Ez tényleg egy szupi játék. Nem véletlen hogy Japán a kiadó-gyártó.
Mi az, senki se játszik vele?
Közben végigtoltam hardon. Nagyon eltalálták. Majd easyn a figurák begyûjtéséért. Majd újból, csak mókából.
Egyszerûen megunhatatlan (szerintem). Nagyon letisztult a játékmenet, a maga kategóriájában (!) elsõ osztályú. Legutóbb a Doom-nál éreztem ilyet, hogy egy tökéletesen letisztult és pörgõs, nem könnyû (hardon), de nagyon jól játszható játékkal találkoztam. Persze nem kell nagyon mély sztorit, karaktereket, vagy karakterfejlõdést várni (szintén a Domm-ra emlékeztet ebbõl az aspektusból), de nem is ígér ilyet a játék. Csak jól kitalált, letisztult (tényleg ez a szó ugrik be folyton) játékmenetet, non-stop akció és látványt. A robbanások egyszerûen besz@rások ... néha már alig vártam, hogy robbanjanak az Argusok, mert ... eszméletlen.
Persze továbbra se lehet összehasonlítani egy Fallouttal, vagy Starcrafttal, de nem is tör ilyen babérokra a játék. Nem csoda, hogy magas pontokat kapott a reviewkban, nagyon ott van szerintem és tele van olyan apróságokkal, amin látszik, hogy átgondolták a játékot pl. minden fegyver neve más színnel van írva a (földön, rátolókban, stb.), hogy azonnal lásd, hogy mi micsoda és a durrogatás sûrûjében se legyen gond a kiválasztással.
Nem ajnározom tovább játékot, aki kipróbálta annak vagy bejött, vagy nem. Nekem bejött
Én most kezdtem el játszani vele a napokban, de nekem iszonyatosan bejön. Hatalmas adrenalinbomba az egész játék, fõleg hardon.
Nagyon játszható a hard, nagyon élvezetes. Nem lesz elszállt a játék, hogy 4 kiló ólom kell egy ellenfélbe, te pedig egy kis lövéstõl is megmurelsz. Van lehetõség hibára (bár nem sok) és az ellen is korrekt mennyiségû ólomtól megfekszik.
Egy pillanatra sem lankad a játék, de ha benézel valamit, vagy bénázol: azonnali halál :D:D:D
Rég játszottam ilyen pörgõs és jól eltalált játékmenetû cuccal ...
A történetet ne firtassuk ... :D:D:D
most már tutibiztos, hogy lefizették a gamespot.com-ot a játékot kritikával illetõ összes topic nyomtalanul eltûnt
Túl komolyan veszed a dolgot, nem szar játék, csak teljesen középszerû, ergo sehol nem éri meg azokat a pontszámokat amiket kapott. Nem vakon töltöttem le, nagyon is szeretem a Japán játékokat, és ezt a stílust, csak ez így most, ebben a formában nagyon nem adta.
Mint ha a falnak beszélnék... egy tetsztet olvastam róla az IGN és minden le volt benne írva, amin itt kattogtok, de a GT rivjúban is le van pontozva a story keményen... senki nem mondta nektek hogy le kell tõteni vakon...
"már látszott hogy milyen, és hogy nem a storyra lesz kiélezve" Nem értek egyet :) Egy olyan játék, amit azzal nyomatnak, hogy only-single, no-multi, ilyen-olyan túláradóan dinamikus, magával ragadóan függõséget okozó, változatosan színes és egyéb szebbnél szebb jelzõk, akkor én ám'tom arra számítanék, hogy iszonyat hosszú játékidõ, több szálon futó cselekmény, változatos helyszínek-harcok-ellenségek lesznek. Erre megkapjuk mindennek a homlokegyenest ellenkezõjét.
Egy szónak is száz a vége: mindenki, akit érdekel próbálja ki és döntsön maga, ne a teszteknek higgyen.
Red 13-mal maximálisan egyetértek, hogy a Vérpistikék meg meglátják: "nééé'mááá, ez Q-va jó, meeee 9 pont" és jön a falka-effekt: "hááá'ennyi ember nem tévedhet!" Egy hülye százat csinál, s ezt hívják irányított ízlésnek. Millióegy más példa van rá. Sztem simán megvették a prominens tesztoldalakat kilóra, hogy jót írjanak róla. Csipõbõl elküldik õket a bahamákra, ha jönnek az értékesítési számok. Ezután fog az az idõszak következni, hogy elolvassuk a tesztet, de minden esetben megvárjuk az értékelhetõ gameplay videokat és VALÓDI felhasználói véleményeket. Enélkül egy tapodtat se :))
Játsszon vele tényleg, aki akar, de ez nem 9.0 pont. Vagy max a 20-ból :DD Úgy O.K.
A legjobb kifejezés talán a gammára: A Vanquish-ben ellõttek minden puskaport a demoban. Én, ahogy játszottam vele, az elsõ óra után fel sem tûnt, hogy 5 tárat vagy 15 tárat szórtam ki a robotokra. Nincs rá jó magyar szó: az egész olyan üres, tartalom nélküli kapkodás, sietség és véget nem érõ golyófosás. Számomra. :)
A tesztelõk leírták hogy rövid, story nincs és hogy hogyan épül fel a gameplay. Mi a porbléma? ettõl a játék még igényes, csak nem mindenkinek fog bejönni, de hát japán játék... ezekhez kell egy kis elvontság.
Számomra a demó alapján egy perfect játék jött le, amit többször végigpörgettem, nagyon is tetszett, ezzel ellenben a teljes játék. Semmire nem vagyok felháborodva, csak a tesztelõkre, már jó rég óta, de nem csak ennél a játéknál hozom elõ...
Azt hogy mit mihez hogy hasonlítsunk komplexebb táma ahhoz hogy egy vállrántással legyintsünk rá... errõl külön lehetne vitázni.
Halkan jegyzem meg a játékkal kapcsolatban hogy a DEMO, KÉPEK, VIDEÓK alapján már látszott hogy milyen, és hogy nem a storyra lesz kiélezve és az is tökéletesen lejött hogy az egész a betondzsungelben fog játszódni + ha nem töltötték volna le a megjelenés elõtt akkor az is kiderült volna a tesztekõl hogy csak 6 óra.
Ennyi erõvel semmi nem egy kategória. Gyakorlatilag a Vanquish egy az egyben ugyanaz, mint a Gears of War 1-2. Mi különbözik? A vanquish-ben benne van a csúszás és az idõlassítást, robotokat kell ölni, és Japán játék. Ettõl még ugyanaz a fedezékrendszeres lövölde, még egy pálya is, talán még egy át van véve a Gears-bõl. Az meg hogy japán vagy nyugati játék tökmindegy, itt annyira nem érzékelni a kultúra közötti különbséget, mint egy Jrpg-nél.
A Bayonetta és ez ugyanúgy épül fel, ugyanúgy kevés fajta ellenség, ugyanúgy ismétlõdõ boss harcok, a stílus is hasonló, a pályák felépítése, nem is meglepõ, hisz mindkettõt a platinum games készítette. Csak a bayonetta full élvezetes volt, jó hangulattal, az már egy másik dolog, hogy a prezentációtól okádni tudtam volna.
Az a gondom a Vanquish-el, hogy semmi újat nem mutat, amit mutat azt eddig már nem egy játékban láttuk, csak jobban, ráadásul full monoton az egész, nagyon rövid, gagyi történettel. Nem mondom élvezetes lõni a sok robotot, meg a pörgés is nagyon jó, de azt a 6-7 órát simán lelehetne 2-3-4 órára rövidíteni, mert annyira ismétlõdõ az egész. Véleményem szerint ezért is készülnek egyre szarabb játékok, mert az ilyeneket mint a Vanquish agyba fõbe dicsérik, rádobják a rengeteg pontot, aztán már nem egyszer tapasztaltam fórumokról, hogy a játékosokat ezzel nagyon belehet etetni. Megmondják a nagyok mi a jó, majd a gyerek is bebeszéli magának. Szerintem pontosan ez a helyzet áll fenn, vagy majd fog fenn állni. Jó persze van akinek tetszik és élvezte azt a pár órát, de számomra ez így nagyon kevés.
Gears of War 1-2 - nyugati TPS non stop akció lövölde Dead Space - nyugati horror TPS, milliószor lassabb játékmenettel mint az itt felsoroltak Bayonetta - japó akció kombójáték
Minimálisan a Bayonettához lehet köze annyiból hogy a pörgés, a látvány ( rendezés, desing ) az a japóktól szárzamik és nagyon kicsit hasonló styleban, de csak ennyi.
" Ha a Vanquish 9 pont a Mass Effect 2 csillagos 12-est érdemel szvsz."
Az értékrendszer nem így mûködik, mert ha így mûködne, akkor semmit sem érne és nem lenne semmi értelme. 1-1 játék a saját mûfaján belül van értékelve az adott generáció játékaival szemben.
Ez ilyen japán csip-csirip-csip túlpörgött hülye gyerekeknek való gamma. Sokkal jobb, átgondoltabb játékot csinálhattak volna belõle. Kár érte. Mondom ezt úgy, hogy tegnap a havernál a FULL verziónak adtam még egy esélyt.
De a Gears of War 1-2, Dead Space, Bayonetta játékokhoz nyugodtan lehet szerintem hasonlítani, és nem sokkal kaptak jobb pontokat, mint a Vanquish. Ezekhez mérten pedig eléggé el van maradva, legalábbis szerintem.
Aham, mindegyikben lõni kell. Ne hasonlítsd már össze a kettõt, más kategória
Hát ha reálisan nézzük akkor ez a játék nálam 7-7.5/10et megkapná. De gamespot szemével 9? Akik Mass Effect 2-re is 9 ponotot adtak? Az a játék olyan ehhez képes mint a tejútrendszer a Földhöz képest. Ha a Vanquish 9 pont a Mass Effect 2 csillagos 12-est érdemel szvsz.
Nekem tetszett, én is simán adnék neki min egy 8-ast. Ti pont azok a kivételek vagytok akinek nem jött be, van ilyen :) Csak az a fránya 5-6 óra nagyon kevés volt belõle
Az én véleményem: +Szép grafika, látványos +Stílus +Helyszín +Fõszereplõ +Háborús hangulat +Jól használható fegyverek +Jópofa Credits képernyõ
-Nulla, gagyi történet és befejezés -Semmilyen zene -Kevés fajta ellenfél -Ismétlõdõ boss harcok -Szarul kivitelezett harc (értsd csúszás+idõlassítás nem mûködik valami jól) -Sokszor teljes káosz uralkodik -Rosszul belõtt nehézségi szint (olykor rohadt könnyû, olykor meg idegtépõen sok halál) -Ha meghalunk a checkpoint-tól teljes munícióval kezdjük újra -Rövid, 6-7 óra -Gears of War nyúlások
Demó alapján eszméletlenül jó játéknak tûnt, így végig játszva már egészen más a helyzet. Nem is értem mit akartak ezzel a fejlesztõk, hisz az elõzõ játékuk igen jól összerakott lett, pláne nem értem Shinji Mikamit, úgy látszik nem az új fejlesztõkkel van a gond, a régiek is ugyanúgy elbaltázzák a dolgokat. Én biztos ezt így ki nem adtam volna. No nem kell valami szarra gondolni, mert élvezetes játék, de amit nyújt az teljesen középszerû, akinek meg nem jön be ez a stílus az inkább kerülje. 6/10
Na én is végigvittem tegnap este, idõ 5:59
Személy szerint minden pillanatát élveztem, nagyon bejött a gizda kemény fõhõs, harcot egy pillanatig nem untam. Sztori valóban kb Z kategóriás, de a vége alapján várható a folytatás, ott majd jobban odateszik magukat XD
Korrekt leírás. THX :) Assssszem, akkor ez nekem kimarad. Játszottam a demoval + az alapján, amit leírtál: 5.0 pont. Eleinte királyság a térden csúszás, meg a lassításos lövés és némi bunyó, de úgy kb fél óra után már kifullad a dolog és unalmas tud lenni. Agyatlan rohangálássá, golyózáporrá fajul, fõleg, ahogyan mondod, ismétlõdõ fõellenségek és semmilyen háttérsztori nélkül. Válogatott közelharc elemekkel, megnyitható combokkal és bizonyos szintû brutalitással, vérengzéssel együtt már más lenne a szitu. Na, de majd legközelebb. :)
A feeling egy fikarsznyit nem változik az egész játék során ami durván 5 órás volt kb. Mész elõre beleengedsz egy tonna olmot az ellenbe, jön valami értelmetlen átvezetõ ahol a Sam meg a vén fószer folyton vitatkoznak meg beugatnak egymásnak, utána megint kezdõdik az egész elõrõl.
Volt egy pálya tán az Act 4-ben ahol erdõbe kellett rohangálni, de ezenkívül nem sok változatosság volt benne. Az a pók ami utána átalakul mechává hát az is gecc vagy 7szer biztos volt fõellenség a játék során. Volt amikor egyszerre 2 is XD
Ami nálam fenntartotta az érdeklõdést a végigjászásra az az volt, hogy talán a történetbõl a banalitása ellenére kisülhet még valami. Hát ez nem jött össze:D Meghogy olvastam hogy rövid. Ha 12-15 órás lett volna kizárt hogy valaha végigviszem de így úgy voltam vele hogy üsse kõ.
Vér egy csepp sincs benne mert robotok ellen kell küzdeni amit annyira nem értek elméletileg ez egy Amerikai Orosz konfrontáció akart volna lenni, de orosz csak a fõ hunyó volt benne. Nem tudom úgy néz ki Oroszoknak volt annyi eszük hogy robotokkal vívják meg a háborújukat nem úgy mint a hülye Amerikaiaknak:D
Nem akarom a porbagyalázni ezt a játékot mert tényleg annak ellenére hogy több ponton vérzik megvoltak a pillanatai mert a grafika nagyon szép és voltak pontok ahol ilyen elõre scriptelt események voltak ( épületek döltek össze-vissza meg híd omlott össze miközben rajta harcolsz) na azok jók voltak. Csak hát sajnos ez nem elég az üdvösséghez 2010ben:)
A demo trailerekbõl az jön le, hogy a karakter eszméletlenül gyors és dinamikus. Ez így király. Játszottam viszont a live-os demoval és utólag ami miatt kicsit aggódom, hogy túl robotikus az egész atmoszféra, ennek megfelelõ technokrata színekkel. Az ellenfelek nagy része olyan, mintha keresztezték volna a Transformers, az Ironman és a Star Wars droid karaktereit rossz értelemben. Kicsit langyi. Pont emiatt nincs benne vér és különösebb brutalitás sem. A kisebb ellenfeleket, ha lelövöd, akkor egy kupola alakú elektronfelhõt képeznek és eltûnnek. A nagyobb ellenfelek ellen meg holnap reggelig kell tüzelni. Változik-e a feeling a további játék során? Vagy ugyanezt adja végig? Ha utóbbi, akkor mi az, ami fenntartja az érdeklõdést a végigjátszásra? Vér ugye nincs benne egy csepp sem?
Játékmenet: 7/10 Semmi eredeti GOW és Max Payne lassítós koppintás koppintás
Történet: 1/10 Szerintem volt neki, de nekem aztán marhára nem jött át
Összhatás: Ez egy olyan játék volt ami egy nagy klisékatyvasz.
Amerika vs oroszok akik valójában robotok.:/ Menõ macsó katonák nagyon megmosolyogtató dialógusokkal sok sok fuck-al és shit-tel. Elég vicces volt akármilyen menõnek akartak tünni. A fõszereplõ dohányfüggõségétõl meg agyfaszt kaptam már kajak. Nem volt olyan fejezet ahol ne gyújtana rá. 1 millió golyót kivéd, de tüdõrákba megdöglik egyszer istenbizony. A lényeg ez egy gyengécske játék lett fantasztikus megvalósításban, de egynek elmegy.
Nekem a demó (2 demó is volt, volt a Velocity attack, amikor a nagy robottal kellett harcolni, na az nagyon filinges volt, illetve egy challenge mod demó, de az csak japán PSN-n van fent), de ennyiért azért nem venném meg, majd használtan olyan 6k körül.
Ez egy nagyon pörgõs és fõleg változatos, q.va jó csihi-puhi, dádá, ólompumpa játék lesz. Multija (szerencsére) nem lesz, ezért kapunk egy kitûnõ singleplayer vonalat. Aszittem máááá kinõttem ebbûûû, :) de a gameplay elemekbe belevittek minden olyat, ami egy akció játékban áldásos, bullet-time, akrobatikus elemek, Ironman-es átalakulás, arcade golyófosás és sniper elemek, nagy kaliberû brutális fegyverek, nano ruhához hasonló ironman szerû ruha csúszik, repül, üt, rúg, lõ, átalakul, stb.-stb.
Az iparág vhogy most fossa ezt a stílust pl.: Two worlds, Front mission evolved, Arcania: Gothic 4, Enslaved: Odyssey to the West, Castlevania: Lords of Shadow, Star Wars: The Force Unleashed II
s ezekbõl emelkedik ki magasan a
Vanquish
Hát elég vegyesek az benyomásaim a demoról. A grafika ok de nem kiemelekedõ, a harc szerintem kaotikus ez a csúszkálás nem mûködik ilyen szûk pályákon. Az idõlassítás is fura de amikor lassítva repkednek a golyók az jól néz azért ki. Megvárok azért 1-2 értékelést.
Mivel anime fan is vagyok, az ilyen japán õrültségeken meg sem lepõdök:)
Amúgy grafikailag ok volt meg a harcrendszer is, de amikor a végén motorral kell végigmenni egy rakétán miközben az megy ki a világûrbe na az fantázia terén több mint szánalmas, de nem csak az volt egy egyetlen ilyen pihenagyú ötlet benne... Devil May Cry ezerszer jobb szvsz.
A Platinum Games új projektet jelentett be, mely leginkább az alábbi sztoriban felsorolt filmekre és játékokra hasonlít: Amerika békés nemzetét "gyáván" megtámadja egy tenorista erõ.. Fõhõsünk beszáll egy Master Chief--Iron Man--Stormtrooper páncélba és elfenekeli az Independence Day idegeneket. Shinji Mikami Szamurájpápa, a Resident Evil Atyja, immár új játék fejlesztését vezeti. Bayonetta után elég nehéz fejlesztõstúdióját figyelmen kívül hagyni. info: Hardwired