Valóban kár, tegyünk egy kísérletett a nekromanciára, bár még nem toltam a vonatkozó karakterrel: The Pit
kár hogy kihalt ez a topik, pedig már 2 kieg is megjelent az alap játékhoz.
Köszi a tippet! A Drox Operative úgy magával rántott hogy ha gép elõtt ülök akkor csak azt indítom el! Remélem azért kap pár frissítést mert a mine-okat kár hogy nem lehet szétlõni.. De elég koplex tud lenni egy idõ után(és még csak lvl13 körül vagyok és két galaxist generáltam és eddig albuktam a végére mert háromszöget zárt az ellenség barát ellenség miatt a megmaradt faj)
Hát nemtom, valahogy nagyon üresek nekem a pályák, alig van bennük valami.
Mivel kedvet kaptam roguelike játékhoz, megnéztem a Dungeons of Dredmort - istenem, ha scifi játék lenne olyan mint az. Na ott mindíg történik valami.
Itt meg csak a nagy üres folyosók, néha 1-1 szekrény (amit ráadásul sokszor ki se birok nyitni), alig találni valamit.
Nem tud esetleg valaki valami jó féle nem kardos-varázslós roguelike játékot?
Nekem easyben 18-as szint marine komával másodikra (elsõre scout lvl 11, de tényleg elsõre). De azért fõleg mert a sav szétmarta mindenemet, meg kicsit túl merész is voltam. Ha jól látom, 30 szintes? Ez a recept eldugás kicsit gáz (hiszen nagyjából felveszel mindent, de ha nem tudod mire valók...), de elfogadható azért.
Eddigi tapasztalataim:
- A normal és az easy mód között hatalmas különbség van, easyben eltrappoltam lvl15ig aztán abbahagytam mert túl könnyû volt. Normalban eddig még nem jutottam túl a lvl 11en. - Az engineer a legnehezebb karakter, ha az elsõ 5-6 szinten nem találsz valami értelmes fegyvert akkor el is felejtheted. - A kajával meg a lõszerrel NAGYON kell spórolni, mert egyre kevesebb lesz, az elején érdemes amihez lehet meele fegyvert használni. Ha mázlid van és korán kikapsz egy jó meele fegyvert akkor vigyázz rá és fejleszd ezerrel. -Modokat és ajtó csapda hatásokat az elején kell kitapasztalni, késõbb egy rosszkor bekapott negatívum game overt eredményez nagyon könnyen.
Lehet, de gecinehéz, a konzolok amiken a decypher skillt használod adnak random adatokat ezek között néha receptek is vannak. A legtöbbször többször is fel kell(ene) jönnia ugyanannak az üzenetnek hogy teljesen dekódold a receptet ez meg ritka, a konzolok maguk is ritkák...marad a wikipedia/steam guide.
én nem találtam.A tárgy elbukás még reális,de azért néha pár recept jól jönne.A gépek feltörésénél nézegettem.Talán pár terminálban ezek a szófoszlányok voltak.
Recepteket wikipedian kivul lehet a jatekban is talalni? Mert jo az hogy akar random is lehet kiserletezgetni, gyakorlatilag eltalalni egy mukodo kombinaciot eleg eselytelen, foleg mivel ugye ha vmi nem jo, akkor meg is semmisul az alapanyag...
kábé semmit,én csak néhány computer hacket meg talán 3 repairt buktam a többit mind megcsináltam feltör mindent,és arra osztottam.
Meanwhile sikerült meghalnom engineerrel 11 szinten lõszerhiányban :P
Pár tipp:
-Ha sok a kajád de kevés a gyógyítócuccod, akkor érdemes restelni Ctrl+x-el. Ez eléggé soká tart, úgyhogy üres szinteken/lezárt szobákban jobb. -A kinyitott ajtókat be is csukhatod space-el, így nyugiben nyitogathatsz/hackelhetsz. -A szintekre vissza lehet menni, az ellenfelek nem termelõdnek újra. A ledobott cuccok megmaradnak, nem tûnnek el.
Most kezdtem marine-al, az elején egyszerûbbnek tûnik, majd késõbb meglátjuk mit okoz a skillhiány :)
hát mert eleve imádom a posztapokaliptikus témát és itt eléggé az van,meg tetszet hogy sok az item meg a kombináció és recept. (amúgy mostanság elég sokat frissült és indiedb-n ír a csapat az újításokról is ami be van tervezve.)
Ez azert eleg demagog szoveg.... Regen minden jobb volt es a mai fiatalok mar semmit sem tudnak.... :) Rengeteg jo cucc van jo grafikaval, csak oriasi a domping, es nem biztos hogy mindig a nagy cimekre kell raugrani.
Huuu.. Errol a neo scavengerrol meg sose hallottam de raguglizva igen erdekesnek nez ki, koszi a tippet. Mostanaban en is egyre tobbet nyulok egyszerubb grafikaju cuccokhoz - pl eleg aktivan tologattam a Drox operativeot, es a DoD is fenn van a listan. Vhogy ezeknek is megvan a szepsege, a kisebb grafika sokszor sok otlettel es komplexitassal parosul...
Olvassd el az a címet... Rougelike a sword of the stars világában. A játék indie, ahhoz képest tûrhetõ a grafikája, rougelikehoz képest pedig fenomenálisnak tekinthetõ (soknak ASCII "grafikája" van)
kit érdekel a grafika... sokkal jobbakat játszottunk régebben mint most, mert volt játékélmény persze manapság is vannak jó játékok amik szépen néznek ki, de általában véve csak videokártya promózásra megírt "demóprogramok" elsõsorban és odaveszik a játékélmény
semmi baj nincs ezzel a grafikával, hangulatos, retro feeling, és egyáltalán nem is kell több egy ilyen játékhoz (vegyük csak példának a szöveges rpg játékokat amikkel egy csomót játszottunk)
De mi köze ennek a Sots-hoz? És miért kell 2013-ban Game Boy grafikával kiadni játékot?
Roguelike: permadeath(ha meghalsz akkor kezdõdik az egész elõröl),Rpg elemek,általában körökre osztott akció,A grafika nem a stílus védjegye,itt nem számít hogy 3d vagy dx11,dungeonban mész lefelé amíg elérsz a végére(vagy nem,mert van végtelen map is valamelyikben)sokféle szörny rengeteg item és ezek használata cseréje megvizsgálása mind un. lépés*akciópontot von le.
Én régen utáltam,de aztán valahogy rákaptam mert sokkal több a kihívás és jobban át kell gondolni. ilyen a Faster Than Light vagy Ez esetleg Dungeons of Dredmor,Cardinal Quest és számomra az abszolút kedvenc a NEO Scavenger.
Az én tudásom szerint ez kábé a Roguelike de biztos van még egy rakás dolog,vagy olyan ami nem egyezik velem.
jól néz ki :) minimalistic grafika, turn based rpg... mi kell még :)
fallout elsõ két részét juttatja eszembe... ki lesz próbálva :)
Nekem volt egyszer, hogy számítógép-hekkelés közben aktiválódott a vészcsengõ, amitõl a pálya összes robotja azonnal betámadta a helyiséget ahol voltam, az sem volt egyszerû.
Az egy dolog amit hiáányolok a játékból az valami "feat-rendszer", így csak pontokkal operálva nem olyan élvezetes a fejlõdés.
köszi a válaszokat.Life drain ajtón és is átmentem párszor.Pedig két perc se telt el hogy elõször bebuktam :)) jelenleg van ammo-m de kajám nincs.
ja és eddig a legnehezebb rész amikor két ilyen iszapszörny szerû valami jött(olyasmi mit a pacman ghostok kb) és ezek nagyok voltak,ha szétlõtte az ember akkor meg két kisebb részre váltak és így tovább.Na ott csak he gránát segített.
jut eszembe ha valahol nem tudunk bejutni a gránát berobbantja az ajtót és kb minden mást.
Én is a 9. szintig jutottam egyenlõre, boltot még nem találtam, sztem nem is valószínû hogy lesz. A door trapek ugyanúgy mûködnek mint a módosító cuccok, ha megjegyzed a szimbólumot rajta, akkor ki tudod kerülni, mert az összes többi olyan ajtó is ugyanazt csinálja. Persze errõl nyilván elég könnyû elfeledkezni, volt amikor egy szinten háromszor mentem át a life drain ajtón...:P A blind tényleg idegesítõ, amiatt egyszer majdnem meghaltam de végül csak a páncélomat harapták szét.
Vissza még sokat nem mentem, de szerintem nem respawnolnak a szörnyek, mindenhol csak az van amit eredetileg otthagytál.
pár napja elkezdtem.Rohadt addiktív, a receptek miatt teleírtam a noteszem. sima soldiert indítottam de ammo hiányom van és shotit kéne találnom. A door trap néha idegesítõ(blind,fél hp bukó) de van pozitív is(speed up,ilyesmi).
A robotokat 3-4 lövésbõl ki lehet szedni,mást késsel ölöm(hp regen miatt) de valahol 6 és 9 szint között lehetek mármint pályákat illetõen. elég sok materialt összeszedtem,lvl up kicsit fura mert kinyitom az összes ajtót,mindent feltörök és mindenkit likvidálok és így gyorsan szintezõdöm.hála istennek egyik láda dobott egy 100-as páncélt így elég sokáig kihúzom.Meghalni még nem haltam meg:)
(annyi kérdésem van hogy vásárolni lehet valahol?Illetve ha visszamegyek egy dungeon szintet akkor az enemy szintje marad gyenge vagy egyensúlyban van az enyémmel?)
Szerintem a játékról beszélünk. Eddig nagyon sok nem körökre osztott játékra hallottam, hogy mondták ezt a roguelikeot... mondjuk rogue-like... tehát csak olyasmi, nem az. :D
Kijött egy új rougelike, úgy tûnik mostanában kezdik bevezetni a mûfajt a mainstrem játékok világába.
Persze messze nem olyan komplex mint a klasszikusok, de nagyon szórakoztató kis játék. Leginkább a Dungeons of Dredmorra emlékeztet, itt is egy nagy labirintusrendszer legalját kell elérnünk egy szem hûsünkkel rengeteg ellenféllel szemben. Három karakter közül választhatunk, bár csak kinézetben, illetve a kezdõskillek elosztásában térnek el. Maga a fejlõdési rendszer pont alapú, szintlépéskor adott mennyiségû pontot kapunk amit aztán osztogathatunk a skillek között, és a sokat használt skillek fejlesztése olcsóbb. A grafika jópofa, kicsit karikatúraszerû (bár messze nem annyira mint a DoD-ben) ezzel együtt sem nagy szám, bár a klasszikusokhoz képest így is csúcstechnológiának minõsül :)
Jópofa újítás, hogy van realisztikus látóterünk, és az ebbõl kiesõ dolgokat nem látjuk - ha üldöz egy szörny nem fogjuk tudni, hogy lemaradt-e amíg hátra nem nézünk :) A mûfajból adódóan irdatlan mennyiségû elsõre haszontalannak tûnõ cuccot találunk kalandunk során, amikbõl aztán sok kísérletezéssel hasznos holmikat fabrikálhatunk. Ezek egy része étel, mivel a játék a hagyományos életerõ mellett a jóllakottságot is méri (szomjúság külön nincs) ami minden lépéssel csökken, amíg a karakter éhen nem hal. Ezenkívül kísérletezni kell a megtalált fegyver, páncél illetve tulajdonságmódosítókkal is, amelyek egyaránt lehetnek pozitívak vagy negatívak. A fekledékenyeknek nagy segítség, hogy a felhasználtakat a játék megjegyzi, így ha három szint múlva botlunk bele újra a páncéldezintegráló \"fejlesztésbe\", akkor már ez lesz a neve, így remélhetõleg elkerülhetõ az újabb anyázás mikor a nagy nehezen összekuporgatott tárgyunk eltûnik az éterbe.
Összességében egy nagyon kellemes kis játék, talán a fejlõdési rendszer lehetne egy kicsit komplexebb. Sokaknak biztos az sem tetszik majd, hogy a klasszikus rougelikeokhoz képest kifejezetten könnyû a játék (normalon), bár ezt mindenki beállíthatja magának a 4 nehézségi szinttel.