Na végére értem a játéknak... Hát összességében csalódás. Lekötött, elvoltam vele szépen meg jó volt a hangulata. Sima FPS-nél többet ad, pozitívum hogy legyen loot-olni, illetve cuccokat kreálni.
A versenytõl többet vártam volna, elég ócskára sikeredett. Mellékküldetés alig alig volt. A világ mérete se volt valami hatalmas. Mellék küldetések kimerültek abba hogy mesterlövészetben, illetve volt pár ahol visszaküldtek egy korábban kitakarított helyre. Baromira idegesített, hogy korábban kitakarítottam egy helyet, erre leadom küldetést akkor vehetem fel a mellékküldetést ami ugyanoda zavar vissza... ennyire lusták új helyszínt csinálni. A játék elején az összes küldetés olyan gyerekes volt, ismerkedés, bevezetés, felkészülés, gondoltam akkor ehhez mérten nagy sok küldetésbõl áll majd a fõcselekmény. Hát kb. börtönbõl szöktetés, dead city, áram felkapcsolás, meg a bázisba behatolás, közte egy két 5 perces feladat. (robbantsad fel a blokádot, antennát)
Fegyverek, cuccok... zárfeltörõ, kötszer kell, EMP gránát ide oda bumeráng, sörétes, illetve az elején a pisztoly, meg ritkán a mesterlövész, többihez hozzá sem nyúltam.
Ahogy már írták mások is egyszer kijátsza az ember, de többször nem valószínû hogy elõveszem.
Modnjuk én anno a 2.-at választottam amin volt már páncél.
De valamelyik skillben nincs benne minden elem nem? Mondjuk fegyver vagy tartozékok amit el lehet adni...
Melyik nagy dögre gondolsz amikor RPG-vel azt a bazi nagy dögöt kell kinyirni ? Na az tényleg szivatós nem olyan nehéz az nekem vagy 10x.-szerre csak sikerült !
4,5 óra játékidõig tetszett a játék le se tudtam tenni, de most hogy már egy órája szopok dead city-ben a nagy döggel... ilyen egy undorító szart, ez egyszinten van a warrior legend of troy-al... az ilyen buzi szopató játék még.
Én is Elitet választottam nincs semmi érdemleges különbség köztük !
Falloutban eleget mászkál az ember free ride nélkül is. Rage-et meg cska végigviszed és max havaerral végigökörködni jó coopba és el is felejti az ember!
Valaki tudna segíteni? Elkezdtem játszani a játékkal, szépen meg is csináltam az elsõ helyszín küldetéseit. Most az elsõ nagyobb városban kaptam feladatokat, konkrétan az autóm kéne felfegyverezni - versenyezni kell. Csakhogy, bármelyik versenypályát választanám, a játék megáll a töltõképernyõnél. Minden más rendben megy, csak itt "fagy le" a játék. Csinálhatok bármit, csak a történetben nem tudok emiatt haladni. Mitõl lehet ez?
mit kell csinálni ezzel a sz*rral hogy ne 3mp legyen mire betöltenek a textúRÁK??!(Athlon II X4, 4gb ddr3 1600, HD6850)
oblivion, skyrim felmodolása, falloutok csak hgoy a legnagyobbakat említsem. ez nem igazán gépteljesítmény kérdése, hanem hogy mennyi idõt szánnak a fejlesztésre. mivel igencsak nagy a jelentõsége a játékok rajongói táborából kijövõ fejlesztéseknek, modoknak, amiket a fejlesztõk figyelembe vezsnek a következõ játékoknál is, így igazából a közösségekre bízzák sok esetben az ilyen "apróbb, de annál számottevõbb" hibák kijavítását nem hivatalos patch és modok formájában (pl : advent re-vising, half life source modok stb.)
sztem ez érthetõ is, ha egy játék közönségsiker akkor lesz olyan tehetséges gárda aki egykét éven belül a megjelenéstõl kiad vmi turbós csomagot, ha nem akkor meg úgyse lesz folytatása, nem folytatódik a fejlesztés
Az a baj ezzel az engine-el mint mindem más játékkal,hogy nincsenek összhangban a grafikai kidolgozások. Mert ez a Rage is egész szép csak hát elég gáz hogy sok textúra van ami nem méltó arra hogy ebben a formában a játékba legyen. Ezzel addig nincs baj amig nem látod õket de csak hát pont ott van amerre halad az ember és elég elszomorító tud lenni.
De ott van pl a sokak által ajnározott Battlefield 3 greaikája is. Az sem kimagasló sõt abban is van olyan pálya ami 2009-es szintet nem üti meg nemhogy a jelen színvonalat. De ezekkel nincs is baj,mert ha egy játékban minden olyan perfekt modon ki lenne dolgozva mint pl a Max Payne 3-ban (csak mondtam egy példát) Payne papa akkor kb soha nem játszanál vele csak néznéd a diavetítést.
A fejlesztõknek kompromisszumot kell kötni mivel nem lehet mindent brutál modon kidolgozni mert nincs az a gép amin futna rendesen.
Ilyen játék szerintem a büdös életben (legalábbis amíg élek) ahol minden egyes tárgy a játékban ugyanolyan grafikai minõséget képvisel mindenhol.
a doom 3 igenis jó volt sztoriban. többször végigjátszottam. és érdekes volt, hogy második végigjátszátnál már nehezebb fokozatok tök jó volt tudni némelyik titkos fegyverraktárat vagy páncélt, a helyét vagy a kódját, és soknak csak a nehéz fokozaton volt jelentõsége - de az életbenmaradáshoz - hgogy meg is szerezzem. nagoyn nagoyn jó volt és a kiegje is.
a quake 4 is tök szupi volt, jó sztori, jó grafika, látványos megoldások. azt is többször végigvittem, legutoljára tavaly ilyentájt, mert két éve van egy erõs gépen, és így a régebbi játékokat full maximumon max beállításokkal is röccenõmentesen futtathatom, ami egy lövöldénél nem hátrány.
a doom3 felmodolva akármelyik új játék grafikájával összehasonlítva is hozza az elvárt színvonalat, akkor is ha nem egy crysis, de maximálisan látványos, beleélhetõs a dolog. és csak ez számít, meg fõleg egy jó sodrós történet
Nem vagyunk egyformák. Tudom, hogy fejlesztõ vagy. Ezért is írtam, hogy bár a megatextúrázás akár lehet egy jó next gen. lépés a játékfejlesztésben, nem biztos, hogy a játékosok szempontjából is áldásos.
A RAGE ebben úttörõ volt. Nyilván DOOM 4-ben már alapból jobb lesz, ahogy a RAGE-hez is kihozták késõbb a tapaszt.
Azért azt nem lehet cáfolni, hogy a RAGE megjelenésével nagyon sok volt a probléma, többeknél és nem igazán aratott osztatlan sikert.
Én is élveztem a RAGE-t, de azon a téren nem változtat semmi, hogy a beltéri textúrázás ezzel a megatextúra eljárással nagyon csúnya.
A DOOM 4 esetében azért fontosabb ez szerintem, mert ott mibõl lesz több? Legalábbis szerintem. Hát épp indoor helyszínekbõl.
Én már csak olyan idealista vagyok, hogy elvárnám egy játéktól, hogy 2012-ben üssön már meg minden téren minõséget. Legalábbis a nagyobb fejlesztõk kiadásaira gondolok, nem vmi kis csapat szüleményére.
Az a baj, hogy sokan, ahogy te is, több figyelmet szenteltek a technikai háttérnek, mint magának a játéknak. Ahelyett hogy élveznétek. Mondom ezt mint szoftverfejlesztõ. Nekem legalábbis eszembe sem jut kritizálni valamit, amit élvezek. A Rage-t pedig akárhogy is nézett ki élveztem. Doom3-mat meg a feléig sem voltam képes játszani, mert meguntam.
Ezen nem fogunk összeveszni. Azért sem, mert van amiben 1etértek. Csalódott leszek igen, és a RAGE esetében is csalódott leszek.
Elismerem, hogy a megatextúra egy lehetséges next gen. eljárás, de nem vagyok bizonyos benne, hogy a játékos szempontjából is áldásos.
Sokan csak az összképrõl beszélnek. Én meg arról szoktam, hogy 2012 van. Azért 2012-ben egy beltér ne úgy nézzen már ki, mint vmi hányadék. Ha szerinted a beltér nem hányadék módon néz ki, akkor ez pedig a Te szegénységi és egyben igénytelenségi bizonyítványod. És tartalomra se váltotta be a Nálam a RAGE amit vártam tõle. 2012-ben már minden téren minõséget várok el. Ha egy játék ennek nem felel meg minden téren az esetek többségében 1x sem játszom ki. Ez az Én hozzáállásom. Ennyi, semmi több. (DE! A Rage ez alól kivétel volt, mert a hangulata olyan volt, melyet a mai játékok közül egy sem ért el Nálam)
"3. Doom4 legyen egy középkategóriás grafikával rendelkezõ, tartalmas hangulatos játék. Ne szép legyen, hanem jó. Doom3 is itt lett elkeffentve. Techdemo lett belõle, a játék rovására."
Látom, közben Te is szerkesztetted. :D
Hát nem tudom. A DOOM 3 motorja még ma is jobb, mint sok mai játék. És szerintem piszok jó játék lett. :)
1. Rage baromi messze van az ocsmánytól. Van pár low-res textura benne, igen, de attõl függetlenül az összkép piszok aprólékos, piszok jól néz ki és piszok hangulatos. 2. Ha grafika miatt tudsz csalódni egy játékban, nos... ez a te saját szoc.problémád, mindenesetre szegénységi bizonyítvány:) 3. Doom4 legyen egy középkategóriás grafikával rendelkezõ, tartalmas hangulatos játék. Ne szép legyen, hanem jó. Doom3 is itt lett elkeffentve. Techdemo lett belõle, a játék rovására.
PH-n olvastam GTX 670/680 topic-ban és megakadt egy soron a szemem: link...
Erre a sorra gondoltam:
"Ezenkívül Carmack már mondta, hogy a Doom 4 megatextúrázását az új Radeonok PRT technológiájához szabja. Ezzel GCN-es Radeonokon már biztos, hogy lesz teljes értékû anizotropikus szûrés a Doom 4-ben."
Hát ha az is ilyen ocsmány lesz, mint a RAGE - akkor qrva nagy csalódás lesz a DOOM 4 azt hiszem.
Már vagy egy másfél órája keresem hogy hogyan lehetne a zárfeltörõ terveket megszerezni. A keresõbe se találtam sokat, valahol csak annyit hogy talán a Ghost Hideoutnál van.. Visszamegyek oda, de csak az elejét tudom bejárni, mert utána le van zárva.. persze semmilyen tervet nem találtam..
Már tesztelik.Végre gyorsan végigmegyek rajta magyarul is és akkor lesz kis szabad hely a gépen!
nekem fent van a februári update 2 a játékhoz, a rage amd/ati driver, legfrissebb videókártya driver, mégis késik a textúrák betöltése. netálántán van még valami, amirõl nem tudok és segítene?
Eleg csak a RAGE update 2-ot feltenni, vagy elotte az update 1, majd utana update 2 ?!
Konkrétan ezt láttam ,többet nem nézek mert konzolt csak amiatt vettem ami nem jön pc-re azt is tudjam játszani. Ezt csak kíváncsiságból szereztem be rá, meg hogy bátyámmal tudjunk coopban ökörködni.
Sztem egy erõs közepes a játék. Ahhoz képest hogy mennyire nagy volt a hype, meg hogy az id milyen kafa motort tesz alá ... hát... Az egész játék valahogy olyan semmilyen. Kezdve az autós résszel mert szerintem full felesleges volt. Nem azért játszok egy fps játékkal hogy kocsikázzak. Pláne nem szórakoztat az hogy ide oda rángatnak a térképen, és ezáltal 18-szor kell bejárni egy adott szakaszt. Persze respawnoló ellenfelekkel. Meg ennek a mapnak semmilyen arculata nincs. Banditák is honnan jönnek? Mik ezek buckalakók hogy várnak rám? Ha teszem azt lett volna egy kisváros ami a banditák székhelye lett volna, akkor hihetõbb lett volna hogy a sivatagban ott kocsikáznak. A másik hogy ahhoz képest hogy egy világot próbál megteremteni, nem nagyon sikerült. Minden egy rakáson van. Ez fõleg a végén érezhetõ mikor subway towntól alig 2 kilométerre van az fõellenség bázisa.
Az fps rész jó volt, pörgõs, hangulatos. De azért itt is akadtak problémák. Annyira csõ játék hogy egy dobozra vagy kocsi tetejére nem tudtam felugrani. De a legjobb mikor egy kb 30 centi magas kis törmelék állta az utamat, ezzel jelezve hogy arra ne menjek omg. Dead city is csalódás mert mikor elõször jártunk ott az nagyon jó volt, hangulatos... erre beteszik még egyszer ugyan azt a pályát csak most vissza fele kell haladni de legalább 100%-ban ugyan azon az útvonalon egy apró kitérõvel meg fûszerezve. Az meg mi?? A forgó növényzet meg komikus egy ilyen játékban. Hagyán hogy a fû forog de még a kisebb fa szerûség is.
Általában mikor végigjátszok egy játékot (fps, tps, rpg stb) akkor legalább egy dolgot ki tudok ragadni belõle kapásból ami jó volt benne és más játékban nem igen találhatóak meg. Ezért lesz minden játék kicsit egyedi, más mint a többi. Ragebõl nem tudok így semmit kiemelni mert mindent láttunk már máshol.
Szóval sztem egyszer játszhatós game.
Milyen hosszú a gém? Így 10 óra játékidõvel eléggé fele más érzéseim vannak. A lövöldözõs részek nagyon jók, dinamikusak és põrgõsek. De ez a rángatás ide oda a mappon rohadtúl idegesít. Kocsikázzak el a térkép másik felére hogy beszéljek valakivel, majd vissza, aztán megint át valahova a térkép másik felébe.... Idegesítõ, monoton és nem utolsó sorban nagyon "jól" megtöri a lendületes játékmenetet. Ráadásul az ellenfelek mindig ugyan ott jönnek elõ. Ha legalább 10X ekkora teljesen szabadon bejárható területrõl lenne szó, oké. De így, hogy van pár járat a sziklák közt és minden városhoz, fontos helyszínhez 1 útvonal vezet, marha gyenge. 18-adjára végigmenni ugyanazon a canyonon nem móka.
Eddig több idõt töltöttem négy keréken mint két lábon. Ha annyira kocsikázni szeretnék elõveszek egy autós gammát, én lõdözni akarok
ne forogjál olyan gyorsan, xbox controllerre tervezték.
Üdv! Nekem olyan problémám van (peccselve, driverfrissítve), hogy kameraforgatáskor utólag tölti be a textúrákat a játék. Forgok az egérrel, homályosan mutatja a képbe érkezõ dolgokat, aztán gyorsan átvillan élesebbre. Rohadt zavaró, azt olvastam ez elvileg csak ATI-knál fordul elõ (NVIDIA van nálam).
Tud valaki erre megoldást?
Köszönettel, Dreg
Patcheket felraktad, drivert frissítettél, szerintem nem, akkor meg ...
Én is kipróbálnám a coop-ot, aki játszana velem, s segítene megszerezni az achi-kat, vegyen fel steamen: nick: [HU] PWR
Köszi a gyors választ, még gondolkodom a vásárláson. Hétfõig még akciós a CD Galaxis-ban :)
Kellemes co-op epizódok. Már nem sokan játszanak vele, lévén történetorientált, így kicsi az újrajátszhatósági faktora (2-3x azért végig lehet rajta szaladni, mert hangulatos), így nem árt, ha van pajtásod. Mondjuk, ha úgy döntesz, hogy megveszed szólj, mert én is még csak az elsõ epizódot játszottam végig multiban.