Huh, a minap a kezembe került egy ilyen gyöngyszem. Adtam haveromnak pár játékot kölcsön, õ meg hozott egy "Villámcsapás Hadmûvelet" nevû valamit (illetve hozott még Stalkert, de az már régen megvolt nekem, meg Alien VS Predator-t, ami meg Steam-es és nem tudtam beregisztrálta-e már mert akkor úgyse megy, ha meg nem akkor talán én a saját nevemre nem fogom. gondoltam). Úgyhogy maradt nekem a City csoda. Valami perverz kíváncsiság nyomán felraktam. Hát mit mondjak, érdekes. Elsõ küldetés, repülõn visznek, azt írja egy mezõn fogunk majd landolni/vagy találkozni valakivel már nem emlékszem. Erre elkezdik lõni a repülõt, na mondom biztos lezuhanunk. Töltés. Következõ kép, emberem bent van egy ház padlásán, se beszakadt tetõ, se semmi. Hogy kerültünk oda, ki tudja... Grafika, borzalmas mai szemmel, de fogjuk rá. De azt képzeljük el hogy ami a pályán van tereptárgy, MINDENBEN fennakadunk. Nincs olyan folyosó ahol ne akadnánk bele valamibe, a végére már simán, természetesen laza egér rántásokkal szakítottam ki a karaktert mindenhonnan annyira megszoktam. Meg azon röhögtem, utolsó pályákon kiírja feladatként/tanácsként hogy "ne ejts foglyokat, ez egy likvidáló akció" (vagy valami hasonlót). Hát mondom ne röhögtess, mért ha akarnék lehetne foglyokat ejteni? Hát eddig se lehetett b... meg. Szóval a minõség az szárnyal továbbra is. Bár nem tudom mikori ez a csoda. De az vicc hogy ezekbe a szutykokba alapban van magyar nyelv (jó hát nem sokat kell benne fordítani). De hát inkább egy minõségibe lenne fordítás mint 5 ilyenbe...
budget
Most volt szerencsém a Terrorist Takedown 2-höz. Megnevetettek vele a City-s kollegák, komolyan. :D Az még hagyján hogy a túszok helyben futnak, de hogy az ellenfelek még azt is megvárják míg újratöltök hát az no comment... és miközben lövöm õket csak vartyognak arabul. Ez a játék jobb mint a stand-up comedy.
"MI; ellenfelek nem tudnak dönteni, sok szituációban hogy mit is csináljanak. Sokszor beleütköznek egy végtelen döntési láncba pl. hogy: fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?... fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?..." Szóról szóra ugyanezt írták egy GS cikkben a crysisról :D
- grafika; elég sok CI játékban hagy némi kívánni valót maga után (értsd: bûnronda, a la Mortyr széria) errõl nem is kell különösebben szólni, mert a látvány magáért beszél
- fizika; bugos... vagy ha nem az, akkor egyszerûen nincs. falba ajtóba lógó testeken kívül is, egy csomó blõdség, pl. az anyagok egymással való kölcsönhatása tök irreális, a robbanások fizikája, meg úgy egészében véve a dolgok mûködése a játékban: xarr
- MI; ellenfelek nem tudnak dönteni, sok szituációban hogy mit is csináljanak. Sokszor beleütköznek egy végtelen döntési láncba pl. hogy: fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?... fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?... És ez megy egymás után. Te pedig csak annyit látsz, hogy az ellenfél totojázik, azaz nem csinál semmit, mert leragadt a szerencsétlen a hibás kódolás miatti döntésképtelenségben. Tanúsíthatom, hogy City-s játékoknál ez mindig elõfordul (freddyD tudna errõl még mesélni :P) De nem csak emiatt kuka az MI. Mert nem használja ki a csapatmunkát, a játék nyújtotta lehetõségeket, pl. a fedezéket és egymást sem veszik észre meg engem sem sokszor. Volt úgy, hogy a tára mellett 2 méterre lõttem le a katonát, a nekem háttal álló pedig csak cigizett tovább. Pff ff...
-Következetlen történet; A sztorijai a City-s gammáknak annyira homályosak, kivehetetlenek, mint egy sötét szobában bujkáló fekete macska. Köszönhetõ ez a illogikus történetvezetésnek, az értelmetlen több szálon futásnak, és a felesleges bonyolításoknak. Sokszor a sztori önmagának mond ellent, ahogy történnek benne a dolgok.
-Bugyuta küldetések; a City ezen a fronton is siralmasan teljesít. Elég csak a Mortyr összes részére gondolni, A Stalin Subway-re, vagy a Battlestrike-ra. Annyira nevetséges dolgokat kell csinálni, hogy pl. elmenni innen amoda és odaállni, különben nem mehetek tovább, vagy értelmetlen kerülõket tenni, mikor egyenes útvonalon is mehetnék... és mindig ugyanazokon a semmibõl elõbukkanó rosszfiúkon kell átgázolni, akik mindig megjelennek az útban, dehogy honnan jönnek nem tudom, biztos a pók szövi õket a sarokban.
-béna irányítás; ez is úgy bugos ahogy van, vagy nem lehet benne futni, vagy ha lehet is a futó mód egy gyorsabb gyalogló sebességével ér fel, és ezalatt az ellenfél úgyis leszed, hogy közben hugyozik...
-rosszul belõtt nehézségi fokok; kérlek szépen ez a City-s játékoknak akkora ismertetõ jegye, hogyha elé ültetnének egy játéknak és nem tudnám, hogy City-s, akkor is rájönnék abból, ahogyan a nehézségi szinteket megcsinálták. Az easy fokozat ami a legkönnyebb is olyan kemény mint más játékban a hard. Az ellenfél úgy leszívja a hp-d 1-2 lövéssel is, hogy öröm nézni. Medkit alig van elszórva, és akkor teljesítsd a pályát.
Szal, az itt leírtak mind személyes tapasztalat eredménye, úgyhogy sztem kétszer is gondold meg mit mondasz mielõtt az Infinity Ward, vagy a Treyarch beperel rágalmazás vádjával.
Nekem is van City-s játékom, de nem nagyon jön be egyik sem. Még amiben van is egy-két jó ficsör az összhatás elrontja. Nem hiszem h jó játék is ki fog kerülni a kezük közül.
CoD sorozatot a City készitette volna...áhhhhhhhhh
Nem semmi ami a weboldalukon van leírva a vállalati profilba. :DDDD Az elsõ bekeretezett részt olvassátok csak el... Azt mondják, high quality játékokat készítenek. Ehhe... Ki hitte volna? Most rohanok a boltba és még ha zárva van is feltöröm és elviszem az összes City-s játékot. :P
És alul meg kiderül hogy kb. 150 idióta felelõs ezekért a förmedvényekért.
témaindítót kérném leheljen életet a topikba
Tuti, merthogy õk nemcsak fejlesztõcsapat hanem játékkiadó is. Ami a kiadott játékaik között xar, az biztos az õ mûvük.
itthon a world racing 2-t is õk adták ki, az azért nem éppen a gagyi kategoria :)
Azért vannak sztem ennyire rákattanva erre a II. vh-s témára, mert lengyelek, és a nácik annak idején õket rohanták le elõször. Gondolom a fejlesztõk, nagyszülei nagyban szenvedõ alanyai voltak a háborúnak, és a City-sek most úgy gondolják, hogy emléket állítanak a témának. Bár ne tennék.
ez is olyan mint a filmeknél.....a legszarabb játékból is kihozzák a legjobb elõzetest.....de látszik már mindenki külön fogalomként kezeli a city-t :D
Amúgy a SAS-ban voltak jó pillanatok is. Meg volt egy régi sniperes játékuk, mármint azt hiszem õk csinálták, na az pl jó volt.
ezis elég "ütõs" trailer a játékokról de valóságban mindegyik szar :S
Naná, hogy van. A szülõk, akik a gyereknek keresnek "csak haggyon békén, megy a Josibarát a tévében" elfoglaltságot.
Egyébként szerintem a City Interactive olyan, mint a Tesco Gazdaságos: olcsón kínál majdnem olyan jót, mint a nagyok. A szoftverpiac sajnos (azért sajnos, mert ha azt írnám, hogy szerencsére, akkor "mocskos kalózpárti" lennék :) ) még mindig a fájlcserélõ-ingyenmindenrõl szól, tehát ebbe erõsen belebuktak.
Qrva komolynak láccik ez is. De ha valaki kipróbálja, inkább bevonul a legközelebbi fegyintézetbe egy csapat kigyurt b*zi közé, mintsem hogy tovább jáccon vele.
Aki a borítókat tervezi nagyon ügyes, mert szinte csak ezzel adják el a játékokat. Megragadja a figyelmet, a sok vérpityu - de még a nem vérpityu is - egybõl megveszi, hogy hûû de izombrutál überfaxa játék lehet ez, aztán elsõ pálya betölt: hát azért nem a legjobb, de ott van a szeren. Második pálya betölt: azért még átlag fps-nek elmegy sztem... Harmadik pálya betölt: áhh, mennyi ökörség van ebbe. Negyedik pálya betölt: A Sziti Interaktív-nak azt a jó ku...[sípszó] Ötödik pálya betölt...ene, ha még bírná idegekkel... Ezt csak azért írom le mert kb. így jártam vele én is. Egyre jobban elment tõle a kedvem, és azóta sem jött vissza.
Szal a játékélmény jó megközelítéssel olyan, mint Pesten az Üllõi úton 70-nel belemenni egy kátyuba: egy másodpercig izgalmas, de utána már csak szitkozódunk.
Vajon miért is szeretik ennyire ezt az "art" szót. art=mûvészet. Õk is mûvészek... a szarjátékoké.
szerintem azért nem mentek még csõdbe mert minden játékukat, legalábbis amit eddig láttam boltba 1 max 2000 forintért adják, a sok buta vásárló megveszi mert olcsó, meg gondolom hogyha a boltba 1000 forint akkor õk mennyiért adhatják el max 500 forintért
Megnéztem a sevenm oldalán, de fogalmam sincs. Igazából azt sem értem mit keres rajta az RTL logója. Lényeg a lényeg, nekik szerencsére semmi közük magához a játékhoz.
World of Goo?!? Azért ilyen jó játékokat ne nekik tulajdonítsunk már! A WoG-t a 2DBoy csinálta, akik valamelyik nagy játékfejlesztõ cégbõl váltak ki. A Winter Sport 2009 egész jól néz ki, fõleg amikor a képernyõn a "szél" hatására vonulnak a vízcseppek, de kb ennyi. Végigjátszottam pár sportágat, utána kuka.