"A játék egyetlen hatalmas térképbõl áll, ami körülbelül 16 négyzetkilóméter nagyságú. Tudatosan döntöttünk úgy, hogy nem lesz rombolható a környezet, ennek amúgy sem lenne sok értelme. A fizikai szimulációhoz az NVIDIA PhysX technológiáját használunk - árulta el Kallinen."
Elmeséltem a kollégáknak és nekik egy maszto-pedobear változat jött le abból a mondatból, h "visszamész az idõben és saját magaddal játszol" - és ilyen helyen kell melóznom...
Amúgy nekem tetszik...
meg egy rakat másik flash játékban is ugyanez van, meg sztem van ilyen rendes nem flash játékban is :)
Már játszottam egy hasonló flash játékkal. Azt hiszem paradox volt a neve.
Az volt a játék lényege hogy egy robottal voltunk és volt egy idõgépünk. Pl elõször elmentünk egy robottal egy kapcsolóhoz ami kinyitott egy ajtót, de csak addig maradt nyitva amíg a kapcsoló mellett voltunk. Utána vissza kellett menni az idõgéphez. Majd amit az elõbb csináltunk a kapcsolóval azt egy "klón robot" pontosan lemásolja. Ugye a "Klón robot" kinyitja az ajtót, és mi betudunk menni az ajtón a kincsért. A trükk az hogy ugye a robot pontosan lemásolja amit az elõbb csináltunk, szóval ha sokáig idõzünk a szobában, akkor a klón vissza megy az idõgéphez és bent ragadunk a szobában. Minden klónnak vissza kell tudni jutni az idõgéphez. Ez csak akkor probléma ha a pályán már 8-10 klón mászkál. :D
A finn indie fejlesztõcsapat, a Theory Interactive egy nem éppen szokványos játékmenetet ígérõ alkotást jelentett be az imént.
A \"single-player\", valamint a \"co-op\" fogalmak könnyedén megférnek egymással egy fõmenüben - azonban könnyedén zavarba jöhetünk, ha teszem azt egy játékmódon belül találkoznak. Márpedig a legújabb finn agymenés, a PC-re tervezett Reset bizony éppen ilyen, látszólag paradox vonásokkal bír.
És hogy mégis hogy lehetséges ez, azt mindjárt maga a kétszemélyes fejlesztõcsapat, a Theory Interactvie igyekszik elmagyarázni nekünk:
Single-player co-op? - kérdezhetitek. A Reset egyedi játékmechanikája abban a lehetõségben rejlik, hogy visszamehetünk az idõben és önmagunkkal összedolgozva oldhatjuk meg a fejtörõket.
Ha a sajátos játékmenet nem gyõzött volna meg benneteket, a bejelentéssel egyetemben a vállalat néhány képet is megosztott a nagyérdemûvel, a Reset képi világát és hangulatát szemléltetendõ: