A saját mapomon megpróbáltam kialakítani egy új végállomást, viszont egy elég érdekes hiba keletkezett! Nem bírom kikapcsolni a felhasznált út elemeken a forgalmat (már többször is végig kattingattam hogy "no unscheduled traffic" de ugyanúgy látok járműveket), ráadásul a leszállóhelynek beállított megálló kockát nem észleli az OMSI 2! Valami ott csúnyán félresiklott, azt viszont nagyon nem tudom hogy mi! Szerintetek?
Valószínűleg senkinél sincs ékezet a jelölőknél, mert a játék gyári karakterkészletében nincsenek ékezetes karakterek. A többit passzolom, a menetrendhez sok közöm nincs.
Nálatok is hiányoznak az ékezetes betűk a megálló jelölőkről? Vagy csak nálam nincs valami jól beállítva?
Lehetne városon belül kicsit több segédnyíl is, ugyanis konkrétan halvány fogalmam sincs hogy Márianosztrán merre kellene mennem bármelyik helyi járattal! Megkíséreltem az 1-est "teljesíteni" Kocsis tér és Autóbusz állomás között, de már azt sem tudom hogy az állomástól egyáltalán merre kellene haladnom! Bele se merek gondolni hogy helyközi járat esetén mennyire nagyon eltévednék...
Van egy elírás az egyik fájlban, amitől letérdel a pálya, bár ez se jött elő mindenkinél, szóval ¯\_(ツ)_/¯
Megnyitod a Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\Florian_UP\Keresztezodesek_by_Florian\7m_T_fuves.sco fájlt, odagörgetsz a 19-20-ik sorhoz, és a [collision_mesh] hivatkozásnál átírod az ott lévő fájl nevét 7m_T_fuves.o3d-re.
Elvileg megoldja, ha nem, akkor logfile. Utoljára szerkesztette: Routeres, 2019.08.17. 08:22:36
"Én személy szerint örülök neki, így a HOF-okkal való szenvedés nélkül lehet kedvedre táblát kirakni (pl. ugye ez Délpestnél elég nagy gond, ahol a 182-282E-hez nem tartozik két külön végállomás, így csak egyféle tábla állítható be a két viszonylathoz)." Ugyan már... A hof csupán a végállomásokat tartalmazza, járatszámot pedig te magad írhatsz ki ott helyben.
"Az első normális 415-öt, ami ki is lett adva, Harmat Márk csinálta, engedélyező van benne." Érdekes, én engedélyező gomb nélkül is ugyanúgy tudok ajtót nyitni utascseréhez...
Viszont most én is belefutottam valamibe, persze a saját mapomon. A probléma az hogy hozzáadtam egy új végállomást (még nem tudom hogy leminősítsem-e szimpla megállóvá vagy hagyjam) ami onnan indulva jó, viszont ha oda érkeznék akkor teljesen ignorálja az OMSI 2 a "megálló kockát" és egyáltalán nem reagál rá! Így egyáltalán nem akar utasmozgás lenni és amíg "üzemen kívüli" kiírást nem teszek a kijelzőre addig senki se mozdul meg, hiába állok oda! A megálló neve jól lett beállítva, már néztem. Szerintetek?
Sztem lekellett volna törölni a régi Börzsönyt a maps könyvtárból és aztán úgy bemásolni mindent a OMSI főkönyvtárába, mindent felülírva. Lehet hogy van egy fájl amit nem ír fel és régi fájl(ok) megléte miatt összeakad. Pl. Timetables fájlok a TData mappában. Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.08.16. 20:33:35
Na letöltöttem ezt a bizonyos Börzsönyt, ami ugye elvileg nem annyira népszerű, mint amennyire jó. Bemásoltam mindent, amit kellett hozzá, maptools lefut hiba nélkül, mégis a nagy fehérségen kívül semmit nem tölt be a pálya. Logfile-ban néhány textúra warning van csak, gondolom ennek nem kéne problémának lennie. Csak rámásoltam a régi Börzsönyre és felülírtam. Valaki nem tudja véletlenül, hogy mi lehet a nyűgje?
Úgy tűnik egyedül vagy, a többséget teljesen hidegen hagyja a retro mániám :D Én az 58-ast terveztem még többek között egyszer hozzárakni, de ha azt is hozzátenném a pályához (mondjuk a 11-es egy szakaszával), letérdelne a program szerintem. Mondjuk annyira nem nagy kunszt, ha egy vagy több map-en van rajta Budapest, szóval lehet egyszer egy külön pályán megcsinálom.
Amúgy a németekről jobb nem is mondani semmit. A szavazásokon a mai napig nem tudom túltenni magam (ugye a németek megszavazták, hogy inkább előbb legyen IBIS, mint Berlin pálya, híd/alagút építési lehetőség...stb), és amilyen minőségben készül bármi a német közösségnél is, az is borzalmas.
Egyébként futottam pár karikát a pályádon, és szét adom ezt a retro Budapest témát, titkon remélve, hogy valaki összerakja az egykori 51-es vilit is, csak mert az ott zakatolt nem messze tőlem, de ez a game jelen állapotában kb. játszhatatlan nálam. Volt 20-30 fps-em az egész mapon, és még nincs beépítve, nincs AI, nincsenek utasok, a fejlesztők meg mintha tudomást sem akarnának venni az egészről. Ez így eléggé off-putting. Pláne amikor Jürgen bekommenteli, hogy az ő Paks II-jén biza akár (!) az 50-60 fps-t is hozza a játék, arra bezzeg nyomják a like-ot és megköszönik a pozitív hozzászólást...
Én személyszerint akkor léptem inaktivitásba úgy nagyjából mindennel kapcsolatban, amikor felvettek a metróhoz, azelőtt csinálgattam még ezt-azt, többek között Pádár Martinnal elkezdtünk egy új, szép, hibáktól mentes futárt, ami szkriptileg nagyjából készen is van, de nehezen tudom magam rávenni hogy a maradék kicsit még megcsináljam. Emellett besegítek a TheCreators ARC projektjébe, és még van a műhelyben ez-az. Ha van egy kis szabadidőm, akkor inkább foglalkozom a Metrostroi-val, azon belül is (a készítőkkel) cuccoljuk be a magyar vonatokat és az AVR-t a játékba, meg mostanság kicsit játszom is, a magyar utasításrendszernek megfelelő jelzőket dobálom le, hogy jobban megmaradjon, stb stb.
Mivel én ex programozó létemre kódolásban vagyok otthon, addig nem tudok mit LOTUShoz alkotni, amíg nincs mihez. A FUTÁR-t pedig minden más (például menetrend) hiányában értelme sincs még elkezdeni.
A LOTUS még minimum 3-4 év, mire teljesen elkészül, akkor biztos, hogy "nagy durranás" lesz. De amíg az emberek annyit látnak, hogy egy kezdetleges villamossal lehet körözni egy kis pályán, addig nem fog vele senki foglalkozni.
IRL engem se zavar a FUTÁR, jó hogy meg lehet nézni ténylegesen hol jár a busz, amire vársz...stb. De az a hiszti ami mindennapos szinte a FB-n, meg néha napján itt is, az borzalmas. Főleg amikor a nem működő FUTÁR modell van belehányva tök tájidegen járművekbe, a hátamon feláll a szőr.
Routeresre reagálva, szerintem sokat már nem számít milyen a közösség. Az egész OMSI-zás kb. kifújt, alig van aktív magyar készítő, alig készül bármi is (a kókányolt, árnyékra ráfestős festéseket nem veszem nyilván ide). Pár éve még pörgött a dolog, most már szinte semennyire sem. Ilyen formában annyira mindegy (szerintem), hogy egy fórumra, egy vagy kismillió FB csoportra oszlik a "közösség", hisz úgy se történik semmi sem. Jó volt amíg tartott, de ennyi volt. Én jobban sajnálom, hogy pl. a LOTUS-nál nem hogy kifújt, ki se alakult semmi se, szinte egyedül csinálok bármi kézzel fogható, nem összehányt magyar cuccokat. De úgy tűnik a villamosok/HÉV-ek még annyi embert se izgatnak mint a buszok (és hát azért az OMSI is egy elég réteg műfaj).
Menetrend nélkül nem valami élvezetes, ráadásul valahol azt olvastam, hogy a régebbi Börzsönyt le kéne hozzá törölni.
Azért kell letörölni, hogy ne akadjon össze az új pálya a régi menetrenddel. Vagy át is nevezheted a régi mappáját, akkor működik egymással párhuzamosan is a kettő. Elvileg.
A probléma szerintem nem az, hogy szar a közösség, hanem hogy nincs a közösségnek honnan informálódni.
Ez van, ha a Facebookra koncentrálódik az összes aktivitás, és ott is huszonöt különböző oldalra, csoportra szétszórva. A legszomorúbb, hogy abban az egy csoportban, amiben benne vagyok, az 1500 főből a legnagyobb jóindulattal is kb. 50 aktív. És szvsz. igény sincs nagyon közösségre, mert a legtöbben csak read only-ban azt lesik, hogy mikor jön már ki valami új. Segítségkérésre általában nem érkezik válasz, vagy valaki flegmán odakúrja, hogy a GoOgLe A bArÁtOd, és ezzel el van intézve. Ha valaki jön, mint zöldfülű, akkor elküldik melegebb éghajlatra, hogy mI Is íGy kEzDtÜk, De aZ ÉvEk aLaTt bElEtAnUlTuNk, NeHoGy mÁr mEgMuTaSsAm nEkEd aMiT TuDoK, mErT AkKoR NeKeD LeNnE KöNnYeBb.
Na most megfogtál, én ezt egyáltalán nem tudtam. A megjelenés híre is csak kb. 2-3 hete jutott el hozzám. A probléma szerintem nem az, hogy szar a közösség, hanem hogy nincs a közösségnek honnan informálódni. Itt a link, ha valaki keresné: https://drive.google.com/uc?export=download&id=1jWHsTJZbNpEZfwMWLBIbnBV7y72O-q5Y
@kem001 "A nemrég megjelent Börzsönyről 2 kezemen szerintem összelehetne számolni, hogy hány kép készült róla összesen." Menetrend nélkül nem valami élvezetes, ráadásul valahol azt olvastam, hogy a régebbi Börzsönyt le kéne hozzá törölni.
@Zsombor99 "Csupán azt hiányolom hogy nincs "hagyományos" tábla is a buszokban amire az OMSI 2 tudna írni..." Én személy szerint örülök neki, így a HOF-okkal való szenvedés nélkül lehet kedvedre táblát kirakni (pl. ugye ez Délpestnél elég nagy gond, ahol a 182-282E-hez nem tartozik két külön végállomás, így csak egyféle tábla állítható be a két viszonylathoz).
@ikarusfan " Leginkább a FUTÁR hisztit elégítették ki ilyen-olyan minőségű henkölésekkel, modokkal." Maga a FUTÁR egyáltalán nem lett rossz, főleg a korábbi Omsicentereshez képest. (Igazából nekem tökmindegy, hogy egy buszban van-e futár vagy nincs, de ha van, akkor az OE-set használom szívesebben, tessék engem ezért nyugodtan lelőni) "(vagyis az OMSI-sban azt hiszem össznyitó meg záró inkább, bár nem emlékszem ezt anno hogy rakta bele a készítő)" Az első normális 415-öt, ami ki is lett adva, Harmat Márk csinálta, engedélyező van benne.
Legnagyobb baj, hogy ezekre van igény sajnos. A nemrég megjelent Börzsönyről 2 kezemen szerintem összelehetne számolni, hogy hány kép készült róla összesen. Azt meg továbbra sem fogom fel, hogy mire jó az, ha egymásnak ugranak, meg megutáltatják magukat a "modder-ek" az engedélyek miatt.
OE = OMSI Empire. Peti134 volt benne meg még pár ember. Leginkább a FUTÁR hisztit elégítették ki ilyen-olyan minőségű henkölésekkel, modokkal. Azon kívül átfestéseket csináltak, meg tán a JNG-s modot, amihez valahogy nagyon nem sikerült engedélyt kérni pár embertől, de kit érdekel.
A billentyűzet kezelésnek semmi köze a buszhoz. A triggerekhez azt állítasz be amit akarsz. Az más kérdés, hogy össze-vissza használják a változóneveket a készítők, ezért ami az egyik busznál első ajtó nyitó/záró, az másiknál a második (bus_doorfront1 meg ilyenek). De ettől még be lehet úgy állítani hogy működjö9n, hozzáteszem a 415-ben egyébként is engedélyező van (vagyis az OMSI-sban azt hiszem össznyitó meg záró inkább, bár nem emlékszem ezt anno hogy rakta bele a készítő).
Mi az az "OE" amit emlegetsz? Csupán azt hiányolom hogy nincs "hagyományos" tábla is a buszokban amire az OMSI 2 tudna írni... Valamint az Ikarus 415-nek lehetne picit jobb a billentyűzet kezelése, ugyanis a második ajtóhoz beállított gomb nyitja az elsőt, a többit pedig csak műszerfalról lehet egérrel (csak az elsőt vagy egyszerre az összeset)!
Bizony, ez a csapat elég kulturált munkát végez. Én az OE-n keresztül találtam rájuk. Most a PCC Citaro-t próbálgatom, egyelőre az is nagyon tetszik, meg a PXZ-vel is elég sokat szoktam játszani. Akkor ha nem is a táblák miatt, de ezekszerint tényleg megérte beküldeni :D Azt hittem, itt már ismeritek a munkásságukat rég.
Ja, detto, bár én inkább az MAN csuklós miatt. :D Meg ezután leltem rá az Iveco Crossway-re is. Utóbbit még nem próbáltam, de a mod-olt oroszlán baromi jó (PXZ változat is szép lett, bár én nem annyira a festésekre élvezkedek, inkább a 4 ajtóssága miatt hiánypótló számomra, meg a bremenivel szemben ez nem vdo műszerfalas, szvsz jobban néz ki az MAN sajátja).
Gányoltam batch-ben egy ilyen táblamódosító izét a Harmat Márk-féle 260-ashoz illetve 280-ashoz. Gondoltam, beküldöm ide, ha már egy embernek is hasznos lesz magamon kívül, akkor már megérte :D A benne lévő táblák egy részét én csináltam, más részük meg innen származik, vagy az eredeti Harmat Márkos csomagban is benne volt. Nem vagyok se BKV-s alkalmazott, se táblabuzi, úgyhogy egyáltalán nem biztos, hogy pontosan ilyenek a táblák a való életben is. Ha valaki ebben kisegít, akkor megköszönöm. (7-zippel megnyitva a letöltött exét, ki lehet bányászni a táblák textúráit.) Win 7 (meg talán Vista) alatt a choice.exét hiányolhatja, azt innen tudod letölteni, bemásolod a system32-be és jó is vagy. >> Letöltés << És köszönöm annak az embernek (nem emlékszem a nevére) a Facebook-os OMSI-s csoportban, aki elkészített egy ehhez hasonló eszközt, tulajdonképpen az ő ötlete alapján készült ez is, csak a megvalósítás lett picit kulturáltabb.
Hát, a helyes hofot azt probléma nélkül be tudom tölteni, viszont hogy pontosan mikor mit írjak ki a kijelzőre/táblára az már kisebb probléma, ugyanis piszok könnyen el tudok tévedni a mapon, ráadásul egyik segédnyíl sem tartalmaz egy járatszámot sem! Szóval, kellene egy lehetőleg helyes térkép amely tartalmazza a map viszonylatait, amely alapján tudnék egyáltalán tájékozódni...
Ezen térkép alapján is próbáltam már navigálni, de az alap probléma az hogy a mapon a segédnyilak nem tartalmaznak járatszámot, valamint sajnos az sem mérvadó ami a megállókban ki van írva. Jók-e ezek a térképek (az alap) Berlin Spandau jelenlegi kiadásához? Sajnos ha a kijelző/tábla akár csak kicsit nem stimmel az adott megállóban megálló járat(ok)hoz akkor már senki se akar felszállni. Át lehet-e moddolni a mapot úgy hogy Óbudához hasonlóan kijelzőtől/táblától függetlenül jöjjenek az utasok?
Tud valaki egy normális vonaltérképet Berlin Spandau maphoz? Sose sikerül eltalálnom a szükséges járatszám+végállomás kombót, vagy ha legalább ritkán kis szakaszra sikerül is, akkor is végül prímán eltévedek!
Köszike. Alapból nem lehet tudni hogy honnan veszi azt a memóriát (sehol sincs feltűntetve), ezért nem tudtam hogy mennyit adhatok meg.
Routeres beállításaiból érdemes kiindulni. Amit meglehet adni textúra MB-ban, az a videokártyára vonatkozik. Ha van egy 2GB VRAM-os GPU-d, akkor nyugodtan írj oda 2048MB-ot. A többit ki kell kísérletezni, mi néz ki értelmesen, de nem szaggat még.
Általánosságban mennyi textúra memóriát érdemes beállítani?? Ugyanis mostanában problémák vannak (főleg Berlinben) hogy egyszer csak fokozatosan menet közben egyre több modell kifehéredik, végül (ha addig hagyom akkor) váratlanul eltűnik az egész map és leesek a semmibe, ezután pedig már csak az OMSI 2 bezárására van lehetőség! Valamelyik nap átelenőriztettem a játék fájljait és véletlenül resetelte a beállításaimat, sajnos azóta nem iagzán találok vissza...
Tudja-e valaki hogy a "Objektsammlung_LPO_V4-1_10_04_18-11" "# LPO" sceneryobjects csomaggal mi van? A táblákkal lenne gondom, ugyanis amelyik △ táblának ▽ kellene állnia az is felfelé áll és így fejen áll a textúrája, valamint amelyik téglalap alakú nyíl táblának balra kellene mutatnia az is jobbra mutat és fejen áll a textúrája! Továbbá olyan probléma is van hogy egyes szoftverek szerint tartalmaz a csomag kissé "túl hosszú" fájlmneveket is, emiatt néhány tábla nem működik. Szerintetek?
Óh, erről a verzióról nem is tudtam! Névre azonos, viszont mégsem az. Ha jól látom akkor itt minden tábla külön-külön van modellezve, amit meg én ismerek az csupán az alap formákat tartalmazza és egy "katalógus-képfájl" alapján kell sorszámmal textúrát választani. (Elnézést ha nem tudtam valamit jól...) Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.07.21. 00:56:46
Sziasztok! Valós pálya készítésénél mi a legcélszerűbb módja egy kereszteződés lámpaprogramjának rekreálására? Gondoltam, hogy kimegyek és leírogatom az időket meg a sorrendet, de érdekelne, hogy van-e valami hatékonyabb módszer. S ha már vannak lámpaprogramok. Hogyan lehet OMSI-ban hangolni a különböző csomópontok lámpáit?
"Nemolus verkehrsschilder"? A Leírás.pdf szerint az is szükséges hozzá. Innen le tudod tölteni. (Nem tudom elképzelni hogyan kereshettél rá úgy hogy ne találjad meg...)
Sziasztok. Ez a második nap, hogy szenvedek a Mosonmagyaróvár beüzemeltetésével. Eddig történtek:(omsi újratelepítése) Börzsöny, Dunántúl/javító, Tettau beszerezve. Most már oda eljutottam, hogy a Tesco-t látom a végállomáson. Nézegettem a Logfile-t is, de amiket ott hiányolt, nem igazán tudtam pótolni. "Nemolus verkehrsschilder" ezeket sem találtam meg interneten, bár ezt nem hiányolja. Emlékszem, anno egyszerűbben ment nekem ezek a probléma megoldások (talán). :D Esetleg, ha tudnátok segíteni... A logfile a következő:
91 15:58:13 - - Information: Date: 2019 0718, Time: 153251 92 15:58:18 - - Information: Fonts initialized 93 15:58:18 - - Information: Map created 94 15:58:18 - - Information: Map Global File loaded 95 15:58:18 - - Information: Registrations loaded 96 15:58:18 - - Information: Parked Cars loaded 97 15:58:18 - - Information: Map AILists loaded 98 15:58:18 - - Information: New Centerkachel set 99 15:58:18 - - Information: VarParents loaded 100 15:58:18 - - Information: Special Objects refreshed 101 15:58:18 - - Information: Object and Spline Matrices refreshed 102 15:58:23 - - Information: Map loaded 103 15:58:23 - - Warning: Trip "maps\Mosonmagyaróvár\TTData\Janossomorja-Movar.ttp" has neither a valid track (type 1) nor at least two busstops (type 2) and is invalid! 104 15:58:23 - - Warning: Line "maps\Mosonmagyaróvár\TTData\Helyi.ttl", tour HE1: Entry 29 begins before previous entry ends! 105 15:58:23 - - Information: Humans created 106 15:58:23 - - Information: Editor refreshed 107 15:58:23 - - Warning: Cloudtype "-1" could not be found! 108 15:58:23 - - Information: Weather loaded 109 15:58:23 - - Information: Map camera loaded 110 15:58:23 - - Information: maps\Mosonmagyaróvár\global.cfg map loaded! 111 15:58:25 - - Warning: Did not find texture file "VAROSNEV.tga"! 112 15:58:25 - - Warning: Did not find texture file "VAROSNEV.tga"! 113 15:58:25 - - Information: Refresh Tile: 9, maps\Mosonmagyaróvár\tile_-2_-2.map ... 114 15:58:25 - - Information: Refresh Tile: 17, maps\Mosonmagyaróvár\tile_-2_-1.map ... 115 15:58:26 - - Information: Refresh Tile: 3, maps\Mosonmagyaróvár\tile_-1_-2.map ... 116 15:58:26 - - Information: Refresh Tile: 10, maps\Mosonmagyaróvár\tile_-1_-1.map ... 117 15:58:27 - - Information: Refresh Tile: 11, maps\Mosonmagyaróvár\tile_-1_0.map ... 118 15:58:29 - - Warning: File Vehicles\BMW_520_F11\model\model_parked.cfg: texture filename Shadow_car.tga not found in mesh file Vehicles\BMW_520_F11\model\bhk.o3d! 119 15:58:30 - - Information: Refresh Tile: 12, maps\Mosonmagyaróvár\tile_-1_1.map ... 120 15:58:30 - - Information: Refresh Tile: 58, maps\Mosonmagyaróvár\tile_-1_2.map ... 121 15:58:31 - - Warning: Did not find texture file "text.bmp"! 122 15:58:31 - - Warning: Did not find texture file "text.bmp"! 123 15:58:31 - - Warning: Did not find texture file "text.bmp"! 124 15:58:31 - - Warning: Did not find texture file "text.bmp"! 125 15:58:31 - - Warning: File Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 2 - wielki\krzok.sco: texture filename Branches.png not found in mesh file Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 2 - wielki\model\krzok.o3d! 126 15:58:31 - - Warning: File Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 2 - duzy\krzok.sco: texture filename Branches.png not found in mesh file Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 2 - duzy\model\krzok.o3d! 127 15:58:32 - - Information: Refresh Tile: 2, maps\Mosonmagyaróvár\tile_0_-2.map ... 128 15:58:32 - - Warning: Did not find texture file "Splines\BS_ADDON_CreativeStreets\Gehwege\texture\BS_Gehweg_Allgemein1.bmp"! 129 15:58:33 - - Warning: Objektum nem található:Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\pad.sco, ha kiegészítő pályát töltesz be, kérjük olvasd el a mellékelt leírást, vagy keresd fel a pálya készítőjét. Ha alap pályát töltesz be (Spandau vagy Grundorf), kérjük javítsd meg az OMSI telepítését. 130 15:58:33 - - Error: The file "Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\pad.sco" could not be loaded! 131 15:58:33 - - Warning: Invalid Object: Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\pad.sco" 132 15:58:33 - - Warning: Objektum nem található:Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\pad.sco, ha kiegészítő pályát töltesz be, kérjük olvasd el a mellékelt leírást, vagy keresd fel a pálya készítőjét. Ha alap pályát töltesz be (Spandau vagy Grundorf), kérjük javítsd meg az OMSI telepítését. 133 15:58:33 - - Error: In map file "maps\Mosonmagyaróvár\tile_0_-1.map" there was an error in line 2980! 134 15:58:34 - - Warning: Did not find texture file "dummy_text.bmp"! 135 15:58:35 - - Information: Refresh Tile: 0, maps\Mosonmagyaróvár\tile_0_0.map ... 136 15:58:35 - - Warning: Did not find texture file "Steine_4.bmp"! 137 15:58:35 - - Warning: Did not find texture file "Steine_4.bmp"! 138 15:58:35 - - Warning: Did not find texture file "dachpappe.bmp"! 139 15:58:36 - - Warning: Did not find texture file "VAROSNEV.tga"! 140 15:58:36 - - Warning: Objektum nem található:Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Chrizzly92\windanlage_50_statisch.sco, ha kiegészítő pályát töltesz be, kérjük olvasd el a mellékelt leírást, vagy keresd fel a pálya készítőjét. Ha alap pályát töltesz be (Spandau vagy Grundorf), kérjük javítsd meg az OMSI telepítését. 141 15:58:36 - - Error: The file "Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Chrizzly92\windanlage_50_statisch.sco" could not be loaded! 142 15:58:36 - - Warning: Invalid Object: Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Chrizzly92\windanlage_50_statisch.sco" 143 15:58:36 - - Warning: Objektum nem található:Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Chrizzly92\windanlage_50_statisch.sco, ha kiegészítő pályát töltesz be, kérjük olvasd el a mellékelt leírást, vagy keresd fel a pálya készítőjét. Ha alap pályát töltesz be (Spandau vagy Grundorf), kérjük javítsd meg az OMSI telepítését. 144 15:58:36 - - Error: In map file "maps\Mosonmagyaróvár\tile_0_1.map" there was an error in line 2566! 145 15:58:36 - - Information: Refresh Tile: 29, maps\Mosonmagyaróvár\tile_0_2.map ... 146 15:58:36 - - Information: Refresh Tile: 14, maps\Mosonmagyaróvár\tile_1_-2.map ... 147 15:58:37 - - Information: Refresh Tile: 15, maps\Mosonmagyaróvár\tile_1_-1.map ... 148 15:58:38 - - Information: Refresh Tile: 16, maps\Mosonmagyaróvár\tile_1_0.map ... 149 15:58:38 - - Warning: Did not find texture file "Steine_4.bmp"! 150 15:58:38 - - Warning: Did not find texture file "Steine_1.bmp"! 151 15:58:38 - - Warning: Did not find texture file "Steine_4.bmp"! 152 15:58:38 - - Warning: Did not find texture file "dachpappe.bmp"! 153 15:58:38 - - Warning: Objektum nem található:Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Chrizzly92\windanlage_50_statisch.sco, ha kiegészítő pályát töltesz be, kérjük olvasd el a mellékelt leírást, vagy keresd fel a pálya készítőjét. Ha alap pályát töltesz be (Spandau vagy Grundorf), kérjük javítsd meg az OMSI telepítését. 154 15:58:38 - - Error: In map file "maps\Mosonmagyaróvár\tile_1_1.map" there was an error in line 1441! 155 15:58:38 - - Warning: File Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 1 - duzy\krzok.sco: texture filename Branches.png not found in mesh file Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 1 - duzy\model\krzok.o3d! 156 15:58:38 - - Information: Refresh Tile: 20, maps\Mosonmagyaróvár\tile_1_2.map ... 157 15:58:39 - - Information: Refresh Tile: 42, maps\Mosonmagyaróvár\tile_2_1.map ... 158 15:58:40 - - Information: Date: 2019 0718, Time: 153251 159 15:58:46 - - Information: Try placing random bus: 160 15:58:49 - - Warning: Did not find texture file "textfeld_thermo.tga"! 161 15:58:50 - - Warning: Did not find texture file "Drucker-Textfeld.tga"! 162 15:58:50 - - Warning: Did not find texture file "IBIS2-Textfeld.tga"! 163 15:58:50 - - Warning: Did not find texture file "IBIS2-Delay_min.tga"! 164 15:58:50 - - Warning: Did not find texture file "IBIS2-Delay_sec.tga"! 165 15:58:50 - - Warning: Did not find texture file "IBIS2-Delay_state.tga"! 166 15:58:51 - - Warning: Did not find texture file "temp.bmp"! 167 15:58:51 - - Warning: Did not find texture file "LCD-Innenanzeige.bmp"! 168 15:58:52 - - Warning: Did not find texture file "temp.bmp"! 169 15:58:52 - - Warning: Did not find texture file "D_wagennummer.tga"! 170 15:58:52 - - Warning: Did not find texture file "temp.bmp"! 171 15:58:53 - - Warning: Did not find texture file "D_kennzeichen.tga"! 172 15:58:53 - - Warning: Did not find texture file "D_wagennummer.tga"! 173 15:58:54 - - Warning: File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_EN92.cfg: texture filename dreck.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\EN92\EN92_wagenkasten_dreck.o3d! 174 15:58:54 - - Warning: File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_EN92.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\EN92\LOD_EN92_tuer_MV.o3d! 175 15:58:54 - - Warning: File vehicles\MAN_NL_NG\model\model_EN92.cfg: texture filename regen.tga not found in mesh file vehicles\MAN_NL_NG\model\EN92\LOD_EN92_tuer_MH.o3d! 176 15:58:54 - - Warning: Did not find texture file "D_Rad_v.bmp"! 177 15:59:04 - - Information: Traffic loaded 178 15:59:04 - - Information: Date: 2019 0718, Time: 153251 179 15:59:04 - - Information: Reset Passengers... 180 15:59:04 - - Information: Initialize Scheduled AI... 181 15:59:04 - - Information: Refresh All Vehicle Indices... 182 15:59:04 - - Warning: Direct3D-Device lost! 183 15:59:04 - - Information: Direct3D-Device resetted! 184 15:59:04 - - Information: Reset State Matrices... 185 15:59:04 - - Information: Start Tex Thread... 186 15:59:04 - - Information: Init Red Line... 187 15:59:04 - - Information: Set Initial Render States... 188 15:59:04 - - Information: Menu pos set 189 15:59:22 - - Warning: Did not find texture file "Kennz.bmp"! 190 15:59:23 - - Warning: Did not find texture file "Kennz.bmp"! 191 15:59:35 - - Warning: Did not find texture file "..\..\Anzeigen\Seitenschilder\Börzsöny\2.bmp"! 192 15:59:35 - - Warning: Did not find texture file "Linienlisten\Börzsöny_2_ANX.jpg"! 193 15:59:41 - - Information: Deativating TIR... 194 15:59:41 - - Information: TIR was not available 195 15:59:41 - - Information: Closing actual map... 196 15:59:41 - - Information: Actual map closed! 197 15:59:41 - - Information: OMSI is closing...
Azóta sikerült egyszer-kétszer elindítanom, viszont nem lehet tudni hogy melyik indítási kiísérletemnél lesz error hogy utána csak Feladatkezelővel zárhassam be. Az biztos hogy valami történt, azt viszont totálisan nem lehet tudni hogy mi...
A gyári Berlin-Spandaut zavarná az M&Z változat? Nekem nem volt gond egyikkel sem, pedig telepítve volt mindkettő. Utoljára szerkesztette: Edmond14, 2019.07.17. 20:26:18
Mióta feltettem a "Spandau Modern M&Z" mapot azóta nem tudom használni az eredeti "Berlin-Spandau" mapot mert hibát hibára halmoz!!! Legeslegtöbbször: ''engine_starter'' ist kein gültiger Integer-Wert. Mi a fene romolhatott el de nagyon???
Jobb ha ott inkább nem irogatok át semmit se hogy működőképes maradjon a map...
Megnéztem a "Berlin-Spandau" mappáját referenciának, és ott nincs semmi "WinterSnow" vagy "wintersnow_fall" mappa, pedig ott működik a téli időjárás... Úgyhogy így totálisan nem értem... Tehát a map mappájában hozzak létre egy mappát és abba a simával egyező néven tegyem be a télit?
(...) Pontosan!! Létrehoztam egy WinterSnow mappát a map mappájában és a havas textúrát belemásoltam "gras2.bmp" meg "gras2g.bmp" néven és így már működik!! Köszike... Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.07.16. 22:13:47
Hát ugye ez attól függ, mit használsz talaj textúrának. Ahol van a textúra, kell lennie egy WinterSnow (vagy talán wintersnow_fall) mappának, és ott, ugyanazzal a névvel kell szerepelnie a havas textúrának, mint a nem havas. Ugyanígy lehet tavaszi meg őszi (spring, fall mappák) textúrákat berakni (az alap textúrák alapból nyáriak, de ha nincs más helyettük, azok lesznek mindig).
Hogyan adhatnék "hó" réteget a mapomhoz? Kiválasztom a téli időjárást és kizárólag az utak lesznek havasak, a fű viszont továbbra is dús zöld...
"Mosonagyarovar Ev.templom" megállónál kérem felülvizsgálni a vasútállomás felől jövő forgalmat! Teljesen feleslegesen várakoznak a nagy semmi miatt mikor már mehetnének!
Akinek szintén nem akar betölteni se "Mosonmagyaróvár" se "Dunántúl", az itt a videó leírásából a javító patchot is töltse le Dunántúlhoz!!! Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.07.15. 15:47:52
Nem tudom betölteni a Mosonmagyaróvár mapot!!! Zugriffsverletzung bei Adresse 00624BAC in Modul 'Omsi.exe'. Schreiben von Adresse 00000004. (Mindig másik kódszámú hibát dob.) Mit raktam fel rosszul??? (A direkt ehhez felrakott Dunántúl map is csak üres skyboxot tölt be!) Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.07.15. 15:31:33
Van olyan spline (invis_street) ami technikailag csak path, mivel csak az editorban látható. Amúgy ha a közlekedési szabályokra rámész, mutatja a path-eket (de a view vagy nem tudom melyik menüpontban amúgy is be lehet pipálni, hogy rajzolja ki a path-eket is).
Amúgy nem viccből létezik az SDK, elég sok dologra, amire rákérdeztél itt, van benne válasz.
Spline fülre váltáskor nem mutatja a pathokat, pedig kifejezetten azokat akarnám rendbetenni. Ugye nem arra gondolsz hogy a "Complete to..." az spline-nal egészíti ki a hiányt a két pont között? Kifejezetten csupán path kellene.
Elárulnád hogy hol találok "Complete to..." fület? Mert ilyen fül nincs. "Splines" fül alján találtam egy olyan gombot, viszont az nem path-okkal foglalkozik hanem magával az úttal. És hogyan kerülhetek path összeillesztése "módba"? (Mapot azt jól berendezem, viszont a path az nekem valami "földön kívüli varázslat", vagyis az enyhén szólva nem megyen...)
Így van, viszont a számot ne vedd pontos ertéknek. Ha alacsonyat írsz be kevesen, ha feltűnően sokat (pl. 100), akkor valóazínűleg mindenki leszáll. Körülbelüli értékként kezeld.
Más: két path összeillesztésénél használd a Shift billenytűt, úgy elvileg automatikusan a megfelelő illesztésre ugrik. (bár ez sajnos nem mindig működik.
Ha két pathot akarsz összekötni, használd a "Complete to..." fület
Pontosan. [✓] List all used objects Öt másodperc alatt ki is listázta. Miután mindent kiválogattam a generált lista alapján, 5,99 GB-ra rúg a mapom bármiféle tömörítés nélkül! Hát igen, a random objektum használatnak is meg van a hátránya...
És megálló kockáknál csupán egyetlen "Leszálló utasok" paraméter-mező van! Így viszont csak pontos értéket tudok beállítani...
Hogyan állítsak be min és max értéket ha a leszállók számának csak egy beviteli mező áll rendelkezésre? (Tégy le egy megálló jelölő kockát és lásd te is...) Ok, ha meg vannak az objektumok akkor még az objektumokhoz tartozó textúrákat és kódokat is meg kell találni... Minnél jobban néz ki annál bonyolultabb az egész... Utoljára szerkesztette: Zsombor99, 2019.07.08. 00:46:25
Min és max értéket kell beállítani a megálló kockáknál. A felhasznált modelleket és mindent (OMSI 2-ben) úgy lehet lekérdezni, hogy a valamelyik menüpontban (FIle-on belül vagy ilyesmi) van olyan, hogy do with whole map, és ott van olyan jelölőnégyzet a felugró ablakban, hogy list all objects.
Be lehet-e állítani buszmegállónál hogy két mennyiség között véletlen számú leszállót generáljon? Vagy például Óbuda mapon is megállónként van beállítva a leszállók száma?
Végre ma teljesítettem a saját 100% fiktív mapomon az első sikeres teljes kört (oda+vissza) utasokkal!!! Jármű forgalom az nincs és a gyalogos forgalommal is vannak problémák (jobban illesztek ösze két modellt mint két path-ot)... A mapot odaadni sajnos nem tudom, mert totálisan teljes vegyességgel tartalmaz objektumokat a Sceneryobjects mappámból, így jeleneg "az egész mappám kell hozzá"... Szóval, van-e valami metódus arra vonatkozóan hogy egy map mellé kigyűjthessem a felhasznált objektumokat?
Köszi a visszajelzést, következő javításban javítva lesznek a hibák. :)
Nagyon jó pálya, a következő hibákat találtam benne: - Horváth Tanyánál nagyon lecsökken az FPS - Mosonmagyaróváron a körforgalmakba "beakadnak" az autók - Buszok belső kijelzője nem "lapozódik" (tehát Mosonmagyaróvár vasútállomás helyett csak Mosonmagyaróvárat mutat) - Bezenyén hiányoznak a megállóra "figyelmeztető" nyilak
Köszi szépen, már töltöm is lefelé! (Egy tipp: ha a drive.google.com/open?id=valami -t kicseréled drive.google.com/uc?id=valami&export=download -ra, direktlinket tudsz csinálni)
Ha hibát találsz benne, vagy van ötleted, írd meg a [email protected] email címre! Köszönöm!
Elég ígéretesnek tűnik a pálya, várom a megjelenését. ----------------------------- Véletlenül nem tudja valaki, hogy a CNG-s Citaro-ban hogyan tudom gombra rakni a csengőt? A KY_csengo nem jó. Gondolom, valami német dolgot kéne keresnem, csakhogy én meg úgy nem tudok. ----------------------------- Másik dolog, hogy az OE-s FUTÁR-om megint meghalt, egyik busznál sem ír ki semmit 0-s forgalminál (FUTÁR SDK-ban próbáltam módosítani őket, csak rosszabb lett a helyzet).
Sziasztok! A MAN Lion's City G (csuklós) buszhoz szeretnék BKK-festést leszedni, de csak a szólóhoz találtam. Létezik egyáltalán csuklóshoz ilyen? Tud valaki segíteni?
Balról jobbra haladva kell megadni a pontokat, így lesz összekötve. Ha valahol nincs semmi, akkor oda nem raktál a profilon belül pont-párt. Ha van, de fordítva, akkor a pontok sorrendjét kell megcserélni.
Sziasztok! Kérdésem az volna, hogy hogyan lehet olyan spline-t készíteni, aminek mindkét oldalán van látható textúra. (V alakú vizes árkot készítettem, de pont a belső fele átlátszó, amit látni kellene)
Huh, hát esetleg töltsd le Routeres beállításait, vagy Netregét innen Ha így sem jó, ajánlom az IOBit Driver Booster nevű programot, melyet megvenni itt, lekalózkodni pedig a google segítségével tudod (vagy írsz egy privátot és küldök linket) Ez a program rendberakja és naprakészen tartja az illesztőket, fényévekkel jobb, mint a Windows Update.
Örülök ha más nem tapasztal ilyent, akkor tényleg a készülékemben lesz a hiba.
@Peti134 Ezek az értékek mind be vannak kapcsolva nálam, nélkülük még ennyit se látnék, próbálgattam. Amit még elkövettem, hogy steam-en nyomtam egy "Játékfájlok épségének ellenőrzése" gombot, ott pár ezer fájt helyre rakott elvileg majd valamivel jobb lett, már többnyire eléri a fényszóró az aszfaltot. Hurrá :D Viszont sajnos helyenként még továbbra is eltűnik a fény... pl: itt refivel itt tompítottal