Nem hiszem, hogy azért lennének egyszerûbbek a mapok, mer a mai map készítõk nem kreatívak. Gondolom akik a codhoz csinálnak mapokat, tudnának olyan összetett pályát is rottyantani, hogy a hajad is kettéállna.
De ha ennyi embernek nem tetszik akkor mi a jó? Mert ahány fórumon olvastam véleményt szinte senkinek sem tetszett. Nem akarok senkivel sem vitázni de nekem nagyon tetszett annak ellenére h laggos.
Szerintem sürgõsen menj el szemészhez mert kezd csõlátásod lenni vagy ez lehet csak birka hülyeség tipikus tünete.....nem ártana megnézned mi ketyeg egy konzolban és mi lötyög a gépedben.
Nem vagyok FPS rajongó de........a story mód szép kerek és egész nem olyan sz@r! összedobott valami mint az MW2 ben volt.
Azért bírom mikor néhányan csak így kijelentik, hogy márpedig nem jó játék és kész. Ez kb olyan, hogy márpedig ez a kék ez piros, ráadásul a fehér a legszebb szín. Ennyi erõvel nekem meg az a véleményem, hogy az összes COD közül eddig messze az MW2 volt a legjobb ráadásul a grafikája is gyönörû szerintem, ideális kis lövöldözös gém. Ez is egy vélemény, és semmivel sem ér kevesebbet mint a tied.
Hát az MW2-nél nem volt nehéz nem rosszabbat készíteni.Az símán bekerülhet a legrosszabb játékok listájába. Még egy érdekesség a Cod4 óta nekem egyre rajzosabnak tünik a grafika,ez már nekem nagyon hasonlít a Borderlands-ra.Úgy gondolom ez azért van mert a konzolok már ennél erõsebb grafikájú játékoknál behalnának.
Nem is igazán az igénnyel van a baj, bár ténysezerûen egyre igénytelenebbek a játékosok, hanem a konzolok alapkontrollerjével. Ezek az elsõdleges okai annak, hogy egyszerûsödnek, "butulnak" a játékok.
Míg számítógépen a bill+egér alap, és erre lehet számítani annyira, hogy belekalkuláljanak akár 14-16 billentyût is + egeret, addig konzolokon ez egér nélkül 8-10 max. De a sûrûn használatos az inkább 6 max.
Na és akkor meg is van a szûkkeresztmetszet, amiért, ha akarnák sem lehetne elbonyolítani egy játékot.
Amikor mobilra csináltam játékot, akkor sajnos nálam is ez a probééma jött elõ. Annyira lehetett bonyolult, amennyire az irányítás engedte:(
Konkrétan kurvára utálom, amikor 54 elágazást kell fejben tartanom és szisztematikusan, már már algoritmus alapján kell bejárnom az egész pályát, nehogy valahol valami fontosat kihagyjak.
Szerintem a jó pálya a kettõ között van, legyen pár elágazás, de azért ne bolondulj bele. Ebbe a Doom pályába szerintem tuti begolyóznék...
Ha logikázni, meg számolgatni akarok akkor logikai játékkal fogok játszani, nem FPS-el...
Onnantól kezdve, hogy van kihajlás, nálam tízezerszer élvezetesebb a MW2 -nél (még csak 20 percet volt idõm játszani vele, de eddig tetszett).
Nem azt mondom, hogy rossz, de nekem nem jött be. Nem akarok nagyon spoilerezni, elég annyi, hogy ez a "skizó" dolog nem volt az igazi. Ami viszont pozitív, az a szinkron. Kiváló.
Szerintem meg pont a sztorija miatt nem lehet fikázni ezt a játékot. Rövid volt, meg zabálja a gépet, nincs annyira optimalizálva mint a mw2, de a sztori az nagyon ott van!
Jah és hogy a játékról is szóljak, szerintem szarabb mint a MW2.
Gyuszopapa megmonta tökéletesen a frankót: Ez a játék bebizonyította ismét hogy a vásárlók igénye egyre alacsonyabb.Lehet állítani az ellenkezõjét de sajnos mindenki innen veszi a példát és egyre színvonaltalanabbak a játékok.
Flameindító: Véleményem szerint a konzolok elterjedése miatt ment lejjebb a PCs játékok összetettsége mivel a játékok nagy részét konzolra is kiadják és azt portolják PCre (vagy fordítva). És sajnos ott erre van igény, ha nem dõlne be mindenki a 8-9 órás scriptelt singleplayer szaroknak és nem rohanna megvenni akkor talán a kiadók is feleszmélnének.
Hogy számolják ezeket a bevételeket?
Ha pl egy játék 50$-ba kerül, akkor eladáskor a kiadó - jelen esetben az Activision - megkapja ennek a felét kb, tehát 25 $-t. Ha ebbõl a játékból eladnak 10 milliót, ez akkor is még csak 250 millió nyereség ebbõl az analógiából kiindulva. Azt nem értem, hogy ez a játék, akkor hogy tudott 24 óra alatt 360 milliót hozni? Ha ennek a számnak olyan 16 millió eladott játékból kellene összejönnie.
Hogy ellenpéldát is mondjak. Én kifejezetten utálom a lövöldözõs játékokat, egyszerûen nem kötnek le, de az MW2-t csont nélkül végigjátszottam, és ha ez is olyan mint az akkor én ezt is megveszem. Persze nem most, várok amig kicsit mérséklõdik az ára. Szerintem sokan vannak ilyen koca lövöldözõsök mint én, hogy olyan bazi sok ideje nincs, de egy egy ilyen rohanós látványos lövölde pálya belefér. Ha komolyabb és hosszabb játékélményt keresek akkor nálam csak stratégia jöhet szóba.
sajna amig ennyit eladnak belole, tovabb folytatodik.. De ki az aki single playerert ezt megveszi?????? lassan olyan hosszu a single mint egy mozi film es 10000 forint rohej:D
Hehe, na igen, ez mindent elárul napjaink pályaszerkesztõinek kreativitásáról (tiszt. a kivételnek). :D Egyébként a bal oldali az egy konkrét, létezõ map, vagy csak úgy oda van firkantva? Mert mintha egy Doom mapot vélnék látni benne, de lehet, hogy csak beleképzelem. :)
Sajnos ténylez így van, ráadásul a játék annyira szájbarágós, hogy az már fájdalmas, gyakorlatilag üres tekintettel bambulva végig lehet játszani. Mindig azonnal tudod merre kell menni, milyen távolságra van a célpont és hogy mit kell tenned, valamint a csapattársak is folyamatosan ellátnak infóval, hogy adott harchelyzetben milyen stratégia a nyerõ, melyik fegyverd használd, már majdhogynem tüzelnek is helyetted. Emellett lineáris, mint egy seprûnyél, gyakorlatilag egy szépen kidekorált csõben rohangálsz elejétõl végig, minden forgatókönyv szerint zajlik. Az elmúlt 15 év alatt nagyon sokat egyszerûsödtek a játékok, kvázi hozzábutultak a játékosokhoz. Hol vannak már az olyan fps-ek, mint a Deus Ex, vagy az Undying?
Sajnos az arcade a népszerü.AA2-3,Arma 2,OF és társaikkal az a nagy gond hogy már túl reálisak ezért nem olyan népszerüek.A kettõ között terül el egy nagy semmi ezt próbálja a battlefield széria betölteni,de sajnos a nagy többségnek még az is túl reális.Mai átlag gamer sajnos nem szereti ha játék közben gondolkodnia kell csak a nonstop akciót szeretik.
ezekben csak a játékélmény a fontos ami megvan. ezeregyedszerre is tudnak valami érdekes sztorit kanyarítani a klasszikus "gyerünk mi faszagyerekek" és lõjjük szét a bandát hogy eljussunk a "fõellenséghez". egyszer végigjátszani nem rossz de többre nem valami mert ha tudod már a sztorit játék kábé abból áll, hogy lenyomod a bal egérgombot és rohansz. persze ha akarod kicsit beleélheted magad és ha szemethunysz a borzalmas fegyver hangok és olyasmik felett hogy famasban meg vietnamra gyártott m16 ban nem 30 lõszer van sõt famast csak akkor kezdték el tervezni mikor te már vígan szaladgálsz vele, ha elnézed hogy a gránát kábé csak akkor halálos ha ráül társaid pedig olyannnyira hülyék hogy egy kicsit sem fedeznek, ha szemet tudsz hunyni az elõre scriptelt dolgok miatt és bevállalod hogy úgy játszod végig ahogy a fejlesztõk elgondolták nem szaladsz elõre nem gondolkodsz csak mész ahová monjda...
ez rendben is van kell arcade is, ami számomra elkeserítõ hogy ezek a játékok a népszerûek, és hogy ennyire. meg lehet nézni pl az esl-en kábé látható hogy cod, meg cs vezet multiban is, ami már végképp elkeserítõ fõleg annak tudatában hogy van egy olyan játék mint pl az America's Army 2, vagy az új része a 3, ami méghozzá ingyenes is ilyen arma 2 példákkal már nem is merek jönni. persze azokat alig játszák :(
Alapvetõen egyetértek Gyuszopapa-val, de hozzáteszem azt is, hogy kellemes élmény volt az MW 1-2, de csak egyszer. Nem az a fajta játék, amit az ember képes többszõr végigjátszani, feltéve, ha oda is figyel a játékra. Multiról én nem nyilatkozom, mert abszolút béna vagyok benne, így kerülöm is.
Multi lehet, hogy egyre szarabb, de pl singleben az MW és MW2 egy élmény volt, erre is azt mondják, hogy jó, de még nem próbáltam. Multi meg már nem érdekel, ott az MW2, amivel elszórakozom, nem olyan tragikus mint amilyennek sokan beállítják.
"A jelek szerint az Activision megnyugodhat: a Treyarch felnõtt a feladathoz és lenyomta az Infinity Wardot is."
hirveres, nem lenyomas.
Mekkora zsé van ezekben a játékokban, hol van ilyenkor a Digital Reality vagy a Stormregion, nagyon érdemes lenne befektetni.
Ez a játék bebizonyította ismét hogy a vásárlók igénye egyre alacsonyabb.Lehet állítani az ellenkezõjét de sajnos mindenki innen veszi a példát és egyre színvonaltalanabbak a játékok.Igen játszottam az összes duty-val úgyhogy nem találomra beszélek.Tudom mindenki azt mondja hogy nem de ebben közrejátszik a játékok elkonzolosodása.Punktum.