video és persze ott még több is van (bár nem sok) Most aki visszamegy az Age of Conan-ba játszani és elõfizet 3 hónapra az kap beta kulcsot a Secret World-höz
2 linknél van valami több is ? esetleg valami iromány?:) pl. tudok a játék készülésérõl, de azért ennél több infot is csepegtethettél volna ide:P
hát bocs hogy csak ennyi van róla...legalábbis nekem. de ha gondoljátok akkor lezárom és akkor nyitom meg amikor már megjelent.
Game infót pl nyugodtan betolhattad volna elsõ kommentbe magyarul rövidített változatban, ha nem akarsz mindent fordítani. Csak tanács, nem baszogatás.
Nos,a játék a Funcom gondozásában fog megjelenni de nem kell rögtön következtetéseket levonni,hiszen Ragnar Tørnquist (Dreamfall,The Longest Journey,Anarchy Online) és csapata fejleszti a játékot ami számomra bizakodásra ad okot. A játék az Age of Conan motorját fogja használni úgy hogy aki játszott a játékkal az tudhatja ha más nem is de az AOC grafikája lenyûgözõ.
A The Secret World napjainkban fog játszódni és erõteljesen Horror/Okkult mmorpg lesz.Akik ismerik a Call of Cthulhu,Kult,Beyond the Supernatural,World of Darkness világát azok tudják hogy kb milyen hangulatra számítsanak.
Kitérnék itt egy pillanatra...World of Darkness mmo is készül az Eve online brigád (CCP) gondozásában,na de wod nem most lesz úgy hogy visszatérek...
Tehát a játékban (TSW) lesz õsi mitológia,sötét rituálék,okkult rejtvények,elfeledett vallások,helyi legendák,démonok,vámpírok,lángoló pallosok és hatalmas rendek/titkos társaságok közötti összecsapások.
Itt ki is térnék a rendekre ugyanis 3 rend közül lesz lehetõségünk választani.Mind1ik rendnek más nagyvárosban lesz a székhelye. Templomosok:Õk testesítik meg a jót.Székhelyük London Illuminátusok:A Templomosok gonosz ellenségei.Székhelyük New York Sárkányok:Õk a Szürkék.Székhelyük Szöul Részletes magyar leírást itt találtok.Ebben a leírásban benne vannak a Titkos társaságok és hogy miért is fognak egymással harcolni. TSW
A játék 2010-ben fog megjelenni bár a legfrissebb infók szerint 2011-re fog csúszni a nagy elbocsátások miatt.PC és Xbox360 lesz a célplatform de ebbõl megint csak Pc lesz. Érdemes a hivatalos oldalra is ellátogatni.
kb most ennyi jutott eszembe
Igen 2011 a várható megjelenés,remélhetõleg nem csúszik el még késõbbi idõpontra.Amennyiben hozzák az AoC grafikát esetleg még jobban kidolgozott lesz akkor megér egy próbát.Az AoC 18+ volt akkor ez méginkáb az lesz. Maga a game kicsit mintha összegyúrták volna a resident evilt a World of Darkness világával plusz Ctulhu-val.Modern,kihalt nagyvárosokban rohangálhatunk zombik közt shotgunnal.A kõbunkós fantasy meg a lézerfegyósscifi MMO-k közzé ez pont jó lesz.Jah és itt 3 frakció lesz remélem 3 teljesen egymással szembenáló frakcióra készítik el. Unalmasak már a 2 frakciós MMO-k lehetne 3 már végre ami teljesen különállók egymástól.
Ez még érdekes lehet vagy inkább új,hogy az indított karink nem fog szinteket lépni nem szintezõs MMO lesz,fejlesztõk ezt mondták,hogy ez változni fog megjelenésig az passz.Fejlõdés természetesen lesz,skill alapú vagyis itt osztogathatunk majd pontokat és mindenféle tulajdonságok,skillek fognak fejlõdni.
Sziasztok, nemtudom, hogy a magyar közösségbõl mennyien kattantak már rá a The Secret World témára, de akiket esetleg érdekel a készülõ játékkal kapcsolatos információ morzsák, azok látogassanak el erre a magyar blogra. Törekszem rá, hogy folyamatosan információval lássam el az érdeklõdõket.
Ma kijött egy új videó. Nagyon érdekel, hogy milyen lesz ez a játék.
Van egy hanghatása neki:) Gondolom game közben is ilyen sikolyok lesznek,asszem ezt a gamét fülhallgatóval fogom tolni nehogy szomszédok félreértelmezzék szitut.
www.darkdaysarecoming.com hivatalos game oldalon végigtoltam egy initiation test-et,kérdésekre válaszolhatunk a végén kiértékeli és megtudhatod,hogy majd a 3 választható frakció közül melyik áll hozzád közel,melyiket javasolja,melyik jellemzõ a szémélyiségedre.
Én Dragon frakciós lettem és azt is fogok indítani:)
Én még nyáron csináltam meg azt a tesztet, én is Dragonos lesek, az olvasottak alapján az is a legszimpatikusabb.
Érdekesnek találom,hogy beépítették a játékba az Illuminati factiont amely az utóbbi idõben reflektorfénybe került.A DaVinci kód és az Angyalok és démonok c. filmekben találkozhatunk utalásokra erre a titkos társaságra.Dan Brown neve biztosan ismerõs,vatikánban dolgozott és nem mehetett be bizonyos helyiségekbe ahol régí,híres...stb festményeket õríznek,amiket mi látunk kiállításokon azok meg államilag készített replikák.Ki tudja miket õriznek még itt.Érdemes könyveit elolvasni amiben próbálja leleplezni ezeket a titkos társaságokat.
Az Illuminati már a VIII.századtól vannak feljegyzések.Lényege,hogy a világ leggazdagabb családjai irányítják a világot.Jelképük a piramis tetején a szemmel a hierarchiájukat tükrözi.Lentrõl megyünk fölfelé megszabadulva a fölöslegtõl,a csúcson néhány család és a szem.Az amerikai 1dollároson is megtalálható ez a jelkép de már több évszázaddal az 1dolláros elõtt is megtalálható volt ez a jelkép. 1789-ben George Washington elismerte,hogy az Illuminati tevékenysége az USA-ban van,játékban is itt található a székhelyük.1999-ben Jim Keith újságíró leleplezõ könyvet akar írni a biológiai fegyverekrõl a könyvben megemlíti az Illuminati-t ezután "véletlen" baleset éri. Most pedig Dan Brown boncolgatja a témát.Az Illuminati csúcsát képezõ családok:Astor,Bundy,Collins,DuPont,Freeman,Kennedy,Li,Onassis, Reynolds,Rockefeller,Rothschild,Russel,Van Duyn. Kicsit meglepett,hogy MMORPG ötletként látom viszont ezt a témát, de végre egy nem szintezõs,nem szintlépéses MMO ahol elmélyülhetünk a misztikum,rejtély megoldások világában és nem arról szól,hogy csapjak le 10 vaddisznót majd a kövi területen 120 krokodilt a szintlépéshez.
Elnézést ha sokat írtam de a game megjelenés még több mint másfél év. Ezért a játékról még nem sokat tudunk írni ezért a körítésrõl írtam. Még ezt leírom körítésrõl aztán eldugulok és késõbbiekben csak gaméról írok. Illuminati szó jelentése:A fény hordozói.Nem komálják az egyházi, parlamenti és uralkodói(királyság..stb) rendszereket,elakarják törölni mindezt és õk akarnak irányítani.A Templar faction az európai uralkodó osztályok,egyház..magánhadserege,legfõbb ellenségük az Illuminati. Létezik még a Dragon misztikus társaság akik tudják,hogy eljõ a sötét nap és ezt nem képesek megakadályozni.Ezért egyelõre csak figyelnek és mikor elkezdõdik céljuk az lesz,hogy visszaállítsák a "háború" elõtti helyzetet. A játékban barangolhatunk majd valós helyeken is pl: New York,London, Soul és mintha Afrikát is olvastam volna,hogy egy-két küldi erejéig átnézhetünk. Sokat merítettek Stephen King,H.P. Lovecraft mûveibõl illetve Ctulhu kultuszból.Barangolhatunk majd New England területein ami állítólag területileg hatalmas lesz.Itt született Lovecraft vagy a Salemi boszorkány perrõl is elhíresült.
Lemaradt:) Templar ez is http://www.youtube.com/watch?v=Dz8-2-vlj30&feature=PlayList&p=wM5OSMmUzBY
Nem szabad elfelejteni, hogy a játék nem új keletû. 2003 óta már tervezgeti a történetet Ragnar és biztos vagyok benne, hogy már az elsõ 1-2 évben sokkal nagyobb információhalmazt rakott össze, mint amirõl akárcsak most 2010-ben tudomásunk van a játék kapcsán. A titkos társaságok kilépte már 2007 óta ismeretes. A három frakció egyébként - szerintem - nagyon jó választás. Mindhárom nagyon komoly lore-ra épül, amelybõl hosszú évekig fognak tudni meríteni a játék folyamatos frissítései során. Nagyon jó, hogy a titkos társaságok kiválasztásánál pont ezt a három frakciót választották, hiszen: - Illuminati: Titkos társaság, amely keletkezése helyileg a középkori olaszországba helyezhetõ, viszont egyértelmûen õsi egyiptomi szimbólumokra hagyatkoznak, mely távolabb veti a a rend keletkezését idõben. A modern kor hajnalán az illuminati rend alapelveit olyan külsõ források hígították fel mint pl. a szabadkõmûves irányelvek. Ezen külsõ behatások alapján a modern Illuminati egy hatalmas szervezet lehet, amely hihhetetlen anyagi forrásokkal rendelkezhet, ráhatása van a modern technológiai tudományokra és nagyon komoly befolyással rendelkezik a politika felett. A sötétség eljövetele az Illuminati számára nem szerencsés. Az Illuminati évezredek óta egy kvázi nyitott szervezet, amibe bárki csatlakozhat akinek elégséges anyagi és/vagy hatalmi támogatása van ahhoz, hogy segítse a rend mûködését. Az Illuminati legnagyobb fegyvere a nyitottság, mindenki tudja pontosan, hogy vannak, de egyben senki nem hiszi, hogy valóban létezhet egy ekkora szervezet. Az Illuminati szeret játszani az emberekkel és kérkedni a hatalmával. Ennek egyik leglátványosabb megnyilvánulása az USD 1$-os bankjegy, aminek a hátoldalán ott az Illuminati szervezet és alatta latinul az "Új Világrend" felirat.
- Templomos Lovagok rendje: A történelem egyik talán legvitatottabb titkos társasága. Számtalan legenda kering a rendrõl, melyek a valós történéseket vegyítik a fikcióval. Vegyük csak Szent Grál legendáját, vagy a keresztes háborúban vállalt szerepüket. Sokan - tévesen - pozitív képben képzelik el a Templomos rendet. Egy jótét szervezet, akik a vallást részesítve elõnyben és annak oltárán próbálják jó irányba terelni a világot. A felszín alatt azonban koránt sem ez van. A Templomos rend egy nagyon is anyagi és hatalmi érdek orientált szervezet. A történelem során számos esetben robbantottak ki szent/vallási háborút melyen célja csak a területi határok - nekik megfelelõ - átrendezése volt a cél. A vallásos, bigott megjelenésük csak álca, sok esetben bolondítottak meg uralkodókat és királyokata mesékkel csak azért, hogy anyagi és emberi erõforrás támogatást nyerjenek. Ezen támogatások késõbb elvesztek a hatalmas rendszerben. A modern Templomos Lovagok rendje egy sokkal nyitottabb és okosabb világban kell hogy éljen. Itt már nem lehet humbukolni a Szent Grálról és a szent háborúról; márpedig egy titkos szervezet folyamatosan anyagi támogatással kell hogy rendelkezzen. A modern világban egy olyan múltú rend, mint a Templomosok, csak úgy képes fennmaradni, ha egy tökéletesen zárt és fedett szervezetet hoznak létre, amelyen még belül is a bizalmatlanság a fõ hajtóerõ. Nagyon magasra kell a szervezetben ahhoz jutni, hogy valóban elhihesd: az a valóság amit látsz és nem az, amit láttatni akarnak veled. A Templomos Lovagok rendje bár kifelé a bigott, vallásos képet mutatja, akiknek az oldalán a célod az lehet, hogy vallás eszközeit felhasználva a szolgáld a gonosz elleni harcot; de valójában idõvel rá kell, hogy ébredj, hogy a Templomos Lovagok rendje ebbõl is csak hasznot akar húzni és arra akarja felhasználni a sötétség seregeinek eljövetelét, hogy ezáltal újra felkapaszkodhasson és elérhesse azt a világ befolyásoló hatalmát, amivel egykoron rendelkezett. A Templomos Lovagok egy új kori keresztes háborúra készülnek, mely háború újra ugyanarról szól: hatalom és terület szerzés és a rend megerõsítése. A Templomos rend számára nem cél a sötétség seregeinek mihamarabbi elpusztítása. A cél az, hogy miután eljönnek a sötét napok és a világ már a pusztulás szélén lavírozik. Akkor - és csak akkor - minél látványosabban bizonyítsa hatalmát és nélkülözhetetlenségét az egyéb világ számára...
Nos jól látszik, hogy bár nagyon sok sztereotípia él mindkét titkos társaság kapcsán, de valójában egyiket sem lehet egyszerûen jónak vagy rossznak nevezni. A rivalizálás miatt adott konfliktust a TSW-ben ráadásul egy apró adalékkal is megfejelik: Az Illuminati-t a Templomos rend ûzte ki Európából és zavarta el egészen az USA-ig.
Hogy mindez ne legyen egy egyszerû választás majdan a játékosoknak, a tervezési szakaszban behoztak még egy rendet, egy harmadik titkos társaságot, a Sárkány Rendet...
Assassin's Creed óta megnõtt az emberek száma, akik negatív szereplõkként néznek a templomosokra:)
A szent Grál nem "humbuk".San Greal,Sang Rea-nak,királyi vérnek lehet fordítani.Utalás Guillaume de Gellone VIII.sz.-i úrra akitõl az Illuminatik gyökerét alkotó nemesi családok erednek.A Sinclair-ek is tõle származnak akik a skóciai szabadkõmûvesek örökös nagymesterei.A XVIII.sz.-tól az Illuminatik a Rothschild család vezetése alá kerültek. A templomosok rendjét 1307-ben oszlatták föl.Vagyonukat,kincseiket elkobozták és nem ok nélkük.A Katarok voltak azok akik befolyásolták a templomosok eretnek ágát.Központjuk Tolouse volt és a Guilhemida család vezette.Az Illuminati még védeni is próbálta õket ezért bukásuk után nekik is menekülni kellett az egyháztól de nem a templomos lovag rendtõl:)
Azon filozofáltam,hogy ebben a gaméban milyen hátas lesz?:) A hátas kifejezés itt nem is túl jó,mert kicsi a valószínûsége,hogy ló,kecske,elefánt,sárkány stb grasszálhatunk egy modern világban. Arra gondoltam,hogy a Dragonok közlekedjenek riksával,a Templarok gyaloggalopp,Illuminati pedig taxival.
Érdemes különválasztani a való világ által szûlt logikai bukfenc halmazokat (gondolok itt a Szent Grál és a Királyi vér összefüggésére, amibõl bármi is legyen igaz, de mindenféleképpen több belemagyarázás is van (lásd csak a Dan Brown könyveket, amelyekben szereplõ infókat sokan már-már bibliai szintre emelnek) és a tényleges TSW lore-t. Bár a TSW a földön játszódik, de nem szabad elfelejteni, hogy egy alternatív jövõképet mutat nekünk. A TSW lore szerint az Illuminati-t Európából a Templomos lovagrend ûzte ki, ez az egyik fontos alappillére a két frakció közötti hatalmas ellentétnek.
Mount kérdés: Modern világ... Nagyon sok screenshoton ott vannak az autók, taxik, stb. Valószínûleg ezek mind vezethetõk lesznek, sõt eltudom képzelni, hogy tanulható lesz (secret societynként más-más) néhány spécibb közlekedési eszköz vezetése is. Gondolok itt a repülõ eszközöktõl kezdve bármire. Nem kizárt, hogy a nagyobb zónák között lesznek repülõjáratok, amelyekre lehet jegyet vásárolni és így "teleportálni". És persze nem szabad azt sem elfelejteni, hogy a játékot átszövi a fekete mágia, mely szintén eszközöket biztosíthat a mozgás meggyorsítására.
százat teszek rá hogy a dragonok motorral fognak járni....
Most csak nevettek rajta, de majd jön a döbbenet, amikor a játékban tényleg ilyenekkel lehet közlekedni :) Gondolom többen is láttátok a concept artot, ahol valami nagy romos torony tövében egy fába bele volt épülve egy oldschool 2 ütemû fabetétes trabant ronccsa.
Egyik titkos társaságra sem lehet rámondani,hogy jó vagy rossz.Mindnek megvan a saját jövõképe,világképe szemben a másik két faction-al, érdekek fognak ütközni ami akár konfliktushoz is vezethet.
Mégsem három társaság harcáról fog szólni,mert ebben még nincs semmi horror,hogy három társaság öli egymást.Amikor beüt a baj,valami szörnyûség közeledik az oceán mélyérõl,utalás Ctulhu-ra,valószínüleg mind három társaság a saját módszereivel akarja megoldani a problémát de nem feltétlenül a másik társaság nélkül. A három teljesen szemben álló társaságra kihegyezett game a PvP tartalmat erõsítete volna,így azonban a PvE tartalom lehet változatosabb.Biztosan látta más is azt a gameplay screenshootot ahol dragonos és templar együtt ölik a mobot. Azt,hogy melyik oldalon állunk még így sem mindegy a személyes,egyéni story questek miatt és a PvP tartalom miatt sem ugyanakkor elképzelhetõnek tartom,hogy guilden vagy csapaton belül mind3 társaság tagjai is beléphetnek.
Valószínüleg nem egy globális katasztrófa tárul majd elénk.Kingsmouth város az a helyiség ahol kezdetnek eluralkodik a zürzavar.Ez a város valóságban is létezik Canada,Ontario államban ha jól sejtem. Megjelenik egy hippi banda a városban gondolom Ctulhu hívõk,Katonai alakulatok talán az amerikai hadsereg vagy titkos társaság félkatonai csapatai,sötét autók öltönyös ügynökökkel,humanoid lények is akiktõl még küldetéseket is kaphatunk és megjelennek az elsõ zombik is... Valószínüleg nem az egész bolygóra lesz ez jellemzõ,lehet más városokban zajlik a megszokott élet és csak bizonyos részeit érinti a chaos,teszem azt egy katedrális,katakomba vagy bunker,metró stb egy biztos folyamatosan terjedni fog,hogy mennyire az a fejlesztõkön áll. A három nagyvároson kívül megemlítenek öt helyiséget,öt szentélyt ahová elfogunk látogatni:Easter Island,Bermuda,Tibet,Ayers Rock, South Pole.
Mounth kérdésre visszatérve:) én egy robogót akarok de egy jet-ski meg egy motoros szán is jól esne hab testemnek.
Trabant káábrííóó rulz. Haverokkal 4en nyomulnánk a trabiba. Jó kis kormányváltós 2 ütemû fincsiség, plüss dobókockás visszapillantóval...
Gyerünk srácok elõre Kingsmouth-ba trbikával ölni a zombikat...
"döcög és pöfög húúú de kafa...orrod alá dörgöl a kis pofa"
Csak egy kis kiegészítés: - Kingsmouth és ahhoz nagyon hasonló nevû létezõ és fantázia városokból több is található. A TSW kapcsán elõkerülõ Kingsmouth egy fantáziaváros, amely a Solomon szigeten található mely szintén nem létezik a való életben. Egészen pontosan Maine városától keletre található a hely az óceánparton. Az egész környék (Massachussech állam) táptalaja a 1920-1930-as horror irodalomnak. H.P.Lovecraft itt élt és a mûvei is ezzel a régióval foglalkoznak. Aki olvasott Lovecraft novellákat annak nem ismeretlen Innsmouth, Arkham és a Miskatonic University. Egyébként a hely egészen pontosan észak-kelet USA-ban található NewYorktól északra, de még a Kanadai határ alatt.
A Gameplay kapcsán ami eddig nekem lejött: - A három titkos társaság nem véletlenül titkos, mindhárom a világon élõ emberektõl eldugottan mûködik és direkt módon nem is nagyon konfrontálódnak egymással. - a Kingsmouthon történõ eseményekkel párhuzamosan a világon több helyen is abnormális dolgok történnek. A sorryban ezt a "sötétség seregének ébredése"-ként hivatkozzák. Tudjuk, hogy a zombi, vámpír és vérfarkas rész csak a sakk gyalogságát képezi. Ezek mellett folyamatosan fognak elõkerülni nagyobb és félelmetesebb szörnyek, mely megteremti a játék PvE/mass-PvE/raid-PvE contentjét. Korábban egy interjúban már megválaszolásra került, hogy az outdoor PvE (PvE World bossok) mellett több "dungeon" is lesz a játékban, mely megteremtheti a group és raid instanceolt PvE környezetet. - A játék PvP Contentje a föld alatt fog zajlani. Egészen pontosan a "hollow earth"-ben, melyet úgy kell elképzelni, hogy a föld felszíne alatt néhány kilométer mélyen egy belsõ föld (agartha) várja a kalandorokat. Ez a terület alapvetõen érdektelen lenne, ha nem itt "teremne" az anima nevû ásvány/energia/valami. Az Anima az alapanyaga a frakcióktól tanulható speciális képességnek (láthattunk ilyeneket az eddig megjelent két teaser videóban). Az anima ez miatt nagyon fontos árucikk. Valószínûleg az anima egyfajta "progress" mérõ is lesz. Ahhoz hogy animához juss Cabalokba (guild/légió) kell szervezõdnöd és a Cabalod nevében tudsz elfoglalni a belsõ földön Anima forrásokat, melyeket ezután ki tudsz termelni. A Cabalon rangsorolásának egyik aspektusa valószínûleg a kitermelt Anima cellák mennyisége lesz. Véges mennyiségû kitermelõ hely lesz, és az sem biztos, hogy ezek mindig fix helyen lesznek, lehetséges, hogy egy komoly áldozatok árán megszerzett anima cella a megszerzés után nemsokkal kimerül és egy váratlan helyen nyílik meg egy új cella, amire frissen fognak lecsapni a frakciók. Errõl egyelõre csak ennyit lehet tudni, de mindenesetre ez biztos, hogy nagyon érdekes lesz.
A PvE és PvP gameplay mellett a játékban nagyon fontos szerepet fog kapni az felfedezés és a nyomozás. Mivel a játékban nincs olyan, hogy szintezés, ezért az outdoor területek nem lesznek szükségszerûen szintekhez kötve, így nem fordulhat elõ, hogy a játék elõre jutásával bizonyos területek elnéptelenednek, míg más helyeken tömegnyomor lesz. Bár ez is inkább csak spekuláció, de valószínû, hogy az outdoor nyomozásos rész annyiból fog állni, hogy elmehetsz bizonyos területekre, ahol bele tudsz kezdeni egy-egy területi-mission-chainbe, melynek során lépésrõl lépésre keveredsz bele a terület lorejába és a területet uralni akaró gonosz felkutatásába. Ezek a mission chainek nem csak a szokásos: "ölj meg 15 kis zombit, majd 20 nagy zombit" szintûek lesznek, hanem ténylegesen nyomozni kell, bejárni a könyvtárakat, beszélni emberekkel, adott esetben vallatni, megvesztegetni, majd a történet végén eljutni a célhoz és teljesíteni azt. Ezekért a mission-láncokért a frakciódtól valószínûleg busás jutalmakat kaphatsz, hiszen segítettél a gonosz elleni harcban.
Trabant absolute rulez,collector verzióba hozzá adhatnának egyet gyüjtõk örömére,ha mégsem akkor még mindig ott a Need for Speed World Online,talán abban lesz viszont ott meg zombik nem lesznek.Szal tökéletes game nincs csak tökéletes trabant.
Tegnap adták az ÍTÉLETNAP-ot. (RTL) Nem régiben meg a CONSTANTINE-t. (Film+) Ma meg megnéztem A TITKOK KULCSA nevezetû filmet. Az angol címe BONEKEY ha jól tudom.
Esetleg még ha valaki nem látta az feltétlenül nézze meg az ANGYALOK HÁBORÚJA filmet de szigorúan csak az elsõ részt a többi gagyi.
Amiket felsoroltam ezek misztikus, vallási stb filmek.
Van még a Cthulhu film is az is érdekes.
Ha esetleg valaki még tud jó címet az beírhatná ide.
Vámpíros/szellemes/zombis filmeket direkt nem írtam de jöhetnek azok is.
Ha a fenti címeket nem láttátok, pótoljátok. Garantálom hogy jobban fogjátok kívánni a TSW-t.
A Ctulhu-mítosz H.P. Lovecraft nevéhez fûzõdik.Általa teremtett világ már önmagában is egy a számos fantasy világ közzül melynek nem kis rajongó tábora van.Már akár csak ebbõl a Ctulhu témából is készíthettek volna önálló MMO-t ismerve a világot de tovább léptek és szélesebb skálán fog mozogni a történet a Secret World-ben.
A Ctulhu-t láttam filmen:( Könyvben jobbnak tartom.Másik Lovecraft mû az Álmok a Boszorkánytanyán (Dreams in the Witch-House)is elkészült filmen de ez könyvben megint csak jobb.
Lovecraft világában Ctulhut idézni dimenziókapu vagy megfelelõ csillag együttállás szükséges.Gaméban nem véletlenül lesznek a szentélyek sem amiket már elõzõleg írtam.
Lovecraft világát rengeteg tárgyal szórta meg pl Necronomicon,Halott nevek Könyve...Valószínüleg ezek a tárgyak fontos szerepet kapnak majd gaméban de akár a Grált,Torinói lepelt vagy Frigyládát is betehetik mint misztikus,õsi,vallási,kultikus giccseket.
Egy modern világban bolyonghatunk majd de ez ne téveszen meg senkit, nagyon is része lesz a gyógyítás vagy a sötét mágia nem csak a shotgun vagy uzi.
Ha szereted Lovecraft és a Ctulhu mítoszt akkor ismerkedj meg a Kult világával. Kevés infó van róla és fõleg rpg cuccok.
Nekem jobban bejött.
A játékról: Csak a hangulatot kapják el. pölö mint a Templar trailer-ben. A játék technikai megvalósítás nekem itt teljesen másodlagos. Hidegen hagy milyen skillek meg milyen fegyverek lesznek stb. Legyen komor,sötét, nyomasztó hangulata. Egy álmom válna valóra ha sikerülne de sajna szerintem inkább hent/kaland játék lesz.
A game megjelenés ha jól tudom 2011 dec. 21 és nem véletlenül Dark Days Are Coming (www.darkdaysarecoming.com)a game hivatalos web oldalának a címe és a megjelenés dátuma sem véletlen.
A sötét nap eljön címszót nem csak a játék megjelenésére értik. A Maya mithology szerint,tanulmányozva a Maya naptári ciklusokat 2012 dec.21 a világvége.Akit érdekel ez a téma az nézze meg Márc 9-én a discovery csatornán az errõl szóló mûsort. Hogy mi igaz ebbõl a feltételezésbõl abba nem megyek most bele de a Secret World készítõi úgy látszik mindent megragadnak és felhasználnak ami misztikus vagy rejtélyes
egyszerû.... genyóból vannak hagynak 1 évet játszani jó drágán fogják adni a gammát fél év alatt meg gazdagszanak fél évet a Bahamákon töltenek... és megdöglünk röviden ennyi a lényege a dec 21-es kiadásnak....
nem hinném, hogy 2 év múlva jönne, különben hova lenne már ez a mostani hype?! Amúgy ennél hosszabb videót ígértek a dev-ek fórumba... nem hiszem, hogy gdc-n is csak ennyit lehetett látni a játékból, továbbá az is fura, hogy Conan elõfizetést már úgy hírdették, hogy fizess elõ 3 hónapra, hogy legyen fix inviteod bétára, ezekbõl kétlem hogy 2 év kellene még ennek a játéknak...
Neked legyen igazad, de tényleg. Ha megnézed az SWTOR-t még egy év kb mire jön vagy több és tegnap már egy fejlesztõnek kellett nyugtatni a népet mert már cincálták a fórumot.
'Mindenek elõtt nem szabad megfeledkezni a FunCom CEO által jelzett “18-24 hónapos” becslésrõl, ennek fényében a játék ugye 2011 utolsó negyedéve és 2012 elsõ negyedéve között fog megjelenni. Egyrészt elszomorító, hiszen sokan hittük, hogy akár még idén megjelenhet, de persze a tavalyi létszámleépítés miatt már korábban is keringett, hogy 2011 a leghamarabbi dátum. Mindenesetre az legalább pozitív, hogy a warmup nyomozásokban szereplõ 2012. december 21. – remélhetõleg – a legrosszabb esetben sem lehet a release date. (Még akkor sem, ha a 24 hónaphoz képest is csúszik a release pár hónapot)"
Nehogy már kimaradjanak az elõfizetéses online játék dömpingbõl a konzolosok.Az XBoxot is utolérte az MMO piac,ahogy nézem ez nem csak PC-re fog kijönni.
"Pár" millió XBoxot eladtak már,ha csak töredékük fog belekóstolni az MMO gammákba akár kedvezõen is befolyásolhatja a játékos populációt.Engem nem zavarnak de érdekes marketing manõver.Lesznek itt még a jövõben nintendo, playstation...mmorpg-k is
csak egy kérdés hogy oldják meg a spell használatot mert mondjuk egy vazsi drazsinak van mondjuk 10 attak és 5 buff és 4 course spellje azt nem toom hogy oldanák meg kontrolleren, fõleg hogyha gyors pvpve duelben van...
Én nagyon nem vagyok otthon Xbox 360 témában de úgy tudom,hogy lehet csatlakoztatni ezekhez is egeret,billentyûzetet,mindent. mouse/keyboard for 360
Olyan sokáig játszottam szintezõs MMO-kal,hogy már szinte megszoktam.Ott elérjük a max szintet,utána még felszerelésben föltuningoljuk magunkat amennyire csak bírjuk aztán ott a tápolás vége.Utána várjuk,hogy mikor dobnak ki egy új páncélt,fegyót,követ,enchantot..ami dob rajtunk még valamit,esetleg kapunk még pár szintet.Legtöbb MMO ezt a fejlõdés rendszert követi.
Olyan fejlõdési rendszer kellene ami tükrözi hogy mi már sokkal több ideje játszunk,többet kalandoztunk és sokkal több tapasztalati pontot szereztünk mint egy másik kari.Ez képességekben,tulajdonságokban meg is nyilvánulna,így nem csak felszerelésfüggõ lenne a kari képessége.
Kíváncsi leszek,itt hogy oldják meg a skill alapú fejlõdést és ez mennyire lesz limitálva,behatárolva vagy maxolva a karink fejlõdése.
Azt elárulták,hogy a tapasztalati pont lényeges lesz,mert ezt válthatjuk be,ezért vásárolhatunk képességeket,skilleket.Lehetõségünk lesz vásárlás elõtt kipróbálni a képességet.
A képességeinket,tárgyakkal is kombinálhatjuk majd.A kettõ kombinációja megváltoztatja a skill hatását,további lehetõségek tárházát kínálva.