Fél év múlva mégtöbben nyomják majd:D Fõleg mivel a GomTV fél millió dolláros tournamentet indít. A tizen akárhány review alapján a grafika: 9/10 hangok zene: 9/10 MI: 8/10 A ballanceot újra kellett teremteni, mert mint azt tudhatod szinta csak a legalapabb egységek maradtak ugyanazok. kb mint a WC2höz képest a WC3. Ez a játék nagyon ott van a szeren mind a kritikusok, mind a userek szerint, ez ellen nincs mit tenni. Az, hogy mi került 100 millába már nem a mi dolgunk, de ha láttad volna a behind the scenes dvd-t szerintem ezen sem akadnál fent(színészek,kellékek,átvezetõ cinematikok elõkészítése,folyamatos tesztelés + a fele a marketing). Hidd el én szoktam gondlkodni és mégis megvettem. Nem szereted ezt a játékot?? akkor mér írsz? Ennyi.
Nem bírom tovább.....olvasgatom egy ideje ezt a nagy agyatlan lelkesedést......IGENIS A FÉL VILÁG TÖK HÜLYE...és még sokkal többen is. Ez tény. Soroljam???? Nem teszem aki tényleg szokott néha GONDOLKODNI az ezen tuti nem vitatkozik.
Na jó csak 1 példa: H1N1.........hány hülye is nyalta be ezt az oltári baromságot? Pedig a kezdetektõl sokan akik tényleg GONDOLKODNAK mondták, hogy átverés bizonyítva is azt. És hogy hogy jön ez ide?? Csak úgy hogy az emberek ( nagy tömegben fokozottan) igenis tök hülyék, aki nem akar hülye maradni az kezdjen el gondolkodni nem pedig besértõdni, hogy lehülyézték. Mondjuk kezdésnek talán el lehetne gondolkodni azon, hogy a mi fene került 100M $-ba ezen a játékon. A technológiai megvalósitás (graf, hang stb )???-----átlagos A mesterséges inteligencia kifejlesztése???-----még a rajongók is bevalják: 00 A balanc megteremtése a multihoz??? Az sc1-ben már kicsiszolták (és ott még valahogy sikerült "ócsón" kihozni), ez meg nagyban az sc1 már meglévõére épitkezik. Akkor még is mi a fene került 100 millába???? ( egy régi Márkus kabaré jutott eszembe egy fotelrõl). CSAK NEM A MÁR ÉVEK ÓTA TARTÓ REKLÁM????
Akik kicsit figyelemmel kisérik a játék világ történéseit régóta, azoknak már csak feltünt, hogy a NAGY blizzardnal már alig dolgozik valaki akik a blizzt naggyá tették. A blizzard ma már sokkal inkább egyí pénztermelõ gépezet mint a kreatív és újító játékok gyártója.......ehez viszont nagyon értenek e tény.
Tényleg nem akarok senkivek sem vitatkozni sem trollkodni, értem én a rajongást is. PL: a fire warrior nevü programot szerintem nem nagyon ismeri senki, annó a sajtó is ledöngölte a sárgaföldbe én még is 2-szer toltam végig egymás után, imádtam.........mert warhammer40k rajongó vagyok (a nem gondolkodóknak: ez egy wh40k játék volt). Mégsem állitanám senkinek hogy jó játék volt , bár ha nagyon szidná én is elküldeném a vérbe. Ezért is ide írtam nem a fórumba....pedig lenne kedvem piszkálni ezt a nagy blizzardot. Az idõ majd eldönti, de szerintem fél év mulva már csak nagyon kevesen tolják majd ezt a ...gamet.
Sajálom, ész érvekkel nem lehet téged meggyõzni. Nem tudod olyan szemmel nézni amilyennel kell. Ha a holokuvetítõkön fentakadsz, azon is fen n kéne,h ogy a BattleC miért csak akkora. Úgy kell nézni a dolgokat, hogy azok le vannak degradálva egy RTS szintjére. Azt meg kétlem, hogy ultrán láttad, mert kibaszott szép. Ha a pályákon lévõ ingamerõl beszélsz és azt szídod, akkor neked közöd nincs a sztorihoz sem.Gondolom hallottál már a hangulat szóról. Mellesleg ez játék nem a 101020123140 fõs seregekrõl szól... de miért is vitatkozom veled, látszik, hogy egyáltalán nem értesz a SC-hoz.
Mar hogy a kukacba ne lenne...ugyanugy ahogy a wow ingame videok... Amugy megneztem kispajtas..es csunya...(masreszt valoban nem kell hozza atomeromu,ezt alairom) Azt nem tudom mennyi az FF reszekben percre a renderelt video...de ha ok meg tudjak csinalni,akkor a blizzard miert is nem? (masreszt nem kell hogy cutscenekbol alljon a jatek...inkabb olyan baromsagokbol ne alljon, mint pl az 1. palya,dogoljmegpusztaalso bolygo..es a hologramtechnologia a jelenkor foldiet nem eri el..de roppant olcso lehet,mert 1 6 epuletbol allo kolonian,5 meterenkent van 1 holovetito..ez olyan...realis..(persze-persze a propaganda..szoval inkabb az ilyen baromsagokra figyeltek volna...))
Narumon:gozom sincs mire hasznaltak..csak kiemeltem az 1. talalt rts enginet..mert nem kicsit ego a szememben 1 strategiai jateknal max. 500 egyseget buszken hirdetni...(500 a peak...ehh verciki,foleg ugy hogy 3vs3 vagy 4vs4 is lehet...)
Na és ilyen szépen jeleníti meg a Hatalmas gyönyörû játékod azt a nemtudom hány egységedet??? mellesleg nem tudom manapság miért ne lehetne megjeleníteni, hogy 800 marine 1600 zergling ellen nyomoljun.
Igen a másik forumban én is éppen a Mass Effect 2t emeltem ki, az kb egyszinten van (vagy egy icipicit felette) az SCII ingamenek. És ennyi. Akkor meg végképp nem értem mi a bajod. A lehet hogy meg lehetett volna csinálni az egészen más mint a megcsinálták. Javaslom szedj elõ néhány 2001-2002 játékot és le fogsz döbbenni hogy mennyire szebbre emlékeztél. (én legalábbis igy jártam még 3-4 éves játékok esetében is)
Olyan dolgokkal hasonlítod össze ezt a játékot, hogy az nonszensz. Az átvezetõ videó motornak SEMMI köze a játék motorjához, szóval megint hülyeségeket beszélsz. Vedd meg a játékot, baszd ultrára és mondd azt, hogy bármi bajod van vele. Ha van akkor te szemrákos vagy.
A mondatom második részéeben arra céloztam, hogy emlékeim szerint te is azok közé tartozol (ahogy magam is) akik lehúrogják azokat, akik egy játékban csak a grafikát emelik ki pozitívumként. Mellesleg a grafikai fejlõdés az folyamatos, amitõl ma mindenki eldobja az állát, holnapra elavult lesz. Emiatt csak is a grafikát említeni fõ pozitívumként, pláne ennél a játéknál elég butaság. Az egyetlen rész, a grafikát leszámítva ami esetleg nehézkes lett volna megoldani 2000-2002-ben az új battle.net lehetett volna, de azt leszámítva semmi olyasmi nincs benne, ami nem volt elérhetõ akkor.
Azonban, látván, hogy itt az ingame motorral renderelt átvezetõket hozza fel mindenki, ajánlanám nézzétek meg például a Mass Effect 2-õt. Aki meg felhozná azt, hogy itt ez a motor több száz egységet is kezel egy-egy pályán, az nézzen utánna az Empire: Total War-nak.
Ennek a játéknak nem valószínû, hogy az lett volna a célja, hogy a legszebb legyen a világon, pusztán egy a mai átlagnak megfelelõ megjelenítés kellett. A hadjárat hosszúságával semmi baj, így is az átlagosnál hosszabb.
Figyelj! Légyszíves gondolkozzál már mielõtt írsz is valamit? Szóval szerinted a fél világ hülye, neked van igazad... Elfogadom azt ha azt mondod rövid a single player: tényleg az én is végigvittem 4 nap alatt, ezt nem vitatom. De attól függetlenül teljesen élvezhetõ, és mindenkinek játszaható:ha gyenge, ha profi. Még hátrány a lan is de hát istenem a blizzardnak kell a pénz. Különben meg ha megveszel egy játékot akkor még 3 haverod végigviheti a campaign-t.
DE -Nem kell hozzá atomerõmû, és azért akkor is teljesen játszható, és szép videókat kapsz, de ha ultrán játszol akkor szerintem a korhoz megfelelõ nagyon is szép grafikát kapsz. -A játék multira lett tervezve, ez azon is látszik, -ha csak egy kicsit bele is nézel a játékba, és nem csak 3 screenshotot látsz- hogy a challang-ek teljesen az internetes színvonalat biztosítják. -Mivel elõdje sikeres volt ezért a játék alapja meg is maradt, de -szerintem nagyon is jó- új dolgokat építettek bele. Na de én azért itt az SG-re hagyom a játék elemzését, csak ezzel szerintem nem árt ha tisztában vagy mielõtt itt elkezded oltani a játékot.
Szerintem a negyven perc még alá is van becsülve, szvsz azért lett ingam mert a Hyperion fedélzetén ott a rengeteg interakció, és aköré épül az "összes" movie.
Annyira ostoba vagy. Mit akarsz??? 40 percnyi renderelt videót????? Nézd már meg kibaszott ultrán, hogy milyen részletes az a kibaszott ingame videó................. iszonyatosak mi?? Ó istenem...
Azt a spring enginet használták is valami komolyra? Vagy csak a spring projectes cuccok mennek vele? Mert az ingyenesnek jó, de nem hiába nem adják pénzért.
Na a nagy szövegek mellett mutassatok már nekem ilyen ingame videokat (fõleg azokra a 2003-as ingame videokra vagyok kiváncsi). Stratégiában a mai napig nincs más ilyen ingame video de szerintem összjátékot tekintve sem tudtok nagyon ilyet mondani. HA meg igen akkor hol vannak a példák? Mert azok mindig lemaradnak.
Az ingame motors videók számomra a játék egyetlen gyengepontja,amúgy elégedett vagyok (a beárazást leszámítva). Azok az ingame motoros videók látványban valahol a Playstation 2 jobb játékainak látványszínvonalán van,ne röhögtessük már ki magunkat olyan szöveggel,hogy ez 2003-2004ben is elképzelhetetlen lett volna...
A nap vicce volt....foleg az ingame videos resz....(arra buszkek, hogy olyan az engine ,hogy akar 500 egyseget is kepes egyszerre mozgatni? hat roflol...ez mar 10 eve sem lett volna nagy durranas...(lasd pl spring engine..up to 30000 units with 250 players..) Ultran a jatek so-so,az ingame videok iszonyatosak...a rendereltek utan /facepalm and silent cry..
"Ha az elsõ naptól fel lett volna törve az egész és warezmulti mûködne,nem fogyna így."
Ott a pont. Értelmes multit kell kitalálni. Ma már single-re építeni picit rizikós (vagy akkor olyan single legyen, hogy a füled is kettéáll). Ja és a népnek az kell, megveszi a játékot mert multizni akar, és adni kell a júzereknek pár havonta ingyenes DLC-ket, arra buknak. Úgyis lesz olyan, akinek meg nem tetszenek az új cuccok, egységek, nekik meg benyomni egy "vanillásító" gombot a server csinálóhoz.
Baromságot beszélsz,az elmúlt idõk komoly multiplayer címeibõl melyiket nem tudták feltörni? BFBC2...Ennyi. Aki ezzel a játékkal multizni akar (márpedig a játék lényege a multi) meg kell vennie,márpedig nem egy warezos akar vele multizni és sokan nem tudnak várni--> felesleges jönni azzal hogy ilyenolyan minõség szorítja vissza a warez-t...Itt a minõség+battlenet szorítja vissza. Ha az elsõ naptól fel lett volna törve az egész és warezmulti mûködne,nem fogyna így.
Tévedsz, jelenleg a warezos verzióval tolom és kb lesarom a battle.net-et. SC1-el sokáig játszottam ott meg is van eredetiben, de majd ha kijön a collectors edition egyben a 3 faj story-ja kb 10k körüli áron, na akkor meg is fogom venni. De 16k/db kicsit siralmas húzás a blizzard-tól. Megjegyezném, hogy SC1-nél is megoldották az ügyes hackerpistikék a battle.net kijátszását. Voltak tört serverek ahol lehetett tolni a tört gameval és igen sok érdeklõdõ volt. Valószínûsítem, hogy ez most sem lesz másképp. Viszont 12év után 2010ben kicsit gyengére sikeredett a folytatás. Fõleg viccesen fog már kinézni 2év múlva a 3. rész mint "új" játék. Nagyon vártam a gammát, de egyenlõre igencsak túl van árazva.
én warezos vagyok,ez volt életem elsõ játéka amit megvettem...
az lehet hogy a PC piac nagyobb lett 98 óta csak kérdés hogy a 98as SC1 mégis hogy tudott a világ legtöbbet eladott PCs játéka lenni, volt 12 éve mindenki másnak hogy ezt felülmúlja még sem sikerült pedig ugye jóval több PC lett azóta...szóval ez nem érv :)
Ne is haragudj de marhaságokat beszélsz a legtöbb játéknak a multi részét nem tudják feltörni ergo a párhuzamod szart sem ér. A játékok 90%-nak detto nem tudják feltörni a multi részét.
hát márpedig nem. nem elsõsorban erre a piacra készül egy legális szoftver, ahol kalózpistike fel tud törni mindent, hanem a nyugatira, ahol ennyi választja el attól, hogy lemásolja simán a szomszédgyerek.
Már ne is haragudjatok,de a játék multi része ami a fõ részét adja a cuccnak nincs feltörve,ergo nem reális dolog a warezzal jönni.
Ha simán kiadták volna lan és egyéb könnyûszerrel feltörhetõ módszerrel bizony ez a szám nem lett volna meg.
Ott a pont
Nem idióta másolásvédelmeket kell kidolgozni súlyos pénzekért (ami csak a becsületes vásárlókat kergeti az õrületbe), meg nem futószalagon kell gyártani a vacak programokat meg gyengén sikerült konzolátiratokat, hanem igényes munkát kell kiadni, minõség a mennyiség felett...
Persze, hogy elveri a 98-as elõdjét. Eleve kisebb volt a játék piac (kevesebb gép is volt), nem volt ekkora hype se. Azt nemtom h SC1-nél hogy van, de sok játéknál régen másolttal is ment a multi.
Mellesleg itt látszik, hogy a warezt jó termékekkel, megfelelõ supporttal és játékokkal - bár kiküszöbölni nem lehet - visszaszorítani igen. Csak nem évente kell kiadni egy új rókabõrt 16 ezerért...
Én is meg fogom venni, de nem most. Túl drága az új progi, meg amúgy is gyík a gépem hozzá. Majd 2 év múlva... :)
Részben egyet értek azzal amit mondasz, a warezes részével fõleg, ha jó egy játék/film/zene stb, és az jól van felvezetve, akkor azt megveszi az akit érdekel, de ha csak megjelenik akkor simán letölti. Ami nem teljesen igaz, az a jó multi, mert valóban szerintem a battle.net egyedülálló, de nincs benne LAN-os multi, és ez nagy érvágás.
Amekkora Hype volt körülötte, nem is csodálom, bár ez is bizonyítéka annak, hogy csak a warez nem játszik ha megfelelõen van reklámozva egy játék és van egy normális multiplayer része.