hát engem 2 évente max 3 játék érdekel... :D Meg egyébként elorientálódtam mmo-k felé, most Anarchy online-hoz várom az új engine-t arra kíváncsi leszek... :D Meg sztem mmo a jövõ a játékok terén, meg így távlatokba gondolkodok, mer várom nagyon a world of darkness online-t ami úgylehet, h csak 3-4 év múlva lesz... :D De a jóoldala a dolognak, h addigra valszeg már melózni fogok, szal szüleimnek se kell rinyálni a havidíjért... :D Addig meg tolom a freeket.. XD
...vagy csak már nagyon régi az embernek a gépe. :) Én már azon a szinten vagyok, hogy az új játékokhoz hozzá se szagolok, ezért érdekelt volna most a Tenebrae. Na mind1, akad itt dolog bõven, nem csak játék. :)
Nm... Sajna a szabadidõ munkáknak ez a hátulütõje... :/ Az viszont szomorú, h sok olyan játék is van amiért pénzt kérnek, és rettentõ szarul van optimalizálva... jah és ilyen a legtöbb játék manapság...
Ez egy amatõr grafikai engine, nyilván 1 maximum 2-3 ember csinálta szabadidejében, ezért nincs megfelelõen optimalizálva, ezért hiába csúnyább mint a doom 3 simán lehet lassúbb...
Azért érdekelne, mert elég érdekes sebességgel fut nálam. Míg pl a Doom 3 fut 1280*1024-ba Ultra high-on 30-60 fps-sel, ez a Tenebrae 1024*768-ban new game után 12 fps-sel fogad alap helyzetben. :S Gondoltam volna kicsit szétnéznék a hivatalos oldalon, hátha van néhány trükk vagy patch.
Igaz, hogy itt a fórumba szerintem egy szó se volt róla, meg én se emléxem, meg a keresõ se talál, de viszont a google-ba sok találat van. Köszi szépen! :)
Nem sértõdök meg, ha valaki linkel Quake remake-t is. :) Régebben volt említve, hogy több gigányi textúra csomag, néhol ez is szebb, mint a Doom 3, meg ilyesmi.
Ezt én elhiszem, de nekem így jelen esetben ez 2008-as játék volt, mivel semmi korábbi emlék, tapasztalat nem volt vele kapcsolatban. Ebben az esetben én csak így tudom értékelni, nem tudom érthetõ-e. Számomra ez mindig is "bénább" játék marad, mint a Doom, mikor pedig ez teljesen nem így van.
Ez az útvonal keresõ rutin akkori kiforrási idõszakának köszönhetjük. Elhiheted, hogy akkoriban ennél csak butább M.I.-k voltak a játékokban! Carmack-ék pedig mindig más fejlesztõk elõtt jártak - ebben is... Egyébként, pont nekik, és a játékaiknak köszönhetjük, hogy a mai játékokban nem látni már ilyen bénázó ellenfeleket - csak az ultra gyorsan, xarul összedobott techdemoszerû hányadékokban, vagy a kiadói és/vagy rajongói nyomásra tesztelés (optimalizálás) elõtt kidobott játékokban... Pl.: Lost Planet [PCGuru.hu] -
Bizony. De nembaj, marad viszont a Doom, amin felnõttem. Azzal nem szenvedés a játék valamiért. :) Amúgy érdekes volt ez a Quake 2. Egyes ellenfeleknek nagyon idióta mozgásuk volt, meg sokszor van olyan, hogy ott állok elõtte, vele szembe pár méterre, és nem lát meg. Meg fut felém, és mintha láthatatlan fal lenne köztünk, csak fut elõre egy helyben. Nem beszélve arról, hogy sokszor ha meglátnak, nem egybõl lõnek, elkezdenek szarakodni, futni körbe körbe, beleakadva mindenbe...Egyszer egyik pályán úgy mentem végig, hogy idejük se volt rám lõni. Doom-ban ilyesmi nem igen van.
Teszt napom véget ért. :) Rajongóknak ajánlom ezt a tuningolt Quake 2-õt. Én, mint olyan, akit semmi emlék, élmény se fûz a játékhoz, nem nagyon találtam benne élvezetet még így, szinte Doom 3-as grafikával se. Ellenben nem tapasztaltam fagyásokat, jó ideig elvittem a játékot, fél délutánt rászántam, semmi probléma se volt vele. Csak annyi, hogy már az idõ teltével inkább csak szenvedés volt vele a játék, abszolút nincs számomra hangulata. :S
Free download managerrel csak letöltõdött elsõre. :P Sose használok többet Firefox-ot nagy fájlok töltésére. Amúgy ha jól sejtem ehhez is kell az alap Quake 2 ugye?
Majd szóljon már valaki, aki le tudta tölteni ezt a 356 megás fájlt, mert nekem máshonnan szedve is kb 220 megánál befejezi a Firefox. Most telepítek valami külön letöltõ programot.
Hát ez nem igaz, már harmadjára kezdem el a letöltést (Berserker@Q2 1.02), és mindig csak részben töltõdik le. És mintha ugyanott felyezné be mindíig a letöltést. Megpróbálom máshonnan szedni.
http://fps.maros.pri.ee/: BLOOD DARK FORCES DOOM 1, 2 DUKE 3D HERETIC HEXEN QUAKE 2 SHADOW WARRIOR THIEF 3 WOLFENSTEIN 3D
Na, értek mindent, de ma már a textúra pakkok már nem fognak letöltõdni, de holnap foglalkozok velük, és hétvégéig megpróbálok írni valamit a játékról. :)
Na, kutakodtam kicsit és rájöttem, hogy ez bizony fog még az én gépemen szaggatni ám. :D Itt láthattok részletezést a játékról, screenshotokat, amik eléggé Doom 3-as grafikai színvonalhoz közelítenek. Ha jól sejtem, akkor annyi a dolgunk, hogy letöltjük mondjuk innen a setup.exe-t (Berserker@Q2 1.02), majd azokat, amiket legelsõnek írtál (overrides.pk2, textures.pk2), és megcsinálni a 13 lépést.
Igen, én is meggondolatlanul ajánlottam: ugyanis a linkeket nem néztem meg, hanem azonnal adtam az oldal címét... A Total Conversions = Teljes Átalakítások. Ebbe a kategóriába - sajnos - a sima, hétköznapi [kisebb, nagyobb] módosítások is beletartoznak. A remade-ek és remake-ek nem mindig érhetõk tetten.
:O Nagyon szépen köszi ezeket. A Quake 2-õt ha van kedve valakinek valaki letesztelheti, hogy egyáltalán van-e gond a játékkal, fagy-e vagy ilyesmi. Mert ha vannak vele problémák, akkor nem foglalkozok vele.
Ezen a linken meg (http://www.totalconversions.com/) nem csak ilyen mod-ok vannak játékokhoz? Mert itt ilyen textúra pakkokkal, meg ilyesmivel nem találkoztam. Meg igazából a listában szereplõ "Duke Nukem Forever"-t sem értem, meg nálam az oldalon a bal oldali oszlopban sok, itt a listában említett játékok közül nem enged rákattintani egyik 4 menüpontra se (pl Quake 1-2, RtCW, HL, SW)
Itt található ezekhez konverzió: Duke Nukem 3d Shadow Warrior Max Payne Duke Nukem Forever (::) Half Life Unreal/Unreal Tournament Quake Quake II Quake III Return To Castle Wolfenstein
Ááááh egyszer tuti ki fog csak nemlesz akkora sláger, és inkább csak rajongók fogják venni, és vagy csalódnak, vagy kevesebb lesz a vártnál... Pont ettõl fél a 3DRealms, és ezért húzzák nyúzzák, mert régóta váratják az embereket, és minél többet akarnak kihozni a gémbõl, mert az idõ múlásával az elvárások is nõttek, és a feladatnak egyre nehezebb megfelelni... Legalább Duke Nukem Total Conversiont engedélyezhetnének a rajongóknak, h csináljanak valami gémhez, h addig is lefoglalják magukat... :/
Jah azt úgy képzelném el, ahogy GTA1-be tudod, választhattál várost, vagy egyszerre bejárhatnád az egészet és csinálhatnád mindenhol a küldetéseket... :D
Én ezeket látnám szívesen: Nox Clive Barker's Undying
last ninja-nak is van remake)))
ja meg Neverwinter alá Eye of Beholder mod, újra lehet játszani a kedvest jó grafikával (Õ volt számomra a nagy Õ)
amigásoknak jó hír hogy valaki elkezdte a Fate nevû rpg-t is modern grafikára átírni, de nem tom hogy haladnak vele
Fate - Gates of Dawn 3D - hét város, 12 többszintû labirintus, erdõk, mezõk, óceán 100 szigettel, hegyek, hajózható folyók több mint 10 000 ezer helyszínnel. - 600 különféle ellenfél. 32 karakterosztály, 11 faj, 200 féle varázslat. - Akár 4 csapat 28 emberrel. - Esõ zuhogás, hóvihar, hallani az ellenfél közeledõ lépéseit, a kígyók surrogását, a természet különféle zörejeit, stb… - Számos lehetõség minden szituációban. ( kiadható parancsok például: csók, fecsegés, hízelgés, tréfálkozás, éneklés, alamizsna osztás, stb…)
Lehetõségek a kalandozás során: Ha nincs egy karakteren elég ruha megfagyhat. Ha sok békés járókelõt fektetünk ki az ellenfeleink barátkozni fognak velünk és a végén a csapatba is felvehetjük õket. Kirabolhatjuk a törp pénzszállítókat akik a bankokba viszik a pénzt hajnalonként. Vicceket mesélhetünk!, stb..
Aki nem bírja ki a PC-s verzió megjelenését Letöltés Amiga és Atari ST gépekre. http://www.planetemu.net/
Ezt a smiley-t vegyétek úgy, hogy ott sincs, mert nem kell. :P
"a nagyobbfelbontás csak jobban elõhozza a geometria hiányosságát amit egy rosszabb textura mellett jobban kitölt az ember fantáziája" - Ez a mondat de tetszett. :O Mindíg is ilyet éreztem az ilyen felújításokban (én is leginkább a Wolf 3D esetében), de ez a megfogalmazás!... Az tényleg igaz amúgy, hogy az igényes felújításokhoz a legjobb módszer, ha játékfejlesztõk csinálják. Pl. Tomb Raider 1-nek milyen király remake változata készült már.
#141: A wolfos projekt, tényleg nagyon gáz, ebben egyet értünk :) Viszont a többiben nem igazán. Sokszor az ilyen amatõr modderek sokkal igényesebb munkát adnak ki a kezeik közül, mint jó pár programozó/grafikus/fejlesztõcsapat. A meg hogy elveszíti a hangulatát.. nos szerintem nem.
Valaki írta hogy pl a Resi4-el az a baj hogy világos. Ez a HDR mod miatt lehet, de ezt nem muszáj használni, kikapcsolható :)
HExenhez van olyan moci min a doom2-höz ha kell valakinek. (valahova ki is van nekem írva 1be, feltöltöm ha kell mert asszem nem nagy :) ) +D-s modellek, highres textúrák etc.
Hát nemistudom , már a többiek leirták. egyszerûen más.. Azért a jobb játékoknál a grafikus csapatot össszefogja valami konkrét elképzelés / vezetõgrafikus igy aztán egy egybefüggõ érzése lesz az egész dolognak amit ha ilyen ujratexturázásokkal megbontunk amiknek a 90% ilyen konkrét elképzelés nélkül születik csak az a lényeg hogy nagylegyen a textura meg látványos a különbség ott egyszerûen az amatõr csilivilihajhász érzés jelenik meg bármiféle hangulat helyett. Nem ilyenre találták ki ezeket a motorokat se, a nagyobbfelbontás csak jobban elõhozza a geometria hiányosságát amit egy rosszabb textura mellett jobban kitölt az ember fantáziája. a wolf kék labirintusfalait hiperrészletes kék téglafalként megcsinálni? mi a töknek mikor felette meg szürkeség van..ettõl most hihetõbb lesz vagy kulabb? másrészt nembirják felfogni a kedves szépitõk hogy nemkéne mindenre szinte hófehér specularmapot huzni.(amitõl fénylik minden mintha poliroznák)
Nos.... - Exploding Fist II (C=64)---> ez egy scrollozós karatézós kaland, nagyon odabaszott anno. - Last Ninja (C=64)---> sztem ezt mindenki ismeri - Imperium Galactica I (PC....ezt egy aniversary editionban tudnám elképzelni, hasonlóan a settlers II-höz) - Hexen (PC) - Super Cobra (MAME) - Scramble (MAME)
Igen, aztán mikor megszûnt a tárhelyem, resi4-es fórummá akartam alakítani, csak idõközben megsérült az adatbázis sajnos :) Oszt végülis hagytam a fenébe az egészet.