No, rászántam egy hosszabb délutánt, és végignyomtam a játékot. Megjelenése valóban minecraft-ot idézi, de egyébként semmi köze ahhoz, teljesen más a játékmenet. Alapvetõen egy nagyon egyszerû quest rendszerrel megáldott FPS, ahol folyamatosan fejlõdünk, egyre újabb, jobb felszerelési tárgyakhoz juthatunk (fegyverek, upgrade-ek, páncélok, miegymás). Minél messzebb kerülünk a kiindulási ponttól, annál magasabb szintû zónába kerülünk. Én LVL7-es voltam, mikor
. Opcionálisan lehet építkezni is, de én ezt az elsõ végigjátszásban nem használtam (talán a másodikban, bár jelen pillanatban nem sok értelmét látom). Nekem tetszett, még biztos végigviszem 1-2x, miközben várom az újabb feature-öket, mert lehet még mit belepakolni.
* Practically endless, open-world exploration * Sloped surfaces and higher polygon models gives the world a new, less \"blocky\" look * Futuristic weapons and items procedurally generated for endless character equipment * Smart artificial intelligence -- enemies and allies will dodge, follow, inspect sounds etc. * Modern 3D graphics and effects like anti-aliasing, damage & underwater blurring * Procedurally generated quests for rewards and story advancement * Skill system for things like engineering, charisma and camouflage * Body-part specific damage calculation and dismemberment: Head Shot! * Soft ray-traced lighting (makes for nice shadows to hide in) * Different biomes (grassland, mountains, snow, poison, desert, sea etc.) * A very fast, efficient multithreaded engine for smooth, high FPS gameplay almost completely free of \"lag\"
Sajna annyira minecraft ihlette a keszitoket, hogy java -nal nemis mentek meszebbre .. ;((