Sajna elég kihalt itt a fórum,de ha lesz a HR-ből új verzió én biztosan letöltöm,jó lesz majd körözgetni a valődi hétvége előtt,már amennyiben elérhető lesz addig.De gondolom már készen is van :)
Hát nekem középen semmi ffb nincs , idegesítő ... Pedig ebben a szarban is van erő :)
Nem tudom, a Fana nem lötyög
Senki ? :)
No most megy minden, újratelepítettem.. azt mondjátok meg nekem hogy tudnám azt elérni, hogy ha csak egynesen megy az autó akkor ne lötyögjön langyosbuzin a kormány középen hanem valami ellenállása ott is legyen .. ?
no, most megy, elkapta ...
A devmód megy... Nem vagyok benne semmilyen bétában, de már új menüs cuccot látom csak .... Megpróbálom újból leszedni hátha ...Csak kipróbálnám a Cliót az új kormánnyal... :D Ha valaki tud valam iextra trükköt steames cucchoz az ossza már meg légyszi ...! THX ! :D
mi a trükk ? :)
gondoltam megnézem hol tart, kormányt stb beállítottam, aztán kilépett azóta el se indul.... WTF ?
Logikus lenne, hogy az rFactor2 legyen az alapja. Utoljára szerkesztette: Timbu, 2021.07.15. 20:25:44
Offline nem szoktam végignyomni, de online muszáj :)
Köszi a visszajelzést. Van aki végignyomja a felvezető kört? :) Azért raktam oda, mert nem akartam, hogy valaki egy kanyar közepén találja magát, ha átugorja a felvezető kört. Ez így valóban fura. Átrakom az utolsó kanyar elé az indulást, aztán azt is lehet majd tesztelni.
Shaderek nagy része már át van alakítva. Az eddig kiadott PBR-es pályák fű textúrái nem az igaziak. Nincs nagy választék. Túl sok munka az uj PBR-nek megfelelően átalakítani. Látványban meg nem ad annyival többet sztem. Majd megnézitek azt is...
Helló. köszi a fáradozást, jó a pálya. Most vasárnap ezen fogunk menni. Egy dolgot észrevettem. A repülőrajt fura nekem. Videó Elég messziről indulok az SC-hez képest.
Nah,csak egy játék újraindítás kellett,oké a kormány. És most nem rángat egyenesben (ha nem fogom a kormányt) mint ahogy azt újratelepítés előtt írtam.
Hát,mivel a múltkor egyébként is megfordult a fejemben,hogy újra telepítem a játékot,most megcsináltam. Mindenhonnan ki lett pucolva a játék pár napja,most hogy frissítés jött,telepítettem. Kb egy óra alatt. Letöltés,(1Gigabites net) majd játék indítás után a package-ek letöltése,(egynél falied-et írt,amit nem is értek) majd beállítások.... Nem látja a kormányt. Detect megvan,írja is hogy milyen kormány,de a beállításoknál (gáz,fék stb) meg sem mozdul a képernyőn semmi. Kilépés. WTF??????????
Gondolom ez valami tipikus hiba,hogy egyenes szakaszon elengedem a kormányt,akkor ráz jobbra-balra,legalábbis olvastam már valahol. Erre a megoldás? Sajnos az előbbi problémám sem akar javulni,lehet egy reinstall kellene. Fene tudja.
Nincs a driverben semmi feltolva. Ezért is írtam,hogy a játék beállításokban is amit tudtam lentebb vettem. FFB minimum torque az asszem gyári értéken van. FFB smoothing is 2. És akkor azt még midig nem tudom,a pov beállítás miért nem akar fel és le működni. Lehet jobb lenne inkább újra telepíteni a játékot? Amit gombot beállítok erre a célra,továbbra a bal tükröt állítja. Utoljára szerkesztette: SirDannyL, 2021.05.14. 19:42:37
nezd meg a kormanyod drivereben valamelyik damper effect nincs e feltolva, vagy a jateknal netan a min force. (utobbi nem biztos) Hat igen a palyabetoltes agyhalal, de masodikra mar gyorsabban tolti.
Segítsen valaki,üléspozíciót akarok beállítani,de a közelít-távolít működik,a fel és le nem. Mármint az autóban. Hiába állítom be az utóbbi kettőt,a bal tükröt állítja továbbra is. Mondjuk nem bánnám ha a régi magyarítást valaki frissítené Gyenge az angolom. Valahogy a ffb sem az igazi,amit gondoltam állítottam,a kormányszög már oké. De bírkózni kell a kormánnyal hogy forduljon. A kormány beállításaiban ki van kapcsolva a "középre igazítás" tehát elfordítás után nem akarja egyenesbe állítani. Ez oké. Valami szmúsz talán amit 2-re állítottam a játékban,de így sem jó. A pályabetöltés az idegeimre megy,legalább 2 perc. Ez miért jó? Utoljára szerkesztette: SirDannyL, 2021.05.13. 22:28:02
Szia Alex,
új bajnokságaink indulnak, ha van időd, kicseréled a fejléc képet erre?
Két hét múlva új bajnokságunk indul, a GT1 World Championship
Google street view alapjan probaltam reprodukalni a nem konvertalhato novenyzetet. Kodolt fajl, db onkent hivja meg a modelleket adott pontba, meretbe, forgatasba több ezer objektum. 3ds max-ba makroval lenne jo beolvasni, de ahhoz sem ertek. :) Eleg nehez igy eltalalni, hogy ne legyen belole egy esoerdo, de azert hasonlitson. Lod tavolsagokat ilyenkor csak minimalisan valtoztatom 250 meterenkent. Csak amennyi elegendo. Nem fogja befolyasolni a teljesitmenyt.
Belenezve egy onboard videoba, az elso esetnel vannak fak sokkal kozelebb is az ut jobb oldalan vegig, igy azokat potolva, el lehetne takarni az egyes esetet es jobban hasonlitana a valosagra. Ugyanugy a 2-es esetnel is vannak fak a tavoli domb es kozted igy azokat is potolva nem latszodna a masodik esetnel sem a kirajzolas. De ahogy gondolod, csak ne essen a performanciaja a felere ezek miatt :) 1-es
Igy talan egyertelmubb mit szerettem volna jelezni, ha nem szolj, akkor tenyleg csinalok majd videot :) - 1-es jelenseg piros vonalnal jar az auto a piros negyszoggel jelolt fakat ott kezdi kirajzolni(megjeleniteni) ugymond a szemed lattara a semmibol. Itt irtam, ha mar az elso kanyarnal kint lennenek, akkor tokeletes lenne. - 2-es a keknel ugyanez a sztori.Itt irtam, ha pl meg sem jelennenek meg ott a fak senkinek nem hianyoznanak.
Köszi a részletes infókat. Ha képekkel is szemléltetnéd egyszerűbb dolgom lenne. :) Jöhet privátba. Acc konvert miatt nincs felrakva. Guminyomok csak texturak ittott. Majd rakok képeket az új IBL shaderrel, Sokkal hangulatosabb lett. A célegyenes, elso, utolso kqnyar es a boxutca van meg. Az IBL-es mintavetel miatt pedig vilagosodott is kicsit. Kivetito van meg az utolso kanyar elott balra a foepulet mogott. Amire a nezok latnak ra. Tv kamerabol latszik.
Nagyon jo, szamomra osszkepre a legtobb rf-es mod palyanal magasan minosegibb erzese van az embernek. -Veletlen kiszurtam a fo epuleten van ket kivetito is, gondolom csak a vr miatt (ott sporolnak a szamolt kepponttal, ami ugysem latszik) nem tolti ki a kijelzot a kep, persze ez legyen az utolso a sorban, ha egyaltalan erdemes vele foglalkozni :) -Ami engem mindig zavarni szokott a jelenlegi grafikai beallitasokkal, amikor a celegyenes utan befordulok balra, kb ott 100m-re a feher vonalnal rajzolja ki azokat a fakat amik majd a kovetkezo jobbosban lesznek. Mivel a szemed elott tortenik igy picit zavaro, ezeket lehetne elobb kirajzolni 100 meterrel, hogy mar ott legyenek mikor a hosszu egyenesre rafordulok? -A masik ilyen ami talan meg szembeotlobb az elobb emlitett hosszu egyenes vegen kb a 100-as tablanal rajzolja ki a szembe levo tavoli dombon a fakat. Azokat meg igazabol eleg, ha mar kicsit kozelebb kanyarog az ember szerintem (felteve, ha lehet igy allitgatni) - Ami meg szembeotlo volt, a celegyenesben a rajtracsoknal a felgumizodas total egyformak es minden rajtracs elott van, ha kell ha nem. Oda egy kis valtozatossag elferne szerintem.
Jol emlekszem acc konverzio, ugye? (igy gondolom nem mehet fel a workshopba?)
Volt egy kis időm foglalkozni vele: Mount Panorama v0.90 IBL pálya shader folyamatban, már csak festegetni kell photoshop-ban az ideális iv, por helyeket
Nekem VR-ból nem léptett ki sosem, de szerencsére ha magát az Oculus app-ot bezártam, azzal záródott a játék is,
rF2-vel nem játszottam több éve. De hasonlókat produkál (néha) nekem a Richard Burns Rally. Elég régi játék, de mostanság fejlesztgetik, Fmod hangok, új menű stb. De ezekkel együtt néha instabil volt (most egy újabb plugin update-tel jobb). Nekem is csinált ilyet, hogy nem lépett ki rendesen, illetve, ha hiba történt, akkor a hibaüzenet után nem állt le rendesen és egy fehér képernyőt mutatott. Nem tudtam semmit felhozni, tök fehérség volt az egész. De a Win-gombra feljött a tálca és a startmenü. De egy feladatkezelőt sem lehetett felhozni... Csak a kijelentkezés vagy újraindítás segít, mert ilyenkor leállítja az RBR-t.
Csak nálam van olyan, hogy nem lép ki rendesen a játék? Szóval exit game, bejön egy rf2 logó és kész, ott marad. ctrl+alt+del, feldatkezelő, na erre fehérre vált a képernyő, de semmi nem történik. Gondoltam hagyok neki időt, elmegyek sz@rni (nem teljesen saját döntés volt, inkább muszáj), mikor visszajöttem még ugyanaz a fehér háttér volt. Csak a reset segített, újraindult a gép és annyi. Azért ez vicc kategória.
tyu, azt nem is olvastam, elsore nekem sem tunik jo hirnek ez a resze. Jelenleg az acc az egyetlen amivel "jatszom" pontosabban jatszanek, de nem birok szamomra megfelelo tempot kisajtolni belole vr-ben. Most, hogy ez a fejlesztok hanyagsaga, (ido penz hiany) vagy mas all a hatterben csak ok tudnak megmondani. Valahol az irtak, hogy az ac-2 vagy 3 vagy hivjak barhogy szoval a kovetkezo assetto, ismet sajat engine lesz, ha jol remlik. Az automobilista is elfut az igenyeimnek megfeleloen mar, szoval meg az az engine is jobb lenne talan. Bar akkor eltunne az egyedi latvanyvilag nagy resze szerintem, csak egy felig atskinezett valami lenne az rfactorbol kulcsinre.
Az Unreal engine-nek ha jól rémlik, az ACC esetében sem volt teljesen egyértelmű a sikere. Amennyibenbátállnak erre, és a cikk szerint így lesz, több ~vnyi fejlesztés megy a kukába, a DX11-re való átültetés, a material alapú modellezés, stb. + az ezekhez készített dev. cuccok, plugin-ok, stb. De nem gondolnám, hogy feltétlenül baj ez, legalább megmozgatja az állóvizet és egycsapásra megoldódnak olyan dolgok amikkel éveken keresztül szöszöltek. Lehet kellene egy új GUI is
Remelem kirugjak a fele lokotot es vegre kiaknazzak a lehetoseget ami rejlene ebben a jatekban.
Ja a heten mosolyt csalt az arcomra az LFS-re jott egy update :) Volt is par torok multis szerver tele idiotakkal, de ez mar tenyleg misztikum szamomra, hogy miert is foglalkoznak vele, persze nekem nem faj, sot igertek mindenfele jot is a jovoben... Viszont durvan meglepodtem, amit alapbol talan egyik sem tud, vagy nincs bekapcsolva, vr-ben beleneztem a visszapillantoba jo kozelrol es a fejem (bukosisak) koszont vissza benne, termeszetesen nezoszog fuggoen mukodik. Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.03.04. 11:50:28
Mostanában akartam jönni csapatni veletek, meg elindítani az rfactor2t először, de megijesztetek. Utoljára szerkesztette: pointer4, 2021.01.28. 19:13:34
Sajnos már nem lehet visszarakni régire, mert az egy előző verzió. Egyetértünk. Rendkívül gagyi, rossz felépítésű lett az új UI. Szebb? Lehet, de ki a faszt érdekel, a felület nekem arra kell hogy belépjek a pályára
Valami iszonyat gagyi es hasznalhatatlan ez az uj UI. Sajnos nem csak ennel a jateknal, inkabb mar a legtobb programnal van ez a kaosz, valahol a tapogatos telefonok megjelenese ota van ez a trend, hogy esz nelkul dobaljuk szet a kepernyon a dolgokat. Mondjuk itt azert az aranymalna dijat siman megnyerne az aki ezt osszehozta, mert szegyen es gyalaza, ahogy ez mukodik. Ahogy rakerestem, hogyan lehet visszaallitani a regire, mert hiaba nez ki szornyen mai szemmel, es hiaba az is ezer sebbol verzik, legalabb gyors es csinalja amit akarsz. (latom nem egyedul vagyok a problemammal, mindenki ekézi rendesen mi ez a formedveny, hogy mertek kiadni :) ) Utoljára szerkesztette: alma2, 2021.01.24. 20:51:03
rFactor2 új UI-jának javítása Cselt kollégától. Ajánlom
No megvettem a KartKraft-t is, szerintem kurva jó, azt a 9 eurót nagyon megéri. Jók a lézer szkennelt pályák, jó az FFB és a vezetési élmény is... a kicsit izmosabb go-kartok rendesen megizzasztanak, imádom! :)
Én is ezt mondtam :) Simán jobb, mint ami az rF2ben van. A lézeres pályák miatt gondolkodtam, hogy átkonvertálom a pályákat, de mivel az rF2-ben "senkit" nem érdekel a kart, így nem foglalkoztam vele.
Maradt Bathurst, amivel mostanság talán majd tudok egy kicsit foglalkozni.
A KartKraft-t vagy a Kart Racing Pro-t nyüstöli valaki?
Sose gondoltam volna, majd beteszem az rfactor forumba is, biztos ami biztos :) hogy szep lassan felno a feladathoz a reiza es a formula vee, amit az rfactorba pont a reiza fejlesztett, teljesen hasonlo karakterisztikaju lesz, foleg vezetesi elmenyre. Par honapja amikor probaltam valami iszonyat gagyi erzes volt az ams2-ben vezetni a vee-t rfactor utan, (ami nekem az etalon auto ott, ugy atad minden erzest, huplit, minden vacak kore kb reagalni kell) pont a lenyege veszett el, folyamatos gaz-fek jatek a kanyarban, az erzekenysege stb. a VIR palya mindket jatekba benne van, talan a north reszen nyomtam centire megegyeznek. Bar az auto gyorsabb az amsben egy picit, belul is maskepp nez ki (talan ujabb) de rohadtul atjon az erzes, amit az rfactorban kapsz. Persze nem annyira jegentancolos, (ams utan elinditva az rfactort, mar mar talan tulzasba is estek ott) de nagyon hasonloan viselkedik, pillantok alatt be lehet sokallni. Talan olyan mintha az almat hasonlitanam a kortehez, nem tudnek valasztani melyik a jobb, de vegre kimondhatom mindketto finom! szoval batran tegyetek egy probat az uj verzioval.(es mar a formulakat is (mar amelyiket porobaltam jo elmeny vezetni, pont par het assettos formulazas utan, amit sose szoktam, azt kell, hogy mondjam, itt is elmeny mar. Mas elmeny, de ugyanugy vegre jo! pedig de utaltam itt (ams2) ezeket az autokat. Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.12.12. 23:17:54
itt minden van https://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=2311612614
köszi, az elsőben lenne az outer track, de a második és harmadik jó nekem, egyedul menni ott is lehet a külsőn. Hogy lehet ezeket megtalálni? A pályaneveket át lehet-e írni hogy egyből Bahrain-ként legyen a listában?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=748075241 vagy https://drive.google.com/file/d/0B77f-Tf-mqItOEo4cEVLRkJ1RE0/view vagy https://www.dropbox.com/s/i23ro88hiqnrmzl/SRHF1_Bahrain.rfcmp?dl=0
a vr overlayt nekem sikerult kipakolnom, de rohadt macera az egesz. (most, hoyg konkretan car radar szeru cucc is volt-e nem is emlekeszem) Van ez a teljesen haszontalan "auto van melletted" , "meg mindig ott van" crewchief. Mondjuk vicces beszelgetni vele, sot mar ott is ki lehet pakolaszni vr overlay-re, dolgoka. Lehet ossze lehet kombinalni a car radar szeruekkel. De egy ido utan elment a kedvem ezzel szorakozni. Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.11.30. 11:18:20
Igen, de a gyári Nurburgring GP-n a rázókövek fele halott, pl. a 6os kanyar mindhárom rázóköve. De tényleg, hangja sincs ezeknek, itt nem a rumble flag hiányzik, hanem simák a kövek. 1.50 és 1.51 verziójú. Utoljára szerkesztette: Thread, 2020.10.25. 12:56:25
Nem mindenhol rázókő a rázókő. Pl Le Mans-ban néhány olyan van, ahol van egy kis beton csík, kicsit magasabb is mint a pálya, fel van festve rá a csík, de nincs meg az a lépcsőzése mint általában egy rázókőnek. Ezen a valóságban sincs a gumiknak hangja, és nem is ráz.
igen, az adott objektumoknak meg lehet adni ilyet, de a gyári pályákon gondolom ezek rendben vannak. mod pályákon meg a készítőn múlik, mit hogy csinál meg Utoljára szerkesztette: simcompany, 2020.10.19. 10:30:55
Bocs, ez kontroller, rumble effect, nem volt még idáig olyan hogy azt venném észre hogy erősebb-gyengébb az effekt, hanem az viszont van, ACban pl. Barcelonán volt, hogy némelyik kövön nincs rumble effekt. A legtöbb pályán minden rázókő jó. A rumble az lehet hogy egy külön paraméter a pályákban, nem a kő geometriája, csak egy flag, hogy ott rumble effect van kiadva? Csak egy következő pályaverzió oldhatná meg gondolom.