de tényleg, pl cs-ben szerintetek a két alapfegyverrewl( számomra az) AK ÉS m4a1 folyamatosan érdemes lõni vagy "pötyögve"?
meg ugye azt írták (egyik alap) hogy kis sorozatokat kell lõni sorozatlövõkkel? szinte már ugy is lehet õket használni mint a pisztolyt, és kevesebbszer kell ujratölteni :D
Quake Defragba kellett nagyon tudni az ugrásokat :)
Nos, én is mondok egy dolgot, COD2-re igazez, pl megyünk egy automata fegyverrel bumm a 30-ból kilövünk 10golyót marad húsz, namost egyes playerek szokása ilyenkor tölteni.. Csakhogy ilyenkor szembe jöhet az ellen, ilyenkor azt szoktam hogy gyorsan basholok, és nem tölt hanem tudom folytatni a tüzelést!
Nagyon szépen köszönöm azt az ajánlatot hogy tegyek fel peccset a pingem csökkentésére, feltettem egy régit, ami jó nonsteamre, 700ról 70re ugrott a pingem :D többet ilyennel nem zaklatlak, köszi
Cod:uoban is sok ilyen kockát látok
gyuri12 : a bunnyhopp/jump ha jol emlékszem még rá az az mikor ugrassz és a lekérkezéskor rögtön ugrassz tovább anélkul , h 1et is lépnél vmerre , szal pattogsz és egyre gyorsasbb leszel , persze az egeret is megfelelöen kell mozgatni...Quakebe volt ez jelen leginkább mást nem igazán tok , de javitsatok ki
Hát, olyanom is volt, már, hogy a gyerek nem akard pusztulni 2 tártól(m4)... PedÍg sok belement a gyerkebe, sok pedÍg csak tárgyakon keresztül, de a végén megdögöltt..
Olyan nagy általános tippeket sztem nem nagyon lehet adni az egyértelmû közhelyeken kívül (mennyé csapatba, stb) mert minden fps-hez más kell.
Én bf42-t toltam, ott többet számított a stratégia és a játékintelligencia, mint a tényleges fegyver skill. Simán vittünk meccsre olyan tagokat akikrõl tudtuk hogy f2f nem a legjobb, de úgy tudott gondolkodni az ellenfél fejével, hogy szinte sose tudták meglepni. A legjobb védõk/supportok voltak, mert nem ugrottak azonnal a támadóra hanem csak tuti helyzetben fedték fel magukat. Egy ilyen taktikai fps-ben egy türelmes, nyugis player legalább annyit ér mint a legnagyobb pr0 hentes.
Viszont egy cod2-ben sokkal nagyobb hangsúly van a lövészeten, mint a taktikázáson mert a legtutibb terv is simán borul egy bemákolt fejesen. hiába érzi meg vki merre viszik a zászlót ha aztán 1v1-ben nem tudja leszedni, hiába kempel be a legésszerûbb helyre, ha rutinból megy oda a granyó. Ott egy ilyen játékos hátul kullog, publicon még le is lámázzák meg kemperezik, akkor is ha vesztett volna nélküle a csapat.
Szal a nagy rizsámnak csak annyi a lényege, hogyha fejlõdni akar vki egy fps-ben ne azt erõltesse ami nem megy, hanem gondolkodjon el miben a legjobb. Aki jó rusher gyakorolja tovább a mozgás közbeni célzást, hogy törjön be egy zárt helyre ahol valszeg van ellenfél, merre vigye a zászlót, meg ilyenek. Ne csipával és egyéb idegen dolgokkal szenvedjen, mert abból csak alázás meg szar érzés lesz. Ugyanígy aki inkább védõ/támogató habitusú az nézze meg honnan lephetik meg, szervezze meg a védelmet, nézze a minimapot stb, ne azon görcsöljön hogy f2f mindenkit le tudjon nyomni.
igen! extractionon nagyon jó! én is ott kezdtem. mondjuk még neki,hogy azért figyeljen hogy minnél alacsonyabb honor szerveren kezdjen :)
Látom a BF a téma. 1 évig bfeztem (1942, DC ) és már már középszintre tornásztam magam. Az ugrálás elengedhetetlen :( CS-ben azért nemlehet mert ott lelassul a játékos de battlefieldben ha ugrás közben lehasalsz ugymond "becsuszol a fedezékbe".
support, medic, csipás, assault, engi, antitank ez mind láma. Support láma, medic láma stb. Érted???? Mindenki ki a bfel játszik, láma. De aki mással játszik, nem valamelyik bfel, az izéláma. Érted????
Van, aki fekszik és kilóméterkrõl lõ hosszú percekik és van, aki a tûzvonalban, a legbagyobb kavalkádban osztja a népet és medicel. Szal szted ott hol találsz menedéket? De olyanokról beszélsz, amit te is nagyon jól tudsz, hogy az esetek túlnyomó részében nem valósul meg. Supportos vagy, feküdj egy bokorba, vagy egy ház sarkába és a biztonságos távolból lövöldözz... Aki bemegy a dzsumbiba, az úgy menti az irháját, ha szorul a hurok, ahogy tudja. És igenis rengeteget segít, ha ugrálok.
Bf2rõl beszélsz? ha igen akkor nemtudod mért van az, hogy a supportosok kilométerekrõl kinyirnak mindenkit amikor ha én megyek supportal fél méterrõl se találja el fekve?
Hányszor, de hányszor fordul elõ, hogy szembetalálkozok egy supportlámával, aki fekve lõ, mint az atom, én meg pont tárazok. Ilyenkor a legjobb módszer, ha elkezdek felé szaladni és ugrálok. Sokszor ott ugrálok a hátán, õ meg forog a földön mint a ringispil és asse' tudja mivan.
Undorító az ugrálás az igaz. De az embõr gyereke ha érvényesülni akar, akkor kénytelen megtanulni.
Hát, te biztos valami überkirály vagy... Nem azért ugrál bki, mert azzal mutatja, hogy mekkora ász, hanem mert az esetek 99%-ban az a megszokott, hogy lefekszik lõni.
Simán eltalálom a kis ugráló nyuszikat is, csak enyhén szánalmas, hogy így próbálják meghosszabbítani nyomorult életüket :) És a legviccesebb, hogy többségük annyira buta, hogy föl se fogják, hogy az ugrálástól nem lesznek jobbak :(
Azt mondanám inkább, hogy más, mint CoD, meg CS. Én CS-n kezdtem, CoD-okon tanultam meg normálisan lõni, mindkettõt vagy két évig nyomtam, aztán belefogtam kicsit AA-ba, és most már nem játszanék mást.
Próbáld ki mindenképpen. Nem árt, ha van esetleg vmi tapasztaltabb ismerõsöd, aki már nyomja, és tud adni tippeket, hogy mit hogy csinálj, meg mit ne csinálj. Nekem szerencsére volt. És ott nagyon nem mindegy, hogy melyik pályán kezdesz el játszani. Kezdésnek SF Extraction-t javasolnám, szerintem azon elég jól el lehet sajátítani a "gondolkodásmódot."
Én CSS-el játszom. A grafika az maxon van, szép is, meg a nagy felbontás miatt messzebbre is jól látok, pontosan tudok célozni. A videokártyám teljesen elég a CSS-nek, az FPS nagyrészt a procin múlik, tehát ez az a játék, ahol egy középkategóriás VGA már elég ahhoz, hogy ne kelljen a grafikán spórolni.
A campelés minden szempontból rossz a CSS-ben. Egyrészt mert gyors játék, szemétség campelni amikor a támadó csapattal vagy, másrészt meg olyan a netcode, hogy neten késik kicsit a modell, a camper késõbb látja meg amikor elfutnak mellette, viszont az elfutó ha figyel, azonnal meglátja a campert, mert az nem mozog. Campelés alatt én nagyrészt a sarokba, lyukakba campelést értem, tehát amikor a camper bevárja, hogy elfusson mellette az ellenség. Persze túsz/bomba védésnél teljesen elfogadható a campelés. De amikor a T megáll campelni bombás pályán, ahelyett, hogy kísérné a bombást, attól nagyon mérges tudok lenni.
Nagyobb sorozatlövõ fegyverekkel általában érdemes eléggé lentre célozni, AK-47-el sokszor a láb alá célzás is eredményez végül headshotot. Ami fontos, hogy az AK-47 nem rántja fel nagyon a célkeresztetet(tehát úgy érezni, mintha kicsi lenne a recoil), viszont jóval a célkereszt fõlé fog lõni hosszabb sorozat esetén.
Ha kifogy a lõszer, de az ellenség még nem halt meg, és lõ rád, akkor újratöltés, vagy fegyverváltás közben érdemes ugrálni, sokat segít.
Ha megvakítanak, de nagyon közel van az ellenség, és semmi nem választ el tõle, akkor érdemes vakon lövöldözni össze-vissza, mert volt hogy 2 ellenséget lõttem le már így. Viszont rosszul is elsülhet a dolog. Volt egy ember, aki campelt egy doboz mellett, és megvakítottam, õ meg elkezdett lõni, és így felfedte magát, én meg kényelmesen odamentem, és szépen oldalról fejbelõttem pisztollyal. Ha nem lõ, lehet simán elmegyek mellette. Szóval ezt csak akkor szabad, ha egyértelmûen meglátott már az ellenség, és nem választ el tõle semmi.
A csapatról annyit, hogy hatásos tud lenni együtt menni, de ha lassan mennek, lemaradnak, akkor sokszor több értelme van egyedül, a csapatot elhagyva berusholni, mint megvárni õket, mire az ellenség már berendezkedik a védelemre.
Szóval CSS-ben a legjobb taktika a rush, vagy pedig a gyors belopakodás az ellenség háta mögé, ha van rá lehetõség. A lényeg, hogy ez egy gyors játék, ezért mindenki fel van készülve az átlagosan gyors támadásokra, viszont az átlagosan gyorsnál gyorsabb támadások nagy meglepetéseket tudnak okozni, mert azt az érzést kelti a játék, hogy annyira gyors, hogy ennél gyorsabb nem lehet már, pedig lehet.
Gondolkozom rajta hogy kiprobáljam az AA-t..jó játék?
Engem cod2-ben ezzel a hasalással a sírba lehetett kergetni. mp44-s, meglát valakit, rekordgyorsasággal hasalást nyom, és már húzza is tövig a ravaszt.
Egyébként játéka válogatja, melyik elemnek milyen súlya van a sikeres játékban. cod/cod2, oda frankón csak lõni kell tudni. CS-be már nem árt egy kis tatkika/helyzetszemmeltartás, Army-ban már a pontos célzásnál sokkal többet számít, hogy tudd mi a helyzet (hol van/lehet ellen, hol vannak a tieid, hogy állnak a feladatok), és a pálya alapos ismerete (kezdõpontok, hamar felismerni, hol kezdett az ellen, hova szabad állni, hogy sehol se lõjenek keresztül, hogy jutsz el az Objective-ekhez, stb...)
nekem kényelmesebb lenne ha billen. lehetne nyomni az érzékenységet, nem tudom vane olyan tool, meg akkor egeret se kell cserélni vagy lehet ez már csíter kategória?
a legtöbb tipp,bejött a codban,bár az én nyakra célzásom,most nem jött össze nekem,talán,mert deathmatch-ben játszottam,akkor nincs idõ ilyenekre...de a többi jó,gyakorlatban is könnyne használható dolog
Én meg pl ugy játszok h nem tul érzékeny, sokkal könnyebb a headshot meg az ember eltalálása is... régen én is nagy sensel játszottam de tul érzékney volt, alig találtam el embert
bénaságot okoz ha valakinek az egere nem jó érzékenységre van állítva én úgy játszok hogy egy csuklómozdulattal megfordulok ha kell sõt, ha átfutok egy nyílt terepen akkor közben sasolok körbe
puskánál hátrány lehet a nyagy szenzitivi, tudtommal vannak olyan drágább egerek amiken van gomb mellyel az érzékenység változtatható (nem hülyeség)
vannak akik a hálózat késleltetését kihasználva ugrálnak közelharcnál, ilyenkor hiába lövöd a golyó máshova megy mint ahova te látod én nem alkalmazom ezt és utálom is ha ilyenekkel találkozok, de legtöbbször bejön nekik
hasalás is elterjed, tehát ha meglátnak téged lehasalnak, fõleg nagykaliberûvel ekkor általában hagyom a francba, vagy oldalt mozgok és lövöm, granade nem jó megoldás mert akkor felpattan
ha a saját objektumot védi szerintem nem kemper, akkor sem ha egy láda mögött van
ha távol, az persze kemper, azokat mindenki utálja, megölik a játékot
Amugy szerencse is az egész. Volt hogy 14 killes 2 deathes statom volt de elõfordult forditva is :P
Igen, a noob túlélõ > háborús hõsi halott :D
Engem a kemperek idegesitenek..megyek AWP-vel (vagy akármilyen drága cuccal) õ meg lekap az olcsó szarral és elveszi a fegyót majd a saját csapatom ellen forditja :(