Hosszabb szünet után újra kedvet kaptam a játékhoz. Nekem még a régi verzió van meg, Dawnguard és Dragonborn nélkül, gondoltam, ezúttal azokat is megveszem hozzá. Steamen 40 euró a kettő, viszont ugyanennyiért ott a komplett 64-es verzió, tokkal-vonóval, jól gondolom, hogy akkor hülyeség lenne a régit upgradelni?
Szia! Én UNP- vel nyomtam, így most nem tudom ezt kiváltja-e valami, de nálad nem látom a Caliente's Beautiful Bodies Edition -CBBE-t.
Én is szenvedek:) Kérdés a következő Mi okozhatja azt az effektet hogy ha karaktert szeretnék készíteni bizonyos beállításoknál ha hozzá nyúlok azonnal szétfagy a játék Elvileg most megpróbáltam CBBE modokat rakosgatni felfele ezért vagyok gondba is. Azt viszont nem tudom mely beállításokkal van gondja Ezek a modok vannak fent
Kis segítség kellene. A Frostfall skriptjei nagyon lassúak. Ha mondjuk este nyolckor tüzet rakok, és felállítanám a sátrat, a játékban hajnali 1 óra lesz, mire a kiadott parancs teljesül, és áll a sátor, előtte lobog a tűz. Ugyan ez van a fürdés animációkkal is. Az is sok-sok valós perc, játékbeli óra, mire lefut a dolog. (Illetve, míg elindul az animáció) Frostfall-t újratelepítettem, semmi változás. FNIS-t futtattam, az sem segít. Valakinek valami tippje van esetleg?
Olyan sohase lesz, hogy valaki ne instant szarozzon valamit, ezzel egyutt kell elni, es ahogy irod, magasrol le kell szarni. Nyilvan nem neki keszult, nem o a celkozonseg, el kell fogadni a velemenyet, meggyozni nem tudod, akkor meg nincs mirol beszelni. :)
Egyebkent kuldhetne valaki kozuletek megint egy kis bemutato szoveget, par kepet es videot (also link mar inaktiv, gondolom a yt automata rendszere lelotte a 18+ tartalom miatt, jartam mar igy) mint masfel eve a 2-eshez, orommel kirakom webre.
Üdvözlet! Tudjuk, hogy sokan erre vártak/várnak, hogy reagáljunk, és mehet a felesleges kötekedés, trollkodás, mocskolódás, mint korábban is, Már most... nem fogunk ezután reagálni,
"a videó homályos, nincs átvezetés az események között, nincs mondanivalója. Értem én hogy pillanatképek..." Te magad cáfoltad meg saját magadat. Írtátok, hogy "homályos". A DoF, azaz a Depth of Field különféle fajtáiról van szó, ami magyarul mélység élesség. "Manga szerű", "pornó"!? :D A rövid pillanatképekből már tudni vélitek, hogy mit fog tartalmazni? Az fel sem merült gondolom, hogy a látottakon kívül komplex romantikus, társ kapcsolati rendszer is van beépítve, ahogy sok minden más kapcsolódó elem is.. Több száz mod, ami egységet alkot, több hónapra elegendő tartalommal, amiben az egyszeri játékos is csakúgy, mint a HC megtalálja benne a számítását! - "Tartalom kell az embereknek" :) Remélem körvonalazódik, hogy mi a probléma, nem szabad elhamarkodottan odavágni, hogy sz@r, ocsmány, nem jó... Nem tetszik, de mi nem tetszik? Nincs megindokolva, csak odavetve látatlanba néhány szó, mondat! Nem is lehet, mert fogalma sincs még senkinek, hogy mi mindent tartalmaz, mit nyújt! Több, mint egy évig készült, hogy a legtartalmasabb, legösszetettebb, legszebb Mod Pack készülhessen el, ami teljesen magyar nyelvű, és a Skyrimet hajtó motorocska ne dobja fel a talpát! Ingyen letölthető, L. Edition verzióval kipróbálható, játszható! Ahogy az előzőeket is több százan szerették, játszották, reméljük, hogy azoknak, és újabb embereknek is hosszan tartó kikapcsolódást, utazást fog nyújtani! Az új rész kapcsán is várhatóak a Mod pakkok, akkor is találkozunk ;) Most pedig hajrá, ne kíméljetek minket...
én se értem miért kell erőltetni ezeket félig manga szerű lenge öltözetű hölgyeket, új kalandokra vágynak a játékosok nem ilyenekre, szal talán majd az új résznél visszatérek a játék sorozathoz
Én elgondolkodtam, hogy kommentáljam e az alábbi kis videócskát. Mivel ez egy fórum, és szeretem megosztani a vélemlényem, ígyhát íme:
Minden tisztelet a készítőknek, hogy foglalkoznak, csiszolgatják a módokat, finomhangolnak, tervezgetnek, játékélményt emelnek. Valahogy a videó megnézése után még is az az érzésem, hogy nem kellene ezt kipróbálni. Se a grafika sem a gyilok animáció nem nyerte el a tetszésemet. Ezenkívül 3x bele is pörgettem, és mindháromszor sikerült hihetetlen érzékkel pornóra lépnem. a videó homályos, nincs átvezetés az események között, nincs mondanivalója. Értem én hogy pillanatképek, de ezzel szerintem nem lehet megnyerni a játékos közönséget.
A hétvége folyamán elérhetővé válik a Kull Mod Pack 3. Discord link amin keresztül tudtok csatlakozni a szerverünkhöz, ahol infórmálódhattok, beszélgethettek a packról, Skyrimről, és nem utolsó sorban letölteni a packot. Vilja kivételével, (amihez még várunk a lektorált, frissített fordításra) teljesen magyar nyelvű, de egy esp frissítéssel megoldható lesz, nem kell, majd új játékot kezdeni. Közepesen erős géppel szépen lehet futtatni. A Kull Mod Pack 3 készültének bizonyos fázisait láthatjátok a kezdetektől. Valamint az SMHK oldala ,ahol sok-sok magyar nyelvű mod közül tudtok válogatni. Hamarosan bővül a Falskaar moddal is.
szerintem csak türelem kérdése, én nem értek a moddoláshoz, itt a forumon utána olvastam meg a moddb oldalon és azokat tettem fel amiket jónak találtam, az ütközések meg bugok elkerülése is kb még egy nap utána olvasás volt, szal max két nap alatt sikerült ugy fel rakni hogy minden rendben megy még egy nagyobb kiegészitővel is ahol plusz várjastély meg vérfarkasok,...szoval csak türelem meg kis idő kell hozzá :-D, és mindegyik magyar nyelvű Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2018.09.03. 07:14:08
~1 órája rágtam be rá, és töröltem! Olyan szinten, hogy minden modot, mentést, *ini-ket, miegymást! Mindent ami skyrim. Nagyon jó "lenne" a game, ha tényleg jó lenne... Ez a buzernya mod-olgatás... A rengeteg beállítási lehetőség hiánya (amiknek alapból kéne már benne lennie a game-ben! De neeem), amit az ini-k bűvölésével lehet csak előhozni. A sok mod ütközés. (alapból kéne bele a SMIM, RLO, BlockyFace, Blood, lábnyomok, ragdoll, nincs gyártható lockpick!!!???? b@sszus! találni tudsz, totál real game, mindent tudsz gyártani. craftolni, stb. Erre lockpick-et nem tudsz gyártani csak mod-al! Istenem. Parallax hiányáról nem is beszélek) Aztán utána meg a be nem töltés. Agyhalál. Hiába Loot, meg ModManager. Főleg az után, hogy a BethIni totál szétcseszte! De h mit? Arra már nem jövök rá... Mert véletlen se olyan egyszerű megoldani, hogy 3840x1920-ba menjen! + vele a SkyUI is. PFf... Yo, gyerek csinált hozzá vmi mod-ot (SkyUI -ra meg 3840-re fix-et). De nem az igazi... Bugos, hibás. Máshogy áll a Magic menu is, meg az Item menu is. PFf... Régebbi verzióban frankón vannak elhelyezve, de nem látod sehol se a súlyt, se azt h mennyi pénzed van. PFf. :D xD De ahoz régebbi SKSE, SkyUi.... OMG... Aztán hiába írom vissza consolból uGridsToLoad-ot (meg a hozzá tartozókat), meg mentem el. BethIni-vel elmentettem, azóta sehogy se indul. Nem lehet újraéleszteni. Hiába régi mentés, backup. Semmi... Mit hova, hogy mentett, amitől most nem indul. Nah ebből elég volt. Totál Delete.... 27-es kari.. Kuka. Elég volt. Még egyszer nem szórakozok vele. Főleg ez a mod-olgatás, tweak, buhera... Aztán több időt szenvedsz ezekkel, mint amennyit a játékban töltesz. Elég volt. Utoljára szerkesztette: bajgunar, 2018.09.02. 21:53:07
szuper:(
Ejj frissült a skyrim SE, kel új SKSE. Most nem tudok addig jáccani amíg nem releaselik az új verzióhoz.
Egyébként ennek nincs valami fóruma (SKSE).
Ket kulonbozo projekt, ket kulonbozo es teljesen egyedi (bar nyilvan hasonlo), a keszitok altal megalkotott noi alakra csereli le a karakter testet, emiatt a default/bethesda ruhak nem minden esetben passzolnak ra. A pancelokat, ruhakat, stb. is(!) modositani kell, hogy ne jarj ugy, mint a lenti kepeken.
Köszi sejtettem. Most viszont két dolog is van ami probléma. 1. a lovaknak csak a kantárja van meg. 2. a vízeséseknél előfordul egy kék alapú textura hiány illetve a vízimalmok is kékben pompáznak illetve azt látom hogy néha a lenyilazott karaktereknél ahol a nyíl betalál ott szintén kék lesz a textura.
Mert különböző női test és női ruha sablonok vannak, pl UNP testhez UNP ruhát kell rakni, CBBE hez ugyanolyan ruhát és így tovább, Példa Temptress race mod UNPB akkor Sovangarde Steel Armor mod is legyen UNPB és akkor passzolni fog Utoljára szerkesztette: Savaran, 2018.08.26. 11:18:18
Na most ha valaki megírja nekem hogy miért nem hajlandó a friss telepített játé elindulni örökre megjegyzem és nem kérdem meg még egyszer:) kitöröltem az összes installált vcredist verziót a gépemről csak a játék által használt van fent és ennek ellenére befagy.
a játékban láttam egy ha jól emlékszem futó módok menüt ott látom a betöltött módok neveit de azon kívül semmit se leírást vagy hozzá tartozó szemléltető képeket.gondolom ez azért van mert nem a játék mód mappájába vannak betöltve. Illetve most megint újra kell telepítenem a játékot mert legutoljára megpróbáltam bejutni a birodalmiakhoz és amint elértem a hídnál álló őrhöz lefagyott a játék és azóta most próbáltam volna újra indítani de nem akar. Kikapcsoltam minden módot ennek ellenére se.
Igen, ez a lényege. Nem ír semmit a Skyrim könyvtárba, így nem ír felül semmit. Csinál egy könytár struktúrát, minden mod egy-egy könyvtárban és ezeket „linkeli” be a Skyrim\Data alá. Ha valamelyik modkönyvtárban nem olyan struktúrában vannak a fájlok, mintha maga a mod könyvtár lenne a Skyrim\Data, akkor nem tud működni és azt jelzi azzal a piros x-szel. Amikor a játékot a Mod organizerből indítod, a mod könyvtára tartalmát abban a sorrendben, ahogy benne összeraktad, belinkeli a Skyrim\Data-ba, vagyis ha azonos nevű fájl több modban is szerepel, a játék azt fogja látni, ami a modorg modsorrendjében a legutolsó helyen van. Ha egy ilyen modot kitörölsz, uninstallálsz, automatikusan az a fájl lesz az érvényes ami korábban a törölt modé előtt volt és emiatt nem töltődött be, mert a másik „felülírta”. Ha a NMM-et használnád, az valóban felülírta volna és ha megkavarodik, akkor gond van. Emiatt ajánlottabb a Mod Organizer bármely más mod kezelőnél, ha sok modot használsz. Meg kell tanulni a kezelését, pár órát rá kell szánni, de megéri.
Fontos! Ez a „belinkelés” csak akkor működik, ha a mod organizerből indítod a játékot, ha nem, akkor nem épül be a könyvtárstruktúra és egyik mod se lesz használható, mert a játék csak az alap Skyrim\Data könyvtárat találja a helyén. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2018.08.19. 17:39:37
a feltett modokat a modorg nem a skryme mod mappájába dobálja hanem a sajátjába.
az skset megoldottam elvileg az már nem szürke fekete. az skset letöltöttem kicsomagoltam a két mappa kivételével az összes filet bedobtam a skryme főkönyvtárába majd a data mappát zippeltem és a zippet adtam hozzá a modorghoz így most elvben jó. viszont most kitöröltem az összes olyan más modot ami szürke. Jelen esetben azt produkálja a játék hogy ha elkezdem a sztorit csinálni és akár a szürke szakállúakhoz vagy bármely nagyobb küldi felé veszem az irányt egy idő után befagy és kidob a játék. Visszajövök a telekről a pihenésből újra nekiállok és valami értelmes lépésenkénti modolgatásba kezdek mert most is úgy álltam neki hogy ez is kell meg ez is meg hú haa....
A leírás szerint az a baj, hogy a tömörített fájlban, amiből telepítetted, nem a megfelelő módon van becsomagolva a fájlkészlet, nem a data mappa a gyökere. Erre egyébként telepítés közben is felhívja a figyelmet az organizer. Nézz bele a modkönyvtárba és tedd a helyükre a fájlokat. Úgy kell megjelennie a könyvtáraknak és a fájloknak, ahogy a Data könyvtárban lennének.
Működni működik mert igaz hogy először én is a modorggal telepítettem aztán rájöttem hogy a modorg indítórendszerébe nem épül be és amikor a játék elindult a verzió leíróban nem jelent meg. utána persze rátelepítettem a játékra bemásoltam mindent ahová kellett és most be épül a modorgba is és skse exével indítok és így a játék verziója 1.5.39.0.8(SKES64) 2.0.7 rel 56 lett. úgy emlékszem sima skrymeban 1.9 re kezdődik a verziószám. Viszont a szürke módok helyzetét nem tudom hova tenni miért van mellette piros x Jelenleg a modorg nálam így fest.:
Az lehet gond, hogy az skse-t nem a modorggal kell telepíteni, hanem kézzel, mert nem a data mappába való, hanem azon kívülre. Ha azzal tesszük fel, emiatt jelezhet hibát és működni se fog. Egyébként azt szokta mindenféle színezéssel jelezni, ha valami „felülír” valamit egy másik modban, vagy ebben a modban „ír felül” valamit egy másik mod. A modok (nem az esm, esp fájlok, hanem a teljes modkönytárak) sorrendje nagyon fontos. Az azonos nevű fájlok közül az lesz az érvényes, amit a sorrendben később (lejjebb) álló mod tartalmaz.
A másik észrevétel a modorgban ha egy mod mellett egy piros x van és világos fekete a neve a többihez képest azzal mi a probléma? pl apachii kiegészítők valami miatt az skse is ilyen világos fekete Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2018.08.18. 13:31:29
Vannak ismétlődő változók, meg scriptek, amiket újra definiáltak a csomagban, vagy textúrák, egyebek. Ki lehet pucolni őket, de nem szükséges. Nem okoz hibát.
Elindítod, ez egy külön alkalmazás. Megadod, hogy melyik játékot akarod rendezni. Te esetedben a Skyrim SE. Jobb felső sarokban ... és refresh content. Majd jobb felső sarokban balról az első ikon, sort plugins.
Ez bepakolja megfelelő sorrendben a modokat, van egy mapping beállítva. Ha errror van, valami ütközik, vagy valami requirements nincs fenn, esetleg egy modnál nincs fenn a másik módhoz való patch, akkor szól.
Pirossal jelzi, hogy mit kell javítanod.
Kb, ennyi.
Bezárod ha jó, és indítod a gamét. A warningokkal nem kell foglalkozni.
Egy kis segítséget kérnék javasoltátok a Loot programot Ha jól sejtem ez a pogi beállítja betöltési sorrendet? Hogyan működik? Elég nekem csak a modorganizeren keresztül elindítanom és ő majd sorrendbe rakja a dolgokat vagy csak felajánlja a betöltési sorrendet amit nekem kell módosítani? Vagy hogy működik a dolog?
Kérdés The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition-ban milyen játékverziónak kel szerepelnie hogy tuttin fusson minden dolog? Nekem most 1.5.39.0.8(SKES64) 2.0.7 rel 56 jelzésem van.
na mükszik mégis viszont amikor a karakter testtömegét változtattam a ruha alatt összement a karakter a ruha viszont maradt ugyanolyan és egyszer csak eltűnt az alsó teste csak a feje volt. test skin még nincs mindig itt szoktam elbszni a dolgot. Anno az olajos testmódot pl egész jól megcsináltam.
tudtam hogy rosszul emlékszem valamire:) hiába 3 évvel ezelőtt modoltam ezt a játékot utoljára:)
a racemenü beállítás valami miatt nem akar betölteni nyomok egy 0 ást majd bepötyögöm hogy racemenu erre elvileg el kéne indulnia de semmi.
Szia,
Nexus Mod manager vagy Mod Organizer. Mindkettő megtalálható https://www.nexusmods.com/ oldalon (regisztráció kell). Ezen kívül kellhet neked az SKSE néhány módhoz.
Aztán elkezdheted a modok felpakolását, de ajánlatos elolvasni a leírásukat, hogy mihez mi kell még vagy épp mivel ütközik.
Én tegnap pakoltam fel 17 módot, rászűrtem a legtöbbet használtakra, és azokból válogattam. Viszont az Immersive Armors hibát okozott, ezért azt leszedtem.
Úgy indulásnak ennyi.
Srácok egy kis segítség kellene The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition szeretnék modokat pakolászni rá Az a kérdésem miket kell feltelepítenem rá hogy egyáltalán el tudjak indulni a modolásal Egy alap szettet szeretnék kérni tőletek letöltési oldalakkal ha lehet. Köszi a segítséget.
Ez ismert bug, modolásnál. Melyik okozza, nem tudom. Keress egy alternatív start modot, az átugorja, (És úgy kezdesz, ahogy akarsz, rengeteg lehetőség van) Legtöbb mod-pakk készítő is ezt csinálja.
Nem akarok heteket eltölteni a modolással, csak feltettem pár dolgot.
Viszont miután a loot-al rendberaktam, a 17db modot, a helgenbe kocsikázás közben össze vissza rángott a kamera, a kocsikerekek beugráltak a szekértérbe, és az út végén fejtetőn állt meg a kocsi, és egy toronyba nekimenve szálltunk le...
Melyik mod okozhat ilyent? Laírásokban nem látom 0 0 Skyrim.esm 1 1 Update.esm 2 2 Dawnguard.esm 3 3 HearthFires.esm 4 4 Dragonborn.esm 5 5 Unofficial Skyrim Special Edition Patch.esp 6 6 ApachiiHair.esm 7 7 SMIM-SE-Merged-All.esp 8 8 EnhancedLightsandFX.esp 9 9 ELFX - Exteriors.esp 10 a Cutting Room Floor.esp 11 b Vivid WeathersSE.esp 12 c IcePenguinWorldMap.esp 13 d dD - Enhanced Blood Main.esp 14 e dD-Larger Splatter Size.esp 15 f UnreadBooksGlow.esp 16 10 Vivid Weathers SE - Summer Season.esp 17 11 Vivid Weathers SE - Extended Snow.esp 18 12 Vivid Weathers - Extended Rain.esp 19 13 Hothtrooper44_Armor_Ecksstra.esp 20 14 Hothtrooper44_ArmorCompilation.esp 21 15 Run For Your Lives.esp 22 16 Skyrim Flora Overhaul.esp 23 17 Immersive Citizens - AI Overhaul.esp 24 18 ELFXEnhancer.esp 25 19 Immersive Citizens - ELFXEnhancer patch.esp 26 1a RealisticWaterTwo.esp
Legjobb felmenni a MorroHun oldalára, beszerezni az aktuális discord címet, ott vannak néhányan, akik ebben profik. Másrészt a MorroHun-on van rengeteg magyarított mod is.
Mint valamennyi ezzel a motorral készült játékhoz, ehhez is a Mod Organizer a legjobb modkezelő.
Mod ügyben nem tudok segíteni, rég Skyrimeztem, de volt egy mod, amivel alaposan meg lehet növelni a lények kinézetének változatosságát. Nem egyszerű összerakni, de épp azért „kötelező” a mod organizer, bármi más mod manager helyett, mert azzal nem teszel tönkre semmit a kisérletezés közben. Az említett mod lényege, hogy ad egy halom texturát és java scripteket, amit ha ráfuttatsz a már feltelepített és minden kiválasztott modot tartalmazó játékra, a texturákat felhasználva számtalan szín és minta variációt rátesz az egyébként eléggé egyhangú kinézetű lényekre. Meg ehhez is van textura optimalizáló csomag, mint a FO4-hez. Azt tudom, hogy anno vagy két hónapig pakolgattam össze az egészet… Érdemes a G.E.M.S. projektet áttanulmányozni kezdésnek.
SE van meg (meg az alap) Legendary, és újra nekiállnék. Viszont most már van gépem is hozzá: AMD RX480 8GB, 8GB ram, I7-2600K, SSD.
Szertném durván feltornászni a grafot, és inkább barangolni :) Íjász a preferált karakterem.
Milyen módokat és milyen modkezelőt javasoltok? Nexus MM van, de halottam valami MOd Organizerről is.
letiltas helyet csak kapcsold ki a netet amig betoltesz egy mentest...nehany probalkozas utan rendben lesz es a creationklubb hozzafersel sem lesz gond
Acquisitive Soul Gems Multithreaded - Kapzsi lélekkövek honosítás (Deathskull) Tartalom: Kijavítja a játéknak azt a hibáját, hogy a nagyobb lélekkövekben kisebb lelkeket is lehet tárolni. Továbbá be lehet állítani (MKM-ben), hogy a fekete lélekkövek (Azura fekete csillagával együtt) csak fekete lelkeket foghassanak el, valamint Azura Csillaga és a Fekete csillag csak nagy lelkeket foghassanak el, illetve le lehet tiltani a lélekfogás üzeneteket. Kritérium: - SKSE - SkyUI Letöltés: Magyar(Teljes) Link NexusID:65975 Utoljára szerkesztette: VL67, 2018.07.08. 19:05:06
Mi annak a modnak a neve, amelyik a lélekvadászoknak segítség, a lélekkövekbe csak a max méretű lelkeket engedi befogni, nem teszi tönkre az értékes (fekete, grand) lélekköveket a kő méretétől kisebb lelkek bezárása?
Melyik is lehet az a mód amivel a nyerges lóra is lehet málházni a holmijaimból? Régen játszottam már és most nem találom ezt a modot a sok között. A lókereskedőtől lehetett ezt a képességet megvenni és nagyon hasznos volt portyázásaim során.
Indításkor húzd le a netet, vagy tiltsd le tűzfalon. Aztán már visszaengedheted. Szinte biztos hogy a Creation Clubhoz akarna csatlakozni, de sokaknak ez valamiért bugos aztán inkább csak kifagy.
Hello! Néhány napja vettem meg Summer Sale-en a Special Edition-t, magyarítás fel, aztán játék. Eddig minden rendben volt, de ma már nem indult el. Bethesda logó után kidob. Valakinek ötlet? Előre is köszönöm!
Köszi, akkor ez bonyolultabb lesz mint gondoltam, a héten ráállok a témára!
RealVision csak ENB (sőt, valójában csak a beállítások, az ENB .dll-t külön le kell töltened enbdev.com-ról). Szebb vízhez, textúrákhoz, fényforrásokhoz mind külön mod kell. Viszont a RV oldalán van jó ajánlás, mivel csinálták a képeket/videókat.
A Real Vision modot szeretném kipróbálni, mert mostanában már van olyan vas ami talán elbírja, az csak annyi hogy leszedem a nexusról, mod managerrel feltelepítem és csillivilli grafika lesz? Vagy kell hozzá más is értem én ez alatt azt hogy mondjuk a szebb vízhez már egy másik file kell? Vagy a real visionban benne van minden?
ahm sejtettem hogy nem lesz egyszerű menet:) Köszi. Most ismét oda jutottam hogy kukáztam az egész játékot. Kérdés hol tárolódnak a mentéseim?mert ahányszor telepítem streamről mindig megtalálja őket. Netán steam fiókom őrzi? Teszem hozzá dokument mappa kikukázva minden skyrime mapa
Korrekt a válasz, viszont jó kis munka lesz, mert a verziókra is oda kell figyelni.
Amikor be akarod tölteni, a játék felsorolja, mely modokat nem látja, de nem a mod neveket, hanem az esm, esp fájlok neveit. Vagy ha felrakod a Mod Organizer, amit modok használatához amúgy sem árt, a mentés fájlra ráállva kiírja, mely modfájlok kellenének hozzá. Ha olyan grafikai modot használtál, amihez nem tartozott esp vagy esm, csak texturák vagy 3d objektumok, azok nem fognak látszani. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2018.06.02. 14:53:00
Srácok egy kérdésem lenne Van egy régi 140 es szintű mentésem egy játékmenetről. A kérdés a következő a mentett fájlból meg lehet e tudni milyen módok futottak a gépemen a mentés idején? Azaz vissza tudom e állítani a karakter külsejét a mentés adatait böngészve?
A beszédkészség annyira nem foglalkoztatott mert mindig volt annyi és bónuszok is, ami elég volt mindig a meggyőzéshez.
Igazad van,de valamiért az nem olyan gyorsan fejlődik ha csak eladogatok.Több mint 300 000 aranyam van,és már 64-es szinten vagyok.Nem csalva szereztem,elmentem oktatókhoz,és visszavettem az aranyamat,találtam nem lopott dolgokkal,amibe nem volt bűvölés abba raktam,hogy feljebb menjen az értéke a tárgynak.Mikor sok összejön akkor eladom,de van amit nem tudok eladni mert olyan drága,és az eladónak nincs annyi aranya,na most vehetnék tőle dolgokat,de viszont nincs olyan cucca ami nekem kellene.
Bocs hogy megint tanács,és segítséget kérek.Tudtok nekem egy olyan helyet,és személyt mondani aki tud képezni engem beszédkészség terén?Mert az lassan megy felfele,pedig beszélgetek,és még medált is használok ami plusz 15%-ot ad.Befektettem egy két üzletbe,de csak 500 aranyat tudok,kevés a színt.
Bejutottam a koponyás ajtón,hála genndy-nek,viszont azt hittem ott benn szörnyek lesznek,vagy valami hasonlók.Gondolom a mély hang miatt ami hozzám szólt,mielőtt beengedett volna. Csak játékon belül imádok ilyen lopakodásban ölni agyalni,hogyan oldjak meg egy két feladatot. Utoljára szerkesztette: T62A, 2018.05.28. 19:48:57
Köszönöm!Megvan és már be tudtam menni.Igaz ez valami másik ajtó,de gondolom lesz összekötés a Hajnalcsillag melletti ajtóval.Viszont nem jöttem volna rá,hogy aludnom kell az egyik fogadóban,és onnan indul a küldetés.
Hajnalcsillagtól nem messze találtam egy sziklába egy koponyás ajtót,ami mintha beszélne.Kérdez valamit,és három válasz lehetőséget ad,de hiába válaszolok bármelyikre nem enged be,még akkor sem ha betöltöm a mentés,és másikat válaszolok a kérdésre.Tudjátok mi lehet a gond vele?
Tudsz linket adni? Mert én ilyenre nem emlékszem.
Black bookra igen, de azzal át tudod variálni a skill treet ha jól emlékszem.
A kiegben van 1 Morral könyv ahol választhatsz ,hogy szintlépésenként ad +1 skill-pontot azt érdemes a játék elején megszerezni kb 10-17 szinten az első Morral küldetés könyv lesz az....