Sajnos a kickstarterhez amerikai állampolgárnak kéne lenni. De jó lesz az indiegogo is, csak még nem indult el teljes gõzzel az online marketing. Csapatunk harmadik tagja, aki a hírek terjesztésével van megbízva, költözés miatt még jövõ hétig gép nélkül kénytelen tengõdni, utána igyekszünk majd rendesen beteríteni magunkkal a netet. :) (Na meg egy idõ után a játékot váró fiatalok is hasznos segítséget nyújtanak majd a közösségi hálós aktivitásukkal...)
Egyelõre még csak nagyon kevés ember tud rólunk, holott - egy bizonyos színvonal elérése mellett - ez a kulcsa az egész crowdfundingnak.
Tudomásom szerint hazai játékfejlesztõk eddig még nem nagyon vittek komoly crowdfunding projektet, pedig szerintem szuper ötlet: a célközönség elõre el tudja dönteni, hogy kik azok a fejlesztõk, akik érdemesek a bizalomra, akiknek jobb fejlesztõeszközöket kell a kezébe adni, na meg az ezért járó extra jutalmak is jópofa dolgok.
Mindenesetre ha nekünk összejön, talán mások számára is kitaposhatjuk az utat. Tervezem is, hogy az induló blogunkban írok majd egy cikksorozatot a tapasztalatokról. (De azért a hangsúly továbbra is a játék fejlesztésén van.) :)
Kösz a biztatást (meg a video beszúrását) srácok, hamarosan jövök újabb részletekkel.
Lammer: Semmi gond, nyilván nem tetszhet mindenkinek. Mi dolgozunk tovább, és talán a következõ játékunk már elnyeri a tetszésedet (bár az teljesen más témát dolgoz majd fel, egy szál zombi se lesz benne...). :)
Megjelenés kapcsán elõzetesen annyit tudok mondani, hogy valamikor nyár közepére tervezzük a bétát, de sok függ attól, hogy a kampányunk milyen eredménnyel zárul. Ha lesznek jobb eszközök, akkor a munka is felgyorsul.
mint gyerek kora ota zombitemafuggo*: hat ez nagyon nemgyerebe... es akkor messzemenoen udvarias es diplomatikus voltam... de azert sok sikert!
en nem az a fajta "aktuális divathullám" fan vagyok sajnos... -.-
Ma ugrott be,bár tudom nem kívánság mûsor,de egy hozzáértõ androidra átportolhatná az Amnézia RPG makeres játékot.Szerintem sokan örülnének neki.
Sziasztok! A nevem Péter, és 2011 végén megalakult – többek között – játékfejlesztõ csapatunkat képviselem, melynek neve SharpByte. Elsõ játékunk a Strike Zombies amolyan nyílt titokként, csendben cseperedett, épült-szépült, de a srácokkal úgy gondoljuk, hogy elértünk a munka azon fázisába, amikor már a világ elé tárhatjuk eddigi eredményeinket.
Még pár hónap és jönnek a zombik, csak a te villámaid állíthatják meg õket...
Programunk ötlete nagyjából 18 hónapja fogant, és elsõsorban az okostelefonok, valamint táblagépek érintésvezérlése ihlette. Biztosan sokan ismerik a Fruit Ninja címû - egyszerûsége ellenére rendkívül sikeres - játékot. Ebben a képernyõn felbukkanó gyümölcsöket az ujjunkkal húzható vonallal hasíthattuk ketté. A Strike Zombies esetében a koncepció annyiban módosul, hogy nem egy vonalat kell húzni, hanem kettõt, és ezek metszéspontjából csap majd ki függõlegesen lefelé a gyilkos villám, amely a mélyben ritkítja a támadó hordák sorait.
Ez itt a menü kezelõfelülete. Okostelefonokon, Tableteken az ujjunkkal gördíthetjük a menüt.
Hogy ellenfeleink aprítása ne ütközzön morális korlátokba – na meg az aktuális divathullám meglovagolásának érdekében is – a rosszfiúk zombiformát kaptak. A játékmenet változatosságának növelése okán a húsunkra pályázó zombik több különféle formában törnek az életünkre. Lassan sántikálva, futva, idõrõl-idõre felszökkenve, vagy épp (majdnem) teljesen kiszámíthatatlanul cikázva törekednek a játékos elfogyasztására. Ezek a vérszomjas élõhalottak természetesen abban is különböznek majd egymástól, hogy némelyikük kevésbbé „ütésálló”, míg másokat szó szerint többször is agyon kell csapni.
Szerencsére a zombipusztításban segítségünk is lesz. Akadnak más túlélõk, akik részben - nem kimondottan önkéntes - csaliként szolgálnak majd, esetleg saját puskájukkal ritkítják a sorokat, de lesznek a pályán itt-ott elszórt, villámmal felrobbantható hordók, áramot vezetõ nagyobb pocsolyák, kidönthetõ fák, felgyújtható bokrok, és még néhány egyéb nyalánkság. Továbbá a felhasználható villámok fajtái is egyre gyarapodnak, ahogy a pályákat leküzdve halad elõre a történetben a játékos. (A teljesség igénye nélkül: zombiról-zombira ugró „chain lightning”, össze-vissza cikázó, majd robbanó gömbvillám, tektonikus rengést elõidézõ, ezzel a zombikat lábukról ledöntõ sugár, stb, stb...)
A történet háttérébe nyújt betekintést ez a bõ egyperces teaser, amelyben a játék készülõ prototípusából is felvillan néhány másodperc:
A részleteket hasonló, rövid átvezetõ videókból ismeri majd meg a játékos – ezzel kapcsolatban többet egyelõre nem árulnék el, bár a mûfaj sajátosságaiból fakadóan sok minden eleve adott, például világmegmentés közben mindig jut idõ arra, hogy feltûnjön egy bajba jutott nõnemû is...
Elõzetes terveink szerint Androidra, IOS-re és Windowsra is elkészítjük a játékot; ezek közül az Android élvez elsõbbséget. Nagyon fontosnak tartom kiemelni, hogy a játék ingyenesen elérhetõ lesz! Ez persze azt is jelenti, hogy (kizárólag!) a menüben idõnként reklámok bukkanak majd fel. Ugyanakkor ha valaki szeretne egy teljesen reklámmentes változatot, (vagy csak szeretné támogatni a játék fejlesztését) jelenleg is zajló (itt elérhetõ) crowdfunding kampányunk keretében mindössze 2$ ellenében „elõrendelheti” a reklámok nélküli verziót! Szerencsésebb anyagi helyzetû rajongóink nagyobb összegekért cserébe egészen külenleges extrákkal is gazdagodhatnak!
Amennyiben kérdésetek van, weboldalunkon a SharpByte.org-on, Facebookon, vagy az [email protected] emailcímen tehetitek fel azt. Egyébként is arra buzdítok mindenkit, hogy ha szimpatikus számotokra az ötlet, vagy a megvalósítás bármely részlete (például a zene, a grafika, bármi...), like-oljatok, osszatok meg minket, terjesszétek hírünket, hogy fejlesztõi ígéreteink valóban magas szinten valósulhassanak meg.
Különösen jól jön számunkra, ha közvetlenül a kampányhoz, vagyis ide írjátok kommentjeiteket. (Regisztráció nem szükséges, ha facebookról léptek be.)
A közeljövõben szeretnénk még sokszor hírt adni a projekt fejlõdésérõl, úgyhogy nézzetek vissza gyakran!