Ez legalább egy értelmes elképzelés. A nulla-t fölösleges most nézni mert nem tartozik, meg csak egy kép. Majd ha mindenki kipróbálta akkor mondjon véleményt.
A rendes láncos bringával is van sok gond, ezsem tökéletes minek ilyen buziságokat kitalálni.Mondjuk biztos veszmajd valaki,nekem nem kéne , akár az a nulla nevû is megpatkálna azt dobhatnád ki:)))
A kis kerék gondot okozna nekem a téli csúszós, hó-latyakos úton - de amúgy, egy ilyet szívesen vásárolnék magamnak, ha emberi áron kapható lenne. [Max 30.000-et vagyok hajlandó ilyesmiért adni.]
Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de gyakorlati hasznot én sem látok a lánchajtáshoz képest. Próbálom elképzelni a GSX-R 1000-et hajtókaros bovden hajtással...
balf_sz volt nem tudott rendesen váltani, és megunta ezt :D
Láttam én is a TVben ezt a "találmányt"! Nem rossz... De ennyi pénzért?! Meg miért baj, ha lánccal megy a bicikli? :) Ez mivel jobb, hogy nincs lánc? Nem igazán vágom! :)
sztem ez 1 fos :D mi a fasznak? vegyenek az emberek autót ennyi pézé... nem látom értelmét ennek :D mitõl lesz jobb ha ilyen biciklivel megyek? mert itt sztem nincs emisszió meg fogyasztás :D szóval nem értem na mindegy...
RTL rulz Am kajakra mind1, nem szakad el a kötél vagymi?
Tegnap volt a kutatók éjszakája. Az RTL Klub híradójában az imént mutatták az ott debütáló StringBike fantázianévre hallgató LÁNC NÉLKÜLI kerékpárt.
Nem vagyok mûszakis. Lánc valóban nincs. A fazon két hajtókart magyarázott és én fémhuzalokat (bovden) láttam lánc helyett. Ez adódik a kerékpár angol fantázia nevébõl is. Elõre-hátra hajtható - eredmény: folyamatos elõrehaladás.
Legkorábban 1 év múlva kerülhet kereskedelmi forgalomba. Ára: 2.500 Euro.
Akinek egy pici köze van a kerékpárokhoz, tudja hogy bovden mûködteti a váltókat, fékeket. Ami az aggályom, h a nagy hype nem szól arról, hogy a bovden bizony nyúlik. A fék és váltó esetében egyrészt nincs folyamatos erõhatás alatt, másrészt amikor használják õket, távolról sem akkora az erõhatás, mint a teljes kerékpár hajtásakor keletkezik.