellenség háta mögé sunyítani, úgy hogy észrevenné (ha van omni szenzora akkor nem :P) -1000-es egységlimit, ami igen látványos 2v2-ben ha mindenkinek bírja a gépe :D -ez egy kis pont de azé leírom, ez már a TA-ban is megvolt, én sokszor szórakoztam vele, hogy: egy felderítõ repcsivel besurrantam, és a légvédelem rakétái elõl mindig úgy léptem el, hogy ha nagyon a seggemben voltak, hogy mindig félrekattintottam :D ezzel a hirtelen manõverrel leráztam a rakétákat ..egyszóval mindig sokat kattingatva felfedeztem a bázisát, aztán pimaszul visszajöttem a bázisra :P Persze itt az SC-ben ez már nem annyira mûködik, mert a rakéták "okosabbak" mert Flak légvédelem is van ami egybõl talál, meg van erõs rakétás védelem is. -És végül a robbanások/effektek ... most megincsak leírom, hogy haggyuk a szépséget/grafikát. Végre egy stratégiai nuke akkorát durran ahogyan az ember azt elvárná tõle. Jó ha a realitást nézzük, ebben a játékban nem dobálózik senki megatonnás töltetekkel, de még kilóssal sem, mivel nem sok értelme lenne az egésznek, ha egyszer megépülne ... ha kilõnék, mindig döntetlen lenne a menet :P de itt okosan használva akár 1-2km. széles bázisok pusztíthatók el vele.
Szóval: Itt tényleg egy apró hiba, és a csendes meghitt idili háborúzgatás egy fél perc alatt végeszakad, mert a földbe tipornak egy ügyes húzással minket. A lehetõségek tárháza végtelen, vagy egy váratlan nuke, ami ellen felelõtlenségbõl elfelejtettünk védekezni anti-nukesilóval, vagy jön az ellen 5 Colossusal (védje ki valaki ;)), vagy csak simán ledöngölnek minket, egy nagyobb csapattal, ha rést hagyunk valahol. Itt egyáltalán nem döntõ az, ha legyártasz 1000 tankot, és azt hiszed megnyered. Ha vegyes sereggel mész (repcsi, hajó, szárazföldi) nagyobb az esélyed de ez sem döntõ sok esetben. Nagyon sok olyan dolog van benne amivel, könnyen visszaversz egy brutálisabb támadást is, ugyanakkor egy apró hiba és véged.
Lehet minden játékot Isteníteni, meg fikázni a másikét, meg hogy ezt ennyien jáccák világszerte, azt meg csak annyian, de annak a fogalomnak, hogy "stratégia" ez a játék már kezd értelmet adni akárki akármit mond, és lehet, hogy a többségnek továbbra is meseszerû, nemreális hardcore stratégiák jobban tetszenek majd. Ezt lehet startégiának nevezni, a hibái ellenére is. Ez a vélemény is szubjektív, lehet fikázni, meg érvelni nyugodtan.