Ezt nem gondoltam volna,STI marha sokat eszik.Biztos lehet vele óvatosan menni,de ki óvatoskodik egy olyan autóval?:D Szerinted nincsen más választás?Régi japán autók közül,amit viszonylag olcsón be lehet szerezni.
Hogyhogy,annyira megbízhatatlan?:O Igazából az örök álom az STI,de az lesz is majd,ha 1 évig szárazkenyeret eszek vízzel,akkor i:) De akkor te milyen autót ajánlasz ami 4kerekes,vagy hátsós,és utcára.Tehát ne egyen annyit,mint valami amerikai szarság:D
Na mondjuk azt nem gondoltam volna,hogy van bömös annyiért. Én majd elsõ kocsinak mindenképpen vagy hátsó,vagy 4 kerekeset akarok,namost sejtitek melyik az olcsóbb:D Lancia Delta Integrale nagy álom:-) Kár,hogy egyre kevesebb a hátsókerekes kocsi.
kinek mi a drága... 320-ast 100 körül kapni,hacsit nem :) van viszont a környéken egy régi hátsós starlet,komolyat megy vele a pilóta,bár a kocsi se gyenge :)de amúgy meg csapatni nemcsak hátsókerékkel lehet :)
lada az egyik legdrágább kocsi amatõrben :) széria ladával semmire nem mész,hacsaknem a krumpliföldön csapatásnál akarsz megállni,de nemhiszem :D Bmw olcsóbb,egy 320-al már el-el mehetsz keresztbe,és mire egy ladát egy sima 320-szintjére hozol... hajjaj,sok pénz. felszerelésnek elég legyen a sisak,nem a ruhától és a versenyzõcipõtõl leszel gyorsabb:)
ha rám hallgatsz,szabályzat hülyeség.az majd akkor számít,ha ott tartasz,hogy versenyenként 1 milliót bele tudsz tenni a dologba. de persze bennevan hogy kiesel az elsõ gyorson vmi miatt,és akkor ugrott a levesbe a pénz.amatõrök közt menj,ott is elég komoly mezõny van,mifelénk a VB-t megjárt Fischer Dani is csak szoros küzdelemmel nyert pár éve,tavaly pedig egy 1. osztályú A-s evo6 jött,mondjuk elverte a mezõnyt mint a szart,de nemvagyok benne biztos,hogy egy másik kocsival is ennyire nyert volna. Amatõrök közt ha lesz eredményed,(amihez szintén rengeteg pénz kell),akkor mehetsz feljebb,anélkül hogy ott tapasztalatod lenne,csak pénzkidobás. aztán feljebbmész,sok-sok szabály,minden sokkal drágább,mindenhol lehúznak,és rájössz,hogy nemisannyira akarsz te az Ob-n , vagy az Rte-be 57-dik lenni,mert nincs értelme :)
egyenlõre helyi szlalom kupákra gondoltam...csak h mit tudok. felszerelés? ruha, sisak, stb... BMW drága a pénztárcámnak, ami üres... Lada meg van 2is... szervíz csapat ingyé dolgozik :D
megszereztem a FIA/MNASZ szabályzatot, átolvasom, bemagolom. még utánna járok ennek annak...jövöre már szeretnék indulni az amatõrök között, és aztán feljebb lépni...BalázsÖcsi szintjére vagy legalább Bútor Robi szintjére :)
RBR-es magyar navigátor nem jó?:D Igaz néha balra kéne tartani,amikor azt mondja tarts jobbra,de nem baj:P Amúgy sok sikert a vezetéshez:) Majd írj élménybeszámolót.
ha te vezetsz akkor mégkönnyebb :P ez teljesen tõled függ,amit neked jelent az adott kanyar. ha neked kék-piros-sárga, a kanyarerõsség jelzõ,akkor az :D de általába a fokozatok, Sima jobb,aztán J1-J6-ig , a J5 a visszafordító, a J6 pedig amikor már aláfordulsz , pl hídról híd alá.
írni nemnehéz,azt írod amit a pilóta diktál,a lehetõ legrövidebben írd le,de úgy hogy azért vissza is bírd mondani :) aztán a neheze akkor van,mikor rázkódtok mint az õrült,de ne nézd el a sorokat(jó nagy betûkkel írj),tudd hogy hol jártok,milyen kanyar jön,milyen tempóval mondd , és mennyire elõre,ez pilótafüggõ.
Nem akarok okoskodni, de sztem ez kialakul a pilóta mellett:). Legalábbis én mentem volna haverommal Oroszlány-Pusztavám ralira navigálni, ha lett volna pénz.
csövezni ebben az értelemben csak az utasteret szokták. a futómûben a lengõkarok és gólyalábak meg vannak erõsítve,és a kasztnit sem árt a tornyoknál oldalirányba ill. hátrafelé megerõsíteni. nekem ez a kocsi 2 emberrel megvan 1,5 tonna,elég nagyot koppan leérkezésnél :(
Ladákról jut eszembe... valahol azt olvastam, hogy a VFTS cuccok elég drágák, és nagyon hamar el is kopnak (pár verseny), és cserélni kell õket, és hogy ennélfogva VFTS Ladát tartani végeredményben elég drága mulatság. Mennyi igaz ebbõl? (én sajnálom is szegény Ladákat, egy magasan pörgetett Lada motor szerintem szörnyen fájdalmas hangot ad ki magából, csupa visítás, kerepelés meg csattogás)
a verseny színvonalától függ,komolyabb amatõr rallyn, akármekkora király a sofõr sportlada nemsokra elég :)
Jó, csak tudod egy papír nélküli, rendszám nélküli, hétvégi dunapartra lesunnyogós,bolondozós, elsõ tanulgatós autónál fontos a feltûnésmentesség.Fõleg hogy sárga:D.
Sportdobot nem akarok rá tenni, mert akkor még feltûnõbb, az meg nekem rohadtul nem hiányzik:DD.Épp elég volt, amikor le-le szakadt a leömlõ után.Azért ilyenkor a kis ezerkettesnek is akkora trottyogós bömbölése van, ...hiábba no a robbanómotor, az robbanómotor:). Most a kuplung utánaállítás lesz soron, mert csúszik mint az istenbarma.Fater azt mondja, hogy utána lehet állítani, ha nincs nagyon elkopva a tárcsa.Majd hétvégén meglátjuk.Jah mer ugye meg közben tolom a jogsit, ezért csak hétvégén tudok kimenni továbbra is...
Sportdobról jut eszembe,az dob valamit a teljesítményen,ha a dobot úgy átfúrják,hogy át lehet rajta látni?Ha érted mit mondok.Mert úgy könyebben jön ki a gáz.Vagy akkor már a legmenõbb,ha oldalra ki van vezetve egy csõ az ajtó alá/mellé,mint hotrodoknál,és nincsen dob
Tök jó volt hétvégén újra autózni, 2 hét kimaradás után.Faszák az új gyertyák:D.
osztom a véleményed a külsõségekkel kapcsolatban,meg is látszik az autómon :D én baromira féltenék egy tiptopp külsejû kocsit,azt a pénzt inkább a többi részre költeném :) amúgy ez egy komoly gép,irónia nélkül tettem be,csak hogy ilyen is van :) EVO-kat ver Pécsen,mostanába elsõ helyezett :) Technikai adatokról csak annyit hogy erõs,300 lovas Bmw-vel én se félnék tõle,de még akkor is gyengébb kocsiban ülnék :D
Ezt az iróniát mire kell érteni? :) Hogy ez nem valami komoly járgány, mármint a profi rallihoz képest, és amatõrben még ez is komolynak számít? Vagy hogy ez nem látszik komolynak, de valójában elég figyelemreméltó ellenfél? (mondjuk én ránézésre nem ijednék meg, ha egy 300 lóerõs 4x4 BMW-t vezetnék :) )
Egyébként szép, igényesen megcsinált autónak látszik. Nem is gondolnám, hogy ezzel valaki poros, göröngyös, murvás terepeknek nekivág, ahol ezerféleképpen sérülhet az a szép fényezés. Egy esetleges borulásról nem is beszélve. Én biztos nem fordítanék ennyi idõt (vagy bármennyi idõt) a külsõségekre.
íme egy amatõr rallye-autó,a legkomolyabbak közül :)
igen,trélerezni kell,de akinek mûszakis versenyautója van,az se viszi lábon versenyre. WRC-k se jönnek szembe,pedig elméletileg használható utcán. verseny elõtt nem tesztelünk,itt az utcába lehet gurulgatni,de a léyneg a verseny elõtti edzésen dõl el,hogy mûködik-e a kocsi :)
Igen, sejtettem. Csak azért kérdezem, mert így viszont mindenhova utánfutón kell vinni, nem? Most nem a versenyekre gondolok, az világos, de pl. nem kell elvinni tesztelni idõnként, vagy versenyek elõtt, valami kihalt országútra, vagy erdei/mezei utakra?
a Delta elöl kapart,ott kapar még mostis,kb 100 lóerõ :) a hátsó hajtás nagyfíling,de nekem a Bmw összkerekes,igaz, 67-33% ba hátul hajt,szóval megy a segge eléggé :) de a deltát is be lehetett vágni keresztbe,hogy jobban menjen a kanyar... ;)
Meg gondolom a Delta az elöl kapart, nem?Vagy Integrale volt?...nekem nem annak tûnik.Azért a hátsó hajtást fílingben nehéz megverni, szóval jogos a BMW:).Fõleg hogy a tiéd összkerékhajtású:D!