cod4 olyan elszúrt, csicsás vagyis semmit nem látni és iszonyú gyorsak a karakterek amitõl káosz lesz a játékmenet kiváncsi vagyok új rész is ilyen lesz-e
igaz nem mod, hanem teljesértékû játék (direkt ilyen rajzfilmesebb és ugyanúgy Source motorral mûködõ - mint a HL2 - grafikával), kasztok vannak, + folyamatosan fejlesztik(!)
Idõnként kijön egyik kasztra update, és akkor mind a 3 fegyvere (melee, secondary, primary) bármikor lecserélhetõ lesz 3 másik alternatív fegyverre, amik teljesítések elvégzéséért kapod (akármelyiket akármelyik pályán meg lehet csinálni).
És ilyen updatekrõl még nem is volt szó amikor megvettük (mármint mi, a játékközösség) az elején a játékot, mivel önmagában egyedi darab :p én csak azt mondtam eleinte hogy mindegyik kaszt egy külön játék, mivel eléggé máshogyan kell velük játszani 12
az jó lehet, ezer éve nem játszottam ismerõsökkel de ismeretlenekkel is lehet jó meccseket játszani, pl. megnézed ki van az elsõ helyen és azt követed :) kisebb az esély hogy lekapnak vagy követsz egyet és ha látod hogy összeesik elõtted akkor jobban figyelsz/másik irányba indulsz/akármi persze ezek TDM stratégiák, amiért nem vagyok oda
sztem alapvetõ dolog hogy aki tényleges csapatjátékot akar az sorrendben a következõkkel növelheti azt: akik tudnak játszani -> + normális emberek -> + közös nyelvet tudtok -> + klántagok vagytok és ezért össze vagytok szokva.
Az internetes közösségben minden más is elõfordulhat :P én csak tf2-vel meg Garry's moddal játszok mostanában (amik még ilyen internetes FPS-ek)
az a gond a legtöbb játék móddal és játékossal, hogy nincs meghatározva konkrét cél, céljuk sok pálya is úgy van kialakítva hogy semmi taktikát nem lehet rajta lefolytatni, véletlen összefutsz valakivel és az egyik meghal kb. ennyi
pl. cod 1-ben amikor a rádiót kell védeni/elfoglalni akkor sok idióta nem a rádiót védi/támadja hanem keres bármit ami mozog és lõni lehet, lényegében tdm-et játszik ilyenkor fölöslegesen felfedi magát, veszélybe hozza saját testi épségét, a csapat és a küldetés sikerét leginkább ezek miatt a lámák miatt hagytam abba az fps-ezést annó, megölik a játékot de a sprint behozása is megváltoztatta a játékok menetét, gyorsabb lett
egyébként manapság mivel érdemes multizni? cod4? (kihagytam pár évet)
Fú de, fú de, fú de, fú de jóóó vaaagy...Igen nyilván mindent meg lehet magyarázni, de ez akkor is értelmetlen mivel nem egyértelmû, sokkal jobban is meg lehetett volna fogalmazni... Ez a topic címében szerintem fontos kéne hogy legyen. Pl.: Így is meg lehetett volna fogalmazni: Hibás taktikák, amiket elkerülve gyorsabban fejlõdhetsz (lásd. "emberenkénti tárazás").
"tippek amikre nem figyelsz oda, hogy jobb player legyen belõled" - Ez csak szerintem értelmetlen?
lásd #753. és nem csak akkor ha háttal állsz a falnak, mert mindenkor a jobb iránnyal szembe kell kimozdulni a sarkon a fal mögül bal felé :) azt érthetted félre hogy én nem kihajolást mondtam hanem befordulást a sarkon egyébként ilyen helyzetekben amikor szûk beugrók vannak és bármelyik pillanatban elõtûnhet valaki mindkét oldalról, nem nagyon fogsz hajolgatni hanem mindig célra tartod a fegyvert
errõl jut eszembe, tegnap itt szegeden a TIK elõtt volt ilyen AIRSOFT sátor, meg katonák, meg minden, a sátorban kialakítottak folyosókat akadályokkal, beugró részekkel, meg ártatlan és gonosz ember-céltáblákkal, és felgyulladt a fény ugye ha eltaláltad a piros téglalapot rajta. Na ott mindenkinek a kezébe nyomtak ak47 m4 és többféle sorozatlövõ meg egyéb fegyverutánzatot (amelyiknél lehetett ott lehetett váltani ugye hogy 1-et vagy sorozatot lõjön), volt súlyuk azért rendesen, aztán megmutatták hogyan tartsd a fegyvert meg a tested, aztán uccu neki, mindenhol csupa kemper . Ilyet most csináltam elõször, az volt talán érdekesebb hogy mivel a jobb vállamnak támasztva tartottam a fegyvert, balra könnyen be tudtam nézni a sarkokon de jobbra csak úgy hogy elõtte egész testtel kellett befordulnom, nem olyan könnyedén mint egy fps-ben :)
másrészt amikor még régebben a csodák palotájában voltunk, ott volt reflexjáték (aki elõbb nyomja meg az elõtte levõ nagy félgömb alakú gombot, az kap egy világító pontot a saját pontszámlálóján), ott azért megmutatkozott hogy jobb reakcióidõm van mint az apámnak anyámnak és az infós bátyámnak :)
én csak egyet mondhatok néktek.. gyakorolni kell sokat :P hiába a sok betanult merev trükk, meg mozgás ha nem gyakorlod ugyse mész vele semmire... amugy sztem meg érezni kell egy idõ után minden ilyesmit, máskülönben reménytelen játszadozás lesz belöle
Igen szerintem sem érdemes közvetlenül a falak mellett menni(pl. CS:S-ben átlóghat az árnyék, vagy a fegyver. Ami még a fontos az a látószög! Ha várod az ellenfelet mindig a lehetõ legközelebb állj, ha te támadsz mindig a legmesszebbrõl, hogy nagyobb teret láss be és õ is nehezebben találja el a hirtelen felbukkanó kis pontot mint ha egy nagy valami ugrik elé... Az egy lövés majd tárazást pedig tessék kinõni, bár ez úgyis a fejlõdés része, amíg nem kezeled a fegyevereket magabiztosan addig még nehéz 5-10 golyóval biztosra menni...
a 6-tal egy felemelés nélküli egér-oldalratolással épp kényelmesen hátra tudok fordulni bármelyik irányba (még azért többet is), nagyobb érzékenység meg nem kell nekem :)
CS-ben mi az 'optimális' mouse sens? haver AK-val 15 körüli sensel rohangál (lol akkorát röhögtem). semmit nem lehet eltalálni nagy senssel. Én most 4 körül használom, 3nál már nehézkes a fordulás, de mégis több fejest lövök mint amugy. vélemény?
"a jármûvek elsõdlegesen arra vannak tervezve, hogy élvezetesek legyenek, és csak másodlagos a valódinak tûnõ külsõ. Úgyhogy amint az élvezet útjába áll a valóságosság, eldobjuk.. néha úgy gondoljuk, hogy ami nem tûnik igazinak, az már élvezetes. Azt akarjuk elérni, hogy a játékos elmélyedhessen a játékban. Ezt többféle módon érhetjük el, az egyik, ha olyan hatást hozunk létre, mintha igazi jármûvet vezetne, a másik pedig, ha élvezi, amit vezet, és nem érdekli a valóság. Amíg a hiteltelenség fennáll, elégedettek vagyunk. Úgyhogy, azok akik 100%-ig valósághû játékot keresnek, csalódni fognak, viszont akik 110%-os élvezetre vágynak, azok nagyon fognak örülni."
2th fragmovie :) (aki nem szereti a rapet már veheti is le a hangot :P)
én legalábbis ezt gondoltam hogy õ ezt a fy_mittomén pályát gondolta ahol ugye földön vannak a fegyverek és pont az ilyen pályákon lehet csinálni spawnkillt (meg ugye dm-ben) :)
de van. deathmatch palyakon. amugy eleg keves ez : c en jatszom 2 eve, bar most kihagytam fel evet, de a fel ev elotti skillemhez kepest, ez korubelul -1 :/ bocs hogy oszinte voltam.de azert sok sikert.
hát az már eléggé bf koppintás, h codban is kasztok. ne keverjük már a játékokat. Bucser: Ne vitázzunk, lehet h igazad van, mostmár nem tudom, majd meglátjuk ha kijött:D Tényleg, amugy ez jön PCre? csak mert a 3 nem jött ki pcre...
kb 4-5 gameplay video megfordult már. meg láttam már pár interjút a fejlesztõkkel. Ha egy fejlesztõ ezt mondja egy játékról, hogy "there will be a lots of explosions and from wich you will get hurt, and you take damage when they shoot at you, but we do not want the player to die too fast" Na akkor már el lehet gondolkodni, hogy mennyire lesz "realisztikus"... Meg mikor a 10 perces interjú 8 percében arról van szó, hogy mennyire a grafikán meg a robbanásokon meg a hangokon van a hangsúly. és a fegyverek egyebek szóba sem kerülnek, hogy reális vagy milyen (hisz a videókból is látszik, hogy nem az)
Hangulata okés. de realizmusnak közelébe sem lép....