csá ém nem tok mozogni a jármüvekell se semivel mit tudok csinálni?????????????????
lehet valahogy a játékot 1280X800-as felbontás fölé állítani? mert így nagy monitoron elég gány (nekem pl 1680X1050 kellene)
Nekem csak az iranyitas megy az agyamra. Kezelhetetlen :( De amugy a jatek jo.
ez a baj :P na mind egy csak az a baj hogy még mod-ok sincsenek, ja mondjuk errõl olvastam hogy állítólag nem engedik vagyis nem adnak ki semmilyen cucot a moddereknek. Mondjuk hogy most újra feltettem és próbáltam a netten forumokat keresni, hát rájöttem hogy nem egy nagy rajongói táborral rendelkezõ játék mintha a régi még 2.VH CM jobban megfogta volna az embereket.
A régi CM-ektõl eltérõen itt nem lehet megadni, hogy mivel és milyen lõszerrel lõjjön.
Na teszteltem a 1.08 legfrissebb Patch-ot a paradox-os verziót próbáltam olvastam más helyeken hogy ez is fontos, hogy paradoxos vagy battlefrontos amugy elrõl nem tudok nyilatkozni a másik verziót nem próbáltam. Nem tudom nálam még mindig nem tökéletes és nem szereti az ATI kártyámat a játékbeli ujításokat nem nagyon veszem észre de lehet hogy vannak csak én nem vagyok elég figyelmes még mindig nem lehet megadni a páncélosoknak és más jármûnek se hogy mivel lõjön. Nekem még a honlapjukon a Patch-et mutató képen lévõ menüt lásd sem sikerült elõvarázsolni hát nem tudom remélem a Marines mutat valami ujat
Hmm, valahogy le is maradtam errõl a dologról, thx az infót!
Most olvasom hogy benéztem és már kapható is, na akkor helyesbítek már nem készül hanem kapható a kieg vagy modul 25$-ért lehet megszerezni.
Már készül a kieg ha lehet ilyet mondani rá a fejlesztõk inkább egy modulnak nevezik az állításuk szerint így fogják fejleszteni a játékot. A címe: Combat Mission Shock Force - Marines részletek a honlapjukon Mindenkinek további szép napot
Nekem is fentvan a lapotopon a CMAK. Ha van egy kis idõm mindig nyomok egy-egy Quick Mission-t :)
elkezdtem tolni a játékot, de pár dolog nem tiszta. pl. a sokat emlegetett parancsnoki láncnak mi a gyakorlati haszna Csak annyi, hogy az egységek a felderített célpontokat továbbítják felfelé, és kérdõjeles cuccban megjelenik másoknál? miért nem használják a Bradley-k a TOW-ot? Egy városnál vagyok, tele van T-52-es vasakkal, de szenvedés rajt Strykerekkel végigmenni... Ha vki összefoglalná a sikeres hadviselés alapjait, azt megköszöném...
Quick mission, open small map, rosszfiúk Szír gyalogság, jó fiúknak Styker medium infantry... erre a gép hozzámvág egy AT szakaszt és semmi mást... :DDD Kéne bele egy csapatösszeállító menü, még akkor is ha ez nem reális, de lagalább a quick mission-ökhöz. Az Ambrams nagyon elnyom mindent, beépített területen egy szakasz veszteség nélkül kiírtott egy gépesített zászlóaljat... Védelemben a Javelin-es ami gyalogság erölködés nélkül kiüt minden hk-t, mondjuk ez talán reális lehet de csak akkor ha humán irányítás alatt állnak, amúgy egy szakasz bármilyen szír hk. legyalul egy Sryker szd-ot is... Még mindíg (1.02) nem lehet választani toronyfegyvert ill. lõszert... A toronyba épített gpu-k találati valószínûsége gyalázatos, egy álló alakot akár 300m-en is csak nagy nehezen hajlandó eltalálni... Az AI még mindíg sík hülye, ezen az elite fokozat sem segít...
Originally posted by Battlefront.com: Charles just uploaded (for internal testing) what appears to be the final version of v1.02. There were some tweaks to the TacAI's use of smoke that you're going to be darn glad you didn't have to wait until v1.03 to get. Oh... like popping smoke even when a dead enemy unit is spotted. The environment then became, well, rather like an indoor Greatful Dead or Phish concert. For any of you who have ever been to one of those (I was dragged to GD show as a kid) you'll know what I mean.
Charles also fixed a long standing ATGM accuracy bug that we could never, ever pin down before. Turns out that on some maps with certain wind conditions and direction an ATGM could kick up enough dust from the backblast that it would float in front of the gunner thus causing accuracy reductions. Yes folks, this "RTS" game we made does simulate the effects of dust kicked up by backblasts. Doesn't every RTS do that?
Steve --------------------------------------------------------------------------------
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Battlefront.com: We have a bit of a hassle factor with time zones and people's responsibilities. Charles fixed a couple of last minute issues and tweaked some behavior that you are going to be thankful you never saw (like tanks popping smoke to protect themselves from dead tanks ). We want very much to have this up before the weekend, so we are trying hard for tomorrow.
Thanks,
Steve
Néhány érdekesség: - A BMP-2-es 30mm-es gá-ja, nem igazán akarja átütni a Strikert sem szembõl, sem oldalról (90° környéki becsapódással) kb. 500m-rõl. Nem ástam bele magam a Striker páncélzatába ill. a BMP-2 gá-jába - fejbõl meg nem tudom - de ez furcsa... - A BMP-2 rakettája a legritkább esetben talál... - Nem tudom megadni az alkalmazandó lõszert, a gép meg hülye, repesszel lövi a Strikert, rakettával a gyalogságot, bár gyanítom én vagyok hülye és van rá mód... - A gép nem használja a kézi pct. eszközöket csak nagyon ritkán, elenben karabéllyal és géppuskával bõszen vereti a pc-os célokat... Aszem lassan el kéne olvasni a kézikönyvet...
Elõzõ részekkel nem játszottam szóval számomra kicsit nehézkes az irányítás illetve még kell egy kis idõ amíg kitapasztalom milyen lehetõségek vannak.
Nos, lejátszottam a csatát, és hirtelenjében abba gondoltam bele, hogy Magyarországnak lassacskán ÖSSZESEN lesz annyi T-72-ese, mint Szíriának ebben az EGY küldetésben volt, márpedig ehhez bõven elég lett volna két darab M1A2 SEP. Aggasztó.
Amúgy az irányítástól az elején szabályszerûen megijedtem, akárhová nyúltam, mind kamerapozicionálás. Már a CMBO/BB/AK-ban tökéletesen jó volt az a kamerakezelés, gyors, kézreálló, és billentyûkkel aki akarta, még variálhatta is. Ide, fõleg real timeban külölönösen remek lenne, ha a játék a kameranézeteivel nem filmet akarna mutatni, hanem használható és átlátható harcteret. Grafikával amúgy semmi gondom nincs, szokás szerint funkcionális, sõt, nekem szinte tetszik, bár tény, hogy finoman szólva sem korszerû. Az irányítás másodjára már olyan, amilyen: brutálisan komplex, de végsõsoron átgondolt, rendszerezett és ha lehet, még dob egyet a CM által leírt, és azóta is papíron lévõ "realitás" szón. A tüzérség tûzvezetése eszméletlenül tetszik! A parancsnoki láncolat, a modern hadviselés eszközeinek kezelése, minden egység szinte alsónadrágig lebontott részleteinek nyilvántartása, számolása és kezelése... Nem vagyok viszont kibékülve a forróbillentyûkkel. Alig (vagy nincs) van több billentyû, mint a CM-ben, a plusz "bonyolítás" nem az irányító"panel" bonyolódásában mutatkozik, pontosabban, nem ott kéne, hogy mutatkozzon. Ahogy elnéztem, ennyi billentyû bõven elfért volna CM-rendszerben is (szintén pláne, hogy real time-ban nagyobb szükség van rájuk, mint valaha, hiába na, nem szeretem a pasue-t ütni), akkor mi a francért kellett ezt is szinte "mappákra" tagolni? Volt úgy, hogy a Hunt-parancs kiadása (K) helyett valami egészen más baromságot csinált az egység, csak mert nem tûnt fel a golyószórásban, hogy mozgásparancsok helyett tûzvezetésen van az a bizbasz... Ha viszont már így megcsinálták, akkor már miért nem használták ki? Példának okáért, már a CMBO-ban kérhettem külön fõfegyverzeti tüzet a harckocsijaimtól, vagy pusztán géppuska pásztázótüzet. Itt nem találtam... bízom benne, hogy csak azért, mert vak vagyok, mint a nagyablak. Szubjektív, de nekem ez az elmosódott zöld/sárga/piros takony mind az egységek alatti korongon, mind a fireteam-ek fegyverzetét mutatván nem túlzottan fekszik. Hirtelejnében ennyi, ha valami sirámom van, jövök még. :D
(Amúgy elolvadt a szívem, amikor a hatvan évvel lemaradt parancsnok reflexeképpen a középsõ kis vápába vittem egy M1A2-est a jó öreg "Hull down" alapján, és a baloldali elõrenyomulásom alatt olyan fényesen bevált az ötlet, hogy csak pislogtam. Fáklyát csinált mindenbõl, ami elékerült, az elõrenyomulásom jobb oldalán vadászgató Abramsnak talán jó, ha kettõ T-72-es jutott, amit oldalbarakhatott, meg pár BMP, ami nagyon hátul volt...)
Nem volt idõ kipróbálni ma leszedem a demot.
Athlon 2700+ XPProHunSP2 nv6800, megy rendesen. Grafix nem hanyattborulós, amikkal nagyon könnyû, Sziriával lever a gép (quick mission), hangok roppant gyengék. Szokni kell, nem könnyen emészthetõ game.
Nem, nem, holnap le tudod tölteni ÉS egyszercsak küldik CD-n nyomtatott kézikönyvel meg egyébbel a 60 dodis úri vagy 45-ért a szimpla (csak CD és kézikönyv) változatot. Én beértem a szimplával....:)
Paradox Interactive announced today that their big summer release - Combat Mission: Shock Force, has gone gold.
Shipping to stores worldwide on July 27, this tactical military simulation has strategy fans all over the world in suspense. Combat Mission: Shock Force is the latest installment in the Combat Mission series developed by Battlefront and has been referred to as their flagship title.
[GAMEPLAY] To accurately simulate the often frantic and rapid pace of modern combat, the Combat Mission: Shock Force game engine was designed and programmed from the start to be RealTime. Experience Combat Mission like never before as you order your units while the battle rages on around you.
Knowing that RealTime play is not for everyone, Combat Mission: Shock Force also offers the exact same ground breaking WeGo hybrid turn based system that propelled the original Combat Mission games to an unprecedented three Wargame of the Year Awards from PC Gamer magazine.
Play the game as you want, in RealTime mode or in the traditional WeGo turn based style. Battle against the AI or another Human player via TCP/IP, PBEM (Play By Email), or Hotseat.
Hát az biztos, hogy még mindig a CM az egyetlen valamire való háborús taktikai játék... Egyszerûen nem lehet megunni, fõleg mert nem jön ki olyan játék, ami csak egy kicsit is megközelítené játszhatóságban és valósághûségben.
A WW2-t én is unom, kivéve, ha ahogy a CM csinálja. :o)
@Coldfire: Bár a Wargamer-en nem aratott osztatlan sikert, azért a Battlefront égisze nem hazudik a ToW-val kapcsolatban. Mégis, én a demo után kicsit többet vártam tõle. Raktak bele egy kis CM-et, némi Close Combat-örökséget (bár ez CM-en keresztül érzõdik), valami kis Soldiers HoW utánérzéssel is, szóval mindenbõl egy kicsit, aminek az eredménye az lett, hogy jó úton indult el; de igazából sokkal, de sokkal több volt benne, mint ami végül lett.
Új Combat Mission, az eddigi részeket is nagyon szerettem, mert a fejlettebb, bonyolultabb stratégiák közé tartoznak, de most itt az új rész, szebb külsõvel, modern egységekkel.