Mivel a kis es a nagy kar egy tengelyen van, nem tudom hogy mi a jobb es bal oldal. Koszi
Koszonom hogy valaszoltal, de meg most sem ertem, ne haragudj. Fogalmazzunk inkabb ugy hogy also es felso kar. Koszi. Vicc amugy de tenyleg nem ertem. :)
beírod a google-ba és kidobja
nekem 3. találat volt :D
a jobb oldali kar (elõre nyomva) az elsõ hajtást kapcsolja a másik a felezõ (elöl normál, középen üres, hátul felezõ)
felezõbe elvileg csak bekapcsolt elsõ hajtásnál lehet tenni
Sziasztok. Segitsegre lenne szuksegem. Vasaroltam egy platos Uazt es gondjaim vannak a terepvalto mukodesevel. Kerdesem a kovetkezo lenne. Mit kapcsol az also hosszabb ill. a felso rovidebb kar es melyik iranyban van osszkerekben ill lefelezve. Kerdeztem mar par embert aki allitolag ert hozza, de sajna eltero valaszokat kaptam. Ha valaki la teudna ezeket irni nekem, azt szepen megkoszonnem.
Üdv!
Eladó árukészletbõl megmaradt (tehát zsír új) UAZ/VOLGA hengerfej OLCSÓN!
Érd: 30/851-3824
Elõfizetõ vagyok :)
Volt már Gaz-69, Niva és Uaz 469 is, de még nem ért ám véget az orosz terepjáró-kollekció :)
Én, ha lehet, dobozos UAZt vennék, aztán kialakítanám lakó-kalandjárgánynak :)
Valaki gyûjti rajtam kívül a Retroautók a keleti blokkból c. sorozatot?A mostani számban UAZ-469 van.Nekem már megvan,igen szép modell,és végre a kedvenc autóm megvan modellben is:)A valódi sajnos várat még magára...:-(
Csõ!szerintem is az uaz az ász!Én ilyet vennék ha lehetne!
Pobjeda-motor volt az eredeti motorjuk,az UAZ-okba meg már Volga-motort szereltek.
Igazából szerintem azon múlik,egy terepjáró kinézete,hogy ki milyen célra akarja használni,és erre mennyi pénze van. Osztom azt a véleményed,hogy arra is kéne törekedni,hogy eredeti állapotában megtartani,hiszen egy GAZ 69,már történelem! Olyat meg szerintem nem is nagyon találni amiben az eredeti motor van,mert nagy része típus idegen motorokkal fut(Zuk,Volga).
Ez is egy fasza GAZ-69...Csak nem értem miért kell így szétbarmolni,eredeti állapotában szerintem nagyon kevés GAZ van ebben az országban,mind át van alakítva off-road gépnek.De hát ha valakinek így tetszik...
Ami a gyári uaz 469 mellett szól,hogy szériában ennek az autónak a legjobb terepszöge. Biztos,hogy egy átalakított autó nem adja azt az érzést,mint az alap modell,de úgy gondolom,hogy ami terepjáró,az legyen vérbeli terepjáró.
Na most én csakis olyan 469-esben gondolkodom,amin nincsen semmi sem buherálva,tehát csak teljesen eredeti állapotú gép jöhet számításba.Az off-roadhoz átépített autóknak szerintem már nincsen meg az az "íze", mint egy teljesen eredeti UAZ-469-nek.
Kár,hogy csak prototípus maradt!
Nagyon örülök a topic létrejöttének!:) Én azért vennék inkább uazt,vagy gazt,mert az alvázas típusokat jobban átlehet építeni off road célra mint az önhordó karosszériásokat. Egy uaz kasztniba simán belefér egy V6-os motor is. Bár én uazból egy platósat kisteherautót vennék én magamnak,ha választhatnék.
Jól tetted fel a kérdést. Mivel csak hobbiautó volt, csak terepen használtuk, ezért nem lehetett kilométerre lebontani a fogyasztását. Egyszer megpróbáltuk de annyira megrémültünk, hogy többé meg sem próbáltuk. Volt olyan nap, hogy 25 liter/100 km is kijött.
azért a niva sem egy szar gép :) minket nem tudott megállítani semmi annó, pedig volt h belemásztunk véletlen egy hóval teli árokba, hátsó kerékbõl a baloldali a levegõben volt már, kérdés nélkûl kijött :D
A Niva a másik,amin gondolkodom,de inkább az UAZ-ra szavaznék.NEm érdekelne egyébként, hogy ki mit mondana róla?Én szeretném, és ez lenne a lényeg.Nivára azt mondják hogy instabilabb terepen mint az UAZ.
A sok videó és saját tapasztalatok után szerintem az UAZ a legjobb a terepen,bár van ahol a Niva(második helyre sorolnám) legyõzi õt,mivel rövidebb az autó,de ugyanolyan jó magas,és így nem akad fent. Nekünk van Niva és nagyon jó. 2001-es gyártású,és kiválóan megy terepen.Ha van pénzed új terepjáróra akkor én a Nivát javaslom. Az ilyen vitarák meg egyebeket hagyjuk.Rájuk mondják,hogy terepjáró,és amíg nem kemény a helyzet addig el is mennek a terepen.Egy állatorvos ismerõsömnek Suzuki vitarája volt,5 milláért vette. Kérdeztem tõle,hogy mért nem az akkoriban megjelent 1,7-es Nivát vett amit akkoriban 2 milláért lehetett újonnan venni."Azért mert abba európai ember nem ül bele"-jött a válasz. 3 év után már 1,7-as Lada Nivával járt,és jár most is.Ráadásul "fasza" üzletet csinált mert árverésen vett egy Nivát amit a határõrség árverezett el. Egy gazdag cigány volt a fõ licit ellenfele,és 1,96 milláért lett végül az állatorvos ismerõsé,holott ha ráfizet még néhány százezret,akkor egy vadi újat vehetett volna,mert akkor is még 3 milla alatt volt egy új Niva ára:)) Ha viszont nagyon olcsón akarsz egy jó terepjárót akkor UAZ. Ha viszont van pénzed,és nagyon az UAZ-hoz húz a szíved,akkor Magyarországon sajnos nem tudsz újat venni,az ukránoknál,németeknél viszont tudtommal lehet.A németek honlapját sajna nem találtam meg,viszont a csehekét igen. Kapható náluk UAZ Hunter,ami ugyanolyan kinézetû,(csak kényelmesebb) mint a 469 és a hátsó rész már nem ponyvázott így biztonságosabban tárolhatók benne értékek. UAZ Land.CZ
Amúgymeg, egyik erdész ismerõsömnek volt talán még most is megvan a 469 ese. azt szerintem csak egy tank állítaná meg...Kényelem: izzé, azt kivéve, hogy a rugó a picsádba áll, nemvészes, féleg 10 perc utánn mikor a fájdalomtól nem érzed a valagad...Váltó: Szinkronizálatlanság miatt néha néha egyszercsak bereccsent ha nem volt dupla kuplung: D[Nem is hallottam még h1n1 est köhögni, de bitti csúnya, ha ilyen szól xD] Hely van bõven benne, nem annyi mint egy amcsi talicskába, de van: D
Nem, ez tényleg mindenen átmegy. A szerkezete ennél egyszerûbb már nem is lehetne, annyira igénytelen, hogy slaggal lehet tisztítanoi az utasteret, és az ember minden különösebb szavbaj nélkül belemegy vele akármibe. Egy offroad-találkozón egy nyolcvancenti mély dagonbya kellett, hogy megállítson egy UAZt. Miután kihúzták, elosztót, légszûrõt kitették a napra száradni, egy óra múlva össze, és már mentek is vissza.
Én inkább a Nivát javasolnm mentem terepen nivával, gecijóvolt, uaz kicsit elavult alkatrész lassan zéró, a novával nincs ez, és tényleg hó ahol a Toyota Hilux elakadt ott a niva röhögve ment, az odabasz bármelyik ujj flancos terepjárónak, és ez sok erdész ismerõs véleménye is és tapasztalata.
úr isten ... és miért pont ezeket akarod választani ? mert ha csak a klasszikus forma miatt akkor a landrover deffender legalább annyit mutat és nem néznek benne falusi parasztnak mint egy 50 éves ruszki szar "technikában" de még egy samurai is van annyira klasszikus forma arról nem is beszélve hogy azt lehet is vezetni de egy vitara se hagyna cserben a terepen és még szervó is van mindben stb.
Hát ha igazi terepjárót szeretnél akkor UAZ-t veszel.
Egyszerûen nincs elõtte akadály. Volt szerencsém vezetni 469-est, nekem talán egy valami nem tetszett a holtjátékos kormány, vagy csak a kormánymû már nem volt túl jó állapotban. De összességében élmény... :D
Egyszóval egyetértek Vlalával, mint ahogy Õ írta: A vaddisznó, könyörtelen, megállíthatatlan, atombiztos, orosz terminátor kifejezésekkel lehetne jellemezni. Nincs elõtte akadály.
jójez olyan mint a niva. max 40et meg, de azt árkon-bokron
A vaddisznó, könyörtelen, megállíthatatlan, atombiztos, orosz terminátor kifejezésekkel lehetne jellemezni. Nincs elõtte akadály. :)
Ezt ugye viccnek szántad ?
Sajna a tulajdonomban mégf nem volt, de egyszer volt szerencsém kipróbálni egy 469-est.
A vaddisznó, könyörtelen, megállíthatatlan, atombiztos, orosz terminátor kifejezésekkel lehetne jellemezni. Nincs elõtte akadály. :)
Gyengéi: nincs benne légkondi, elektromos ablak és DVD-s hifirendszer. Csak viccelek. A váltójára figyelj, mert nem szinkronizált, ha óvatlanul kezeled, jó nagyokat tud reccsenni.
Azért nyitottam a topikot,mert kíváncsi vagyok hogy ki hogy s mint vélekedik az UAZ típusú jármûvekrõl.Én egy 469-est vagy 69-est szeretnék vásárolni,érdekelne a tulajok véleménye az autókról,mik a gyengéi,mire érdemes figyelni a sofõrnek stb.