(Eurogamer) Blueprintek és alkatrészek begyûjtésével automata, állványos géppuskákat és autókra szerelhetõ távirányítású bombákat készítünk. A célzóstabilizátor a számszeríjra való, plusz az a speckó nyíl, amivel kis idõre átvehetjük a meglõtt áldozat feletti irányítást, mielõtt felrobbantjuk. A mágnessel a póverápokat szívjuk kocsinkhoz. Wingstick a neve annak a háromhegyû bumerángnak, amit dobálhatunk. A multiplayer diszkrét, kétjátékos co-op lesz, konzolokon split-screennel és különválasztják a singleplayer játék megjelenésétõl. PC, Mac, PS3 és Xbox 360 platformokra készül a Rage: Kész lesz, amikor kész lesz idõponttal.
Azért lesz vacak a játék textúraminõsége, mert a dizájner úr, az újoncnak mondható Tim Willits úgy döntött, két nagyobb Wastelandra osztja a Rage-t. Ez a két rész nagyon macerásan osztható el csak 3 DVD-re. A két játékrész három darabra szétvágásának technikai problémái miatt jelenik meg csak 2 DVD-re a játék. Ennek duplán mi isszuk meg a levét. Egyrészt a grafikusoknak agyon kell tömöríteniük az id Tech 5 által lehetõvé tett "végtelen mennyiségû textúrákat". Másrészt joggal mondják majd a laikusok, hogy de hát ez az id Tech 5 nem is néz ki olyan jól, bööööööö!! Köszönjétek a rendezõnek! Augusztus 13-16-án rendezik meg a QuakeCon-t, Dallasban, mely során újabb Rage infókat hoznak nyilvánosságra.
a microsoft faszkodása miatt, ha Xboxon valami 2DVD-nél többön van (ejj, ma nem megy a magyar :D), az nagyon súlyos pénzeibe kerül a kiadónak. szóval kapgyák bé!
"A játék látványminõsége nagymértékben javul a DVD-k számának növekedésével! A DOOM 4 azonban már 3 DVD-n - vagy 1 db Blu-Ray diszken - jön, úgyhogy ne aggódjatok."
Egy FPS-nél nem lehet kárára, mivel alapvetõen is egy primitív mûfaj (gyk. nem kell 120 gomb a kezeléséhez.)
Aminél gondot okozhat a gémpad optimalizálás, az a nehézség. Én a COJ2 nyomom joyyal, és hardon tudok haladni simán. Szal bill-egérrel valszeg nagyon könnyû..
Mondjuk nem bánom, majd nyomom ezt is azzal, lassan kezdek rájönni, hogy jobb (nem hatékonyság, hanem élmény szempontjából)
Teljesen megértem õket, fejlesztõ lennék én is a konzolokra koncentrálnék elsõ sorban, de azért remélem ez nem lesz kárára a játék PC-s veriójának.
szerintem ez nem baj. fõleg úgy, hogy nyílt világ esz, miután végigvitted még elpöcsölhetsz annyit, amennyit csak akarsz
gondolom ezt arra értette, hogy a fõ-fõ-fõszál rövid, de annál velõsebb. én pl. a Fallout 3-at is pár nap alatt kipörgettem, mert a "fõ-fõ-fõszál" abban is nagyon jó, de nem volt kedvem minden utamba akadt paraszton segíteni, meg benézni minden kavics alá
a COD4 single is azért 90% fölötti mindenhol, mindenkinél, mert végig pörög, egy pillanatra sem áll le. az, hogy ez a pörgés 4-5 óránál tovább ilyen magas szinten, ennyire jó minõségben megmaradjon, szinte lehetetlen. persze a Rage nem "csõ-fps" lesz, ezért ez a szám megsokszorozódik a küldetések variálhatósága, bejárható terület, stb miatt
Akkor olyan 10-15 órás lesz majd kb?! Nem baj úgyis többször végigjátszos lesz mert ezzel a graffal egy ideig nem fogok betelni. Crysis meg elbújhat majd a Rage megjelenésétõl kezdve! Doom 4 -re leszek nagyon kíváncsi amit ennél szebbre terveznek.
Nagy engineháború lesz még itt.Majd jön az UE4 remélem az is üt majd mindent.
A játék hossza: Olyan hosszú, amilyenre szükség van annak érdekében, hogy fasza legyen. Mondta Tim Willits, kreatív vezetõ. "A doom3 túl hosszú volt. Minig is egy koncentrált, szórakoztató élményt akartunk nyújtani a játékosoknak."
Ha vége a fõküldetésnek lehet tovább boklászni meg hasonló!
Erõsödik a RAGE kampány. Fellõtték a játék elsõ tízer oldalát, ahol megtudhatjuk az elsõ ködös részleteket a fõhõsünkrõl. Úgy fest sikerült lezuhannunk egy repülõvel, de fogalmunk sincs hogyan és mikor történt az egész, egyáltalán milyen évet írunk épp. A repülõjegyünk szerint 2029. szeptember 13-án szálltunk fel.
Ezen a héten minden nap feltesznek valami nyalánkságot, tehát érdemes lesz naponta körbeszaglászni a szájtot.
brutál jó hangulata van. mondjuk alig van rajta valami, de az legalább nagyon jó :)
Rage az augusztusi Game Informerben!!!
A Game Informer augusztusban a Rage-et tûzi címlapra, ami azt jelenti, hogy vaskos információkötegre számíthatunk.
Az augusztusi Game Informerben a Rage kerül terítékre. A laptól megszokhatóan valószínûleg jó pár oldalon keresztül fogják tálalni a játékról szerzett információikat, kiegészítve sok-sok képpel. A játék az id munkáját dicséri és a hivatalos álláspont szerint egy FPS/racer játékra kell számítani. Megjelenni jövõ év második felében fog PC-re (Linux és Mac is), PS3-ra és Xbox360-ra.
Üdv most, hogy áll ez a "a többi verziót is csonkítjuk" dolog? igaz vagy még nem tudni? Nem örülnék ha a shitbox miatt mi is rosszat kapnánk.Id-nek maradnia kellett volna a pc-nél és nem lennének ilyen gondjai...
Az egy dolog de lemezrõl kerül rá a cucc.Mindegy megmondták xbox miatt kivesznek pár pályát azt ráfér dl lemezre majd!
(1UP) Elsõ alkalommal, mikor tárgyalásra került a Rage megatextúra technológia és idSoftwareék megemlítették, hogy X360-on kettõ egész darab DVD-n helyezik majd el a játékot, kérdõjelek merültek fel, hogy akkor mégis mennyire mega meg végtelen ez a sok textúra?
Tim Willits korrigrálni kényszerült emiatt korábbi kijelentését. Sajna nem kuncoghatunk a bakiján, mert a következmények eléggé gyászosak. Fõdizájner Úr beismerte, hogy nyirbálják a játékot ezerrel és a tervezett öt nagy helyszínbõl már csak kettõt tudnak beletenni az Xbox360 vérkevés tárolóhelye miatt. Az X360-on 6-8 GB helyük van kipakolászni a fájlokat. A PS3 már 25GB-ot kínál.
PC-n természetesen korlátlan az installálható játékméret. Ennek következtében fájó döntésre szánták el magukat: X360 méretére kell zsugorítsák a teljes játékot és ez a többi platformot is megcsonkítja textúraméretileg és mennyiségileg. Willits koma védekezett azzal, hogy a meghagyott két helyszínbe beleömlesztik a tervezett öt nagy pálya teljes anyagát, ám ez eléggé gyenge érv. Azért Megatexture a technológia, hogy öt nagy pályán keresztül gyönyörû, egyedi és változatos grafikákat láthassunk. Ehelyett most MegaZanza lesz.
A wasteland történetét kényszerültek megnyirbálni az X360 tárolókapacitás miatt, így képtelenség a "nagyobb" verziót kiadni PS3-ra és az "óriás" változatot PC-re, mert utóbbiak nem léteznek már az X360 régi DVD formátumának köszönhetõen.. (Köszönet: kismalacka hey hay!)
Az Austin Game fejlesztõi konferencián Tim Willits a Rage sztorijáról és technológiájáról beszélt. Elmondta, hogy a játékból kénytelenek bizonyos összetevõket eltávolítani, mert amíg PC-n korlátlan, PS3-on 25 GB, addig Xbox 360-on 6 - 8 GB szabad tárterület áll rendelkezésre a Rage számára.
A konferencián elhangzottak után nem sokkal Tim Willits "átírta" korábbi kijelentését. Ezek szerint nem az Xbox 360 a változtatások oka. Az id az elõzõ kijelentések ellenére tehát mégsem távolít el bizonyos részeket a játékból.
info: Cybergen
:]
Kösz hogy ilyeneket terjesztel rólam sötétbarom :)