E36-os 3-as szériát ismerem közelebbrõl, néha szoktam egy haveroméval furikázni, kb egy generáció csak más kategória, de az határozottan bejön :)
Igaz most csak egy 1.8-as van neki, de elõtte volt egy 2.5-ös, nagyon brutál volt, egyszer a havernak sikerült a garázs mûpadlóját feltépni vele véletlenül egy eltúlzott gázfröccsel :D
Aki ilyen kaliberû autókat tud venni annak nem nagyon szokott gondot okozni a fogyasztás.... De mi lesz akkor ha pl. kötelezõ szervizre kell vinni? Telefonálj már be egy márkaszervízbe,hogy mennyibe kerül egy nagyszervíz a kinézett típushoz...
Én efelé hajlok, viszont faterom kritizálta, hogy nagyon drága rá a biztosítás, és az én kezeimbe ez 20 litert fog fogyasztani, és az árával még nincs is baj, de ezeket figyelembe véve NEM-et mondott erre.
Hát engem nem érdekel, én autóm lesz, ilyen m5-öst nem lehet enni ennyiért akárhol, 500 lóerõ, majd nem nyomom neki és nem fog fogyaztani annyit!!!!
Szerintetek? :S:S:S:S Most a fogyasztást hagyjuk.
Így néz ki belülrõl. Szerintem a maga idejében a legelegánsabb volt egy a Chocolate mûanyag. Még most se ronda annyira, annyi, hogy a rádió ki van szedve, mert el lesz adva, meg még ki kell takarítani.
3 éve, ez lesz az elsõ komoly autóm. Most egy 520i BMW-m van 1992-es, amit a fateromtól kaptam, de már összegyûjtöttem a szét rá, nah de mind1 nem ez volt a kérdésed, de megválaszoltam.
Általában elég lapos a dieselek nyomatékgörbéje, így valóban nem annyira említésre méltó a csúcsnyomaték-fordulatszámtartomány.
Annál inkább a teljesítmény, mert az vérzékeny pontja a dieselmotoroknak, baszhatod, ha például 5500-nál képes csak ehetõ teljesítményt leadni, miközben a nyomatéka meg visszaesik 4000 fölött. Persze ilyen szar dieselmotor remélhetõleg nincs manapság. A fogyasztást is nagyban befolyásolja mennyire kell kihuzatni mondjuk egy elõzésnél, szimplán azért eszik kevesebbet egy diesel, mert alacsonyabb fordulaton üzemel túlnyomórészt, olyan 1500 körül van utazósebességre való beállás után, míg a benzinmotoroknak 2000-2500 körül egészséges ilyenkor. Ha örökké pörgetned kell, simán bukod az 1500-as utazófordulat fogyasztáselõnyét.
úgy se lesz kihasználva a max teljesítmény, csak a nyomaték.
...és ehhez mit szólsz? Annyira illik hozzád, hogy a haverjaid már rajta is vannak a képen.
Mit akarsz te a nyomatékon tudni? Ha értenél hozzá tudnád, hogy minden dízelnek nagy a nyomatéka, fõleg a 6 hengereseknek. Ezek is 500 Nm körül vannak.
ha valaki nem ért az autókhoz mint te, elõbb utánanéz az adatoknak, utána belepofáz. De te felcserélted ezt, tipikus primitív megnyilvánulás volt. Köszönjük Schrank.
annyire nem értesz a motorokhoz hogy a teljesítménynél a fordulatszámot kopiztad át nem a nyomatékot, ki van zárva hogy 3 féle gyártó motorja ugyanúgy 4000-ren adja le a amx teljesítményt ... mondd azt hogy te játszod a szállító sorozatban az ajudishülyegyereket ...
A fogyasztás miatt a VW-t kizártam. Én az audi felé hajlok, jobban tetszik, de kicsit drágább, és megbízhatóságát nem tudom, viszont barátomnak 520i touringja van, és semmi baja, és azt mondja dízelbõl is csak a 525d szar, az 530 fasza. Meg annyi hogy az audinak v6 dízele van, a BMW-nek meg sorhat, de nekem ez mindegy, talán a v6 kicsit nyomatékosabb, de 200 lóerõ fölötti mind, úgyhogy a menéssel nem lesz gond. Nem arra kell, hogy városba kilõjek vele, hanem hogy bírja a tartós akár 160 km/h átalgsebességet is úgy, hogy a nagy motor miatt kevesebb terhelést kap a motorja, mivel alacsonyabb fordulaton is leadja a kellõ teljesítményt. Még elmegyek egy két próbaútra, meg megkérdezek pár embert mit tud a két modell, és döntök.
A menetkomfort sem utolsó szempont, abból is talán az Audi jobb!!
a bangle féle ötösre gondolok, meg a 2007 körül gyártott a6 ra, és Touaregre.
Igen, de azok az új BMW-be vannak. 2008 utáni 3-as és 5-ös, etc... Nekem viszont annyira fiatalra nincsen pénzem, BMW bõl kisebbe ami dÍzel az 525d lenne, azt meg nem szeretem :)
BMW-bõl a 2000-es dieseleket dícsérik nagyon, de ha jól látom te nagyobban gondolkodsz.
Személyes jó tapasztalatom amúgy a Toyota D4D motorokkal van dieselek közûl, egyszer vezettem egy 2000ccm-es Avensist (eggyel ezelõtti generáció), ami a 110 lóvához képest rettenetesen jól ment, emelkedõn 4.-ben 70-nél nyomtam egy padlót, és mire ránéztem az órára 140-nél tartottam. Egyéb tekintetben is jó autó, nagyon jól fekszik az úton, az elektronika csodálatosan mûködik benne, gyerekjáték vezetni, de mégis élvezet. A tartósságáról meg azt hiszem nem is érdemes szót ejteni, szétnyûhetetlen mindegyik Toyota.
A téma indító profiljában az szerepel hogy életkora 14 év alatti. Korábban már indított egy olyan témát, amelyben kérdéseket tesz fel az édesapja által vásárolt TSI motor esetleges hibájáról. Ez a téma véleményem szerint szavazat alapján akár törölhetõ legyen.
Amerikába mindenképpen olyat vennék, amit könnyû hajóvá alakítani, az óceánon való átkelésre, illetve fontos, hogy tudj magaddal vinni egy benzinmotort is a csomitartóban, hogy megérkezésed után átszereld. Így majd tankolni is tudod.
Svédországba természetesen Volvót vennék, mert ha nem azzal mész, akkor megdobálnak a helyi lakosok.
Természetesen mind dízel, és 6-7 millió forintért mind megvehetõ normális állapotba.
Legszívesebben a Touareget venném, csak sokat fogyaszt, mert nagyon magas sajnos, ha nemlnenne ilyen magas tuti azt veném, csak hát magas, de ha nem lenne magas olyan lenne mint a többi. Az igaz mondjuk. Háát nem is tudom végülis így most. Mindegyik szép.
Jövõre tervezem új autóm vásárlását, és egy olyan típust szeretnék, amelyiknek a motorja nagyon jól megy és megbízható. Én nézegettem különbözõ modelleket, és rátaláltam párra ami jó lehet, ha mondjuk elindulnék Svédországba, netalán Amerikába, hogyha túrázni szeretnék a kocsimmal.
Ezeket a modelleket néztem ki amiknek ez a motorjuk van hozzá:
Audi A6 3.0 TDi //////// Teljesítmény: 171 kW (233 LE)/4000
BMW 530d //////// Teljesítmény: 218 LE/4000 ford./perc