Citroen Bx, Mercedes 123, Merci Vito, Golf 1, Astra f, Fiesta és emellett vagy 15 benzines, 22 éves autós pályafutásomba sok belefér. Barátom frissen vásárolt Vitojába most kell turbót venni 250K ért . Hiába erõlködsz régi diesel zsákbamacska azt azért vették hogy járjanak vele. Ki tudja hányszor volt síkolva, hegesztve a hengerfej, ki tudja hány tulaj tekerte vissza az órát. Régi nekem 15 év körüli autót jelent csak a pontosítás végett! De látom mivel neked az van csak az a jó emberke vagy! Így hagyom is a vitát, mindenki vegyen azt amit szeretne és tetszik neki.
pont amiket felsoroltal meg egy komplett general lett benne eszkozolve 10K-val elott... gyerekek... nekem tetszik amugy!
-alafekudtem, vegigtapiztam... sehol az auton egy rohadas (allitolag sokat allt garazsban) -Kib konnyu... -full general miatt (elso feles tulmeret) megy mint a guzu, pedig szivo :) -es amin meglepodtem, hogy tenyleg el lehet benne ferni :)
szerintem meg a heten nezek autokat, de eddig ez a no1
És vidéken még mindig büszkén falja a kilométereket az öreg szívódízel. Nem tudom hányszor fordulhatott már át az 5 számjegyû kmhórája, de most megejtett a rokon egy vezérmûszíj cserét, és azóta állítólag megint repeszt :D
Az japán és nem francia. De tudod mit hiszek neked, mindenki vegyen 320E KM-es dieselt, jól jár! Volt egy 1.6 benzines Golf 2 esem 300E feletti kilométerrel, nem kellett olajat önteni bele csak ha cseréltem.
régi swiftbõl 96.10. utána 1.3-ast nézzél, városban szaladgálni tökéletes, fillérekbõl rendbe lehet rakni, aztán már csak tankolni kell, azt is szerényen, mielõtt megveszed, át kell nézni az alját, hogy rohad-e, ha nem, akkor nincs gond
Azért ezektõl az autóktól nem várható hogy évekig nem kell hozzányúlni. Talán annyi hogy olcsó hozzájuk minden. Benzinesnek olcsóbb a fenntartása és többet eszik, öreg diesel meg kényes mint a fene.
sajnos ezek benzinesek... ami nem nem lenne gond, de ezek tullepik az 5 lityos alomhatart boven... nagyon jo baratomnak van egy 2001 koruli sedan 1.6-os 109 lovas verzioja... de meg is eszi a 8 litert... ez nekem most horror... mostani kollega meg pont olyan motorizaltsagu lanost hajt, amiket linkeltel... o" is 8 korul jar, sooot neki sem uj mar ugye es neha lenyel 9-et is!... pedig nem bena a srac :) szinten horror...
nekem be kell fognom az 5 lityis fogyasztast... pugot kedden reggel megyek megnezem... korrektnek tunt igy telefonban... meglassuk!
Nagyapámnak volt egy 1.8-as szívódízel Fiestája 1992-es évjárat 2000-ben vette meg 800 ezer forintért, és 2008-ig használta, nos kb 200 ezer km-t ment vele, és csak annyi gond volt, hogy a szervót kellett volna cserélni, de ki lett szerelve, meg olajcsere volt 20 ezer km-ként, váltóolaj cserérõl nem tudok,de tökéletesen tette a dolgát, kuplung már a kocsi éelte vége felé elkopott, felengedett kuplunggal gáz nélkül is elindult.. :) Nos azért adta el, mivel a motor iszonyatosan rázta a kasztnit, esküszöm beültem mellé, alapjáraton kirázta az agyam a helyérõl ha az ülésnek hozzáért a fejem... Szörnyen idegsítõ volt, meg hangos, meg lomha is, noha mikor 2000 ben elmentünk egy próbakörrre, és kifordultunk gyorsan a fõútra, még végigkapartatta az egyes gangot, 2008-ra már nem volt ereje, motorgenerál esedékes lett volna, de megutálta az autót, mivel a sok hozzá nem értõ szerelõ lehúzott róla több százezer ft-ot, adagoló csere, motortartóbak csere, stb, és semmivel sem lett jobb, csak kókler munka volt, akkor még nem értettem hozzá, most már tudom, hogy érdemes lett volna egy bontott motort venni, és kicserélgetni az alkatrészeket, de inkább eladta 200k-ért.... És vett egy ignist 1 millióért, amivel azóta sincs semmi gond.
Nos ezzel most enm a dízelt akarom fikázni, hisz 8 évet szinte hiba nélkül elment...És ha normálisan lett volan szervizelve minõségi alkatrészekbõl még most is meglenne... Bár kicsit kezelésbe vettem volna.
Amúgy a mostani kocsimon Conti. Premium contact 2-es gumik vannak, tegnap néztem emg és 3Bar volt bennük, még télen felfújtattam 2,5 re hogy ne fogyasszon annyit (igen télen is nyári gumival jártam, és nem csúszott), gondolom a hõtágulás bekövetkezett, de nem votl gond mert keveset evett, városban olyan 5,5-6 litert ami kevesebb mint a katalógusadat. Így sem eszik sokkal többet csak nem gyorsul olyan dinamikusan,.
szerintem peugeottal jobban jársz... Ennyi idõs korában a swiftre is költeni kell, típushiba a féltengely kopása, gyakran kell cserélni, egy felújított szevódízel Peugeot ennyiért ajándék, elmegy több százezer km-t még, csak a színe csúnya, de ennyiért nm szabad nézni. Amúgy a Swift sem fogyasztana 5,5-6 liternél többet, és kicsit felszereltebb... Mivel már volt ilyen swiftem csak sedanba, és nem nyûgözött le, megpróbálkoznék a Peugeottal, és vennék rá alacsony gördülési ellenállású gumikat, amiket felfújnék 3 Bar-ra, és sose fékeznék, mindig úgy vezetnék, hogy ne kelljen megállni, és ha még is lassítani kell, utánna a lehetõ leglassabban gyorsítanék fel a legmagasabb fokozatban, és olyan 3-4 literes városi fogyasztással eljárnék.
lassan itt az ideje, hogy ujra vegyek valami lehetoleg nem bontoszokeveny autokat... max keret 350K (es ez mar tul is ment egy picit, szoval TENYLEG max.)
a lenyeg: ne kelljen hozzanyulni par evig... kasznija jo legyen, motorja szinten, rendben legyen a futomu stbstb... extrakat lesz*rom, mukodjon es rohadt keveset zabaljon... sajnos most igy a meret sem szamit... (184 cm/110 kg ... meg kell szoknom a kis autokat is)
ket jeloltem van igy hirtelen:
ha el is fog tunni a hirdetes, akkor is kivancsi vagyok a velemenyetekre, mert engem inkabb az erdekel, hogy mi az adott tipusban a pro-kontra esetleg...
egyertelmu, hogy fogyasztasa korrekt (es ha szerencsem van akkor a nyalat khmmm) :) ... a linkelt peldany meg ugy tunik motorikusan tokeletes allapotban van, mivel csontra felujitott, allitolag a kaszni is okes... felhivjam? vagy hagyjam a ki a franciat? :)
Kocahozzaertokent is tisztaban vagyok errol a tipusnal 1-2 dologrol... DE! mar csak a kerdes, hogy ilyen idosen eletben is franko legyen, nem csak a kepeken... kicsit most nekem dunakeszi messze van... de jo lenne ha lenne keszin ismerosom (valaki aki arra jar esetleg meg tudna nezni? :)
Es mik a velemenyek rola?Fogyasztas/biztonsag es karbantartas erdekelne.
Jah és 1999-es amit konkrétan néztem.
Sziasztok!
Ti milyen 3-as BMW-t vennétek 1 misi körül? A 318i-n gondolkoztam, de nem túl gyenge egy ekkora motor egy ilyen tömegû autóhoz?
valami japán autót vegyetek
G Astra van a családban, igaz 2 literes dízellel, de nincs vele sok baj pedig már lassan 300k-t ment. Ilyen feltételek mellett szerintem az lehet a legjobb választás, és itt is igaz hogy bármilyen autót is veszel, az állapota a legfontosabb, az fogja meghatározni hogy késõbb mennyit kell majd ráköltened.
kimondtad a kulcsszót megbízhatóak ja és valóban nem nagyon lehet majd jó áron eladni nem egy érték tartó autók de a srác nem hiszem, hogy elakarná adni puntója is megvan már 10 éve szóval tökéletes választás lenne neki de hát õ tudja
Suzukiról is azért tudok sok mindent, mert a párom is olyat használ, full extrás Swift, sose volt semmi baja, annyi, hogy pl. egy BMW-hez képest a minõségérzet egyenlõ a nullával.. :) De szerethetõ kis autó... Megtehetném, hogy vegyek neki egy új Beetlet amit nagyon szeretne, de nincs kedvem turbóhiba miatt szervízbe hordani, saját autómnak is azért választottam egy nagyköbcentis benzines szívó motoros autót, hogy ne legyen turbó, meg stb baja, autópályán is 2400-at forog, szóval elfut majd 500 ezerig legalább gond nélkül, na de eltértünk a tárgytól...
Suzuki Swifteket mindenképpen nézd meg személyesen is ha megbízható autót akarsz. Ha nem akarsz egy mezei változatba beleülni válasz egy GLX vagy GS modellt, abba benne van minden. De ha nem tetszik, és flancolni is akarsz kicsit, akkor nézd meg az Octavia/G Astra párost.-Mindkét típust gyártották 1.4-es motorral... (igaz ezek már régiek), ja és az Astra 1.2-es motorját felejtsd el, sok baj van vele. Ezekkel nincs hosszú távú tapasztalatom, de az Octavia sokkal kényelmesebb a Swiftnél, de ebbe az árkategóriában nem fogsz olyan felszerelt modellt kapni, mint a Swiftbõl. ezeket a Koreai kocsikat meg szerintem felejtsd el, lehet hogy megbízhatóak, de alig ismerik az emberek, megveszed, mikor eladod alig fog érni valamit, meg nem sok ember akarja majd megvenni. Na meg a tudat ugye, az ember nem azért dolgozott meg keményen azért az 1 misiért, hogy egy koreai minimálba veszkõdjön.
látszik ebböl is, hogy ennyit értek az autókhoz . Ezért kérdezem meg hogy hamár pénzt adok ki akkor mind kinézetre mind müszakilag pár évre megfeleljen az igényemnek mint a mostani kis puntóm. Már a 10. éve van nálam és a kötelezöen kopó alkatrészeken kivül nem kellett javitani mást 100k- tettem én is bele és 8 évesen vettem. Most is csak azért gondolkodtam el a cserén, hogy még kapjak érte legalább valamit amit a másikba be tudok számitattni és ne kerüljön majd többe a müszaki mint amit az autó érne.
nem azért mert nem hiszek vagy nem biznék a kinai márkákba,de azért valljuk meg , hogy más a megitélése a legtöbb embernek egy VW és egy kia között még akkor is ha az utóbbi sokkal ujjabb.
Egyébként ez a rio nem is olyan rossz, csak kár hogy a 2011es modell sokkal jobban tetszik ,de az meg még 2 milla felett van :(
borák 2001-02eseket lehet 1-1,2 millióért venni, ráadásul azok nem épp a megbízhatóágukról híresek szeritem sokat is kellene még ráköltened ráadásul 1,4 eseket írtál azok meg csak 75 lovasak lófing alfa 147esek meg 1,6osak a legkisebb motorok, nem akarj mazohista lenni:D:D:D
jó accentet vagy riot 2006-7eseket találsz már 800-900 ezerért nem kell félni azért mert koreaiak egyeltalán nem roszak, nincs nagy szervizigényük:) vagy ott a swift szintén megbízható, pörgõs kis 1,4as van benne 92 le,...
de ha nekem nem hiszel itt utána tudsz nézni a dolgoknak http://nepitelet.hu/autok/
Ezeknél esetleg egy kicsit öregebbe,de komolyabb márkák nem férnek bele az árba? (VW,alfa,skoda) Alfa147-et és oktáviát, Borát is láttam már hasonló árakon , természetesen nem 2005-6-os kiviteleket .
Ki milyen autót tudna ajánlani max 1misi környékén nagyon max 1,2-ig? Az elvárások : 4-5 ajtós Benzines max 1,4-es motor. Lehetöleg 5-6 éves autó és amivel kevés a baj ha rendesen karban van tartva.
Egy 18 éves Punto I-est szeretnék lecserélni valami komolyabbra.(nem erögépre vagy vagánykodni hanem családi autónak)
A hogyan oltsuk le a fórumozó nagyközönséget versenyre gondolsz? Jó várjuk ki a végét.
A v12 tDI-re tuti kell várnod pár hónapot, mivel ritka modell, és egyedileg fogják legyártani, de ha bemész a helyi Audi szalonba, pár perc alatt biztos megmondják mennyi a szállítási ideje ennek a modellnek, ha nem jó akkor kerestek más megoldást. De lehet nincs igazam, és pár hét alatt leszállítják, majd kiderül.
Hát, Mazdában tudnék segíteni, most van teljesen új modellünk, a CX-5, illetve hasonló kategóriában a CX-7. Ha készletrõl akarsz Audit venni, akkor érdemes a használtautó.hu-n megnézni, hátha van olyan kereskedõ, aki felrakta a szalonautóját és akkor lehet célirányosan azért menni.
Igen hitelre venné a cég és rám bízták a döntést mindenféle megkötés nélkül.Persze csak azok közül választhatok akikkel szerzõdésük van,ezért én ezt választottam:)
Ez kicsit bonyolult. Nálunk ha van a szalonban, pár nap alatt névre íratjuk és már lehet is vinni. Ha hitelre venné a céged, akkor meg kell várni a bank elfogadó nyilatkozatát, utána mehet a forgalomba helyezés és aztán lehet elvinni. Ha nincs készleten, akkor hetek, vagy akár hónapok is eltelhetnek, mire megjön, attól függ, hogy mit szeretnél. Ha leírod kicsit bõvebben, lehet, hogy tudok segíteni.
Nem tudom hova fordulhatnék a kérdésemmel,de remélem itt is tud valaki választ adni:)
Ha bemegyek egy autószalonba céges kocsit rendelni,arra kb. mennyit kell várni?Gondolom attól is függ,hogy van-e éppen a szalonban,de tételezzük föl,hogy nincs:) Vagy akár mind a két variációra érdekelne egy hozzávetõleges idõpont:)
Hello! Szerintetek milyen családi autót érdemes venni 800eFt körüli áron? Fõ szempontok az olcsó fenntartás(alkatrészek is) és a megbízhatóság lenne. Nézegetve a hirdetéseket ilyen árkategóriába francia autókon kívül fõleg Skoda fabia és Chevrolet Kalos-al találkoztam. Ezekrõl mik a vélemények?
köszi a tanácsokat, majd jövõ héten lehet elmegyek kipróbálni élõbe, ott úgy is kijön ha valami hibás.
ez az a megane, amit szervízbe kell vinni, ha kiég az elsõ lámpa izzó? :D
Az ilyen sportos autókkal az a legnagyobb baj hogy hamar széthajtják õket, úgyhogy nagyon nehéz olyat kifogni ami rendben lenne. Írják hogy magyarországi, akkor minek van rajta új rendszám? Ettõl függetlenül lehet hogy rendben van, de az is elõfordulhat hogy összecsukták, kivonták a forgalomból és most újra fut. Élõben meg kell nézni, ha komolyan érdekel akkor vigyél magaddal olyat aki ért hozzá és megmondja hogy mi a helyzet.
Kicsit olcsónak tûnik a tudásához képest, más hasonló autó nincs ilyen áron, meg tetszik is a kocsi, de félek, a francia kocsiktól...
Ford Fusionon tanultam meg vezetni... bivaly masszív és erõs strapa kocsi, utólag jöttem rá hogy nem csak azért volt számomra jó mert elsõ kocsi volt amit életemben elõször vezettem, hanem mert úgy eleve is jónak számít. Azóta pedig volt már pár kocsi alattam... tudom mirõl beszélek...
Autók 9 éves kor alatt Átlagos futásteljesítmény 111 000 kilométer (6000 kilométerrel kevesebb, mint a 2011-es jelentésben)
1. Porsche 911 6,9 (hibaszázalék, azaz a bevizsgált 8-9 éves Porsche 911-esek 6,9 százalékánál találtak jelentékeny hibát) (77 000 km átlagos futás mellett); 2. Toyota RAV4 10% (100 000 km) 3. Honda Jazz 10,7% (93 000 km) 4. Toyota Corolla 12,5% (101 000 km) 5. Toyota Yaris 13% (93 000 km) 6. Mazda MX-5 13,1% (78 000 km) 7. Ford Fusion 13,7% (89 000 km) 8. VW Golf IV 15,4% (115 000 km) 9. Honda CR-V 15,5% (104 000 km) 9. Toyota Avensis 15,5% (125 000 km)