Aki szeretné játszani, a legújabb DLC-kkel együtt lehet törtben multizni. Akit érdekel, vegyen fel Discordon: Roschach#4173
sziasztok! nem talaltam topicot gondoltam itt elfer.. Magicka wizard wars-al jatszik valaki egyelore meg csak open beta 4vs4 es 1vs1 ben lehet nyomulni.. random teameket mar unom szoval partit keresek steamen talan zenoka01 neven futok:)
Aki akar játszani multiban az 1.4.7.0-val, vegyen fel Steam-en. Steam név: Roschach96
Én játszotam törtben az új DLC-vel, nagyon jó, de nem venném meg :D
Játszott már valaki az új dlc-vel? Megéri megvenni?
Hamachi szoba tört verziós játékosoknak: Hálózati név: Magicka-HUN Jelszó: 123
Áh.. én nagy lábon éltem és megvettem karácsonykor a komplett csomagot (alapjáték + összes DLC) 700Ft-ért Steam-en.
Valaki nem akarja törtben nyomni? Tunngle-n lehet, és a a mostani legújabb (1.4.6.5) verzióval megy + összes DLC benne van , de csak Steam-en lehet játszani (nem olyanokkal akiknek eredetijük van).Akit érdekel vegyen fel Steam-en: Roschach96
Nekem sem volt bajom vele az elmúlt fél évben.
steamen cirka 400 kemény magyar forintért vettem meg tavaly karácsonykor.zéró probléma van vele.Itt a warez a hibás!
az az 1.0 ás verzió, azóta sacc/kb 34 peccs jött ki hozzá, és el is mondták, hogy kiadói kényszernek tettek eleget vagy mi volt, hogy bétában kiadták optimalizálatlanul
Letöltöttem mert felrakták torrentre, és fõoldalon megláttam. Mondom 1 gb, gameplay érdekesnek néz ki. De ilyen undorítóan optimalizálatlan szarral még nem találkoztam. Menüben 15 fps, játékban is, bármit bármire állítok, low/high nem számít. 4 évvel ezelõtti grafika de 15 fps... Skrim, ME3 gond nélkül megy.
közben megtaláltam
varázslatoknál a fekete ikon az mit jelent?
Magicka collection szombat estig csak 6,24 EUR Steamen! LINK
wat :D
Free Weekend!
Patch 1.4.3.1 Changelog 2011-11-15
Added saveable checkpoints. Checkpoints will now save your progress up to that point. Added an automatic-revive fairy for single player games. Added an option to revisit old chapters in a campaign. Fixed decal limit graphics option. Added additional graphical options for particle effects. Improved server browser usability. Improved body collision detection and overall physics. Frame rate stuttering should be less noticeable for some users. Extended particle system with particle lights. Added bleed status effect, similar to the poison status effect it can be removed by healing. Added a stunned state and stun damage property, when a character is stunned they're unable to act for a character specific amount of time. Added gamepad rumble when a player character is revived. The seven day cruise achievement will now display its achievement progress. Level restart will now properly reset any active particle effects. Both confuse and fear particle effects will now properly stop when a character drowns. Fixed a gamepad issue in the campagin menu, where a user could reach invisible menu items. Improved etherealize network synchronization. The space robe's now use the correct portrait. Characters with grab abilities will now properly play a grab-intro animation. Increase life/arcane beam range. Fixed a bug in the loading screen where it sometimes wouldn't render properly. Fixed a bug in the credits, if a user changed language in the same game session, then the credit language would not be updated. Charm will now properly affect other enemy players. Collision between a projectile and a spell mine will now properly cause the mine to detonate. Pure water barriers no longer causes push damage, earth-water and ice-water barriers still do though. Decreased Fear range from 10 to 5 units. Decreased aura and buff intensity and details to reduce the graphics clutter. Casting a lightning spell within an area shield will now properly target the closest target. Overkilled frozen characters will now properly explode. Overkilled frozen characters will now properly spawn frozen gibs. Fixed some minor colouring issue on the health bars. Marginally increased the health bar height on player characters. Damage numbers caused by status effects will now properly display for network clients. Fixed an issue which incorrectly set the players team in non-versus games. Fixed an issue where non local characters could get stuck in casting self animation. Beastmen will now properly crouch before jumping. Fixed user input control when feared or panicking. Fixed a small bug in the AI, enemies should now be more responsive. Fixed arcane bolt when used by the rogue robes, it will now properly shoot the projectile like with other robes. Fixed Chapter 4 scene 2 (inn) fade to black bug. Changed the resolution of: "Content\EffectTextures\ParticlesC.xnb" "Content\EffectTextures\ParticlesD.xnb" "Content\UI\HUD\CounterAnimation.xnb" This resolves the "Texture Width/Height too large" error and renders the "http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1989214" fix obsolete. Fixed proper removal of status effect light source when a character is burning and killed.
Kevés ilyen ironikus játék van:D
Csak egy poén, mert eleinte gyakran crash-elt a játék :D
Nagyon megéri, mert hatalmas! Én úgy kezdtem el a játékot 3 haverral! Annyit mondok többet haltunk meg egymás varázslataitól, mint az ellentõl.... Egyszer véletlen egyik haverra rányomtam a CTD varázslatot (vagy lehet másnak hívták), amitõl õ eltûnt a játékból végleg....
Azért az is poén mikor a tûzlabdát véletlenül magadra kasztolod = instant death...
Igen... közben furcsa volt nekem is... csak az elsõ néha duma németnek tûnt:D Csak így érdekesnek találtam, hogy az intro angolul dumál nagy monológban, aztán meg ilyen:D De akkor nem igen lehet komolyan venni:)) Köszi az infót!
Sziasztok! A múltkori akcióban megvettem a játékot és valami gebasz van vele:D Az intro szépen lecsengett angolul, poénokkal megtöltve... aztán amikor elkezdõdik a játék és a fõhõs az iskolapadban ül... németül beszél mindenki, a kiírás pedig angol... nah EZ miért van?:D (A steamem angolra van állítva)
Annyi a bibi, hogy a tûz+víz néha bevihetetlen, ilyenkor fordított sorrendbe kell nyomni, akkor elfogadja.
2: Hit Weak Point for Maximum Damage - QFQFSAA right click 7: Fun with Acronyms! - (QF)SAFE - middle click 8: Super Exploding Electric Ice Wall - EQRQRAS
Ezek vannak gyorsbillentyûn a lentiek közül, mondjuk a 2-es olyan változatban, hogy QFQFASA, mert úgy thunderstorm is egyben. Meg van még vortexem meg az a varázslat, ami a kampány végére kellett. :)
Egyébként egérgörgõvel ki tudod választani a varázslatokat, és akkor a karaktered alatt látni, hogy milyen ikonokat kéne sorbaraknod.
Ennél a játéknál örülök leginkább a Nostromo-mnak... :) Csináltam néhány makrót a fontosabb varázslatokról, nem kell megtanulnom és begyakorolnom õket... :P Lustaság fél egészség! :D
Még se annyira kafa az az oldal. Nem találom a meteort benne. De a lényeg, hogy kell hozzá tû, kõ, steam, kõ, tûz. A steam azt nem találom, mivel aktiválom.
A varázslatok kombinációja nincs valahol leírca? Nem jövök rá pl a meteorzáporra.
Végül is megoldottam, beállításoknál átraktam x-re, meg az egér egyik oldalsó gombjára.
Van egy gondom. Az egér görgõ kattintása nem megy játékon belül. Másnak nem volt ilyen gondja? Így varázsolni se tudok.
Tegnap megvettük haverokkal... hát ez a játék tényleg akkora móka, mint aminek elsõre látszik. :D Ritka az ilyen. Végigröhögtük az egész délutánt/estét. Kevés játék van, amiben ilyen szórakoztató a gémóver, meg ennyit lehet röhögni egymás bénázásán. :)
Vietnam DLC-s ruha az elsõ amiért harapok Versusban. A másik a PVP set. :)
Nem szeretem a Pay-for-skill dolgokat, gyakorlatilag egyenértékû az X22-vel, csak ez hivatalos, ezért meg se próbálják megfogni.
na már mindegy mert megvettem csak az alapot, kipróbálom majd dlcket, és ha jók akkor megveszem majd biztos lesz még leértékelve, vagy a vietnamot nem lehet ugy kiprószálni hogy becsatlakozok valakihez? az miben másabb mint a többi DLC ez egy egész kampány, és ha igen milyen hosszú kb?
Szerintem meg inkább a complete packot vedd meg. Már csak azért is, mert most a pack, olcsóbb mint egyébként az alap játék, és a Vietnam tényleg megéri a pénzét.
Az alap játékkal minden játékmódot tudsz játszani. Tudsz a DLC mapokon is játszani, ha a hostnak megvannak a DLC-k. Az egyetlen amivel kevesebb leszel, azok a DLC-s ruhák és a hozzájuk járó botok és fegyverek. Bár ez utóbbiakat el tudod venni a társak hulláitól.
ha csak az alap játékot veszem meg akkor milyen multi van abban, gondolom a single mapokat lehet coopban végigtolni, és PVP mapok vannak az alapban, vagy azok csak DLCkkel jöttek a játékba?
Ma jön új DLC két challange mappal, a Caverns ingyenes, a Marchland meg 2$ (nálunk biztos 2€) lesz. Pár patch és dlc után ígérnek egy PVP módot is.
Ez a játék lényege:) makrzás pedig már-már felér a csíteléssel ennél a játéknál:)
ezért jó az okos egér, ami tud tárolni makrókat (adott billentyûzet-sorozatot egymás után) és akkor csak 1 gombnyomás az elõre beállított vari :) baki csak akkor van, ha félúton beléd bombáznak valamit, és akkor érdekes dolgokat szokott kihozni belõle...
minden egyes varázslatot be kell ütni mindig ? hát ebbe megõrülök :) nincs semmi eltárolási lehetõség? azt hittem a scrollról egybõl varázsolhatok
Hello. Nekem néha megakad a játék kasztolás közben. hiába püfölöm a jobb egérgombot , nem süti el a varázslatot , csak áll és mozdulni sem tudok és ha ez nem lenne elég , néha levág asztalra és bezárja a játékot. A szöveg ablakok a játékban pedig random módon , kicsit vagy nagyon , remegnek.
Tudna valaki segíteni hogy ezzel mit tudok csinalni? vagy majd a jön a következõ és a következõ és a következõ... patch?
1: ARSE Mines - ARSE - (shift) right click
ARSE (Lightning Cold Arcane) mines aren't the most damaging mines in the game (that honour belongs to the less catchy ESQFA mines) but they freeze enemies, do good damage, and you are never, ever going to forget what keys you need to hit to make them.
2: Hit Weak Point for Maximum Damage - QFQFSAA right click
Steam is always helpful. In fact the secret to most of the game's highest damaging spells is to combine two steam elements (QF) with an arcane element (S) and a pair of lightnings (A). You can cast this on your weapon or as an area attack and do massive amounts of damage, but it's best use is as the most powerful beam in the game. Cross the streams for even more damage! (Ignore Egon, he's a killjoy).
3: Haley's Comet - DSR - right click
Bombs work differently to beams. They use Earth (D) as a carrier. They charge up as you hold down right-click (increasing range) and fly out when you release it, detonating in a burst of area damage. Useful for attacking a group of enemies at range. This little gem does strong damage and chills your enemies, letting you inflict more damage before they reach you. More Cold (R) means more damage and chill effect, more Arcane (S) means a bigger area of effect. Season to taste.
4: Stalagdeath - SQR shift right click
There are more damaging area attacks out there (I refer you again to the steam, lightning, arcane combo) but Ice (QR) based attacks hit a wide radius and come with a cool ice crystal effect. The more ice in the spell, the wider the radius. A single Arcane (S) greatly increases the damage. You could also mix in an Earth (D) to add a knockdown effect. Be careful when using this in multiplayer, the massive radius means you can quite easily 'accidentally' take out your allies.
5: The Mighty Glacier - DQRQRQRQR - right click
This is one of the few top tier damage spells not to use the steam/arcane/lightning combo. The mighty glacier is a bomb, but does no splash damage. Instead, it focuses all of its power on a single target. You don't have to train it like a laser, the combo is easy to remember (just hit D and wildly mash Q and R) it's a great fire and forget weapon, and even the toughest enemies will feel it's sting.
6: PewPewPew - QRSA right click
Beams, bombs and area attacks not enough for you? Then how about a shotgun? Still not good enough? What about an Ice Shotgun? No? What about a Laser Lightning Ice Shotgun? I've got your attention now haven't I? Combining Ice (QR) and right click will fire a trio of ice shards in front of you, adding arcane (S) and lightning (A) ups the damage considerably, while adding more ice gives you more shards. As if that wasn't customisable enough the spread tightens if you hold down the right mouse button, just tapping it fires in a wide arc for when you're cornered.
7: Fun with Acronyms! - (QF)SAFE - middle click
Typing SAFE into Magicka and middle clicking will (unsurprisingly) keep you safe by making you immune to Fire, Arcane and Lightning. You can also add a Steam (QF) to it for more immunities, although that's less easy to remember. It's not showy, but casting this on yourself means you can use your big damaging spells without having to worry about accidentally killing yourself (although some say that's half the fun).
8: Super Exploding Electric Ice Wall - EQRQRAS
For most of these entries I've tried to come up with a catchy name, but in this case I couldn't possibly create anything more brilliant than the simple description: Super Exploding Electric Ice Wall. As the name suggests it is a wall (E and right or shift right click) of ice (QR) that is electrified (A) and explodes (S). Voila: the Super Exploding Electric Ice Wall! (the second ice makes it super). It's perfect when you want to block your enemy with an ice wall. And electrocute them. And blow them up.
9: Volcano Trap - EDFFF
One of the cleverest concepts we've seen, and also one of the most likely to get you killed. Combining Earth (D), Shield (E) and Fire (F) creates a wall of volcanoes that burn anyone who comes near them. Right clicking casts them in a semicircle, shift right clicking encircles yourself and shift left clicking casts them on your weapon, letting you spring them in a line the next time you hit. Why is this useful? Because enemies trapped by them will inevitably bumble into the walls and repeatedly set themselves on fire. You can even trap them in a circle of volcanoes with you if you like, just stand very, very still if you do.
10: Life from Below! - EW (shift) right click
One of our favourite spells in Magicka. Healing mines manage to be simple, effective and very very silly all at once. They're great because it only needs two elements to cast, and standing in the middle of the mines does enough healing to fully rejuvenate a near dead Mage (making any extra Ws redundant). Then there's the icing on the cake; it knocks back enemies, but leave you standing serene in the middle of a totally lethal looking explosion. Once we figured this one out it became our default method of healing. Get used to casting it as soon as you resurrect your allies (WA and Space) which if you use the rest of these spells, you'll probably be doing a lot.
Tunngle-vel elvileg lehet. A hogyant ne kérdezd. (egész héten 1200 Ft volt a játék)