Mielõtt elkezdenéd törölgetni, uninstal/isntal procedúrát, szánj rá 10 percet, hogy lenyugodva kipróbáld a következõket: - a Game Booster-rel töredezettség-mentesíted csak az Omsi könytárát; - kitörlöd a logfile.txt-t, miután megnézted, hogy melyik az a jármû, pálya, vagy egyéb objekt, amire a legtöbb bejegyzést kreál.
"Gyorsabban" tölt be, valamint a kiiktatott hibás bejegyzéseket nem generálja újra, ezzel memóriát is "spórol"....
Minden, eddig már megvalósított, és kiadott változtatást bele lehet tenni: csak halkan súgom meg, hogy a bus-fájlnak semmi köze ezekhez scriptek, csak annyi, hogy a játék számára megmutatja elérési út-szinten a használandó osc, txt fájlokat. Amennyiben érzel magadban annyit, hogy "babrálj" vele, akkor - ha Total Commandert is használsz-, a Script mappában indíts el egy keresést a Bell szóra. Meglátod, hogy melyik az a fájl, amelyikben elõfordul, azokat megnyitva eléd tárul az igazság...
Sziasztok, van valakinek valami tippje hogy mi lehet a baja?? Most most szedtem le frissen az omsi.cz-rõl, be másoltam mindent, de ezt írja ki, + még egy pár dolgot hiányol, pedig a rar-ban nem volt semmi Sceneryobjects, csak a pálya mappája, egy ailists, meg egy hof fájl azt ennyi...
Valami gubanc az útvonallal van. Ha picit is értesz az Editorhoz, könnyû kijavítani. Amúgy észrevettétek már ezt a "There are is at least" szöveget... meglehetõsen érdekes angolsággal van megfogalmazva :D
Elõször is megfejtjük magát a szöveget: -egy ismeretlen pályaobjektum a 631 járat, HBF-tõl Sonzig-ig tartó útvonalon, amelyre a menetrend 47-dik sorában lett hivatkozva.
Másodszor, és szerintem a legfontosabb: -még ha nem is tudsz csehül, valahohy tessék értelmezni a letöltési linken kívûl a többi irományt. Ugyanis lehet benne utalás, hogy a készítõ mely elemek megléte esetén garantálja, hogy a pálya mûködni fog...
Megpróbáltam,beraktam mindegyik door.osc-be úgy ahogy a képen van,de nem lett jó :( Ugyanúgy csak gombnyomásra csörög :( De azért köszönöm a segítséget!
OFF: Komolyan mondom, hogy némelyiktek nélkül, nem tudnám, hogy mi lenne velünk, ha nem segítenétek.. Hatalmas köszönet eddigi, és további segítségetekért!
Gyors kérdés: az baj, hogy csak a gomb nyomva tartásáig szól a csengõ, vagy az, hogy billentyûrõl nem? Az elsõ felét a kérdésnek holnap ellenõrzöm, a másodiknál viszont adj hozzá új gombot a KY_bell utasításhoz...
Azt írtad, h a #20653 hsz-ben lévõ 2 matricát felteszed az ajtókra ha kapsz jó minõségû képet róluk. Nos én megrajzoltam õket (png, háttér nélküli), remélem hasznáhatóak és sikerül felraknod õket!
elsõ hsz-rész: igen valahogy sejtettem hogy ilyesmirõl lehet szó. Köszi
második hsz-rész: igen csak hogy az oldal készítõje nem tett oda semmilyen letöltõ linket ahonnan le tudnám szedni a kellõ objektumokat...
De kis keresés után az omsihu-n megtaláltam ugyan ezt a pályát, de ott már össze van szépen készítve minden ami kellhet. Így a gond remélem meg is oldódodóik.
Az a baj,hogy csak a nyomva tartásig szól. Nem úgy mint az ultimate verzióban ahol megnyomod,csörög és csak akkor áll le amikor minden ajtó becsukódott. Mint valójában. A gomb maga mûködik,mert kormányról nyomom.
Engem annyira nem zavar helyköziben, hogy nincs csengõ, mert a régebbi az Ikarusokon nem igazán használják a helyközi járatokon (pl 266-osokban gyárilag nem is volt), csak a ½modernebb½ buszokon használatos.
Valaki próbált már valamelyik pályán csak megadott festésû AI buszt beállítani? A Kispesten akarnám belõni, hogy csak BKV festésû buszok szaladgáljanak, mindent úgy írtam meg, ahogy kell, de betöltésnél megáll mindig a pálya és új pozíció betöltésénél... :( valakinek valami ötlet?
Én csinálnék másolatot a buszról, amit átneveznék valamire. Utána BKV festésre cserélném az összes festést. Majd a maps/Kispest/ailist-ben átírnám a buszokat arra a névre, amire átnevezted
Úgy próbáltad, hogy csak meghatározott számú azonosítót engedsz a reg-fájlban, majd a pálya hof-fájljában, a buszdepotban megadva a busztípust, az azonosítót, végül a színt?
A reg fájlban annyi van, amennyi, ahhoz nem nyúltam. Az ailistben mind 3 busz esetében csak 3-3 azonosítót adtam meg, a festéssel együtt, majd az aigroup_depot nevét megadtam a timetable fájlokban. Bad Kinzau-nál és a Bento Goncalves-nál is csak ennyit láttam, ugyan úgy megcsináltam a dolgokat, azok mennek, ez nem. :D
Nem tudja valaki hogy a SimpleStreets nevû addonnál mért kapok 5-6 hibaüzenetet? Rendesen managerrel telepítem, de akárhogy próbálkozom nem sikerül feltelepítenem normálisan és néhány út a pályán fehér (nincs rajta skin).
Sziasztok!Tudnátok segíteni?Mik kellenek a hoz,hogy saját Ai-járgányt készítsek azaz mikbõl kell állnia?
Hello a BKV-s 263-ason miért nincs hang nekem ???
Ikarus 263.00 v 0.8.7 magyar nyelvû GPS alapú utastájékoztató rendszer és hangosbemondás mod Letöltés Ahhoz, hogy a hangosbemondás is mûködjön, valamelyik busz Ansagen mappáját másold át a 263.00 Sound mappájába. A mod az Ikarus 263.00 v 0.7 beta hangokkal mûködik. Ha azt a modot nem telepítetted, akkor az Ikarus 263.00 v 0.7 beta Sound mappáját másold át az Omsi\Vehicles\Ikarus 263 mappába és írd felül a régit.
Neeeeem, ilyet nem játszunk. Ha felkerül a netre, akkor biztosan nem marad a fórum berkei közt... Nem kell még egy "kiszivárgott béta" botrány. Van így is elég a külföldieknek köszönhetõen...
Te komolyan hány éves vagy? 3? Talán 4? Fogd már fel, ez nem így megy, hogy "rakd már fel". Ellehet k*ssolni. Te tisztában vagy azzal, hogy milyen nehéz átrakni pár hangfelvételt, képet egy egy rakás modell fájlt összerakni egy jól mûködõ jármûvé? Nem 1 nap, és segítek, nem is 2. Hidd el, ha kijön valami, tele lesz a fórum képekkel és videókkal, dicséretekkel és köszönetekkel. Ha ezt nem tapasztalod, akkor ne kérdezz rá.
Sajnos nagyon elfoglalt a mai napom, ezért csak ennyire futotta: Még lehet, hogy összességében kicsinyíteni kell a matricákat, utána be kell lõni a helyét....
Ozimak: Az ígért ellenõrzést az ajtócsengõ ügyében el kell halasztanom, de pótolom...
Van már magyarul beszélõ IKARUS 263-as buszunk, ami nagyon jó hír.! Nem lehet megcsinálni hogy az utasok is magyarul beszéljenek rajta????
Sziasztok!Tudsz abban segíteni,hogy a De-ben a tárgyasztalon lévõ tárgyhoz hogyan lehetne közelebb vinni egy másik tárgyat amit valahol a messzeségben jelenit meg.Van rá valami mod?
Kutyafuttában: - kijelölöd a mozgatni kívánt objektet; - rajta jobb katt, gyorsmenüben Tools, és Move pivot parancs; - a tengelynyilakkal odaviszed a másik objekthez; - amennyiben ez a pozíció megfelel, megint jobb katt, tools, Bake pivot Geometry, és mented az adott objektet. A következõ megnyitáskor már középen lesz a pivot...
Meg lehet csak le kell fordítani a németet vagy angolt magyarra és újból fel venni és be rakni a másik helyére múltkor nézegetem de én nem értem németet se meg az angolt se :D
Komolyan mondom, feleslegesek a közlekedési táblák a játékba, egyszerûen az AI nem ad elsõbbséget... Ilyen hülyeségek miatt cseszem el a járatot...
Ha ennyire zavar, akkor két dolgot említek meg: - az AI jármûvek, de még a gyalogosok is, akkor "látnak, "érzékelnek", ha a sáv meghatározott pontján haladsz; (ha megnézed, akkor nem sávközépen haladnak, és Neked is meg kell próbálni így hajtani...) - a buszod building box-át, az y-tengely mentén meghosszabbítod: (ennek értelmét akkor fogod látni, ha az omsi.exe -debug sorral indítod a játékot, és a mozgásban lévõ jármûveket nézed: sebességük függvényében "nyúlik" ez a box...)
Úgy néz ki, hogy grafikai beállítással képzeld, hogy megint baj van.. Egyszerûen nem értem ezt.. Most beállítom 2008-asra, és semmit sem fogok módosítani rajta, aztán vagy jó lesz, vagy nem
Bocsi hogy egy ilyen láma kérdést fel teszek, de ezek a hangos utastájékoztatók mik is? :)
Olyan mintha bemondaná a következõ megállót egy hang, de ezt azért kétlem mert ugye ez busz függõ szokott lenni, nem pálya, így kizárt hogy ez. Szedtem már le ilyet, de nem tudtam rájönni mi ez.
Pálya, és busz függõ is: -kell lennie hangfájlnak a pályához; -a busznak a scriptjeibe be legyen építve a lehetõség, hogy meg is szólaltassa.
Egyébként manuális módban, léptetésre bemondja a következõ megálló nevét...