A rontás része az, hogy többen kiélhetik a hard mód vágyaikat ebben a fázisban, mert a nyolcadikkal ellentétben, ahol toronyiránt lehetett közlekedni, mert semmi nem állta utunkat, itt sok választásunk nincs, Hosszú-hosszú földes sáros erdei utak vannak. Mintha kifejezetten Endinek készült volna. Azt is elárulom, hogy a négy bazi nagy pályán összesen két pótkocsibolt van, amiből az egyiket nekünk kell helyrehozni. És jelen állapotában még rá is tettek egy lapáttal!!! :-) Ez NYILVÁN javítva lesz.
Van egy másik túlkapás, ami viszont SZERINTEM így marad. Van egy új termék a játékban, amiből az egyik küldetéshez négy darab kell. Gondoltam megcsinálom egy füst alatt egy másikkal, mert ez a kettő kell a harmadik feloldásához. Nagy mellénnyel odaálltam a rakodóhelyre és kikértem egyet a "kézi" rakodó területre. Emelném a daruval (MiniUS) nem jön. NNNNa! Megint egy szintezési hiba. Amikor az áru odaragad az emelvényre, mert a felső síkja alá teremtődik. (Ti ilyennel nem igazán találkoztok. Bétában ez törvényszerű!) Jó, akkor lepakolok a pótról és oda kérem. És látám, hogy megroggyan a szerelvény, amikor megjelenik. AHA! Áru kiold, daru elő, emelem és a rommá tunningolt darum, amivel a világot felemelem, épphogy fel tudta venni a pótról. Tehát nem belespawnolt a pultba, hanem olyan nehéz, hogy nagy daru kell hozzá! Megnéztem gyorsan a fájlban... Annyira nem is nehéz, mint gondoltam: Mass="2500.0" (2.5 tonna) A betonlap 3 a vasgerenda szintén 2.5 Valami nem stimmel! Azokat játszi könnyedséggel pakolászom. Akkor mégiscsak hibás!
Nahát, nahát. Kijött az éves steam-es adatgyűjtés eredménye. Az alapján idén nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal. Bár még mindig nincs annyi órám benne, mint X4-ben vagy az Elite-ben. És ez egy véges játék, nem úgy, mint a másik kettő.
Pár napja a hajódarabolót nyüstölöm. Egyrészt meglepődve és félve néztem a Focus hiányos logóját, mert az ultra nagyon széles monitor felbontására nem sikerült jól megcsinálniuk. Másrészt pont ugyanaz tapasztalható, mint a hófutónál. A logóképernyők közben jönnek az átfedésről informáló zöld és gőz ablakok. Emiatt nem tudom továbbnyomni ezeket. Ha lementek, akkor alttabbal át kell váltanom a játékra és akkor megy. Úgy látszik, ez fókuszbug. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2023.12.20. 16:59:18
Háááát, biztos sokan vitatkoznának veled. Mert ugye; Nem elég, hogy fizetsz (Vagy épp nem...) de még keresd is meg?!?! Uram bocsá' meg is javíttathatod... Szóval sajnos, vagy hálistennek a DLC bicajok ott teremnek a garázsodban. És ez igaz minden mod térképre is. Ha esetleg olyan pályán játszol, hogy direkt nehezítve vannak a körülmények... Neked meg ott figyelnek a jobbnál jobb vasak a garázsban! :-)
Caliph! Én tudom! Azért én már pénzt nem adok! És az anyukámnak is megtiltom, hogy megvegye nekem. :-)
A dejózott generátoros félpóton nem változtattak semmit. Hát, hát... Biztos ÚGY JÓ AHOGY VAN! :-)
Ezt magad is kiderítheted a garázsban. Bemész a kocsivásárlás menübe és megkeresed a kívánt bicajt.
Más: Ebben a frissítésben sorban veszik ki ezeket a sorokat: LinearDamping="2" Mi is ez? "Parts/fuel racks do add weight, but they also have an additional parameter called linear damping. Which artificially reduces traverse speed in mud and snow."
Tehát: Csökkenti a sebességet sárban és hóban. Mi a f.sznak írták egyáltalán bele? Hisz van súlya, ami befolyásolja a jármű mozgását. De az nem volt elég, mert kellett egy plusz tényező, amivel szívathatnak minket. Amúgy nem is tudtam erről. Ha most nem veszem észre a fájlok csesztetésénél, akkor sosem tudom meg! Ezentúl, ha módosítok valamit, akkor ez lesz az első amit törlök!
hi. a Land Rover Defender 90-es scoutot meglehet szerezni a játékban vagy csak DLC-ként van benne a játékban? ha igen ne írjátok le, h hol van a világban, majd én akarom megtalálni. köszi :) egyébként vannak olyan járművek amik csak DLC-ként szerepelnek a játékban? thx. üdv.
Egy fejlesztői túlkapás. Bármelyik nem megvásárolható játékbeli dedikált felépítményű nagy nyerges félpótkocsit elhúzom, bármikor, bárhova. Most szerettek volna egy PICIT nehezíteni... Azt úgy kezdték, hogy az a guriga önmagában 41 tonna. A pót cakk-pakk lehet úgy 47. De ez nem volt elég. Csak a végére tettek két csörlő pontot. Azokat sem a szélére, hanem mintha a pontokkal harmadolták volna a pót szélességét. Magyarán, ha felborul, akkor az fel van borulva!!!. Csörlővel nem lehetett talpra állítani! Darut nem is próbáltam. Lehet, hogy daruzási pontja nincs is. Mondom mi zajlik az én fejemben ilyenkor: Oké, csináltál egy háromtengelyes pótot, hogy könnyebb legyen vele dolgozni. Ezáltal jobb lett a átlépő magassága. Mert bár a hasmagasság nem emelkedett, azáltal, hogy bekerült még egy tengely, lerövidült a vontatási pont és az első tengely közötti a távolság. Ez nagyjából rém egyértelmű mindenkinek. A futóművet úgy állította be, hogy egy tengely is elbírja a súlyt. DE MIÉRT??? Akkor a mi a fisznek tettél be hármat?
És akkor még a teljesen észszerű kérdést fel sem tettük: Egy terepjáró teherautós játékba egy olyan eszköz, amit sík aszfaltozott úton is csak nagy gondoskodás árán lehet eljuttatni ából bébe. Hogy azt úgy hogy?
Némi számtologatás után... Lealkudtam 10 tonnát és picit játszottam a súlypontokkal. Ja, és egy normális felfüggesztést is kanyarítottam alá. Ennek az egésznek semmi értelme nem volt, de amikor elvállaltam ezt a feladatot, akkor elhatároztam, hogy a nehezebb úton csinálom meg. Mehettem volna komppal is, tized ennyi vesződséggel. Akkor "megöltem volna a játékot." Ezt addig gondoltam így, amíg először fel nem borultam. Akkor szembesültem azzal, amit már tudtam, mert megírták a játék fórumában, hogy nincsenek csörlőpontok. Az volt az első, hogy átraktam egy ugyanilyen formájú kéttengelyesről. Ekkor született az első dejó. De innentől nem volt megállás. Ha már belepiszkáltam... :-) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.12.18. 06:25:11
Igen, azt észrevettem, hogy egyes dolgok halkabbak. Illetve, hogy alapvetően halk, de gondolom zavarná a film hangját, ha hangos lenne ;) A múltkor feltoltad a hangerőt.
Azt a "kamaz"t imádom. Van is belőle kettő. Pont az a jó benne, hogy olyan jól fordul. És akkor is képes fordulni, ha az eleje a levegőben van, ami gyakran előfordul a félpótoknál. Hátránya, hogy az eleje gyakran elakad a földben, aszfaltban.
Tényleg nem lenne rossz, ha mod-ot csinálnál belőle. Vagy, ha azt nem is akarsz, betehetnél egy linket a videók alá, hogy csak saját felelősségre letölthető. Épp azon gondolkodom, hogy előszedem megint a Barts-os Tátrát. Ez a régió kiakaszt. Ma kicsit játszottam. Tettem egy szép nagy kerülőt, mert elvileg így találták ki. Aha. A kerülő egy pontján az út közepén van egy rohadt nagy szikla, amit csak úgy lehet kikerülni, ha az ember a domboldalon átoldalaz. Csakhogy nincs fa az ellentétes oldalon, amibe kapaszkodhatna. Szerencsére egy tanker folt a nyergen, sok mázlival valahogy sikerült átevickélnem borulás nélkül. Bár nagyon közel álltam hozzá. Legközelebb lehet, hogy marad a sziklán közlekedés, mint elsőre.
A negyedik tengelyen "csak nálam" kormányzódnak a kerekek. Jobban fordul így. Tényleg számít, hogy nem három tengelyen fordul el a súly, hanem csak kettőn és a harmadik segít benne. Az első átalakításom volt a Mekken. És ezt minden olyan járművön megcsinálom, ahol három tengely van egymás után. A nagy hosszú orrú KAMAZ gyárilag tudja. Itt szépen látszik.
Hála istennek a felvételen alap (hangos) állapotban vannak a hangerők. (Jobban halljátok mint én!) Nálam a motor is csak jelképesen hallatszik. És minden egyéb zaj is. Lásd effektek, vagy a környezet.
A héten be sem kapcsoltam egyik játékgépem sem. De legalább a torony elkészült ma. Amurban még pár órát biztos kell furikáznom. Odébb van még a 11. fázis. Szerencsére ezen a 12-esen meg ülnek még egy darabig. Jó lenne, ha a kiadásra végeznél Amurral.
Az a hátsó kerék gyárilag is fordul vagy csak neked hála?
Téged nem idegesít daruzásnál a folyamatos vijjogás? Vagy nem hallod?
Nagyon szép "futam" volt. Az ilyeneket szeretem én is. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2023.12.17. 15:09:56
Jocónak tettem bele rengeteg daruzást és tartalmaz némi rontást is, de próbáltam nem túl jellegzetes részeket villantani. Szóval a felfüggesztés...
A Mekk úgy kábé 4-5 tonnával nehezebb mint a tiétek. Nem sokkal, de erősebb és természetesen jobban tapad. Nálam a szállítmánynak is van tapadása, amit a fejlesztők elfelejtettek a játékba írni!
Megspórolok pár hozzászólást: - "Persze mert a szarrá módosított járművekkel könnyű!" - "Nem! De jóval könnyebb. És neked sem tiltotta meg senki, hogy megtedd!" - "De úgy nem eredeti és autentikus és és és és és..." - "...És és és kiaf.szt érdekel, ha így szórakozok jól?" :-D
Komolyra fordítva... Rohadt macerás a 12 fázis küldetés rendszere. De maguk a küldetések is. Azt már sokan tudják RONTÁS........: Hogy megint van komp. De most van értelme és haszna is. 750 petákért visz át egy öblön, amit megkerülni TIZEDSZERRE rohadt unalmas! Szóval, már vagy ötször utaztam vele.
Nincs más... De majd lesz. Csak épp azt nem tudom miért vennék egy új játékot, amikor ebben is pont ugyanígy szoktam közlekedni. Csak épp rakománnyal! :-)
Megint előre megeszed a tortát. Mire mi oda jutunk, hogy belekóstoljunk, te már azt is elfelejtetted, hogy milyen volt :(
Olyan futóművet rittyentettem "véletlenül" a MEKK-nek, hogy könnybe lábadt szemmel vigyorogva karikázok keresztbe-kasul a böhöm nagy pályákon. Nem tudom mennyi látszódik az előző dejóban, de majd biztos lesz még alkalmatok gyönyörködni benne. Az most a kedvenc bicajom.
Megfogadtam, hogy nem befolyásollak benneteket rontásokkal és ezzel nem is szegem meg. Csak egy kis érdekesség.
Sokan picsognak, hogy miért nem havas a 12. fázis. Mondjuk tényleg lehetett volna vegyes, mint a KRAZ-os Aramatsu-s régió. Az biztos így két-három óra karikázás után, hogy maga a pálya szép és jó. Összetehetik a kezüket, hogy ilyen jó pálya készítőik vannak! Szerintem az egész kócerájt ők viszik a hátukon. Nehéz is, mert sokat kell a térkép egyik végéből a másikba rohangálni. Meg is van szervezve, hogy ne lehessen logisztikázni. Ha 10 percen belül kétszer szalad ki az ember száján, hogy: "A jó, durva, édes anyátokat hempergessétek lisztbe!" Akkor elhihetitek, hogy aljasságért még mindig nem kell a szomszédba menniük! :-) Új bicajokat még nem szereztem meg. Elvagyok mint a befőtt. Nem is akarok vele karácsonyig végezni. A kanyarban sincs más elfoglaltság ehelyett. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.12.12. 17:21:15
A dolog lényege az, hogy a program tudja, hogy milyen licenszet vásároltál, ezért nálunk minden marad a régiben, viszont az oroszoknál a CIS licensz miatt már az új kinézet és név jelenik meg, de ők is a játék ugyanazon régióiban tudják ezeket az autókat megvásárolni, mint mi.
Próbáltam fejben összerakni, hogy ez számunkra mit jelent, de nem jutottam semmire. Majd ha egyszer elindul ez a nyomorult béta, akkor remélhetőleg okosabbak leszünk. Abból a szempontból a fájlban nincs változás, hogy ugyanúgy US és NE a régió, ahol megvásárolható mindkét jármű.
Azt próbáltam, hogy átmegyek orosz régióba és megnézem, hogy megjelenik-e a hasonmásuk, de semmit sem találtam.
Amúgy honnan származik ez az információ? Van még egyéb okosság is?
Állítólag az a sztori, mivel a Ford kivonult Oroszországból, nem adja meg a licenszet erre a régióra. Ezért a CLT9000-est és F150-est lecserélték: "Ford CLT9000 and Ford F 750 are replaced by AWMG AC1610 and AWMG TX-340 trucks in Belarus, Russia, and Ukraine regions " Állítólag a kinézetük is kicsit más lett, ezért érdemes lesz megnézni. Gondolom elég lesz átírni a fájlokban a régiót.
Ez csak azért érdekes, mert valaki már írogatja a hibajegyzeteket a fórumba. De nem csak nekem nem megy, mert tíz perce írt valaki ebbe a témába, hogy "Még mindig nem aktív!"
De szar is lett volna a hétvégét ezzel elbaszcsizni! :-) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.12.10. 11:23:32
Ha nem beszélünk arról a bicajról észre sem veszem, hogy elbuktam, mert elbénáztam amikor a fájlját szerkesztettem. Kimaradt egy FARKASSZÁJ!!!! :-)
Háhhh! Köszönöm. Bevésem.
Már csak ki kell próbálni, hogy ha a CLT 9000-est a FÁK-ban veszem, akkor mi lesz a különbség. Gyűjtőknek kötelező.
És még mindig nem aktív a PTS 28. Pedig már mintha eltelt volna 24 óra. Ha jól rémlik ennyi kell, hogy aktiválódjon "valahol."
A CIS az a Független Államok Közössége (FÁK) régió angol rövidítése: Commonwealth of Independent States. Azerbajdzsán, Fehéroroszország, Grúzia, Kazahsztán, Kirgizisztán, Moldova, Oroszország, Örményország, Tádzsikisztán, Türkmenisztán, Ukrajna és Üzbegisztán. Gondolom, a szerzői jogi szabályok miatt kellett elkülöníteni az alap régiótól. Már régóta van más játékoknál is, hogy (RU/CIS) kulcsot tudsz vásárolni hozzá, de csak a fenti 12 országból engedi. Pl. ha innen próbálkozol, jelzi, hogy nem vagy jogosult rá.
Javították a nyomtáv elbaszásokat. Ami várható volt. Valamit mókoltak némely autók műszerfalával is. Van alap (Region default) verzió és van CIS (Jelentsen bármit is!) És más lesz a nevük is ebben a régióban:
A kék. Olyan picinek tűnik a kocsin. Jah, jó azon a kocsin lévő daru, csak a kocsi túl ingatag. Nekem.
Először nem jutottam el a daruzásig, yt nem akarta folyamatosan lejátszani a videót. Most eljutottam a daruzásig, de bár ne tettem volna. A 10. perc után, amit leművelsz, már nekem fájt. Előtte sem volt szép, de az. Nem sikerült tovább néznem. Bocsi. Talán később. ;)
A kék, vagy a sárga, Gondolom a kékre gondolsz. Furcsa, hogy azt nem tudod, mert szerintem te is mentél párat azzal a járművel, amihez kitalálták!
Amúgy meg van PTS 28 (12. fázis bétája) De nócc még nincs hozzá, és a pálya (ák ha őrizzük a hagyományokat akkor ez nagy eresztés lesz 4 placcal. ) sem nyílik meg. Mostanában ez így szokott lenni. Majd holnap...
Bartelbi-féle MAZ. Ha valaki akar egy kezesebbet a játék királyából (Azt mondják. Én sose használtam.) akkor ezt bátran merem ajánlani. Jocó! Ha esetleg unod a Tátrát... :-)
Egy rossz hír, elbocsátásokat jelentett be Saber Interactive tulajdonosa:
Mond egy érdekes dolgot a vége felé, hogy némelyik FIZETŐS gumi szarabb, mint a gyári. Az eltolást említettem. Biztos javítanak rajta. Én ugyan látom a rációt a szélesítésben. Az más kérdés, hogy ezt jobban csak akkor tudnák megoldani, hogyha a meglévő futóműveket GRAFIKAILAG újragyártják.
Azt írja a mod készítője, hogy a névre ne keressünk rá munkahelyen. Miért, mit dob akkor ki? Én rákerestem itthon (ne keress rá, egyértelmű, hogy rákeresünk), de semmi olyat nem dobott ki, amit ne bírna el a csecsemőtől kezdve az űrhajósig bárki. Ha el nem felejtem, holnap rákeresek melóhelyen is :D
Ezt a hozzászólást is érdemes elolvasni. Már én szégyellem szóba hozni, hogy mekkora műszaki analfabéták a fejlesztőink. Ami nem lenne baj, ha nem egy TECHNIKAI játékon dolgoznának. Sokszor már azon is agyvérzést kapok, ha egy egyszerű ostoba rejtett tárgykeresős játékban (Igen szoktam ilyenekkel játszani...) fordítva szorulnak, vagy lazulnak a csavarok! Tehát nem az anyák, mert abba egy fogadatlan prókátor simán beleköt, hogy vannak balmenetes anyák és csavarok is, de azok, amik mondjuk fába, lemezbe vannak betekerve!
Az nem tudom mennyire látszik, de akkora eltolást adtak az új kerekeknek, (Kijjebb kerültek) hogy az én orcám is belepirult! Pedig ez a megoldás nálam is előfordul, ha egy adott jármű szerkesztésébe jobban belemerülök. Lásd Ank, ami híresen bután néz ki a szűk nyomtávjával! És ezt már a puszta adatokból is láttam, amikor fésülgettem az adatokat a fájlokban. Szerintem ezen módosítani fognak.
Összességében nem vagyok elégedett az új gumikkal. Nem teljesítenek olyan jól, ahogy egy FIZETŐS DLC-től elvárná az ember. Többször el is akadtam velük, ami nálam szinte már kizárt. És teljesen mindegy, volt, hogy sárban, vagy csak sima földúton kerültem szoros helyzetbe. Talán majd picit összebarkácsolom őket. Mondjuk az ostoba minták miatt inkább hanyagolom őket.
Ha esetleg valami furcsa lenne az aszfalt tapadásával kapcsolatban, akkor az nem véletlen, mert feltettem egy tapadást segítő ikszemel szerkesztős "modot" Egyelőre csak a sztenderd beállítással. Futok vele pár kört, mielőtt hozzányúlok. A bicaj és a gumik teljesen gyáriak!!! Nem is fogom babrálni a zótót, mert kicsit sem tetszik!
Elméletileg még három óra van hátra a 4K-ig, de most ki kell lépnem.
Ká jófejek a fókuszosok! Keresem égre földre az új gumikat és a bicajt, majd rémügyesen kiderítettem a Zepikről, hogy mindkettő fizetős déelcé! Köszcsi!
Ez tiszta hülye. Megírtam a választ, remélem elment, nem volt hibajelzés. Viszont miután frissítettem az üzeneteim részt, eltűnt. Ha át is ment, inkább google cseten reagálj, ha lesz reakció.
Jocó! Írtam egy szép hosszú szerelmeslevelet a zacsist ecsetelve, majd a végén azt mondta ez agyökér fórum, hogy "UPPPSZ. Porszem került a gépezetbe " Úgyhogy, ha megkaptad, akkor jó, ha nem akkor így jártunk. Inkább felhívlak telefonon!!! :-)))
Kábé semmire, mert nem tudják ennél jobban összefésülni a játékban levő síneket és a vasúti járműveket. Kérdeztem én is két főkolompost,. hogy akarnak-e komolyan foglalkozni vele, de szerintem csak megcsinálták poénból és ennyi. Nincs is értelme feltenni. Ja igen és a vonat csak ezen a pályán működik, hisz kell neki a megfelelő depo-garázs is! Szóval csak egy jó vicc volt.
Nos igen ,de szokás kérdése ez is ,nekem az FS ben is hasonló volt-van olyan mint ha makettekkel tolná az ember csak ha belsőben tolja valamit javul a helyzet. Na meg az FS-ben oda tudsz menni a a gép mellé és akkor már jobban látszik hogy a nagy az nagy,de sajna nem nagyon adja ebben sem vissza azt amiről beszélsz az arányokat.
Köszi de ahogy olvasom hsz-okból nem mindenkinek működik... Nincs kedvem vele tökölni. Így is váltogatok ,mert autómtán nem nagyon megy el terepen ,ezért vagy lasú vagy "H"-ban tolom néha tudok csak felváltani automatába.... Már megszoktam így, jó ez,sajna a lényeget úgysem befolyásolja.....
Nem tudom, hogy nektek szokott-e ilyen problémátok lenni, de a játékban valahogy rosszak az arányok (Mondjak újat!!!) Mármint a tárgyak arányai is. Ez az Inter Loadstar 1600-as a játékban nekem egy semmi kis hülyeség. De a valós környezetben, ha nem is egy batár, de mindenképp normális méretű teherautónak tűnik. Kb mint egy Zil 130, vagy akár egy IFA. Najó, legyen Avia. Jaaaa, és a mienk 1700-as! (Jelentsen ez bármit is.)
Endy?!?!??!?!?! Az első hozzászólásban van egy link, miszerint ez a mod már fent van valahol. Trallala-trallala. Megnéztem a hozzá linkelt jücsüböt és az a fogaskerék daráló hang szerintem erős túlzás. Ha én feltenném ezt magamnak, akkor az első dolgom lenne azt a sort kigyomlálni belőle!
Nem hiszem, hogy akkora lenne a mentés mérete. Az X4 is rengeteg adatot tárol a mentésben. Nem véletlen annyi a mentési idő, amennyi. Én most az FS22-n lepődtem meg, hogy milyen durván sokáig ment. A méretét nem tudom. De ugye a PS5 belső tárhelye baromi gyors. De az is lehet, hogy mindjárt megy a felhőbe és azt kell megvárnom.
A lényeg hogy mivel minden követ, faágat pont oda vissza tud tenni, ahol volt, így biztos, hogy ezek le vannak tárolva. Elég lenne csak a megmozgatott cuccot menteni.
Persze innen kezdve jönne a macera. Mert a gallyak, amikbe belekapaszkodik az ember, hogy átjusson az akadályon, általában el is használódik. Így a következő úton vagy épp visszafele már hiányozni fog. És itt a vége, fuss el véle. Van egy-két akadály, mint az égett, törhetetlen, de hajlékony faág, amibe úgy bele lehet akadni, hogy se előre, se hátra. Ilyenkor jön jól, hogy a mentés visszatöltésével az elhajlott faág visszakerül eredeti pozíciójába. Így lassan, sok visszatöltéssel átküzdheti magát az ember. Legközelebb meg már tudja, hogy megfelelően el kell kerülni. Nem lehet kicentizni, mert a kocsi fém felépítése úgy vonzza a fát, mintha mágnes lenne.
Meg ugye ne felejtsük el, hogy milyen részletességgel és élethűséggel állítják be a verdákat, az út és a kerék viszonyát, stb.
Nem is tudtam, hogy a hajóbontásból van 2. Azt hittem, hogy az 1 is csak KH. Szerintem az 1-et fogom kapni.
Egyszer majd biztos képes lesz rá a játék. Talán majd az unokáinknak... Ahhoz el kellene menteni minden kis fűszál, kavics lehullott falevél és marék sár adatait. Gondolhatod mi lenne. Kolosszális méretű mentés fájlok. Volt már itt téma, hogy milyen jó lenne, ha az utak állapotát elmentené a játék és ha egyszer történetesen "felszántanád" akkor magadat szívatnád meg...
Olyan van, hogy a térképről bizonyos köveket, sziklákat eleve kigyomlál egy, vagy több adott mod. Keress rá a modión!
arra nincs lehetőség hogy az elpakolt úton lévő kövek ne spawnoljanak vissza? raktam be egy kotrós gépet,szépen letúrkáltam az úton lévő köveket,hogy legkozelebb ha erre járok lehessen haladni,aztán mikor visszatértem a térképről megint ott voltak :D
TÉLLEG! Borzasztó egy eszköz! Még a hőskorban huzigáltam az alap játék orosz régiójában. Volt annyi eszem, hogy az erdőben próbálkozzak vele! De lehet, hogy konkrétan egy feladathoz tartozott... Beszépisvolt!
Hajóbontással én is játszottam. (Kölcsön) Egy, vagy kettő? A kettő szimpatikusabb.
Van 8-as pót. Nem ajánlom senkinek, mert nem terepre tervezték. Szigorúan aszfaltos és ott sem szereti a meredek emelkedőket. Egyszer húzgáltam rajta két nagy csövet. Természetesen gyári verdával. Talán épp a Tatra 813-mal. Soha többet. Inkább fordulok kétszer, mint a buckákon fennakadás.
Jövő hónapban meglesz a hajóbontó "ingyen". Jó, hogy nem vettem meg sosem akcióban :) Pedig a héten is tolta a gőz.
Igen. De ez mod. Úgy értettem, hogy a vanillában van-e! Szerintem nincs. Modban nekem is van! 8 férőhelyes pótkocsi modom is van és azzal csak kétszer kellene fordulni. Csak ugye itt elsősorban a gyanútlan vállalkozószellemű egyénekre gondoltam, akik szeretnének a fázisok közti szünetekben is gurulni és nem modolnak.
De van ezzel a pályával más baj is. Vagy inkább a készítőjével. Történetesen tudom, hogy nem fiatal és az a feneség a 40plusszos emberekkel, hogy eljön az a pillanat, amikor rohamosan, vagy hirtelen zuhanni kezd az elmeállpotuk. És szerintem nála épp most volt egy nagyobb esés!
Persze ki vagyok én, hogy meg és/vagy elítéljem. Én csak játszani szeretnék... Ha ezt a modderek teszik lehetővé számomra, akkor az ő révükön. Ha a munkájuk nem megfelelő, akkor vessek magamra!
az általam korábban emlegetett Bruticusnak van 4 helyes platója,és pót is mehet utánna. mint írtam hosszú ,szóval hegyekben nem kell vele manőverezni :p és erős is a gép,és az üzemanyagot is zabálja :D itt
én eddig csak hosszú rönkök szállítására használtam,amikor egy helyre sokat kellett vinni.
Ez az ember BETEG!!!!! Azt hinnétek, hogy három három csövet két helyre kell lerakni, de NEM!!! Azt a hat csövet oda kell szállítani. Egyáltalán miért bontotta ketté? És mi a fisznek kell nekem hatszor, de minimum háromszor fordulnom? Van egyáltalán olyan teherautó a játékban, amire felfér a nagy cső és pótkocsit is csatolhatok hozzá?
Pindurit a ködből is levett alap beállításban a készítő. Azt elfelejtettem mondani, hogy konfigurálható. Elég sok szinten! HOME-ra előjön egy kezelőfelület, ahol lehet bűvészkedni a csúszkákkal. Én majd a színből mindenképp leveszek. A köd meg ráér.
"You can edit the values for yourself by pressing the Home key, and click on the applied filters (Curves, Levels, Lumasharpens) and manually adjust the sliders"
Ennél a háromnál több lehetőség van benne. Amikor legutóbb az előző verzióban turkáltam, akkor sírva is fakadtam, hogy: "Mit kezdjek ennyi lehetőséggel?"
Most élesebb ezzel a moddal,de a köd a távolban most is ott van,ha arra gondolsz. De gondolom nem arra gondoltál.... 4K-ban persze hogy élesebb...DDD. Az én moncsiim csak full HD tudnak de egyenlőre elégedett vagyok....persze jó lenne 4K-ban de.... Majd egyszer talán, az idei gép fejlesztés eléggé leapasztotta a büdzsét...XD.
Endy! Egyszer azt mondtad, hogy nálam fakó a játék és talán Oldgamer szokott panaszkodni a köd miatt. Na ez lenne rá a megoldás... Ha meg lehetne mókolni a konzolokat! Bocsesz Oldgamer! :-) Ennek a korábbi verzióját egy tévedés miatt töröltem, mert azt hittem, hogy ez terheli rommá a gépem. És el is feledkeztem róla, de most itt ez a frissítés. Picit talán parasztvakító ez a rikító szín, de majd meglátjuk mennyire jön be... Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.11.01. 15:48:25
Használni fogom! Nem egy komoly dolog. Csak négy fájlt kell lecserélni, amik nem túl relevánsak. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.11.01. 10:24:28
Nyilván vita tárgyát képezné, de helyet adnék ennek a játékban. Hisz, miért ne köthetnék kötelet egy rönkre és aztán csinálnék vele bármit ami az eszembe jut?!?!? Nem endjúzer mod. Szerkesztős! Vetek majd rá egy pillantást.
Félreértettél szőke herceg! Pont azt szerettem volna jelezni, hogy ha már van tapadása a rönköknek, akkor az az érték lehetett volna nagyobb is, hogy megközelítse a valóságot.
találtam egy modot,gwc bruticus asszem,még nem teszteltem,de a hosszú póttal pont 2 long rönköt tud vinni.hosszú mint a vonatfütty de michigant tolom még itt simán van útvonal ahol elmegy. Tatarint is kiszedtem már a quarryból,szal az upgradek felvéve,kilátók végiglátogatva mindenhol,már nincs sok hátra michigenből. minden mást a korábban linkelt Urallal szállítok. szerencsére mindenhol elmegy,nem olyan szenvedős mint anno az alap gépekkel volt.
hamarosan irány alaska :)
Én is csak halkan jegyzem meg simán szállítható csomagolás nélkül is a hosszú és a közepes is "halomba rakva" Nyilván nem száguldozva és az emelkedőknél nagyobb odafigyeléssel,szűkebb fordulóknál úgyszintén, de aki szereti a kihívást az nem riad vissza az ilyen feladatoktól. Mind ezt Amúrban is véghez vittem,nem egyszer ,ugye mint tudjuk nem épp ez a legideálisabb terep ,főleg nem az ilyen szállításra....XD. természetesen hard fokozaton, modok nélkül..XD. Long rönk szállítás
Médium rönk szállítás De csináltam olyat is hogy 3 rövid rönköt hagytam a platón becsomagolás nélkül és így teljesítettem egy idő futamot ,....természetesen nem estek le....csak hogy legyen kihívás is a játékban....DDD. Időfutam rönkökkel....
Hiába jegyzed meg kajabálva, NAGYON halkan, ha egyszer lecsúszik. Persze azért ehhez elég meredek emelkedő kell. De van olyan. Elhiszem neked, hogy állítottak neki tapadást. Egy kicsit. A hosszú rönköket nem is tudod a gyári megoldással szálanként szállítani, mert a kocsin lévő villa össze-vissza forog. Már ettől csúszik. Persze nem össze-vissza, de értelmetlenül. Nem egyszer álltam be úgy a fatelepre, hogy nem volt párhuzamban a pót villájával. És ilyenkor a játék minden probléma nélkül mellé teszi a csomagot, ott hátul. De, ha egy nagyon picit araszolok előre, máris tovább forog a villa és irányba tud állni. Agyrém.