Ha lassan mész, azzal meg a saját életedet teszed kockára. Tudod milyen az amikor padlón (50-60) mész egy robival, mögötted fél méterre tol le a kamion / taxis az útról? Kell en azért egy 100-as még a legkisebb robiba is. Viszont 3 kiló már felesleges, inkább krosszmotort kell venni, annak legalább nem ér le az alja (fekvõ / kátyú / járda). Budapest is egy nagy offroad falu.
Nem tudja vki hogy van az angolul hogy "A gumi kopjon ne a lelked"??
'hány ilyen ember van ma Magyarországon?" 50-100?Nagyon sok magyar megteheti,és meg is teszi hogy pályamotorozzon.Én a pannonia-ringre jártam,nekem anyagilag megterhelõ volt,de nem bánom,mert nagyon sokat tanultam ott.Ahogy elnéztem igen sok magyar -én sem gondoltam volna hogy ennyien-lazán motorozgat ott hétvégente a legdrágább ducatikkal,millékkel ezt már sokan megengedhetik maguknak,és ez jó dolog.
Máshol is vannak,akik 2 hét után megpróbálják kihozni a 120-180 pacit,és már a mentõbe sem kerülnek be.Horvátországban a rijekai autópályán 200-al döngetnek az olaszok bukó nélkül,ilyet többször láttam.
Szerencsére magyarországon is változik a felfogás,egyre több túrázót látni,akinek a lóerõn kívül ruhára is jut pénze.
A napló nem mutatja,hogy xy milyen jót motorozott vasárnap,és rendben haza is ért.-de attól még lehet hogy többen vannak,õk!
"Aki nem bírja megállni, hogy ne menjen gyorsan, annak nem való sportmotor, az inkább menjen pályázni! "
akkor mégis mire jó egy sportmotor? A közúton nem fogod tudni kihasználni a sebességkorlátok és a forgalom miatt, hosszú távra meg kényelmetlen (görnyedt üléspozíció). Itt el is veszik a nagyköbcenti egyetlen hétköznapi elõnye. Pályára is csak annak lenne jó aki ki tudja motorozni, de szerinted hány ilyen ember van ma Magyarországon? 50-100? Aztán ott van a sok szarakodás a versenyidomok föl-le szerelgetésével, a folyamatosan karbantartás, fizetni kell az amortizálódott/törött alkatrészeket...szerinted hány magyarnak van erre ideje és pénze, amikor olyan csórók vagyunk, hogy az eladott motorok több mint 90%-a hitelre megy?
A fenti számokat vesd össze azzal, hogy hány eladott sportmotor futkározik az utakon. Pózer szubkultúra? Teljes mértékben!
Pénisznövelésre és az evolúció gyorsítására tényleg nagyszerú. A csökkent képességû egyedek nem adják tovább a génjeiket.
elseéig ingyen lehet motorozni a kecskeméti gokart pályán! :) aki jön, az keressen meg, biztos ott leszek egy piros TZR-el
majrécsík nuku, majd teszek képeket... :)
leért a lábam elsõ része, olyat dontottem, majdnem elborultam, leszakadt a cipom eleje, mert utcai csukába nyomtam
Ez így van.
A kivételek lehet hogy csökkennek, de lehet hogy nõnek is, hiszen egyre több ember ébred rá arra, -netán egy baleset után-, hogy nem éri meg keménykedni, ill. gyorsan menni. Sokkal jobb élvezettel motorozni (Amit már sokszor mondtam), és azzal a feszültséget levezetni. Egy motorozás során nem mondom hogy rossz, ha gyorsan mész, de azzal kockára teszed mások életét is. Azonban azt az élvezetet, amit elérhetsz gyorsan menve, azt átélheted a pályán is. És itt jön elõ a #30. hozzászólás. Aki nem bírja megállni, hogy ne menjen gyorsan, annak nem való sportmotor, az inkább menjen pályázni!
Én már mentem etz-vel, és sokkal jobban élveztem, mint mondjuk a vfr400-ast. Pedig mégis ott volt alattam a v4, és az Akrapovic kipufogó rendszer... A tudatlanság, pedig legyen mindenkinek az egyéni szoc. problémája.
Sportmotor pályára,terepjáró terepre való stb.Csak a modern ember elfelejti mi-mire való,a sportmotorok tulajdonosainak többsége a városban parádézik a divatmotorján.A chopper meg eleve erre lett kitalálva,'de kiba... kemény vagyok saválló bögrével az oldalamon,röfög alattam a v2-kiiirály".Ilyen világban élünk,lassan már fel sem tûnik.Lehet itt nyálat csorgatni egy-két sportmotorra ilyen király olyan király-nevetséges!Aki igazán szeret motorozni az tudja hogy a lényeg nem errõl szól.Akinek meg csak az éppen aktuális menõ verda számít az úgysem ül motorra soha.Ezerszer többre tartok egy ETZ-ést mint a sok pózoló majmot,és tudom ha kérdeznék valamit a tipusokról vagy bármirõl az ETZ-és fickó százszor többet tudna róla,mert õt érdekli.A sok majom meg lesi magát a kirakatokban hogy milyen faszán mutat.Tisztelet az egyre kevesebb kivételnek!
Es?! Az csak jo. Ezzel is jelkepezi, hogy igen is jo motor. Sokan veszik, jo uzlet nekik, es szerintem sokan szeretik. Utcan azt is mondhatnam, hogy az egyik legjobb motor.
Mondjuk az angolok az uj CBR1000-ret mondtak a legjobbnak ezres kategoriában. Masodik lett az új gixxer, es a harmadik helyet kapta a zx10r.
Csak ugyan azt nem ertem hol maradt az YzF, amikor mindenki kurvara dicseri, hogy milyen agressziv, es milyen jo utakon...
Én már egy jó ideje triálozok,azok ritkán halnak.Ott kiélem magam,az utcai gépet alig használom.Egy edzés 5-10 esés,de az belefér.A pályamotorozás is jó volt,de anyagilag elég durva,meg az esés is fájdalmasabb.
Anno nekem azt mondta faterom, aki nem kocamotoros volt, hogy addig az ember nem tanul meg motorozni amig 3-szor el nem esik :)
Mellesleg mi is moszt kezdtünk el gondolkodni hogy megint vissza kellene ülni 2 kerékre, de mivel a simsonomat kb 14 éve nem hajtom, ezért le kellene tenni elõtte nagymocira a jogsit ... Utánna pedig valami túramotorban gondolkodom ... 400-as vagy 600-as Bandit, 500-as túramocik ... valami alap :)
e'n meg 1 kawasaki ninjat szeretnek :) ami a kepen van az 600-as de az jo is lenne :D
Elég furcsán gondolkodsz,mibõl gondolod hogy ezt dicsõségnek érzem.Kétszer kijöttek elém kocsival,fizetett a biztosító.Egyszer eltört egy olajcsõ,és 160-nál olajos gumival elcsúsztam egy kanyarban.8 évig motoroztam a pannonia-ringen is,ott is voltak bukták.Aki motorozik az esik.
én szeretem ezt a motort, semmi bajom vele, a külseje nem nagyon izgat, mégis tetszik, a hangját meg szeretem ha megyek vele, külsõ szemlélõként biztos rossz hangja van...
amugy onboard felvételhez: kamera csak tippem nincs hogy, és hova tegyem, ezért meg se veszem :D