Aki megvette eredetiben a játékot annak mi a véleménye a multiplayeres részrõl? Nagyon teszik a játék és ha jól megoldották az online küldetéseket akkor lehet beruházok rá :)
Na újra feltelepítettem. És lássanak csodát... A legújabb AMD driverekkel sem mûködik ez a hulladék! Ugyan úgy öt másodpercenként megáll. Közben pedig 60fps-sel megy. Faszomat belétek id! Hálát adok Istennek hogy megteremtette a torrentet, és hogy nem dobtam ki erre a kupac szemétre a pénzem.
Lehet amíg a Mass Effect 3-ra várok, addig újra feltelepítem ezt sza... khm... megjelenéskor botrányosan teljesítõ játékot.
Engem csakis a DLC érdekel. Ne vesszen már kárba egy ilyen jó tech és egy ennyi évet fejlesztett/várt mû végül egy nem túl sztoriorientált köntösben...
Anno, amikor kijött, még nem volt meg új karim, csak a 4670es. Elég sok gond volt vele. Most felraktam újra, immár az új VGAval... és full maxon (kivéve AA, ami csak x8) tökéletesen fut 60fpsel ÉS nincsen textúra popp. Semmi. Woohoo.
Eddig úgy néz ki lesz hozzá magyarítás! Nos akkor ebben az esetben adok neki majd még egy végigjátszást!
Egy kis problémába ütköztem. Felraktam a játékot indítom, menü megy minden, de az intro után kilépett(ami a játék elején van) Alkalmazás hibával. Újra indítom 1024-ben és elindult(de szaggatva). Kiléptem mert olvastam hogy ati kártyáknál léphet fel a probléma de nekem kínai volt szóval kisebb grafon indítottam hátha. Kisebb beállításoknál ismét alkalmazás hibával kilépett. Miért lehet ez?(Futnia kell rajta, megvan minden.) Valaki találkozott már ilyen problémával?
Azért téged kérdezlek, mert elég jól informált vagy Rage-el kapcsolatban. Nem tudod lesz, hozzá tartalmi patch, kiegészítõ tartalom is? Értem ez alatt, újabb nehézségi szint, helyszín, küldetés, stb..
Sajnos én sem,de a wikipédia ezt írja.Persze azt, hogy idõben betudja tölteni sok mindentõl is függhet.Remélem MerinW megmondja,hogy miért tölti be késleltetéssel a textúrákat, elvégre nagyon otthon van ebben a témában.
Nálam is ugyan ez a probléma, pedig már 12.1-es driverrel próbálkoztam! Sõt a grafikai beállításoknál minden variációt kipróbáltam, de nem jártam sikerrel!Benchmark-ja szerint Poor-Fair szint(14 MegaTextura/sec) között tud teljesíteni a rendszerem ami elég sovány.Az elsõ update-el max-ra volt állítva minden és tökéletesen futott a game.
Lehet, hogy a frissített megatexturának köszönhetõ, de a wikipédia szerint egy adott pályahoz tartozó textura elõre betöltõdik hiszem egy fáljba vannak mentve az egyes pályák textúrái,ez pedig kevesebb számolást jelent a cpu és a gpu számára ami a fogyasztásban is érzékelhetõ.
Javítsatok ki, ha esetleg hiányosságot véltek felfedezni mert ugyan nem vagyuk otthon nagyon a hasonló témákban, de próbálom megérteni hogy miért nem smakkolnak a dolgok.
Aki érdekel a páncélzat/skill kiválasztásakori mentés.
A 2. patchel amúgy egoldódnak a nagyobb problémák és a kisebb csúnya textúrák is élesebb/szebbek lettek, de még látszik 1-2 dolog, hogy elõtted töltõdik be. Másnál?
Passz. "kék halál; secondary processzorra hivatkozva". Az erre hivatkozó blue screen-re ezt a megoldást írja az Intel. AMD esetében millió oka lehet. Egyik mag meghalt, tuning miatt csinálja, valamelyik rendszer driver tesz keresztbe, stb.
Sétálj át ebbe a topikba és kérdezz ott. Ezúttal mellékeld majd a pontos konfgodat, bluescreen viewer eredményét, a rendszermeghajtók verzióját, stb.
OFF: AMD-hoz nincs chipset driver, csakis azokat tünteti fel amik kijöttek...az alaplap gyártó oldalán lehet lekapni drivert csak, ne mtudom mirõl beszélsz. Processzorhoz driver vagy mi, mert olyat még életemben nem hallottam, fõleg, hogy hasznát is venném.
Most csomagoltam ki az update2-öt és igen ez az 1.2-es patch! Nem tudtam annyit foglalkozni vele,de frissítettem vele a game-t és a videó beállításokon belül annyi változás történt, hogy van benne: -Anizotróp szûrés -GPU Transcode -Saját Benchmarkja
Jelen esetben 11.10-es driverrel próbálkoztam amivel update 1-el tökéletesen futott a játék az1.2-el viszont ismét késik a textúra betöltés,de a közeli textúrák minõsége jelentõsen javult!Az új ati driver-el lehet, hogy nem lesz probléma!
És a jegyzettömb leírás szerint az update2 tartalma:
RAGE 1.2 Patch Release Notes -------------------------------------------------------------------- This RAGE patch adds some new features and addresses various compatibility and performance issues.
New Functionality ------------------------ Texture Detail: Enabling Texture Detail will improve up-close texture quality by performing upsampling with adaptive sharpening. This does not update or increase the resolution of the base textures included with the game but improves the perceived resolution and crispness of textures. This is an intensive operation and is only recommended if you have a quad-core CPU or higher. Please disable this feature if you encounter poor performance, stability issues or are given a notification that the game has run out of memory after loading a map. The Texture Detail option can be found in the Settings -> Video Menu.
Transcode Benchmark: A new benchmark has been added that determines how quickly texture data can be translated from the compressed format on your hard drive to a format that can be used by your video card. The higher your score, the faster your PC is able to make higher detail texture data available. This is not a traditional benchmark that runs through a scene of the game and returns a min/max/average framerate based on hardware and video settings. Other than the GPU Transcode option, the score will not be affected by changing any video settings. The Transcode Benchmark option can be found in the Settings -> Video Menu.
Error Messaging: If you attempt to apply video settings on a system that is not capable of handling them, an error may come up stating that your system ran out of memory. You will be allowed to continue, however, it is recommended that you either reduce your video settings until this message no longer occurs or you will be asked to restart the game with lower video settings. If you ignore this error and continue playing without altering your settings you will likely encounter texture corruption and/or system instability.
Automatic Video Settings Fallbacks: When an advanced video setting fails to apply, the setting may be set back to a safe default. Anti-aliasing will fall back to NONE if the allocation of a multi-sampled FBO fails. Texture Cache will fall back to SMALL when the allocation of a large texture cache fails. Texture Detail will fall back to OFF when large page table allocations fail. On failure, these settings will automatically fall back to safe values without the need for user input.
Patch Changes / Fixes ----------------------------- - Fixed crash from potentially having stale transcode jobs in flight when switching between texture cache sizes. - Fixed crash from using SIMD optimized memcpy with a PBO pointer that is not 16-byte aligned. - Fixed GPU transcode option always turning off when restarting the game. - Fixed progression in Dead City where player could not advance through sliding door en route to the defibrillator upgrade. - Fixed CPU feature detection. - Fixed issues with launching MP by using double quotes around path name. - Fixed lack of texture detail on parts of the screen at high resolutions due to limited feedback analysis buffer. - Fixed thread stack space usage and freed up 700 MB of virtual address space. - Re-enabled UBOs. - Adjustments to default VDM values for balance.
Ui: remélem nem probléma, hogy ide írtam, csak itt nagyobb a forgalom!
Az 1.2-es patch-rõl tudnál egy linket adni mert néztem egyéb torrent oldalakon és vírusos volt? Illetve egy további kérdésem, hogy milyen méretû a fájl?
Lõttem pár képet 1.2-vel (Az új texture details opció bekapcsolva)
Ahogy lent is írják, nem kerültek bele magasabb felbontású textúrák, hanem effekttel élesíti õket egy algoritmus. Nem tökéletes, de talán megfelel azok számára akik emiatt pityeregnek. Engem eddig sem zavart a dolog, de ezt már kifejtettem. Nálam a patch-el és Catalyst 12.2 preview driver-el 1080p, vsync on, max beállítások mellett fix 60fps, semmi grafikai hiba.
RAGE 1.2 Patch Release Notes -------------------------------------------------------------------- This RAGE patch adds some new features and addresses various compatibility and performance issues.
New Functionality ------------------------ Texture Detail: Enabling Texture Detail will improve up-close texture quality by performing upsampling with adaptive sharpening. This does not update or increase the resolution of the base textures included with the game but improves the perceived resolution and crispness of textures. This is an intensive operation and is only recommended if you have a quad-core CPU or higher. Please disable this feature if you encounter poor performance, stability issues or are given a notification that the game has run out of memory after loading a map. The Texture Detail option can be found in the Settings -> Video Menu.
Transcode Benchmark: A new benchmark has been added that determines how quickly texture data can be translated from the compressed format on your hard drive to a format that can be used by your video card. The higher your score, the faster your PC is able to make higher detail texture data available. This is not a traditional benchmark that runs through a scene of the game and returns a min/max/average framerate based on hardware and video settings. Other than the GPU Transcode option, the score will not be affected by changing any video settings. The Transcode Benchmark option can be found in the Settings -> Video Menu.
Error Messaging: If you attempt to apply video settings on a system that is not capable of handling them, an error may come up stating that your system ran out of memory. You will be allowed to continue, however, it is recommended that you either reduce your video settings until this message no longer occurs or you will be asked to restart the game with lower video settings. If you ignore this error and continue playing without altering your settings you will likely encounter texture corruption and/or system instability.
Automatic Video Settings Fallbacks: When an advanced video setting fails to apply, the setting may be set back to a safe default. Anti-aliasing will fall back to NONE if the allocation of a multi-sampled FBO fails. Texture Cache will fall back to SMALL when the allocation of a large texture cache fails. Texture Detail will fall back to OFF when large page table allocations fail. On failure, these settings will automatically fall back to safe values without the need for user input.
Patch Changes / Fixes ----------------------------- - Fixed crash from potentially having stale transcode jobs in flight when switching between texture cache sizes. - Fixed crash from using SIMD optimized memcpy with a PBO pointer that is not 16-byte aligned. - Fixed GPU transcode option always turning off when restarting the game. - Fixed progression in Dead City where player could not advance through sliding door en route to the defibrillator upgrade. - Fixed CPU feature detection. - Fixed issues with launching MP by using double quotes around path name. - Fixed lack of texture detail on parts of the screen at high resolutions due to limited feedback analysis buffer. - Fixed thread stack space usage and freed up 700 MB of virtual address space. - Re-enabled UBOs. - Adjustments to default VDM values for balance.
Hát nem tudom szerintem hardon sem mondható nehéznek. Bár az kétségtelen ,hogy nem mindegy mire mivel lõ az ember.
Szerintem meg pont ez a zsenialis, hogy az adrenalin porgesben az osszhatas legyen meg. Normal fokozaton eleg durvak lettek a tuzparbajok, nemegyszer a dupla defibrilator se volt eleg pl (Gearheaded power plant) es kezdhettem egy korabbi mentestol. Nem tudom hogy easyben milyen, azt halottam konnyu es unalmas.
Megmondom oszinten engem cseppet sem zavart hogy pl Sakal tanyan a barlang falan a grafiti a felhomalyban nem volt tu elesre texturazva, de siman kifekudtem, hogy minden emberke akivel szobaaltam fotorealisztikusan nezett ki, a szemembe nezett nem at rajtam, a fejen levo tokfodo arnyekot vettet a teste tobbi reszere ha olyan volt a fenyforras a plafonon, es ezer aprosag, a felpucer csajok annyira jol neztek ki mint egy fenykepen egy igazi hus-ver ember. A fold, az eg es kismillio dolog gyonyoruen ki volt dolgozva, es az adrenalin froccsben- mint mondtam- marhara nem erdekelt hogy a barlangrajz nem HD felbontasban van.
Par hete elfustolt regi gep, az ujra mar win7 ment, es gondoltam teszek egy probat a Rage-el. Hihetetlen,siman telepul-indul-fut, high textura, anizo, antialiasing, es hat konkretan elso Dead city korben lefostam a bokamat a vizualis orgiatol. Ilyen nincs, ezt meg nem lattam sehol mashol, pedig megneztem par jatekot az evek alatt. Az a hangulat ami az audio+latvany az kifektetett. A tortenet is rendben van, a vege az nyitva maradt, lehet lessz majd egy tortenet ami nagyobb leptekben meseli el az uj vilag ebredeset. Normal fokozaton 11+ ora jatekido, csak fokuldetes vonalon, nagyon ott van. Korabban amig gyengebb gepen meg elindulni se akart, most annyira szepen futott, es igy mar egesz mas elmeny. Ha korabban en is csak huztam a szamat, hogy Carmack ide vagy oda ez mellenyulas, akkor most visszaszivom, o megcsinalta, a hiba az en keszulekemben volt.
üdv .. elakadtam a játékba :( a subway town-ba vagyok és az lenne a feledat hogy "see marshall in the resistance base" elvileg ugye ide ilyen léghajóval vagy mivel jöttem.. de azt nem találom:S
Én majd lehet betervezek rá, mikor olcsóbb lesz és hátha adnak még hozza valami DLC-t vagy valamit, majd írok ;)
Hali skacok megvettem én is de nemtudom melyik kóddal kell aktiválni mert van 3. Egy van az angol nyelvû zsebkönyvön,de azt irja hogy a Cshe kóddalaktiváljam ,de ott is van kettõ.
Ha valaki akar majd játszani velem akkor a steamen Pintyoo[HUN] vagyok
A Rage nevû játékban a Wasteland Legends játékmódban csatlakozna valaki hozzám?
Mert nemrég lett meg a játék PC -re és sajnos egyik haveromnak sincs meg és keresek valakit akivel végigtolhatnám.
A franc se tudja. Miket adott csak ki amiket nem fejlesztett a Bethesda?